KIRPPIKSET RIIHIMÄELLÄ

kirppishullu

Voisko joku kertoa KAIKKI Riksun kirpparit ja missä ne sijaitsee??? Varsinkin sellasia etin mihin voi VIEDÄ tavaraa myyntiin, ei siis näitä itsemyyntikirppiksiä... olisin tosi kiitollinen jos joku neuvois, oon uusi Riksussa...

12

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riksussa asunut jenna

Juppalan tori, Petsamonkatu 88, Riihimäki, p. 720060, ark. 10-18, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis) MENEE KUULEMMA VAATTEET HYVIN KAUPAKSI

Tienhaarankirppis, Tienhaarantie 8, Riihimäki, p. 050-5557664, ark. 10-18, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis) ISO KIRPPIS

Kimara Kirppis, Tehtaankatu 11 A, Riihimäki, p. 737000, ark. 11-19, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis)

Erkyläntori, Erkyläntie 9, Riihimäki, p. 046-8964965, ma-pe 11-18, la-su 10-15 (itsepalvelukirppis) UUSIN KIRPPIS

Karavaanin lähellä on myös entisessä Bitterin kaupassa kirpputori, mutta taitaa sekin olla itsemyyntitori. Ei kokemusta niin en osaa enempää sanoa.

Keskustassa uudella aukiolla pidetään ns. oma myyntipöytä kirpputoreja, mutta en tiedä onko niitä talviaikaan ja niitä oli viikkoiltaisin, jos en ihan väärin muista. Yhdistykset pitävät myös joskus kirpputoreja. Seuraa ilmoitteluja paikkakunnan ilmaisjakelulehdistä.

Yhdistysten torivuoroilla voi varata myös pöydän. Katso ajat ja järjestäjät http://www.riihimaki.fi/index.asp?id=4FF2459216C94BC685FBFAC7BD5CE219

ja muutenkin www.riihimaki.fi sivuilta voi löytyä vinkkejä, kun olet uusi paikkakunnalla.

Toivottavasti oli apua

p. http://www.vuolanne.net/kirpputorit/

täältä löytyy kirpputoreja ympäri Suomen maata :)

• anneli se vaan

Punaisessa talossa on juuri avattu lastenvaate kirppis , jossa ei tarvitse itse myydä.

• tienhaaran

veroista, se on alansa ykkönen,t ostaja

• löytyy

t.myyjä

• sitten se
        löytyy kirjoitti:

t.myyjä

vastaava paikka missä olisi kiva shoppailla, ja vaikka voisi juoda kahvitkin t ostelija

• t Tyytyväinen asiakas
        sitten se kirjoitti:

vastaava paikka missä olisi kiva shoppailla, ja vaikka voisi juoda kahvitkin t ostelija

Erkyläntori!

• pitää
        sitten se kirjoitti:

sen asian visusti omana tietonaan koska ketjun aloittaja ei sitä kysynyt.

• On siinä mulla myyjä
        pitää kirjoitti:

sen asian visusti omana tietonaan koska ketjun aloittaja ei sitä kysynyt.

On siinä myyjä, joka ei halua tavaroitaan myydä eli kerro hyvää myyntipaikkaa.

Itse tunnen Uudenmaan ja Hämeen kirppikset melko hyvin ja olen myös sitä mieltä, että Tienhaara on tällä hetkellä paras. Tavara tekee kauppansa riippumatta siitä, missä päin kirppistä myyntipöytä on. Ja paikka on kirppikseksi valoisa, siisti ja viihtyisä, onhan se entinen myymälätila.

• sijaitsee
        On siinä mulla myyjä kirjoitti:

Itse tunnen Uudenmaan ja Hämeen kirppikset melko hyvin ja olen myös sitä mieltä, että Tienhaara on tällä hetkellä paras. Tavara tekee kauppansa riippumatta siitä, missä päin kirppistä myyntipöytä on. Ja paikka on kirppikseksi valoisa, siisti ja viihtyisä, onhan se entinen myymälätila.

tienhaaran tori, mikä viikkovuokra, varastetaanko tavaroita

• :) yo
        sijaitsee kirjoitti:

tienhaaran tori, mikä viikkovuokra, varastetaanko tavaroita

Tiekkikse tori sijaitsee rixus, henkilökunta töykeet mut kauppa käy ok, hävikkii jonkin verta.. palvelun takii siis negis -, kaffila posis

• sitten
        On siinä mulla myyjä kirjoitti:

kysyit.Myyn ylimääräisiäni kaksi,kolme kertaa vuodessa pois.Historia on tämä.Ensin myin Juppalantorilla.Tavara meni oikein hyvin kiertoon eikä mitään valittamista ollut.Seuraavaksi kokeilin Tienhaaran kirppistä ja myynti jäi aika surkeaksi.Sitten tulikin puolen vuoden väli ja kokeilin taas Juppalantoria ja taas meni tavarat kaupaksi yllättävänkin hyvin.Tämän viimeisen kerran olin Juppalassa eikä mitään valitettavaa ollut tälläkään kertaa.Näin on minulle käynyt mutta en lähde väittämään mikä " parhaan kirppiksen " viittaa kantaa.Sen päätelköön kukin itse.

• Myyn ja ostan siellä
        :) yo kirjoitti:

Tiekkikse tori sijaitsee rixus, henkilökunta töykeet mut kauppa käy ok, hävikkii jonkin verta.. palvelun takii siis negis -, kaffila posis

Mielestäni henkilökunta on kaikin puolin ihan ok, en ymmärrä mitä vikaa heissä muka on.

Ainoa negatiivinen puoli sillä on se kahvio, jossa on sitä ikiaikaista Laineen pitkää viineriä, ne varmaan teki sitä samaa viineriä jo Nooan aikaan. Ei ihme kun riksulaiset sitä syö, että ne on niin läskejä. Ja tyhmiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe