Palstan sheriffiltä

Riinalta on ote

hävinnyt totaalisesti lapasesta! Kirjoitusten taso ei ole ollut koskaan ennen näin alhainen! Voisit laittaa muutaman alapään termejä viljelevän imbesillin ja keskusteluhäirikön viestit julkaisusulkuun.

12

1189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joidenkin

      yksilöä herjaavat asiattomat viestit. Sen sijaan täysin viattomia viestejä poistetaan toisinaan ilman mitään järjellistä syytä. Ehkä selitykset olisivat joskus paikallaan miksi mikin viesti poistetaan.

      • mitään sheriffiä ole.

        Tuo PS:n päätoimittajaankin kohdistunut herjaus on saanut olla tuolla jo niin kauan että pitäisi pistää ylläpitäjä yhteisvastuuseen herjan kirjoittajan kanssa. Jospa sitten löytyisi joku oikea laaduntarkkailija palstalle.


      • Clint
        mitään sheriffiä ole. kirjoitti:

        Tuo PS:n päätoimittajaankin kohdistunut herjaus on saanut olla tuolla jo niin kauan että pitäisi pistää ylläpitäjä yhteisvastuuseen herjan kirjoittajan kanssa. Jospa sitten löytyisi joku oikea laaduntarkkailija palstalle.

        Lännen leffoissa oli sheriffejä, se on historiaa. Yhtä lailla satuhahmo kuin joulupukki.


    • Mielenkiintoinen näkökanta pakko myöntää. Kun kirjoittajat kirjoittelevat mitä sattuu niin minulta lähtee ote lapasesta.

      Jos näette asiattomia viestejä niin klikatkaa siinä sivussa olevaa tekstiä jossa lukee: Ilmoita asiattomasta viestistä. Näin saatte hävitettyä huomattavasti nopeammin häiritsevät viestit ja autatte sekä minua että ylläpitoa valvonnassa. Hyvin vähän tullut noita ilmoituksia viime aikoina. Selailen lähes joka päivä suurimman osan viesteistä läpi, mutta toisinaan jokin jää huomaamatta. Palstalle tulee välillä satoja viestejä päivässä, ei kenelläkään ole aikaa lukea jokaista viestiä. En istu koneen vieressä jatkuvasti, joten joskus hyvin selkeät asiattomat viestit saattavat pysyä palstalla tunteja.

      Teen kuitenkin parhaani sen puitteissa mitä minulla on aikaa käytettävissä palstaan. Kaikki palstalaiset voivat auttaa minua ja ylläpitoa ilmoittamalla asiattomista viesteistä.

      Laitan tähän myös sähköpostiosoitteeni niin jatkossa viestit joissa kommentoidaan sheriffiä voi laittaa suoraan sähköpostiini:
      [email protected]

      • Mikset voi

        myöntää että olet surkea tumpelo. Tuo loukkausviesti PS:n päätoimittajasta on nyt kuitenkin lähetetty tutkittavaksi JSN:lle. Ja uskonpa että rikostutkintapyyntökin on mennyt. Kyllä olisi jo korkea aika löytää joku oikea valvoja täällekin palstalle. Taitaisi olla parasta lopettaa koko sontaluukku.


      • Mikset voi kirjoitti:

        myöntää että olet surkea tumpelo. Tuo loukkausviesti PS:n päätoimittajasta on nyt kuitenkin lähetetty tutkittavaksi JSN:lle. Ja uskonpa että rikostutkintapyyntökin on mennyt. Kyllä olisi jo korkea aika löytää joku oikea valvoja täällekin palstalle. Taitaisi olla parasta lopettaa koko sontaluukku.

        Tämä palsta oli pitkään ilman valvojaa ennenkuin minä tulin sheriffiksi, joten en usko että on kovin paljon tungosta tähän hommaan. Suomi24 on mielestäni hyvä palsta, ei ole sheriffin vika jos kirjoittajat eivät osaa käyttäytyä, suurin osa kirjoittajista on kuitenkin asiallisia. Mikäli tuosta on tutkintapyyntö tehty niin se ei ole minun asiani, poliisi tutkii kuka loukkaavat viestit on lähettänyt mikäli katsoo aiheelliseksi jne.

        Mutta tosiaan, sähköpostia voi laittaa mikäli on risuja tai ruusuja, otan mielelläni kaiken palautteen vastaan ja vastailen niihin parhaani mukaan.


      • että törkeimmät

        häirikköviestit ovat peräisin samoista sp-osoitteista. Eikö ole mahdollista pistää järjestelmä sulkemaan näiltä muutamalta häiriköltä pääsy tälle palstalle jo etukäteen?


      • että törkeimmät kirjoitti:

        häirikköviestit ovat peräisin samoista sp-osoitteista. Eikö ole mahdollista pistää järjestelmä sulkemaan näiltä muutamalta häiriköltä pääsy tälle palstalle jo etukäteen?

        Valitettavasti tällaiseen on oikeudet vain ylläpidolla ja heidän halukkuudestaan tällaiseen en tiedä.


      • tänne sensuuria
        riina00 kirjoitti:

        Valitettavasti tällaiseen on oikeudet vain ylläpidolla ja heidän halukkuudestaan tällaiseen en tiedä.

        Sensuuria harrastettiin sodan aikana.
        Nyt on uudet ajat.
        Jos joku ei kestä arvostelua ja alkaa uhata
        poliiseilla kertoo jotakin vainoharhaisuudesta
        ei muusta.

