Paras kampaamo

koojoo

Haluisin vaihtaa kampaajaa sillä edelliseltä tuntuu olevan ideat loppu..Suoitelkaa kampaamoa jossa kampaajilla on uusia ideoita!

47

12302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Butie*

Hiusvitriinin kampaajalla tuntuu olevan ideoita ja intoa kokeilla kaikkea uutta :)

• tällaista

Myllyojalla sellainen kuin Hiuskeidas. Kyseessä ammattitaitoinen hiusmuotoilija, mikäli vielä parturin töitä siellä rannassa tekee. Enpä ole käynyt vähään aikaan...

• kirjaston syrjällä

siellä se omistaja osaa laittaa tosi hyvin hiukset ja ideoita riittää. :)

• minä vain

Hiusteamia en voi suositella kenellekkään! olisittepa nähneet siskoni hiukset sen käsittelyn jälkeen... pyydettiin vaaleaa ja tummanpunaista, saatiin keltaista, violettia ja pinkkiä.

• on sitten erikoinen
        minä vain kirjoitti:

Hiusteamia en voi suositella kenellekkään! olisittepa nähneet siskoni hiukset sen käsittelyn jälkeen... pyydettiin vaaleaa ja tummanpunaista, saatiin keltaista, violettia ja pinkkiä.

hiuslaatu, sillä minun hiuksilleni siellä on saatu ainoastaan hyvää aikaiseksi. Hiusteemin omistaja on hyvä hiustenlaittaja. :)

• Jigly
        on sitten erikoinen kirjoitti:

hiuslaatu, sillä minun hiuksilleni siellä on saatu ainoastaan hyvää aikaiseksi. Hiusteemin omistaja on hyvä hiustenlaittaja. :)

En usko että kamalan "erikoinen" hiuslaatu, kun moni muu kampaajat kehunut ihanteelliseksi hoitaa ja värjätä. Monella tuttavalla tässä hiusteamissa mennyt hiukset aivan muuksi mitä on pyydetty.

• ollut aina
        Jigly kirjoitti:

En usko että kamalan "erikoinen" hiuslaatu, kun moni muu kampaajat kehunut ihanteelliseksi hoitaa ja värjätä. Monella tuttavalla tässä hiusteamissa mennyt hiukset aivan muuksi mitä on pyydetty.

tyytyväinen kuitenkin. Kaupungin paras kampaaja on Hiusteamin omistaja. :)

• krhm.

No eipä mun hiuslaatu nyt kovin paljoa muista eroa. Itseasiassa, varsin hyväkuntoiset hiukset. Mun hiukset ei oo ikinä ollu niin kamalat, huonosti leikatut ja karheat ku sieltä parturista tulin, eli todella ammattitaidotonta toimintaa. En suosittele kellekkään. Hiuksista piti tulla punaiset, ja niistä tuli räikyvän pinkit. Että kiitosta vaan "osaavalle" työntekijälle, joka puhuu asiakkaille viinoista suoraan nenän eessä.

• taas viime..
        Jigly kirjoitti:

maanantaina ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen. :)) Sulla on ollut vaan huono tuuri, jos joku on mennyt vikaan, tai sitten sulla on jotain muuten vaan sitä paikkaa vastaan?

• jälkeen ovat
        krhm. kirjoitti:

No eipä mun hiuslaatu nyt kovin paljoa muista eroa. Itseasiassa, varsin hyväkuntoiset hiukset. Mun hiukset ei oo ikinä ollu niin kamalat, huonosti leikatut ja karheat ku sieltä parturista tulin, eli todella ammattitaidotonta toimintaa. En suosittele kellekkään. Hiuksista piti tulla punaiset, ja niistä tuli räikyvän pinkit. Että kiitosta vaan "osaavalle" työntekijälle, joka puhuu asiakkaille viinoista suoraan nenän eessä.

karheat...? Vaalennutitko ensin? Vaalentaminen karheuttaa hiukset kuin hiukset! Ja se et hiuksistas tuli "räikyvän pinkit" = en usko. Olet saanut sen värin, kuin olet pyytänytkin. Hiuslaatu vaikuttaa muutes värin lopputulokseen sekin ja omien hiusten pohjaväri vaikuttaa sekin siihen lopputulokseen. Otetaan esimerkki: mä värjään hiukseni itse. Halusin latvoista räiskyvän oranssit kerran (jo aikaa tästä) ostin räiskyvän oranssin värin ja värjäsin latvat... = mitään ei tapahtunut, kuten vähän jo aavistinkin, mun hiusväri ja laatu on sellanen, ettei siinä mikä vaan näykkään, eikä aina ees tartu.

Jos sun hiukset oli mielestäsi kamalat sieltä päästyäsi, et ole itse osannut kunnolla selittää mitä haluat hiuksillesi tehtävän. Mä olen saanut sieltä aina upeet hiukset siel käydessäni, se on kaupungin paras kampaamo minun mielestäni.
        Makunsa kullakin, kyllä mä suosittelen sitä kampaamoa ihan jokaiselle tapaamalleni ihmiselle. :) (ja sitäpaitsi sen kampaamon henkilökunta on tosi mukavia, ei mitään sievisteleviä vastaanväitteleviä nirppanokkia, kutes melkein kaikki muut heinolan kampaajat ovat!)

• ---
        jälkeen ovat kirjoitti:

karheat...? Vaalennutitko ensin? Vaalentaminen karheuttaa hiukset kuin hiukset! Ja se et hiuksistas tuli "räikyvän pinkit" = en usko. Olet saanut sen värin, kuin olet pyytänytkin. Hiuslaatu vaikuttaa muutes värin lopputulokseen sekin ja omien hiusten pohjaväri vaikuttaa sekin siihen lopputulokseen. Otetaan esimerkki: mä värjään hiukseni itse. Halusin latvoista räiskyvän oranssit kerran (jo aikaa tästä) ostin räiskyvän oranssin värin ja värjäsin latvat... = mitään ei tapahtunut, kuten vähän jo aavistinkin, mun hiusväri ja laatu on sellanen, ettei siinä mikä vaan näykkään, eikä aina ees tartu.

Jos sun hiukset oli mielestäsi kamalat sieltä päästyäsi, et ole itse osannut kunnolla selittää mitä haluat hiuksillesi tehtävän. Mä olen saanut sieltä aina upeet hiukset siel käydessäni, se on kaupungin paras kampaamo minun mielestäni.
        Makunsa kullakin, kyllä mä suosittelen sitä kampaamoa ihan jokaiselle tapaamalleni ihmiselle. :) (ja sitäpaitsi sen kampaamon henkilökunta on tosi mukavia, ei mitään sievisteleviä vastaanväitteleviä nirppanokkia, kutes melkein kaikki muut heinolan kampaajat ovat!)

Ei, en vaalentanut hiuksiani ensin. Ja pyysin kyllä ihan tumman punaista väriä, en pinkkä. ja siitä on vielä kuvakin, että ne ovat räikyvän pinkit. Ja olen kyl ennenki hiukseni kampaajal punaseks värjänny, eikä todellakaan ollu lopputulos sellanen kuin hiusteamis. Ja btw, selitin millaiset hiukset pitää tulla, ja kuvakin oli mukana, että siitä on turha väittää vastaan. Ja henkilökunta ei mun mielestäni kauheen mukavaa ollu. Tupakka hais sisällä ku kampaaja kävi puolen tunnin välein röökil, ja sit viel puhuu jostain viina & pummijutuista ni ei oikee innostanu istua siel. Ja yleensä väriä ei pidetä 2 tuntia päässä, toisin kun tää kampaaja siellä teki. en suosittele.

• ---
        jälkeen ovat kirjoitti:

enkä ole todellakaan ainoa kuka ei kyseistä kampaajaa suosittele. enkä ihmettele.

• köjlhf
        jälkeen ovat kirjoitti:

Ja lisäks, mun hiukset ei oo ikinä ollu edes vaalentamisen jälkeen karheat. että näin. Kyllä on aika moni sitä mieltä että ei ole hyvä kampaaja, enkä ihmettele.

