missä pitää majaa lappeenrannan yh-äidit päivisin
ja missä he istuvat vapaa iltoina/viikonloppuna
lemillä kuulemma viettävät aikaa paikallisessa baarissa; sekä että =päivällä lasten kanssa,illalla/vloppuisin myöskin paikallisessa
lappeenrannan yh-äidit
10
2289
Vastaukset
- kickstart
yyhoo on jäähallilla,jäähallilla ja joskus myös jäähallilla
- kotona..
ja töissä.muuhun ei aika ja energia riitäkkään. Toki niillä ketkä ei kehtaa töissä käydä riittää rahaa,energiaa ja pokkaa roikottaa pentujaan baarissa,huh huh..
- peilii..ja pie suus
hiukka pienemmällä..baarissa voi käydä lasten kanssa kahvilla,ja se ei tarkoita välttämättä sitä,että olisi huono äiti:)
- kaksi lasta
ja ihmettelen, mitä teet tuolla tiedolla?
Jos on hoitovapaalla tai työttömänä, ni saahan sitä ihminen päivällä olla lastensa kanssa missä vaan.
Mulla, niinkuin monella muullakin on yhteishuoltajuus, joten lapset on joka toinen viikonloppu toisella paikkakunnalla työskentelevän äitinsä luona.
Yrität vaan ärsyttää.
Meitä yh-isiä on paljon lappeenrannassa, eikä kukaan kysele , että missä me vietämme aikaamme.
Mä käyn baarissa aina sillon, kun lapset on pois kotoo.
Pakko nääs meitsinkin on päästä välillä kavereita tapaamaan.
Ei kukaan kysele ,et missä ns.ydinperheen isät ja äidit kulkee.
Vituttaa tollane halveksiva asenne.
Mitä se sulle kuuluu, missä kukakin on?
Lopetetaa tää juttu tähän! ÄLKÄÄ vastatko tolle kyselijälle.- gallupp i
miten niin halveksiva asenne?
ottaako ero noin lujille,kuule olen itse myös yh.
ja tää lemin juttu on mulle kerrottu paikallisten suusta jotka tätä surkuttelee,sitä en tiedä onko se totta.
sääliks käy sun lapsia kun lukee ns.sua,kauhea kielen käyttö.joka kertoo aika paljo susta.en ihmettele sun asenteesta yhtään että olet yh.
ja kuule;ois ihan kiva tietää tosiaan missä näitä normaaleja yh-äitejä/isiä on,toisin kun Sinä!
onneksi on töitä toisin kun sulla joka purat tuskaasi noin. - huvittunut 28
miksi sitten itse luit tämän.ootko vähä tyhmä, joka rypee itse säälissä.
vai ootko puutteessa.
varmaan ihanne isä,v...u ja muutenkin nyrkkii pöytään luonne.
mitäs itte teet tällä tiedolla jonka tästä kesktelusta saat.
ehkä joitakin vaan kiinnosttaa missä muita kohtalon tovereita on,toisin kun sinua.
en ole kylläkään montaa yh-isää tavannut lappeenrannassa. - miehiä, onneksi
jolla on järkipäässä ja asenne kohdallaan... Tsemppiä ja jaksamisia.
- sun kommentistasi
huvittunut 28 kirjoitti:
miksi sitten itse luit tämän.ootko vähä tyhmä, joka rypee itse säälissä.
vai ootko puutteessa.
varmaan ihanne isä,v...u ja muutenkin nyrkkii pöytään luonne.
mitäs itte teet tällä tiedolla jonka tästä kesktelusta saat.
ehkä joitakin vaan kiinnosttaa missä muita kohtalon tovereita on,toisin kun sinua.
en ole kylläkään montaa yh-isää tavannut lappeenrannassa.jos nimimerkkisi jälkinen luku tarkoittaa ikääsi, niin täytyy vain ihmetellä miten lapsellinen olet. Ei ihme ettei sulla ole käynyt flaksia, että olisit saanut edes perhettä perustaa, joten siitäkö moinen katkera vuodatus??
Ja kerroppas missä siinä kirjoittajan tekstissä oli itsesääliä. (et taida edes raasu tietää mitä se tarkoittaa). Enneminkin tässä sun tekstissäsi sitä on. Ja se että SINÄ et tunne yksinhuoltaja isejä, niin se ei sitten ole sama kuin, että niitä ei ole ollenkaan. Joten otahan päivän lääkkesi ja tutustu tähän ihka oikeaan maailmaa, niin ehkä sinäkin opit että sun luulosi ja olettamuksesi ei ole sama kuin varma fakta.
- Hanna ja lapset
ensin tämän "gallupin"
Luulin,että joku kyselee yksinhuoltajien vapaa-aikaa, siksi, kun meitä yleensä pidetään jotenkin onnettomina luusereina.
Jos tarkoitus oli hyvä ja seuraa etsivä, niin olisi voinut vähän toisella lailla kirjoittaa.- yhteishyvä....
Meidän pikku matti oppi jo ekat lauseensa: iso kalja, annatko pesää irma ja eilen kun oltiin taas kahvilla baarissa niin kyllä nauratti kun matti imiessään pillimehua lohkaisi että: älä rupee huora vittuilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163