        Kuka terve ihminen viitsii tarttua tällaisilla
        palstoilla yksityisiin mielipiteisiin.
        Tänne voi kirjoittaa vaikka mitä paskaa eikä
        kukaan koskaan selvitä mistä moista tekstiä
        tulee.

        Poliiseilla luulisi olevan tärkeämpääkin tehtävää
        kuin paimentaa jonkun palstan kirjoituksia.
        Kun he saavat näitä rikosilmoituksia kiroavat he
        sisimmässään nämä lapselliset kantelijat.
        Laki on mikä on ja paimentajat alkavat turhan
        tarpeetoman työn vain täyttääkseen lain kirjainta.

        Niinkuin sheriffi tuossa kertoi voi ilmoittaa
        häirikköviesteistä ja kohta jo viesti on poistettu.


      • ...
        tänne sensuuria kirjoitti:

        Sensuuria harrastettiin sodan aikana.
        Nyt on uudet ajat.
        Jos joku ei kestä arvostelua ja alkaa uhata
        poliiseilla kertoo jotakin vainoharhaisuudesta
        ei muusta.

        Kuka terve ihminen viitsii tarttua tällaisilla
        palstoilla yksityisiin mielipiteisiin.
        Tänne voi kirjoittaa vaikka mitä paskaa eikä
        kukaan koskaan selvitä mistä moista tekstiä
        tulee.

        Poliiseilla luulisi olevan tärkeämpääkin tehtävää
        kuin paimentaa jonkun palstan kirjoituksia.
        Kun he saavat näitä rikosilmoituksia kiroavat he
        sisimmässään nämä lapselliset kantelijat.
        Laki on mikä on ja paimentajat alkavat turhan
        tarpeetoman työn vain täyttääkseen lain kirjainta.

        Niinkuin sheriffi tuossa kertoi voi ilmoittaa
        häirikköviesteistä ja kohta jo viesti on poistettu.

        tässä oli niin vaikeaa ymmärtää? Kysymys ei tuon PS-ketjun osalta ollut mistään "arvostelun kestämisestä" vaan täysin perättömän valheen levittämisestä. Tiedoksesi seuraavaa:

        9 § (9.6.2000/531)
        «Kunnianloukkaus»

        Joka

        1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

        2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

        on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

        Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.
        10 § (9.6.2000/531)
        Törkeä «kunnianloukkaus»

        Jos 9 §:n 1 momentissa tarkoitetussa kunnianloukkauksessa

        1) rikos tehdään joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla tieto tai vihjaus lukuisten ihmisten saataville taikka

        2) aiheutetaan suurta tai pitkäaikaista kärsimystä taikka erityisen suurta tai tuntuvaa vahinkoa

        ja «kunnianloukkaus» on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.


        ____

        Toisin sanoen, (jo onneksi poistettu) viesti täytti kaikki törkeän kunnianloukkauksen merkit.
        Ja minä ainakin olen mielelläni lapsellinen, jos tuollaiseen puuttuminen sitä tarkoittaa.


      • mielestä
        riina00 kirjoitti:

        Tämä palsta oli pitkään ilman valvojaa ennenkuin minä tulin sheriffiksi, joten en usko että on kovin paljon tungosta tähän hommaan. Suomi24 on mielestäni hyvä palsta, ei ole sheriffin vika jos kirjoittajat eivät osaa käyttäytyä, suurin osa kirjoittajista on kuitenkin asiallisia. Mikäli tuosta on tutkintapyyntö tehty niin se ei ole minun asiani, poliisi tutkii kuka loukkaavat viestit on lähettänyt mikäli katsoo aiheelliseksi jne.

        Mutta tosiaan, sähköpostia voi laittaa mikäli on risuja tai ruusuja, otan mielelläni kaiken palautteen vastaan ja vastailen niihin parhaani mukaan.

        valvonta ei ole hänen asiansa:
        Mikäli tuosta on tutkintapyyntö tehty niin se ei ole minun asiani, poliisi tutkii kuka loukkaavat viestit on lähettänyt mikäli katsoo aiheelliseksi jne.
        Kyllä se nyt on niin että se on myös valvojan vastuulla, mitä täällä julkaistaan ja kuinka kauan se saa olla näkyvissä. Kylläpä on tämä nk sheriffi surkea tapaus. Parempi olisi pysyä vaan siellä telakalla eikä puuttua enää koskaan näihin asioihin jotka eivät ole hänen asioitaan.


      • mielestä kirjoitti:

        valvonta ei ole hänen asiansa:
        Mikäli tuosta on tutkintapyyntö tehty niin se ei ole minun asiani, poliisi tutkii kuka loukkaavat viestit on lähettänyt mikäli katsoo aiheelliseksi jne.
        Kyllä se nyt on niin että se on myös valvojan vastuulla, mitä täällä julkaistaan ja kuinka kauan se saa olla näkyvissä. Kylläpä on tämä nk sheriffi surkea tapaus. Parempi olisi pysyä vaan siellä telakalla eikä puuttua enää koskaan näihin asioihin jotka eivät ole hänen asioitaan.

        Mikäli todella olet sitä mieltä, että minä olen vastuussa näistä kirjoituksista, niin se on sinun mielipiteesi. Olisitko tyytyväisempi ellei palstalla olisi sheriffiä ollenkaan? Ilmeisesti, silloin saisivat häiriköt häiriköidä aivan vapaasti. Mutta kiitokset mielipiteesi jakamisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe