Hei!
Jos joku sattuu tietää mitä biisejä Celine euroopassa laulaa ni laittakaa tulee palstalle...
Pitää rueta sanoja harjottelee ;)
Suomen konsertin
1
757
Vastaukset
- yhden...
konsertin kappalelistaa...mitä ootte mieltä?
Itse olisin odottanut enempi vanhempaa kamaa ja Ranskaa tietty! No kelpaa kuitenkin :)
1.I Drove All Night
2.I Got The Feelin'
3.The Power of Love
4.Can't Fight The Feeling
5.It's All Coming Back to Me Now
6.Because You Loved Me
7.To Love You More
8.Eyes On Me
9.All By Myself
10.Shadow Of Love
11.Fade Away
12.I'm Your Angel
13.Alone
14.Think Twice
15.Queen Medley: We Will Rock You/The Show Must Go On
(Interlude:Respect/Lady Marmalade)
16.It's A Man's Man's Man's World
17.That's Just The Woman In Me
18.Pour Que Tu M'aimes Encore
19.I'm Alive
20.Love Can Move Mountains
21.I Got The Music In Me
22.River Deep, Mountain High
Encore:
23.My Heart Will Go On
24.Taking Chances
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019