Voisko joku kertoa KAIKKI Riksun kirpparit ja missä ne sijaitsee??? Varsinkin sellasia etin mihin voi VIEDÄ tavaraa myyntiin, ei siis näitä itsemyyntikirppiksiä... olisin tosi kiitollinen jos joku neuvois, oon uusi Riksussa...
KIRPPIKSET RIIHIMÄELLÄ
12
1453
Vastaukset
- riksussa asunut jenna
Juppalan tori, Petsamonkatu 88, Riihimäki, p. 720060, ark. 10-18, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis) MENEE KUULEMMA VAATTEET HYVIN KAUPAKSI
Tienhaarankirppis, Tienhaarantie 8, Riihimäki, p. 050-5557664, ark. 10-18, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis) ISO KIRPPIS
Kimara Kirppis, Tehtaankatu 11 A, Riihimäki, p. 737000, ark. 11-19, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis)
Erkyläntori, Erkyläntie 9, Riihimäki, p. 046-8964965, ma-pe 11-18, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis) UUSIN KIRPPIS
Karavaanin lähellä on myös entisessä Bitterin kaupassa kirpputori, mutta taitaa sekin olla itsemyyntitori. Ei kokemusta niin en osaa enempää sanoa.
Keskustassa uudella aukiolla pidetään ns. oma myyntipöytä kirpputoreja, mutta en tiedä onko niitä talviaikaan ja niitä oli viikkoiltaisin, jos en ihan väärin muista. Yhdistykset pitävät myös joskus kirpputoreja. Seuraa ilmoitteluja paikkakunnan ilmaisjakelulehdistä.
Yhdistysten torivuoroilla voi varata myös pöydän. Katso ajat ja järjestäjät http://www.riihimaki.fi/index.asp?id=4FF2459216C94BC685FBFAC7BD5CE219
ja muutenkin www.riihimaki.fi sivuilta voi löytyä vinkkejä, kun olet uusi paikkakunnalla.
Toivottavasti oli apua
p. http://www.vuolanne.net/kirpputorit/
täältä löytyy kirpputoreja ympäri Suomen maata :) - anneli se vaan
Punaisessa talossa on juuri avattu lastenvaate kirppis , jossa ei tarvitse itse myydä.
- tienhaaran
veroista, se on alansa ykkönen,t ostaja
- löytyy
t.myyjä
- sitten se
löytyy kirjoitti:
t.myyjä
vastaava paikka missä olisi kiva shoppailla, ja vaikka voisi juoda kahvitkin t ostelija
- t Tyytyväinen asiakas
sitten se kirjoitti:
vastaava paikka missä olisi kiva shoppailla, ja vaikka voisi juoda kahvitkin t ostelija
Erkyläntori!
- pitää
sitten se kirjoitti:
sen asian visusti omana tietonaan koska ketjun aloittaja ei sitä kysynyt.
- On siinä mulla myyjä
pitää kirjoitti:
sen asian visusti omana tietonaan koska ketjun aloittaja ei sitä kysynyt.
On siinä myyjä, joka ei halua tavaroitaan myydä eli kerro hyvää myyntipaikkaa.
Itse tunnen Uudenmaan ja Hämeen kirppikset melko hyvin ja olen myös sitä mieltä, että Tienhaara on tällä hetkellä paras. Tavara tekee kauppansa riippumatta siitä, missä päin kirppistä myyntipöytä on. Ja paikka on kirppikseksi valoisa, siisti ja viihtyisä, onhan se entinen myymälätila. - sijaitsee
On siinä mulla myyjä kirjoitti:
Itse tunnen Uudenmaan ja Hämeen kirppikset melko hyvin ja olen myös sitä mieltä, että Tienhaara on tällä hetkellä paras. Tavara tekee kauppansa riippumatta siitä, missä päin kirppistä myyntipöytä on. Ja paikka on kirppikseksi valoisa, siisti ja viihtyisä, onhan se entinen myymälätila.tienhaaran tori, mikä viikkovuokra, varastetaanko tavaroita
- :) yo
sijaitsee kirjoitti:
tienhaaran tori, mikä viikkovuokra, varastetaanko tavaroita
Tiekkikse tori sijaitsee rixus, henkilökunta töykeet mut kauppa käy ok, hävikkii jonkin verta.. palvelun takii siis negis -, kaffila posis
- sitten
On siinä mulla myyjä kirjoitti:
Itse tunnen Uudenmaan ja Hämeen kirppikset melko hyvin ja olen myös sitä mieltä, että Tienhaara on tällä hetkellä paras. Tavara tekee kauppansa riippumatta siitä, missä päin kirppistä myyntipöytä on. Ja paikka on kirppikseksi valoisa, siisti ja viihtyisä, onhan se entinen myymälätila.kysyit.Myyn ylimääräisiäni kaksi,kolme kertaa vuodessa pois.Historia on tämä.Ensin myin Juppalantorilla.Tavara meni oikein hyvin kiertoon eikä mitään valittamista ollut.Seuraavaksi kokeilin Tienhaaran kirppistä ja myynti jäi aika surkeaksi.Sitten tulikin puolen vuoden väli ja kokeilin taas Juppalantoria ja taas meni tavarat kaupaksi yllättävänkin hyvin.Tämän viimeisen kerran olin Juppalassa eikä mitään valitettavaa ollut tälläkään kertaa.Näin on minulle käynyt mutta en lähde väittämään mikä " parhaan kirppiksen " viittaa kantaa.Sen päätelköön kukin itse.
- Myyn ja ostan siellä
:) yo kirjoitti:
Tiekkikse tori sijaitsee rixus, henkilökunta töykeet mut kauppa käy ok, hävikkii jonkin verta.. palvelun takii siis negis -, kaffila posis
Mielestäni henkilökunta on kaikin puolin ihan ok, en ymmärrä mitä vikaa heissä muka on.
Ainoa negatiivinen puoli sillä on se kahvio, jossa on sitä ikiaikaista Laineen pitkää viineriä, ne varmaan teki sitä samaa viineriä jo Nooan aikaan. Ei ihme kun riksulaiset sitä syö, että ne on niin läskejä. Ja tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740