• makunsa
        köjlhf kirjoitti:

Ja lisäks, mun hiukset ei oo ikinä ollu edes vaalentamisen jälkeen karheat. että näin. Kyllä on aika moni sitä mieltä että ei ole hyvä kampaaja, enkä ihmettele.

kullakin. Mä oon ollut aina enemmän kuin tyytyväinen Hiusteamiin. Alkaa epäilyttää että siellä päässä kirjoittelee joku Hiusteamin kilpailija. :D

• tai oikeemmin
        --- kirjoitti:

enkä ole todellakaan ainoa kuka ei kyseistä kampaajaa suosittele. enkä ihmettele.

kateus loistaa viesteistäsi. :DDD

• jfjf
        makunsa kirjoitti:

kullakin. Mä oon ollut aina enemmän kuin tyytyväinen Hiusteamiin. Alkaa epäilyttää että siellä päässä kirjoittelee joku Hiusteamin kilpailija. :D

No enpä mä ihan vielä tän ikäsenä mitään parturia kyllä perustais. :DDd suoraan sanottuna vaan paska paikka.

• meillä taitaa
        jfjf kirjoitti:

No enpä mä ihan vielä tän ikäsenä mitään parturia kyllä perustais. :DDd suoraan sanottuna vaan paska paikka.

ikäeronkin takia vähän erilaiset mielipiteet siitä mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Paikassa ei ole mitään vikaa.

• gösl
        meillä taitaa kirjoitti:

ikäeronkin takia vähän erilaiset mielipiteet siitä mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Paikassa ei ole mitään vikaa.

Niin, hyvin mahdollista. Kyllähän tämä mummojen hiuksia näytti hyvin leikkaavan. ;P

• lkajdha
        meillä taitaa kirjoitti:

Niin, hyvin mahdollista. Kyllähän tämä mummojen hiuksia näytti hyvin leikkaavan. ;P

• jos elämääsi
        lkajdha kirjoitti:

mahtuu ainoastaan lapsuutes ja mummos. Niitä on olemassa muitakin ikiä, ihan tiedokses vain.

• fdhh
        jos elämääsi kirjoitti:

mahtuu ainoastaan lapsuutes ja mummos. Niitä on olemassa muitakin ikiä, ihan tiedokses vain.

No eipä oo kuule kauheesti mummoi kuulunu mun elämään että jos siitä lähetään :D ehkä se sit osaa lapsille leikata perus tasasen otsisksen ja vähän tasottaa, mut eipä kovin paljon muuta. Kyllä on monen hiukset pilannut.

• huomaa
        fdhh kirjoitti:

No eipä oo kuule kauheesti mummoi kuulunu mun elämään että jos siitä lähetään :D ehkä se sit osaa lapsille leikata perus tasasen otsisksen ja vähän tasottaa, mut eipä kovin paljon muuta. Kyllä on monen hiukset pilannut.

miten keskenkasvuinen olet. :DDD

• kampaaja.
        minä vain kirjoitti:

niin.. tuohon voisin hieman kommentoida.. ottakaahan huomioon minkäväriset hiukset siskollas oli kun se kampaajalle meni?. ei parturit ihmeisiin pysty. jos on vaikka musta tukka niin ei siitä blondia saa tekemälläkään. ei ainakaan monenvärjäyskerran jälkeenkään. keltanen tulee värinpoiston jälkee. ja vielä monenkin käsittelyn jälkeen . jajos siskos on kaupan väreillä käsitelly hiuksiaan niin ite seon hiuksesa pilannu.. :) että kyllämä luulen että tämä kampaaja on ihan ammattilainen. tuskin muuten töitä tekisi.

• heh
        fdhh kirjoitti:

viesteistä päätellen taidat ihan lapsi viellä olla.

• leenaadele

...kuka on omistaja...ketä kysyn jos tahdon omistajan laittavan hiukset...?

• huhuijuuuu

Juu minunkaan mielestäni tuo hiusteam ei mikään ammattitaitoinen paikka ollut, tämä minun hiukseni leikannut vanha rouva, varmaan omistaja tuntui olevan aivan sokea korvikset lähti korvista ja lopputulos oli ihan p###a... jutut olivat ihan pimeitä ja no en suosittele kyllä kenellekkään.

• pk
        jälkeen ovat kirjoitti:

on se kuule hienoa että vaikka vuosia on mennyt tästä postauksesta niin maan ummikko osaa ja tietää KAIKEN hiusten värjäyksen kemiasta! :DDDD salli minun nauraa, kuules toi sun hiuslaatus ei oo nyt mikää "sellainen" vaan väri on kaupan täys paska ni silloin ei latvalles mitää tapahtunukkaa.

nyrkkisääntö

MIKÄÄN väri ei vaalenna väriä.

• Anonyymi
        makunsa kirjoitti:

Taii sinä olet kilpailija 😆

• Hiusverkko

Tätä oli ees ihan turha kysellä, hiusverkko ilman muuta, paras palvelu, mukavimmat työntekijät ja ennenkaikkea paras ammattitaito ja ominaisuus ja taito kuunnella asiakasta ja tehdä myös niin. KIITOKSET VAAN ULLA JA IRIS :)

• suosittelen!

Jaana tekee ihmeitä hiuksille! :) Esitän vain toiveeni ja Jaana antaa ideoita ja ehdotuksia sen toteutumiseen. Voin luottaa täysin hänen ammattitaitoonsa. Lopputulos vastaa aina toiveita, useimmiten ylittää ne. Ikinä ei tarvitse hävetä, kun lähtee uuden kampauksen kanssa ulos. Suosittelen! :)

• monen vuoden kokemuksella

Helmihius.

• kokemusta on..
        monen vuoden kokemuksella kirjoitti:

Helmihius.

ehdottomasti paras!

• tukkaan

Ettet vain olisi saman kampaamon asiakas kuin minäkin olin vuosi pari sitten :) Aina oli samaa tyyliä vaikka mitä sanoi !
      Nyt käyn Muotitukassa (Kultakumppanin vieressä) ja siellä ollaan oikeasti muotitietoisia ja seurataan trendejä ! Suosittelen lämpimästi

• suosittelen

Tosi kiva käydä, uusia ehdotuksia ja taitoa.

• samu

Entä Fleda,onko kokemuksia?

• Mikä paras

kampaamo on?

• kampaaja 2

Kaikki kampaamot olen kolunnut Heinolassa ja nyt olen todella tyytyväinen Helmihiukseen

• Liukuvärjäykset

Suostuuko mikään noista kampaamoist avärjäämään alle 16-vuotiaden hiuksia? Oma tyttäreni haluasi kovasti liukuvärjätyt hiukset, eli värjätä vain latvat, mutta en anna muualla kuin kampaamossa sitä teettää. Kiitos jo etukäteen :)

• Otsatukka hyvin

Toivottavasti viritätte seuraavan kerran keskustelun kampauksista palstalle muoti ja kauneus.
      Otsatukka hyvin. Kaikki hyvin.

• fledan puolella

Fleda on aivan mahtava! ja kannattaa ainakin käydä sieltä kysymässä värjätäänkö alle 16.v. Itse olen käynyt fledassa monta kertaa ja pitänyt todella paljon

• fantastiset hiukset

Parturi-kampaamo Fantasia on Heinolan ammattitaitoisin ja mukavin! Se on siinä luontaistuotekauppaa vastapäätä... SUOSITTELEN

• 2v asunut

Tykkään samoin, Fantasia on paras. Varmaan kaikki olen kokeillut ja Fantasiaan jäin asiakkaaksi. En tykkää tupakalta haisevista kampaajista.

• Vanha asiakas

Vanhan nyrkkisäännön mukaan, jos liikkeessä on kaksi kampaajaa, mene sen asiakkaaksi jolla on huonommin leikatut hiukset. Silloin olet valinnut paremman!

• Kalju

Paras parturi, on se punapäinen.
      Liikettä en muista.
      Iltaisin hänellä on aikaa.

• Anonyymi

Kyllä juttu on niin että Sinitukka Laaksokadulla on paras,kävin ensimmäisen kerran ja kyllä vaarilta lähti pitkä tukka nopeasti ja siistiä jälkeä tuli.Varmasti tulee mentyä seuraavallakin kerralla.

• Anonyymi

Oma parturi paras

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6374
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3813
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3190
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe