Miten hypnotisoida?

Apua tarvitseva

Hei!

Olen lukenut monta kirjaa, ymmärrän hypnoosista paljonkin. Mutta, vaikka olen lukenut, mitään keinoja ei esitely. Voiko siis joku antaa jokun keinon miten saada ihmisen hypnoosiin (syvään sellaiseen). Sukulaiset olisivat kiinnostuneet.

Kiitos vastenneille.

P.S Luetelkaa 1,2,3,4...jne. Tyylillä, saan siitä eniten selvää.

Kiitos.

123

27925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suggeri

      hypnotisoiminen on loppujen lopuksi hyvin helppo asia, mutta siihen joutuu perehtymään ja täältä ei sitä opastusta saa. Kaikkia ihmisiä ei saa syvään hypnoosiin.. ja terapian kannalta hypnoosin syvyydellä ei ole suurta merkitystä. merkitystä on vain sillä. mitä hypnoosissa tehdään

      • Apua tarvitseva

        Mainitsin jo että tiedän nämä asiat. Mutta mistään ei löytynyt esimerkkejä, miten saada ihminen hypnoosiin. Pyydän että joku kertoisi.


      • SIKMA
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Mainitsin jo että tiedän nämä asiat. Mutta mistään ei löytynyt esimerkkejä, miten saada ihminen hypnoosiin. Pyydän että joku kertoisi.

        Ohjeita löytyy internetistä. Ja kirjallisuudesta suosittelen enemmän ulkomaista osastoa. Niinkuin edellinen vahvasti todisti, täältä apua ei löydy, mutta suosittelen: http://www.uncommonforum.com/
        Tuolle foorumille ovat kaikki kysymykset koskien hypnoosia tervetulleita!

        Ja olisi helpompi auttaa jos kertoisit vähän tarkemmin minkälaisesta hypnoosista olet kiinnostunut...
        [email protected]

        -Sikma


      • opetuksen vastuu???

        Lähes mitä tahansa voi oppia netistä tai kunnankirjastosta, mutta erityisen herkkien (hypnoosivirtuoosit eli somnambulit) ja psyykkisiä ongelmia tai elämänkriisejä kokevien kohdalla hypnotisoimisessa on RISKEJÄ! Onkin valitettavaa, että Suomessakin tehdä rahaa valvottomilla ja käytännössä kaikille avoimille hypnoosimenetelmien kursseilla.

        Totta, on helppoa oppia, vaikkapa lavahypnoosin kikat. Mutta on myös helppoa sattuu psyykkisesti.


      • suggeri
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Mainitsin jo että tiedän nämä asiat. Mutta mistään ei löytynyt esimerkkejä, miten saada ihminen hypnoosiin. Pyydän että joku kertoisi.

        hypnoosi auttaa.on monia hypnoosi-induktioita, joita voi opetella. kirja on vanha, mutta edeleen hyvin käyttökelpoinen. löytyy kirjastosta..


      • pomminteko-ohjeet
        SIKMA kirjoitti:

        Ohjeita löytyy internetistä. Ja kirjallisuudesta suosittelen enemmän ulkomaista osastoa. Niinkuin edellinen vahvasti todisti, täältä apua ei löydy, mutta suosittelen: http://www.uncommonforum.com/
        Tuolle foorumille ovat kaikki kysymykset koskien hypnoosia tervetulleita!

        Ja olisi helpompi auttaa jos kertoisit vähän tarkemmin minkälaisesta hypnoosista olet kiinnostunut...
        [email protected]

        -Sikma

        netistä löytyy vaikka pomminteko-ohjeet, mutta ohjaisitko silti kenet tahansa pommin rakentamiseen?

        kysymys on moralisoiva ja retorinen, mutta ehkä voisit "visualisoida", mitä kaikkea ja mihin kaikkeen lavahypnotisoijien temppuja ja herkkien yksilöiden transsaamista voidaan käyttää.

        entä arvaamattomat komplikaatiot? niistähän on vakavaa tietoa jo vaikka kuinka.


      • Shy; Pertti-Pekka Vainio

        Tässä olis tosi hyvät ohjeet, tämä on toiminut joka kun olen yrittänyt!!!
        1) Istuta uhrisi tuoliin ja juttele normaalia keskustelua
        2) Keskustelun yhdynnässä evi, yhteydessä ala kertomaan rauhallisia puheita
        3) Sitten ala rentouttaa hänen silmäluomiaan painoina, ja
        kuvita uhrin mieli syvyyksiin
        4) emme käytä perinteistä laskutekniikkaa, mutta jos se on välttämätöntä, voit liittää sen.
        5) huomioi että tästä hypnoosista poistuminen käy vain kutittamalla ja huutamalla Herätys!


    • unohtaa

      Parasta että unohdat koko asian, täsä maassa on jo yllinkyllin puoskareita!

      • sinä kuules

        puoskarikauhua...??? mitä pahaa siinä on, jos joku haluaa oppia hypnotisoimaan...


      • tarkoitusperät?
        sinä kuules kirjoitti:

        puoskarikauhua...??? mitä pahaa siinä on, jos joku haluaa oppia hypnotisoimaan...

        MIKSI haluat oppia hypnotisoimaan? Miksi sinun pitäisi osata vaivuttaa joku hypnoosiin? Ns. huvin vuoksiko? Vaikka siinä voi olla myös riskejä? Mitä piirteitä se sinussa ruokkii? Haluatko vain näyttää muille, että osaat?


      • Apua edelleen kaipaava!
        tarkoitusperät? kirjoitti:

        MIKSI haluat oppia hypnotisoimaan? Miksi sinun pitäisi osata vaivuttaa joku hypnoosiin? Ns. huvin vuoksiko? Vaikka siinä voi olla myös riskejä? Mitä piirteitä se sinussa ruokkii? Haluatko vain näyttää muille, että osaat?

        Hoh hoijaa! Ettekö te hyvät ihmiset lukea osaa?

        Ok, sitten isolla kaikille vielä.

        OLEN LUKENUT MONTA KIRJAA HYPNOOSISTA, MUTTEN OLE LÖYTÄNYT YHTÄÄN ESIMERKKIÄ, MITEN IHMINEN SAADAAN HYPNOOSIIN! PYYSIN TEILTÄ APUA, ETTÄ JOKU LUETTELISI VAIHEITTAIN, MITEN SE ONNISTUU. JA SE ON MINUN HENK. KOHTAINEN ASIA MIHIN KÄYTÄN. RISKEISTÄ TIEDÄN, JOTKA OVAT PIENET! JOS ET OSAA AUTTAA ÄLÄ KIRJOITA! JOS OSAAT NIIN KERRO! HALUAN VAIN OPPIA UUTTA!


      • pahalla mutta
        Apua edelleen kaipaava! kirjoitti:

        Hoh hoijaa! Ettekö te hyvät ihmiset lukea osaa?

        Ok, sitten isolla kaikille vielä.

        OLEN LUKENUT MONTA KIRJAA HYPNOOSISTA, MUTTEN OLE LÖYTÄNYT YHTÄÄN ESIMERKKIÄ, MITEN IHMINEN SAADAAN HYPNOOSIIN! PYYSIN TEILTÄ APUA, ETTÄ JOKU LUETTELISI VAIHEITTAIN, MITEN SE ONNISTUU. JA SE ON MINUN HENK. KOHTAINEN ASIA MIHIN KÄYTÄN. RISKEISTÄ TIEDÄN, JOTKA OVAT PIENET! JOS ET OSAA AUTTAA ÄLÄ KIRJOITA! JOS OSAAT NIIN KERRO! HALUAN VAIN OPPIA UUTTA!

        Nyt vain on niin, että tällaisella palstalla ei opeteta ketään hypnotisoimaan. Juuri riskien takia. Juuri siitä syystä, että aina on myös heitä jotka käyttävät taitoaan vääriin tarkoituksiin.
        Hypnoosikoulutukset ovat sitä varten, että siellä opetetaan. Ja koulutuksiin haetaan. Ei millään pahalla ja ihan hyvä, että noin yleisesti ottaen olet kiinnostunut hypnoosista.


      • voin opettaa
        pahalla mutta kirjoitti:

        Nyt vain on niin, että tällaisella palstalla ei opeteta ketään hypnotisoimaan. Juuri riskien takia. Juuri siitä syystä, että aina on myös heitä jotka käyttävät taitoaan vääriin tarkoituksiin.
        Hypnoosikoulutukset ovat sitä varten, että siellä opetetaan. Ja koulutuksiin haetaan. Ei millään pahalla ja ihan hyvä, että noin yleisesti ottaen olet kiinnostunut hypnoosista.

        helpon hypnoosi-induktion jos sopii..ja lainaa vielä se kirja "Hypnoosi auttaa"

        Kuka haluaa siis oppia
        T.Suggeri


      • SIKMA
        Apua edelleen kaipaava! kirjoitti:

        Hoh hoijaa! Ettekö te hyvät ihmiset lukea osaa?

        Ok, sitten isolla kaikille vielä.

        OLEN LUKENUT MONTA KIRJAA HYPNOOSISTA, MUTTEN OLE LÖYTÄNYT YHTÄÄN ESIMERKKIÄ, MITEN IHMINEN SAADAAN HYPNOOSIIN! PYYSIN TEILTÄ APUA, ETTÄ JOKU LUETTELISI VAIHEITTAIN, MITEN SE ONNISTUU. JA SE ON MINUN HENK. KOHTAINEN ASIA MIHIN KÄYTÄN. RISKEISTÄ TIEDÄN, JOTKA OVAT PIENET! JOS ET OSAA AUTTAA ÄLÄ KIRJOITA! JOS OSAAT NIIN KERRO! HALUAN VAIN OPPIA UUTTA!

        Suoraan kysymykseen suora vastaus:
        http://www.deeptrancenow.com/exc2_delmanind.htm
        Sieltä löydät Dave Elmanin kehittämän hypnoosi-induktion joka on tunnettu siitä että sillä saadaan suuri osa ihmisistä suhteellisen syvään hypnoosiin ja melko nopeasti. Induktio on englanniksi, mutta monet kirjat lukeneena osaat varmasti muodostaa toimivan käännöksen. Itselläni on myös jonkinmoinen suomennos jossa on myös ne pyytämäsi numero-ohjeet tiivistelmänä. Voin lähettää sen sähköpostilla jos kiinnostaa.

        Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen!

        Parahinta menestystä,
        -Sikma


      • Apua tarvitseva
        voin opettaa kirjoitti:

        helpon hypnoosi-induktion jos sopii..ja lainaa vielä se kirja "Hypnoosi auttaa"

        Kuka haluaa siis oppia
        T.Suggeri

        No sitten...kerro.


      • Apua tarvitseva
        SIKMA kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus:
        http://www.deeptrancenow.com/exc2_delmanind.htm
        Sieltä löydät Dave Elmanin kehittämän hypnoosi-induktion joka on tunnettu siitä että sillä saadaan suuri osa ihmisistä suhteellisen syvään hypnoosiin ja melko nopeasti. Induktio on englanniksi, mutta monet kirjat lukeneena osaat varmasti muodostaa toimivan käännöksen. Itselläni on myös jonkinmoinen suomennos jossa on myös ne pyytämäsi numero-ohjeet tiivistelmänä. Voin lähettää sen sähköpostilla jos kiinnostaa.

        Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen!

        Parahinta menestystä,
        -Sikma

        Terve! Lähetin eilen sinulle s-postia, lähetä samaan osoitteeseen suomenkieliset ohjeet.

        Kiitos.


      • Apua Tarvitseva
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Terve! Lähetin eilen sinulle s-postia, lähetä samaan osoitteeseen suomenkieliset ohjeet.

        Kiitos.

        Ette sit voi tänne pistää niit ohjeit on se teil niin vaikeaa 1 v*tun ohje ja kukaa ei osaa pistää ja jostaa vaaroist sun muista selitetää just joo vaarat ja vaara:D:D


      • markkupaunonen
        Apua Tarvitseva kirjoitti:

        Ette sit voi tänne pistää niit ohjeit on se teil niin vaikeaa 1 v*tun ohje ja kukaa ei osaa pistää ja jostaa vaaroist sun muista selitetää just joo vaarat ja vaara:D:D

        Polkaise nyt moposi käyntiin ja kohtaa vaikkapa minut, Markku Paunonen, silmästä silmään. Luen tekstisi rivien välistä suuria kysymyksiä, jotka odottavat ammattitason vastaajia. Minä en ole tuota tasoa, mutta tunnen monia, jotka täyttävät kaiken ihmisyydelle asetettavan plus tietotaidon mitan.

        Terveisin,

        Markku Paunonen


      • kas tässä
        Apua Tarvitseva kirjoitti:

        Ette sit voi tänne pistää niit ohjeit on se teil niin vaikeaa 1 v*tun ohje ja kukaa ei osaa pistää ja jostaa vaaroist sun muista selitetää just joo vaarat ja vaara:D:D

        kait tiedät miten katseen kiinnittäminen vie ihmisen helposti hypnoosiin. kohde voi olla esim. piste seinällä tai vaikkapa kynän pää. ja kun henkilö kohdistaa katseen..aletaan suggeroida, miten silmät tulevat raskaaksi ja katsominen käy yhä vaikeammaksi ja kun henkilö sulkee silmä...luetellaan numerot esim yhdestä kymmeneen ja naps henkilö on hypnoosissa.
        ennen tätä induktiota pitää tietysti luoda odotustila kohteelle ja koskaan ei kertoa kohteelle, että ei oiken osaa hypnotisoida.......siis on tärkeää, että kohde uskoo, että tämä on se hypnotisoimistapahtuma..eli hypnotsoiminen on eräänlaista huijaamista..

        suggeri


      • pikapika
        SIKMA kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus:
        http://www.deeptrancenow.com/exc2_delmanind.htm
        Sieltä löydät Dave Elmanin kehittämän hypnoosi-induktion joka on tunnettu siitä että sillä saadaan suuri osa ihmisistä suhteellisen syvään hypnoosiin ja melko nopeasti. Induktio on englanniksi, mutta monet kirjat lukeneena osaat varmasti muodostaa toimivan käännöksen. Itselläni on myös jonkinmoinen suomennos jossa on myös ne pyytämäsi numero-ohjeet tiivistelmänä. Voin lähettää sen sähköpostilla jos kiinnostaa.

        Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen!

        Parahinta menestystä,
        -Sikma

        Moi Sikma, voisitko lähettää mullekkin ohjeet osoitteeseen [email protected]?


      • SIKMA
        pikapika kirjoitti:

        Moi Sikma, voisitko lähettää mullekkin ohjeet osoitteeseen [email protected]?

        Moi!

        Autan mielelläni! Mielestäni hypnoosi ei ole asia jota pitäisi salailla! Lähetän ohjeet viikonloppuna kun pääsen omalle koneelle :D


      • kenellä?
        SIKMA kirjoitti:

        Moi!

        Autan mielelläni! Mielestäni hypnoosi ei ole asia jota pitäisi salailla! Lähetän ohjeet viikonloppuna kun pääsen omalle koneelle :D

        Miten näet vastuus opetushomman seurauksista ja opettamasi henkilön eettisestä kypsyydestä?

        Viiteryhmääsi ovat selvästi lay hypnotist- ja stagehypnotistpiirit laillistamattomine "terapeutteineen" ja fantastisine diploomeineen.

        Aivan asiantuntematonta lay hypnosis -tarinointia. Tiedeyhteisöjen ja ammattipätevien terapeuttien kansainväliset järjestöt ISH, ja ESH ovat selväsanaisesti tuominneet lavahypnoosin ja kieltävät sen jäseniltään, laillisilta ammattilaisilta. Syy on selvä: dokumentaatio haitoista on selvä ja ulottuu 1800-luvulle asti.

        Monissa sivistysmaissa showhypnoosi on joko kiellettyä tai luvanvaraista.

        Voi olla vaarallista hypnoosiherkille (ns. hypnoosivirtuooseille eli ennen somnanbuleille) tai piilevästi sairaille.

        Suomessa ongelmat ovat olleet esillä mm. lääninlääkärin emer Jääskeläisen ym artikkelissa 2006 ja Kallion ym oppikirjassa 2004.


      • pyipe
        SIKMA kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus:
        http://www.deeptrancenow.com/exc2_delmanind.htm
        Sieltä löydät Dave Elmanin kehittämän hypnoosi-induktion joka on tunnettu siitä että sillä saadaan suuri osa ihmisistä suhteellisen syvään hypnoosiin ja melko nopeasti. Induktio on englanniksi, mutta monet kirjat lukeneena osaat varmasti muodostaa toimivan käännöksen. Itselläni on myös jonkinmoinen suomennos jossa on myös ne pyytämäsi numero-ohjeet tiivistelmänä. Voin lähettää sen sähköpostilla jos kiinnostaa.

        Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen!

        Parahinta menestystä,
        -Sikma

        Sikma: "Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen! Parahinta menestystä,"

        - Mihin käyttötarkoitukseen ja minkälaisen valmiuden omaavalle henkilölle toivotat "parahinta menestystä"?


      • anelit
        SIKMA kirjoitti:

        Moi!

        Autan mielelläni! Mielestäni hypnoosi ei ole asia jota pitäisi salailla! Lähetän ohjeet viikonloppuna kun pääsen omalle koneelle :D

        Sinä itse anelit täällä neuvoja jokunen viikko sitten. Ja nyt itse esiinnyt asiantuntijana. Voihan vidalis. Varokaa tuon miehen opastusta!!!


      • SIKMA
        anelit kirjoitti:

        Sinä itse anelit täällä neuvoja jokunen viikko sitten. Ja nyt itse esiinnyt asiantuntijana. Voihan vidalis. Varokaa tuon miehen opastusta!!!

        Ehdotin kokemusten jakamista! Kukaan ei tiedä kaikkea! Ja hallitsen kyllä hypnoosin alkeet, näytä missä olen sanonut mitään muuta! Alkeita siis opetan täällä muillekkin ja se on varmasti tarpeeksi alkuunpääsyyn!

        Itse ainakin ottaisin apua amatööriltä jos sitä ei mistään muualta saa! Mutta jokainen päättäköön itse! Minun aikeeni on auttaa ja tuntuu tällä foorumilla sen vuoksi melko yksinäiseltä!

        -Sikma


      • ole järkeä päässä
        SIKMA kirjoitti:

        Ehdotin kokemusten jakamista! Kukaan ei tiedä kaikkea! Ja hallitsen kyllä hypnoosin alkeet, näytä missä olen sanonut mitään muuta! Alkeita siis opetan täällä muillekkin ja se on varmasti tarpeeksi alkuunpääsyyn!

        Itse ainakin ottaisin apua amatööriltä jos sitä ei mistään muualta saa! Mutta jokainen päättäköön itse! Minun aikeeni on auttaa ja tuntuu tällä foorumilla sen vuoksi melko yksinäiseltä!

        -Sikma

        Tuohan kuullostaa täysin mielettömältä. Muutaman kirjan luettuasi alat "opettamaan" täällä vielä enemmän nuorikkoja kuin itse olet. Mietihän hetkinen omaa vastuutasi!


      • SIKMA
        ole järkeä päässä kirjoitti:

        Tuohan kuullostaa täysin mielettömältä. Muutaman kirjan luettuasi alat "opettamaan" täällä vielä enemmän nuorikkoja kuin itse olet. Mietihän hetkinen omaa vastuutasi!

        Halusitte tai ette opetan niitä jotka sitä pyytävät! Ja opettamani tekniikat kyllä toimivat! Mutta en rupea oikeutustani keneltäkään hakemaan; jos pidätte vastuuttomana siinähän pidätte! Oma on päänsärkynne!

        Ja kaikille kiinnostuneille: älkää antako pelotella hypnoosin vaarallisuudella! Kukaan ei ole minulle koskaan antanut siitä konkreettista esimerkkiä ja olen kyllä monelta kysynyt! Älkää antako pelotella itseänne; ainakaan ilman uskottavia perusteluja!

        -Sikma


      • ota selvää
        SIKMA kirjoitti:

        Halusitte tai ette opetan niitä jotka sitä pyytävät! Ja opettamani tekniikat kyllä toimivat! Mutta en rupea oikeutustani keneltäkään hakemaan; jos pidätte vastuuttomana siinähän pidätte! Oma on päänsärkynne!

        Ja kaikille kiinnostuneille: älkää antako pelotella hypnoosin vaarallisuudella! Kukaan ei ole minulle koskaan antanut siitä konkreettista esimerkkiä ja olen kyllä monelta kysynyt! Älkää antako pelotella itseänne; ainakaan ilman uskottavia perusteluja!

        -Sikma

        Itsepetoksen ja uskottelun tunnelmasta kielivät viestisi - tai lapsekkaasta yrityksestä kyseenalaistaa puoskarilain tarve. Lavahypnoosin ja epäpätevien hypnoosihoitojen haitoista on runsaasti todistusaineistoa. Tsekkaa vaikka ISH:n ja ESH:n sivuilta tai Kallion, Laitisen, Jääskeläisen, Lauerman ym kirjoituksista. Varmasti uskallat tutustua asiallisiin ja vertaisarvioituihin julkaisuihin.


      • johtamista
        SIKMA kirjoitti:

        Ehdotin kokemusten jakamista! Kukaan ei tiedä kaikkea! Ja hallitsen kyllä hypnoosin alkeet, näytä missä olen sanonut mitään muuta! Alkeita siis opetan täällä muillekkin ja se on varmasti tarpeeksi alkuunpääsyyn!

        Itse ainakin ottaisin apua amatööriltä jos sitä ei mistään muualta saa! Mutta jokainen päättäköön itse! Minun aikeeni on auttaa ja tuntuu tällä foorumilla sen vuoksi melko yksinäiseltä!

        -Sikma

        Auttaminen on eri asia kuin "asiantuntijana" ilman VASTUUTA, ilman todellista pätevyyttä esiintyminen.

        Ajatus että tajunnanmuuntamisen menetelmiä voisi opettaa netissä on lapsekas. Ajatus että hypnoosiherkille (somnambulit eli hypnoosivirtuoosit) riskialttiita tekniikoita saisi opettaa hands-on ihan KENELLE TAHANSA on vastuuton.


      • SIKMA
        pikapika kirjoitti:

        Moi Sikma, voisitko lähettää mullekkin ohjeet osoitteeseen [email protected]?

        En saanut tuohon osoitteeseesi lähetettyä sähköpostia! Onko osoite vielä käytössä?

        -Sikma


      • mä pistän
        SIKMA kirjoitti:

        En saanut tuohon osoitteeseesi lähetettyä sähköpostia! Onko osoite vielä käytössä?

        -Sikma

        Jos mä pistän sulle mailia, ja vastaat siihen, toimisko niin?


      • tolkkua kehiin
        SIKMA kirjoitti:

        En saanut tuohon osoitteeseesi lähetettyä sähköpostia! Onko osoite vielä käytössä?

        -Sikma

        ei osoitteita avoimella palstalla. tolkku tarpeen, tietoturvasyistäkin.


      • qqqqqqqqqqqq
        SIKMA kirjoitti:

        Moi!

        Autan mielelläni! Mielestäni hypnoosi ei ole asia jota pitäisi salailla! Lähetän ohjeet viikonloppuna kun pääsen omalle koneelle :D

        Minäkin haluaisin nämä hypnoosi- ohjeet sähköpostiini, jos sopii :) [email protected]


      • Cladasy
        SIKMA kirjoitti:

        Ehdotin kokemusten jakamista! Kukaan ei tiedä kaikkea! Ja hallitsen kyllä hypnoosin alkeet, näytä missä olen sanonut mitään muuta! Alkeita siis opetan täällä muillekkin ja se on varmasti tarpeeksi alkuunpääsyyn!

        Itse ainakin ottaisin apua amatööriltä jos sitä ei mistään muualta saa! Mutta jokainen päättäköön itse! Minun aikeeni on auttaa ja tuntuu tällä foorumilla sen vuoksi melko yksinäiseltä!

        -Sikma

        Hei! Olisi ihan kiva tietää miten hypnotisoida. En kyllä aijo aloittaa mutta kuitenkin. Voiko joku laittaa vaikka nettiin ohjeet?


      • Nanananan
        pyipe kirjoitti:

        Sikma: "Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen! Parahinta menestystä,"

        - Mihin käyttötarkoitukseen ja minkälaisen valmiuden omaavalle henkilölle toivotat "parahinta menestystä"?

        Moi!! Miten hypnoos ioikenn toimii? En ole oikein ymmärtänyt... Voiko kuka tahansa hypnotisoida? Kiitos jos saan vastauksia :)


      • tumppi 95
        SIKMA kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus:
        http://www.deeptrancenow.com/exc2_delmanind.htm
        Sieltä löydät Dave Elmanin kehittämän hypnoosi-induktion joka on tunnettu siitä että sillä saadaan suuri osa ihmisistä suhteellisen syvään hypnoosiin ja melko nopeasti. Induktio on englanniksi, mutta monet kirjat lukeneena osaat varmasti muodostaa toimivan käännöksen. Itselläni on myös jonkinmoinen suomennos jossa on myös ne pyytämäsi numero-ohjeet tiivistelmänä. Voin lähettää sen sähköpostilla jos kiinnostaa.

        Ja vaikka ensimmäinen kerta ei onnistuisi, älä luovuta! Onnistut ennen pitkää ja tärkeää on itseluottamus ja varmuus onnistumiseen!

        Parahinta menestystä,
        -Sikma

        Oletko valmis ottamaan hypnotized? Kaikki hypnoositilassa on itsestään hypnoositilassa. Jos noudatat minun yksinkertaisia ohjeita, ei valta maan päällä voi pitää teidät läheskään hypnotized. Et voi vastustaa, jos haluat, mutta se ei ole, miksi olette täällä. Seuraa minun yksinkertaisia ohjeita, ja aiot nauttia erittäin miellyttävä, rentouttava kokemus.

        Rest your aseiden limply sinun reisien tällä tavoin.

        Nyt haluan, että voit etsiä aikaa minun ja toisaalta vahvistaa silmäsi minun pikkusormi.

        Olen pian pyytää sinua tekemään pitkään, syvään henkeä, ja pitää sitä muutaman sekunnin ajan. Aion sitten My Hand alas edessä silmäsi jolloin voit alkaa release your hengenvetoon, koska pidät silmäsi kiinteän minun pikkusormi. Kuten olen pass My Hand alas, että se aiheuttaa silmäluomien sulkea.

        Nyt kestää pitkään, syvään henkeä, ja pidä sitä hetki.

        Olen nyt kulkee My Hand alas edessä silmäsi, ja kuten minä, anna silmäluomet suljetaan, ja anna mennä, pintajännitys teidän elin. Just anna kehon rentoutua mahdollisimman paljon juuri nyt.

        Nyt laitat tietoisuutta silmä lihaksia, ja rentoutua jokainen lihas-ja hermo ja sen ympärillä silmäsi, aina siihen pisteeseen, että ne vain eivät toimi. Kun olet varma, että he niin rento, että niin kauan kuin pidätte kiinni tämän rentoutumista, he vain eivät toimi, haluan teidän pitää kiinni siitä, että rentoutumiseen ja testata niitä, varmista, että ne eivät toimi .

        All right, that's fine. Nyt pysäkki yrittää ja vain rentoutua, mene syvemmälle nyt, jokainen hengenvetoon sinulla exhale mennä syvemmälle lievennetty.

        Nyt tämä rentoutumista teillä on silmäsi on sama laatu, rentoutumista, että haluan teidän koko koko vartalolle. Niinpä juuri anna tämän laadun rentoutumista kulkua läpi koko kehon ylhäältä oman pään ja vinkkejä oman varpaat.

        Nyt voimme syventää tätä rentoutumista paljon enemmän. Vuonna hetki, aion olette avata ja sulkea silmäsi. Kun Sulje silmäsi, että's your signaali siitä, että tämä tunne rentoutumista tullut 10 kertaa syvemmälle. Kaikki, mitä sinun pitää tehdä on halua, että se tapahtuu, ja voit tehdä sen tapahtua hyvin helposti.

        OK, nyt, avaa silmäsi ... nyt Sulje silmäsi, ja tuntuu, että rentoutumista läpi virtaavien koko elin, ottaen teille paljon syvemmällä. Käytä wonderful mielikuvitusta ja kuvitella teidän koko ruumis on katettu ja kääritään lämmin viltti rentoutusastetta.

        Nyt voimme syventää tätä rentoutumista paljon enemmän. Vuonna hetki, aion olette avata ja sulkea silmäsi vielä kerran. Jälleen kerran, kun suljet silmäsi, kaksinkertainen rentoutumista sinulla nyt on. Tee se tulee kaksi kertaa niin syvälle.

        OK, nyt vielä kerran, avaa silmäsi ... nyt Sulje silmäsi ja tuplaa rentoutumista ... hyvä. Let välein lihaksen kehon tullut niin rento että niin kauan kuin pidätte kiinni tämän laadun rentoutumista, jokainen lihas oman elin ei toimi.

        Vuonna hetki, aion olette avata ja sulkea silmäsi vielä kerran. Jälleen kerran, kun suljet silmäsi, kaksinkertainen rentoutumista sinulla nyt on. Tee se tulee kaksi kertaa niin syvälle.

        OK, nyt jälleen kerran, avaa silmäsi ... Sulje silmäsi ja tuplaa rentoutumista ... hyvä. Let välein lihaksen kehon tullut niin rento että niin kauan kuin pidätte kiinni tämän laadun rentoutumista, jokainen lihas oman elin ei toimi.

        Vuonna hetki, aion lift your right hand, että ranne ja pudottaa sen. Jos olet seurannut minun ohjeita tähän kohtaan, että käsi voi olla niin rento, se on yhtä epätarkka ja veltolta kuin märän lautasen kankaalla, ja se yksinkertaisesti plop alas. Kun kätesi koskettaa kehon, haluan voit lähettää aallon rentoutumista ylhäältä oman pää alaspäin kärki teidän varpaat.

        Aion nyt lift your right hand. Just anna se jumittui ja plop alas kuin minä haluan mennä ... syvempää relaxed ... että hyvä ...

        Nyt me do, että jälleen vasemmalla kädellä. Kun hissi kädessäsi, vain jotta se voi jäädä vapaasti, kuten löysät ja veltolta kuin märän lautasen liinalla ja plop alas kuin minä haluan mennä. Kun se koskettaa kehon, lähettää toisen aallon rentoutumista ylhäältä oman pään kärki teidän varpaat ja tuplaa nykyisen tason rentoutumista.

        Aion nyt hissin vasemmalla kädellä. Just anna se jumittui ja plop alas kuin minä haluan mennä ...
        syvempää relaxed ...

        Nyt se on täydellistä fyysistä rentoutumista. Haluan teidän tietävän, että on olemassa kaksi tapaa henkilö voi rentoutua. Voit rentoutua fyysisesti, ja voit rentoutua henkisesti. Olet jo osoittanut, että voit rentoutua fyysisesti. Nyt haluan näyttää, miten rentoutua henkisesti.

        Vuonna hetki, I'll kysyä teiltä aluksi hitaasti counting taaksepäin, ääneen, 100 tältä:

        100 syvempää relaxed ...

        99 syvempää relaxed ...

        98 syvempää relaxed ...

        Nyt täällä on salaisuus psyykkistä rentoutumista, ja jokainen numero te sanotte, tuplaa psyykkistä rentoutumista. Jokaisen numeron te sanotte, anna mielessä käynyt kaksi kertaa niin rento. Nyt, jos teet näin, kun olet saavuttanut numero 96, tai ehkä jopa aikaisemmin, mieltäsi on tullut niin rento, teidän on todella rento kaikki loput numerot, jotka ovat tulleet sen jälkeen, kun se oikeus pois teidän mielessä, ei vain ei tule enää lisää numeroita.

        All right, alkaa laskenta:

        100 syvempää relaxed ... nämä numerot jää jos heidät pois

        99 syvempää relaxed ... salli kaikille niille, numerot vain hävitä pois ...

        98 syvempää relaxed ... nyt, he ovat menneet ... hälventää niitä ...

        97 syvempää relaxed ... karkottaa heitä, työntää heitä ulos. Tee se tapahtuu. Complete amnesia kaikkien niiden lukumäärää. Ovatko ne kaikki mennyt? ... Hyvä.

        En tiedä, kuinka rento sinä olet, mutta jopa oma rento valtion I'll bet tunnette omassa mielessä, että siellä on tilaa rentoutumiseen alle yhden olet juuri nyt. Voitteko mielessä, että?

        (asiakkaan vastauksia, "kyllä")

        Tiedätte, että voit clench teidän nyrkki ja tee se tiukempaa ja tiukempaa ja tiukempaa - ja voit soittaa, että korkeus jännitteitä. Voit rentoutua samassa nyrkki, kunnes et voi rentoutua sen enempää. Voit soittaa, että perustusten rentoutusastetta. En aio yrittää viedä sinut alas kellarissa.

        Saadaksesi alas kerros A, sinun täytyy rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin sinulla on lievennetty jo. Saadaksesi alas kerros B, sinun täytyy rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin teitte klo kerros, B ja saada alas C, sinun täytyy rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin teitte klo kerros B. Mutta kun olet saavuttanut kerros C, että on perustusten, rentoutumista, ja että kohta te annatte pois merkkejä, joita voin kertoa, että olet kellarissa. Te ette tiedä, mitä nämä merkit ovat, ja en aio kertoa teille, mitä ne ovat, mutta jokainen henkilö, jotka on koskaan ollut kellarissa rentoutusastetta antoi pois nämä merkit ... Let's get started.

        Sinun ratsastaa alas lattialle A kuvitteellinen elevator ja haluat käyttää saman elevator saada alas kellarissa rentoutusastetta. Olet että elevator nyt. Kun olen silmänräpäyksessä minun sormeni, että hissi alkaa alas. Jos rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin sinulla on lievennetty jo sinut alas ja lattia A. Kerro minulle, kun olet kerros A sanomalla kirjaimella A ääneen.

        (Snap sormet) The elevator alkaa alas ... nyt.

        (Wait for vastaus)

        (Snap sormet) Jatkuva alas kerros B ... nyt.

        (Wait for vastaus)

        (Snap sormia, odota ja katso-merkkejä syvyys).

        Test # 1 - Lapsettomuuden hoito

        Kun olet varma, että hän on puheenvuoro C, ilman ehdotuksia millään tavalla anesthesia, kestää pari allis kiinnittimet tai pyyhe leikkeitä, ja tehdä testi anesthesia. Älä käytä sanaa ehdotuksen. Jos se on tarpeen antaa ehdotuksia hypnotic anesthesia, jos sinulla ei ole koomassa.

        Testi # 2 - Moving käsivartensa tai A Leg

        Kysy häneltä yrittää siirtää suuri joukko lihaksia kuten käsivarressa tai jalka. Jos hän ei pysty siirtämään suuria lihaksia, hän on valmis kolmannen testin.

        Test # 3 - Opening Eyes

        Tämän pitäisi kuulua pieni ryhmä lihaksia kuten silmien ympärillä. Kysy häneltä yrittää avata hänen silmänsä. Jos hän tekee, hän ei ole, tajuttomuus tilassa, ja sinun täytyy ottaa hänet alas lennon edelleen, kunnes silmän lihakset eivät toimi.

        Vuonna somnambulism, kun asiakas yrittää avata hänen silmänsä, näet liikkuvuus lihaksia vaikka silmät eivät ole avoimia. Mutta on totta, tajuttomuus tilassa, näiden tiny lihakset eivät toimi lainkaan, ja sinä näe mitään liikkuvuutta riippumatta.

        Test # 4 - Catatonia

        Your neljäsosa testin pitäisi olla catatonia. Ymmärrä, että catatonia voi saada, Kevyimmän tilasta hypnoositilassa. Näin ollen se ei tarkoita mitään, paitsi jos se on neljäsosa testin teet, koomaan. Kun asiakas siirtyy kaikki nämä neljä testien tarkkaa järjestyksessä, voit olla varma, että sinulla on totta, hypnotic koomaan, ja se voi siirtyä sinne. In your testi catatonia, ei ehdotuksia olisi annettava. että catatonia on saavuttava itse, ilman ehdotuksia kaikenlaista.

        Älä koskaan siirry vielä testata ennen kuin asiakas on läpäissyt ensimmäinen. Älä tee testata kahta kunnes asiakas on ehdottomasti läpäisseet testiä yksi: älä pakota testata kolmea kunnes asiakas on läpäissyt testit yksi ja kaksi, ja niin edelleen.

        Hypnoositilassa, Sleep

        Saadakseen hypnoositilassa nukkumassa, seuraavat vaiheet ovat tarpeen:

        Lasketaan, kuinka respirations annettu asiakkaalle. Varmista, että hengittäminen on laskenut noin seitsemän tai kahdeksan kertaa minuutissa, kuusi tai seitsemän minuuttia on vielä parempi. Jos asiakas on hengitysvaikeuksia liian nopeasti, sinun tulee olla viisasta odottaa, kunnes hän on enemmän moitteettomasti unessa.

        Lähestymistavan asiakkaan hyvin varovasti, sillä tavoitteena on ohittaa kriittisen tiedekunnan ilman herättää hänet nukkumaan. The bypass täytyy tapahtua hetkessä. Seuraavassa puheessa voi olla erittäin arvokasta, jos puhutaan erittäin varovasti, mutta hyvin luottavaisesti: "Tämä on (oma nimi) ottaen. Voit kuunnella minua, mutta et voi herätys. Voit kuunnella minua, mutta et voi herätä . Voit kuunnella minua, mutta et voi herätys.

        Rakennuttaja on yleensä niin syvää unta, että edellä on moneen otteeseen ennen kuin se näyttää tunkeutua hänen unconscious. Jatka: "Minä tiedän, olet kuulemistilaisuudessa minulle, kun peukalon, jota aion käsitellä, alkaa nousta. I'll tiedä, et kuulo minua, kun peukalon liikkuu. Voit kuunnella minua, mutta voit 't herätys. "

        Kun peukalon vastaa jatkossakin puhua varovasti, kompaundoinniksi ehdotuksia, kuten edetä.

        Kun olet valmis antamaan toivottua ehdotuksia tai ovat tehneet hypnoanalysis, seuraava vaihe on poistaa hypnotic tilassa niin, että asiakas voi jatkaa täysin luonnollista nukkua tilassa, kunnes hän herätellessä itse. Tee se seuraavasti: "Milloin voin lopettaa puhumasta sinulle, voit palata siihen tilaan olit, ennen kuin aloin puhua sinulle. Sinut nukkua syvästi, ja aamulla, sinun herättää täysin ladattu - ei edes muistaa Olen ollut puhumasta sinulle, mutta sinun tulee tuntea niin paljon paremmin tietoa ____ (operaatio, tai ei välitä enää tämän allergisen reaktion tai mitä tahansa ehdotuksia on aiheellista). Sinua ei worry about it a bit . Te vain tiedämme, että meillä ei olisi ____ (esittävä toiminnasta), jos emme tiedä, se piti olla ehdottoman turvallisia sinulle, ja sinulle helppoa toteuttaa. Ja saat hyvin niin nopeasti. Nyt menee nukkua hyvin moitteettomasti, ja I'll see you in aamulla ... I'll stop puhua nyt.

        From the book "hypnoterapia"
        Hypnoterapia
        : Dave Elman

        Hailed kuin klassinen alalla, Elman työ on voimakas ja dynaaminen esitystapa hypnoositilassa kuin salama-nopea ja hämmästyttävän tehokas työkalu, jolla on laaja valikoima sovelluksia. Hyödyllisenä ja käytännöllisenä summattu annettu opetusta pioneeri nykyaikaisen hypnoterapia.


      • Kaisa.M
        tumppi 95 kirjoitti:

        Oletko valmis ottamaan hypnotized? Kaikki hypnoositilassa on itsestään hypnoositilassa. Jos noudatat minun yksinkertaisia ohjeita, ei valta maan päällä voi pitää teidät läheskään hypnotized. Et voi vastustaa, jos haluat, mutta se ei ole, miksi olette täällä. Seuraa minun yksinkertaisia ohjeita, ja aiot nauttia erittäin miellyttävä, rentouttava kokemus.

        Rest your aseiden limply sinun reisien tällä tavoin.

        Nyt haluan, että voit etsiä aikaa minun ja toisaalta vahvistaa silmäsi minun pikkusormi.

        Olen pian pyytää sinua tekemään pitkään, syvään henkeä, ja pitää sitä muutaman sekunnin ajan. Aion sitten My Hand alas edessä silmäsi jolloin voit alkaa release your hengenvetoon, koska pidät silmäsi kiinteän minun pikkusormi. Kuten olen pass My Hand alas, että se aiheuttaa silmäluomien sulkea.

        Nyt kestää pitkään, syvään henkeä, ja pidä sitä hetki.

        Olen nyt kulkee My Hand alas edessä silmäsi, ja kuten minä, anna silmäluomet suljetaan, ja anna mennä, pintajännitys teidän elin. Just anna kehon rentoutua mahdollisimman paljon juuri nyt.

        Nyt laitat tietoisuutta silmä lihaksia, ja rentoutua jokainen lihas-ja hermo ja sen ympärillä silmäsi, aina siihen pisteeseen, että ne vain eivät toimi. Kun olet varma, että he niin rento, että niin kauan kuin pidätte kiinni tämän rentoutumista, he vain eivät toimi, haluan teidän pitää kiinni siitä, että rentoutumiseen ja testata niitä, varmista, että ne eivät toimi .

        All right, that's fine. Nyt pysäkki yrittää ja vain rentoutua, mene syvemmälle nyt, jokainen hengenvetoon sinulla exhale mennä syvemmälle lievennetty.

        Nyt tämä rentoutumista teillä on silmäsi on sama laatu, rentoutumista, että haluan teidän koko koko vartalolle. Niinpä juuri anna tämän laadun rentoutumista kulkua läpi koko kehon ylhäältä oman pään ja vinkkejä oman varpaat.

        Nyt voimme syventää tätä rentoutumista paljon enemmän. Vuonna hetki, aion olette avata ja sulkea silmäsi. Kun Sulje silmäsi, että's your signaali siitä, että tämä tunne rentoutumista tullut 10 kertaa syvemmälle. Kaikki, mitä sinun pitää tehdä on halua, että se tapahtuu, ja voit tehdä sen tapahtua hyvin helposti.

        OK, nyt, avaa silmäsi ... nyt Sulje silmäsi, ja tuntuu, että rentoutumista läpi virtaavien koko elin, ottaen teille paljon syvemmällä. Käytä wonderful mielikuvitusta ja kuvitella teidän koko ruumis on katettu ja kääritään lämmin viltti rentoutusastetta.

        Nyt voimme syventää tätä rentoutumista paljon enemmän. Vuonna hetki, aion olette avata ja sulkea silmäsi vielä kerran. Jälleen kerran, kun suljet silmäsi, kaksinkertainen rentoutumista sinulla nyt on. Tee se tulee kaksi kertaa niin syvälle.

        OK, nyt vielä kerran, avaa silmäsi ... nyt Sulje silmäsi ja tuplaa rentoutumista ... hyvä. Let välein lihaksen kehon tullut niin rento että niin kauan kuin pidätte kiinni tämän laadun rentoutumista, jokainen lihas oman elin ei toimi.

        Vuonna hetki, aion olette avata ja sulkea silmäsi vielä kerran. Jälleen kerran, kun suljet silmäsi, kaksinkertainen rentoutumista sinulla nyt on. Tee se tulee kaksi kertaa niin syvälle.

        OK, nyt jälleen kerran, avaa silmäsi ... Sulje silmäsi ja tuplaa rentoutumista ... hyvä. Let välein lihaksen kehon tullut niin rento että niin kauan kuin pidätte kiinni tämän laadun rentoutumista, jokainen lihas oman elin ei toimi.

        Vuonna hetki, aion lift your right hand, että ranne ja pudottaa sen. Jos olet seurannut minun ohjeita tähän kohtaan, että käsi voi olla niin rento, se on yhtä epätarkka ja veltolta kuin märän lautasen kankaalla, ja se yksinkertaisesti plop alas. Kun kätesi koskettaa kehon, haluan voit lähettää aallon rentoutumista ylhäältä oman pää alaspäin kärki teidän varpaat.

        Aion nyt lift your right hand. Just anna se jumittui ja plop alas kuin minä haluan mennä ... syvempää relaxed ... että hyvä ...

        Nyt me do, että jälleen vasemmalla kädellä. Kun hissi kädessäsi, vain jotta se voi jäädä vapaasti, kuten löysät ja veltolta kuin märän lautasen liinalla ja plop alas kuin minä haluan mennä. Kun se koskettaa kehon, lähettää toisen aallon rentoutumista ylhäältä oman pään kärki teidän varpaat ja tuplaa nykyisen tason rentoutumista.

        Aion nyt hissin vasemmalla kädellä. Just anna se jumittui ja plop alas kuin minä haluan mennä ...
        syvempää relaxed ...

        Nyt se on täydellistä fyysistä rentoutumista. Haluan teidän tietävän, että on olemassa kaksi tapaa henkilö voi rentoutua. Voit rentoutua fyysisesti, ja voit rentoutua henkisesti. Olet jo osoittanut, että voit rentoutua fyysisesti. Nyt haluan näyttää, miten rentoutua henkisesti.

        Vuonna hetki, I'll kysyä teiltä aluksi hitaasti counting taaksepäin, ääneen, 100 tältä:

        100 syvempää relaxed ...

        99 syvempää relaxed ...

        98 syvempää relaxed ...

        Nyt täällä on salaisuus psyykkistä rentoutumista, ja jokainen numero te sanotte, tuplaa psyykkistä rentoutumista. Jokaisen numeron te sanotte, anna mielessä käynyt kaksi kertaa niin rento. Nyt, jos teet näin, kun olet saavuttanut numero 96, tai ehkä jopa aikaisemmin, mieltäsi on tullut niin rento, teidän on todella rento kaikki loput numerot, jotka ovat tulleet sen jälkeen, kun se oikeus pois teidän mielessä, ei vain ei tule enää lisää numeroita.

        All right, alkaa laskenta:

        100 syvempää relaxed ... nämä numerot jää jos heidät pois

        99 syvempää relaxed ... salli kaikille niille, numerot vain hävitä pois ...

        98 syvempää relaxed ... nyt, he ovat menneet ... hälventää niitä ...

        97 syvempää relaxed ... karkottaa heitä, työntää heitä ulos. Tee se tapahtuu. Complete amnesia kaikkien niiden lukumäärää. Ovatko ne kaikki mennyt? ... Hyvä.

        En tiedä, kuinka rento sinä olet, mutta jopa oma rento valtion I'll bet tunnette omassa mielessä, että siellä on tilaa rentoutumiseen alle yhden olet juuri nyt. Voitteko mielessä, että?

        (asiakkaan vastauksia, "kyllä")

        Tiedätte, että voit clench teidän nyrkki ja tee se tiukempaa ja tiukempaa ja tiukempaa - ja voit soittaa, että korkeus jännitteitä. Voit rentoutua samassa nyrkki, kunnes et voi rentoutua sen enempää. Voit soittaa, että perustusten rentoutusastetta. En aio yrittää viedä sinut alas kellarissa.

        Saadaksesi alas kerros A, sinun täytyy rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin sinulla on lievennetty jo. Saadaksesi alas kerros B, sinun täytyy rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin teitte klo kerros, B ja saada alas C, sinun täytyy rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin teitte klo kerros B. Mutta kun olet saavuttanut kerros C, että on perustusten, rentoutumista, ja että kohta te annatte pois merkkejä, joita voin kertoa, että olet kellarissa. Te ette tiedä, mitä nämä merkit ovat, ja en aio kertoa teille, mitä ne ovat, mutta jokainen henkilö, jotka on koskaan ollut kellarissa rentoutusastetta antoi pois nämä merkit ... Let's get started.

        Sinun ratsastaa alas lattialle A kuvitteellinen elevator ja haluat käyttää saman elevator saada alas kellarissa rentoutusastetta. Olet että elevator nyt. Kun olen silmänräpäyksessä minun sormeni, että hissi alkaa alas. Jos rentoutua kaksi kertaa niin paljon kuin sinulla on lievennetty jo sinut alas ja lattia A. Kerro minulle, kun olet kerros A sanomalla kirjaimella A ääneen.

        (Snap sormet) The elevator alkaa alas ... nyt.

        (Wait for vastaus)

        (Snap sormet) Jatkuva alas kerros B ... nyt.

        (Wait for vastaus)

        (Snap sormia, odota ja katso-merkkejä syvyys).

        Test # 1 - Lapsettomuuden hoito

        Kun olet varma, että hän on puheenvuoro C, ilman ehdotuksia millään tavalla anesthesia, kestää pari allis kiinnittimet tai pyyhe leikkeitä, ja tehdä testi anesthesia. Älä käytä sanaa ehdotuksen. Jos se on tarpeen antaa ehdotuksia hypnotic anesthesia, jos sinulla ei ole koomassa.

        Testi # 2 - Moving käsivartensa tai A Leg

        Kysy häneltä yrittää siirtää suuri joukko lihaksia kuten käsivarressa tai jalka. Jos hän ei pysty siirtämään suuria lihaksia, hän on valmis kolmannen testin.

        Test # 3 - Opening Eyes

        Tämän pitäisi kuulua pieni ryhmä lihaksia kuten silmien ympärillä. Kysy häneltä yrittää avata hänen silmänsä. Jos hän tekee, hän ei ole, tajuttomuus tilassa, ja sinun täytyy ottaa hänet alas lennon edelleen, kunnes silmän lihakset eivät toimi.

        Vuonna somnambulism, kun asiakas yrittää avata hänen silmänsä, näet liikkuvuus lihaksia vaikka silmät eivät ole avoimia. Mutta on totta, tajuttomuus tilassa, näiden tiny lihakset eivät toimi lainkaan, ja sinä näe mitään liikkuvuutta riippumatta.

        Test # 4 - Catatonia

        Your neljäsosa testin pitäisi olla catatonia. Ymmärrä, että catatonia voi saada, Kevyimmän tilasta hypnoositilassa. Näin ollen se ei tarkoita mitään, paitsi jos se on neljäsosa testin teet, koomaan. Kun asiakas siirtyy kaikki nämä neljä testien tarkkaa järjestyksessä, voit olla varma, että sinulla on totta, hypnotic koomaan, ja se voi siirtyä sinne. In your testi catatonia, ei ehdotuksia olisi annettava. että catatonia on saavuttava itse, ilman ehdotuksia kaikenlaista.

        Älä koskaan siirry vielä testata ennen kuin asiakas on läpäissyt ensimmäinen. Älä tee testata kahta kunnes asiakas on ehdottomasti läpäisseet testiä yksi: älä pakota testata kolmea kunnes asiakas on läpäissyt testit yksi ja kaksi, ja niin edelleen.

        Hypnoositilassa, Sleep

        Saadakseen hypnoositilassa nukkumassa, seuraavat vaiheet ovat tarpeen:

        Lasketaan, kuinka respirations annettu asiakkaalle. Varmista, että hengittäminen on laskenut noin seitsemän tai kahdeksan kertaa minuutissa, kuusi tai seitsemän minuuttia on vielä parempi. Jos asiakas on hengitysvaikeuksia liian nopeasti, sinun tulee olla viisasta odottaa, kunnes hän on enemmän moitteettomasti unessa.

        Lähestymistavan asiakkaan hyvin varovasti, sillä tavoitteena on ohittaa kriittisen tiedekunnan ilman herättää hänet nukkumaan. The bypass täytyy tapahtua hetkessä. Seuraavassa puheessa voi olla erittäin arvokasta, jos puhutaan erittäin varovasti, mutta hyvin luottavaisesti: "Tämä on (oma nimi) ottaen. Voit kuunnella minua, mutta et voi herätys. Voit kuunnella minua, mutta et voi herätä . Voit kuunnella minua, mutta et voi herätys.

        Rakennuttaja on yleensä niin syvää unta, että edellä on moneen otteeseen ennen kuin se näyttää tunkeutua hänen unconscious. Jatka: "Minä tiedän, olet kuulemistilaisuudessa minulle, kun peukalon, jota aion käsitellä, alkaa nousta. I'll tiedä, et kuulo minua, kun peukalon liikkuu. Voit kuunnella minua, mutta voit 't herätys. "

        Kun peukalon vastaa jatkossakin puhua varovasti, kompaundoinniksi ehdotuksia, kuten edetä.

        Kun olet valmis antamaan toivottua ehdotuksia tai ovat tehneet hypnoanalysis, seuraava vaihe on poistaa hypnotic tilassa niin, että asiakas voi jatkaa täysin luonnollista nukkua tilassa, kunnes hän herätellessä itse. Tee se seuraavasti: "Milloin voin lopettaa puhumasta sinulle, voit palata siihen tilaan olit, ennen kuin aloin puhua sinulle. Sinut nukkua syvästi, ja aamulla, sinun herättää täysin ladattu - ei edes muistaa Olen ollut puhumasta sinulle, mutta sinun tulee tuntea niin paljon paremmin tietoa ____ (operaatio, tai ei välitä enää tämän allergisen reaktion tai mitä tahansa ehdotuksia on aiheellista). Sinua ei worry about it a bit . Te vain tiedämme, että meillä ei olisi ____ (esittävä toiminnasta), jos emme tiedä, se piti olla ehdottoman turvallisia sinulle, ja sinulle helppoa toteuttaa. Ja saat hyvin niin nopeasti. Nyt menee nukkua hyvin moitteettomasti, ja I'll see you in aamulla ... I'll stop puhua nyt.

        From the book "hypnoterapia"
        Hypnoterapia
        : Dave Elman

        Hailed kuin klassinen alalla, Elman työ on voimakas ja dynaaminen esitystapa hypnoositilassa kuin salama-nopea ja hämmästyttävän tehokas työkalu, jolla on laaja valikoima sovelluksia. Hyödyllisenä ja käytännöllisenä summattu annettu opetusta pioneeri nykyaikaisen hypnoterapia.

        Muuten ihan hyvä, no, todella hyvä, mutta..... tuo on todella amatöörimaista laittaa englannin kielisiä sanoja koko ajan väliin. Hyvin häiritsevää... Olen itse hypnoterapeutti, ja olen todennut tuon lähestymistavan hyvinkin tehokkaaksi, mutta kieliasua pitäisi muokata.

        Sydämellisin Terveisin: Tohtori Kaisa.M 46.v, hypnoterapeutti.


      • ohjeet
        SIKMA kirjoitti:

        En saanut tuohon osoitteeseesi lähetettyä sähköpostia! Onko osoite vielä käytössä?

        -Sikma

        Saisko sulta ne ohjeet sähköpostiin [email protected] ois kiva tietää et millaiset ne ohjeet on :) kiitän


      • aksutinfani
        SIKMA kirjoitti:

        Moi!

        Autan mielelläni! Mielestäni hypnoosi ei ole asia jota pitäisi salailla! Lähetän ohjeet viikonloppuna kun pääsen omalle koneelle :D

        voitko lähettää mullekki osotteeseen [email protected]


      • humpsuli
        SIKMA kirjoitti:

        Moi!

        Autan mielelläni! Mielestäni hypnoosi ei ole asia jota pitäisi salailla! Lähetän ohjeet viikonloppuna kun pääsen omalle koneelle :D

        Voisitko lähettää ne ohjeet minullekin? :) s-posti: [email protected]


      • humpsuli
        SIKMA kirjoitti:

        En saanut tuohon osoitteeseesi lähetettyä sähköpostia! Onko osoite vielä käytössä?

        -Sikma

        Onko s-posti osoitteesi [email protected] ? Jos kirjottelen sinne, ja vastaat ohjeiden kanssa :)


      • humpsuli
        humpsuli kirjoitti:

        Onko s-posti osoitteesi [email protected] ? Jos kirjottelen sinne, ja vastaat ohjeiden kanssa :)

        Oho piti olla suomi24 :D


      • opetteleva hypnotisti
        voin opettaa kirjoitti:

        helpon hypnoosi-induktion jos sopii..ja lainaa vielä se kirja "Hypnoosi auttaa"

        Kuka haluaa siis oppia
        T.Suggeri

        minä haluan apua. Olen ttodella kiinnostunut mutta mitä riskejä siihen kuuluu?


      • SIKMA kirjoitti:

        En saanut tuohon osoitteeseesi lähetettyä sähköpostia! Onko osoite vielä käytössä?

        -Sikma

        SIKMA Moi! Pistätkö mullekin ohjeet?
        [email protected]

        Olen katsonut Mark Cunninghamin ja David Shaden hypnoosikurssitallenteita joita löytyy piratebaysta ilmaiseksi.

        Onko Helsingissä mitään hypnotisoijien kokoontumisia - olisin kiinnostunut.

        Tässä on kaava lyhyesti:

        Fast And Easy Trance Training Wheels Cheat Sheet


        1. Consent – Hypnotic contract
        2. Deep breath - close eyes
        3. Relax Eye muscles (test) Catalepsy
        4. Open/close eyes 3-times Fractionation
        5. Arm drop (test) profound physical relaxation
        6. Alphabet backwards
        7. Mental relaxation - (somnambulism)
        8. Open eyes in trance
        9. Imagine wave of pleasure
        10. Itch on nose
        11. “Sleep Now” to close eyes
        12. Plant “Sleep Now” re-induction trigger
        13. Open eyes, “Sleep Now”, Open eyes, “Sleep Now”, Open eyes, “Sleep Now” 14. Direct suggestions
        15. Emerge them


      • ghost1234327
        SIKMA kirjoitti:

        Halusitte tai ette opetan niitä jotka sitä pyytävät! Ja opettamani tekniikat kyllä toimivat! Mutta en rupea oikeutustani keneltäkään hakemaan; jos pidätte vastuuttomana siinähän pidätte! Oma on päänsärkynne!

        Ja kaikille kiinnostuneille: älkää antako pelotella hypnoosin vaarallisuudella! Kukaan ei ole minulle koskaan antanut siitä konkreettista esimerkkiä ja olen kyllä monelta kysynyt! Älkää antako pelotella itseänne; ainakaan ilman uskottavia perusteluja!

        -Sikma

        Haluaisin kans oppia hypnotisoinnin alkeen:) emailini: rasmus.syrjälä@gmail.com


      • Väinön P
        ghost1234327 kirjoitti:

        Haluaisin kans oppia hypnotisoinnin alkeen:) emailini: rasmus.syrjälä@gmail.com

        ÄLÄ SINÄ LAPSIRUKKA EDES KUVITTELEKAAN HALITSEVASI HYPNOTISOINTIA. SE EI OLE LASTEN HOMMAA. SIINÄ VAADITAAN VUOSIEN JA TAAS VUOSIEN KOKEMUS. MENE SINÄ VAAN NUKKUMAAN LAPSUN RUKKA.


      • Mikko.K
        Kaisa.M kirjoitti:

        Muuten ihan hyvä, no, todella hyvä, mutta..... tuo on todella amatöörimaista laittaa englannin kielisiä sanoja koko ajan väliin. Hyvin häiritsevää... Olen itse hypnoterapeutti, ja olen todennut tuon lähestymistavan hyvinkin tehokkaaksi, mutta kieliasua pitäisi muokata.

        Sydämellisin Terveisin: Tohtori Kaisa.M 46.v, hypnoterapeutti.

        Hei vain Kaisa.M , tiedoksi vain ei ole soveliasta urallesi että tulet antamaan vinkkejäsi tänne palstalle, kohta kaikki osaavat hypnotisoida ja silloin palkkasi mennee muille ja meidät heitetään kadulle!

        Rakkain terveisin assistenttisi Mikko.K


      • saratohtori
        markkupaunonen kirjoitti:

        Polkaise nyt moposi käyntiin ja kohtaa vaikkapa minut, Markku Paunonen, silmästä silmään. Luen tekstisi rivien välistä suuria kysymyksiä, jotka odottavat ammattitason vastaajia. Minä en ole tuota tasoa, mutta tunnen monia, jotka täyttävät kaiken ihmisyydelle asetettavan plus tietotaidon mitan.

        Terveisin,

        Markku Paunonen

        vittu mikä kääpiö


      • tohtorisara
        Väinön P kirjoitti:

        ÄLÄ SINÄ LAPSIRUKKA EDES KUVITTELEKAAN HALITSEVASI HYPNOTISOINTIA. SE EI OLE LASTEN HOMMAA. SIINÄ VAADITAAN VUOSIEN JA TAAS VUOSIEN KOKEMUS. MENE SINÄ VAAN NUKKUMAAN LAPSUN RUKKA.

        vittu mikä kääpiö


      • eimitttäähn
        opetteleva hypnotisti kirjoitti:

        minä haluan apua. Olen ttodella kiinnostunut mutta mitä riskejä siihen kuuluu?

        Ei mitään , kun tietää mitä tekee.


      • Anonyymi
        SIKMA kirjoitti:

        Halusitte tai ette opetan niitä jotka sitä pyytävät! Ja opettamani tekniikat kyllä toimivat! Mutta en rupea oikeutustani keneltäkään hakemaan; jos pidätte vastuuttomana siinähän pidätte! Oma on päänsärkynne!

        Ja kaikille kiinnostuneille: älkää antako pelotella hypnoosin vaarallisuudella! Kukaan ei ole minulle koskaan antanut siitä konkreettista esimerkkiä ja olen kyllä monelta kysynyt! Älkää antako pelotella itseänne; ainakaan ilman uskottavia perusteluja!

        -Sikma

        Kuinka ihmiset ovat olleet niin idioottimaisia paskoja, että alkavat kinastelemaan keskustelupalstalla hypnotisoinnista????


      • Anonyymi
        anelit kirjoitti:

        Sinä itse anelit täällä neuvoja jokunen viikko sitten. Ja nyt itse esiinnyt asiantuntijana. Voihan vidalis. Varokaa tuon miehen opastusta!!!

        lmaoo menikö tunteisiin ne keinot tpoimi loistavasti kun hypnotisoi9n kaverini


      • Anonyymi
        Mikko.K kirjoitti:

        Hei vain Kaisa.M , tiedoksi vain ei ole soveliasta urallesi että tulet antamaan vinkkejäsi tänne palstalle, kohta kaikki osaavat hypnotisoida ja silloin palkkasi mennee muille ja meidät heitetään kadulle!

        Rakkain terveisin assistenttisi Mikko.K

        Juuri tuosta kyse kun ei saa vaan opettaa..oma taloudellinen hyöty haa tulihan se sieltä


    • ketjun

      Tämän ketjun kirjoitukset ovat enimmäkseen kammottava esimerkki siitä vastuuttomuudesta, johon nettikirjoittelu antaa mahdollisuuden. Varsinkin nimim. Sikman tekstit ovat omassa lajissaan törkeyden ja harhaanjohtamisen huippua.
      Miten ihmeessä henkilö, muutaman kirjan luettuaan uskoo pystyvänsä neuvomaan muita hypnoosim taidossa. Hypnoosi-induktio ei ole ainoastaan sitä, että 1.2.3 jne, vaan siinä pitää myös huomioida henkilön kokonaisvaltainen psyykkinen tila, transferenssisuhtet jne.

      Koita SIKMA pysyä housuissasi ja tunne vastuusi, ennenkuin jotain todella vakavaa tapahtuu, ja silloin oletkin sen pöydän ääressä, jossa leipää ei pahemmin tarjoilla.

      T. Hypnoosin ammattilainen 25-vuoden ajalta

      • kuules

        ei se hypnoosi niin vaarallista ole ja tekniikat on helppo oppia...taidat olla shy:n sekasoppaterapiaa tekevä...


      • tuohonkin
        kuules kirjoitti:

        ei se hypnoosi niin vaarallista ole ja tekniikat on helppo oppia...taidat olla shy:n sekasoppaterapiaa tekevä...

        Sattumoisin olen lääk.tiet.ja kir.tri ja myös kipututkija. Joten olisi kohteliasta kirjoittaa hieman asiallisemmin.


      • olen
        tuohonkin kirjoitti:

        Sattumoisin olen lääk.tiet.ja kir.tri ja myös kipututkija. Joten olisi kohteliasta kirjoittaa hieman asiallisemmin.

        sattumoisin Bill Clintton..usot sie...


      • SIKMA
        tuohonkin kirjoitti:

        Sattumoisin olen lääk.tiet.ja kir.tri ja myös kipututkija. Joten olisi kohteliasta kirjoittaa hieman asiallisemmin.

        Onko lääk.tiet ja kir.tri ja vielä kipututkijalla oikeasti aikaa kirjoitella tämmöiselle höpöhöpöfoorumille?

        -Sikma


      • foorumilla
        SIKMA kirjoitti:

        Onko lääk.tiet ja kir.tri ja vielä kipututkijalla oikeasti aikaa kirjoitella tämmöiselle höpöhöpöfoorumille?

        -Sikma

        Niin, mutta Sikmalla on aikaa jakaa valistustaan avoimen hypnoosiopetuksen vaarattomuudesta ja riskittömyydestä höpöhöpöfoorumilla.


      • SIKMA
        foorumilla kirjoitti:

        Niin, mutta Sikmalla on aikaa jakaa valistustaan avoimen hypnoosiopetuksen vaarattomuudesta ja riskittömyydestä höpöhöpöfoorumilla.

        En olekkaan lääk.tiet. ja kir.tri ja kipututkija!

        -Sikma


      • Ihmisten tyhmyys

        Hei

        Meinaa tulla itku silmään lukiessa näitä teidä juttujanne. Hirveää väittelyä. Alkoi siitä, että joku kysyi neuvoja ja toinen niitä antoi. Sitten täälä olet mm. sinä joka sanot olevasi hypnoosin ammattilainen. Mistä kukaan voi tietää oletko?

        Ei kannata tulla tälläiselle hienolle asialliselle foorumille pätemään omilla todistamattomilla kyvyillä. Mielellään kaikki saisivat lukea sivun yläreunassa olevan kysymyksen ja vastata siihen asiallisesti. Vaikka kyseltäis mitä.

        Tiedän että ketju on ikivanha, mutta oli se niin järkyttävää luettavaa, että...


      • saratohtori

        pelkäätkö työpaikan puolesta.kaikkien tulisi tietää hypnoosi jaitsehypnoosi eikä maksaa puoskari maksuja sinunlaisille.


    • Hypnotisoija=)

      1. Laita "uhri" istumaan HYVÄLLE PEHMEÄLLE penkille.

      2. Sano hänelle rennolla äänellä, että tunnet hyvää tunnetta päässäsi ja se leviää koko vartaloon.

      3.Anna hänelle käskyjä, esim: pyöritä päätäsi.

      4. Kun olet antanut vähintään 5 käskyä, sano viel yksi MUTTA sano sitten että se ei onnistu ja heti perään NUKU...

      Tee tämä rennosti ja he ovat hypnoosissa n. 30sekuntia ja tekevät sen ajan käskystä esim: pomppivat jne-

      • löpölöpöp

        Onko tuo äskönen hypnoosin ohje totta? Aika hienoa! Kiitti ohjeesta!! :)


      • mindfreak
        löpölöpöp kirjoitti:

        Onko tuo äskönen hypnoosin ohje totta? Aika hienoa! Kiitti ohjeesta!! :)

        Luin juuri hypnoosista (:

        Laita "uhri" istumaan penkille.

        Käske hänen rentoutua ja katsoa silmiisi. Sinä katsot minuutin ajan hänen vasenta silmäänsä. Tehkää reilu minuutti. Ei saa nauraa, pitää olla rento, kokonaan rento.

        Sano uhrille, että hänen silmänsä tuntuvat painavilta. Ne ovat raskaita. Jatka näin puhumalla, uskottele että silmäluomet ovat painavia.

        Sano uhrille : Sulje silmäsi ja kun lasken kymmeneen, et pysty avaamaan niitä. Laket hitaasti kymmeneen. Ja jos (jos) uhri pystyy avaamaan silmänsä, sano hänelle, että olet tukevasti penkissä kiinni, etkä pysty nousemaan. Lakettuasi tietysti kymmeneen. Jos tämä ei toimi, on henkilö väärä näin heikkoon hypnoosiin tai, ette tehneet tarpeeksi kunnolla (:

        Nyt olisi aika katsoa, onko henkilö hypnoosissa. Hän on täysin rentoutunut, aivan kuin nukkuisi. Kun sanot "herää" uhrisi herää! Ps. Hypnoosi on aitoa, en tarvitse kommentteja " hypnoosi on huijausta".

        Pitää saada hyvä koulutus, pitää olla lahjakas ja kärsiv ällinen, ja sinusta voi tulla vielä jotain, itse halulaisin olla "taikuri" ja "hypnotisoija" ja harjoittelen temppuja ja hämmästytän ihmisiä. (: Taikuus on aitoa, kikat, joilla teet taikatemppuja OVAT juuri taikuutta ;)
        Usko itseesi! Kiitos


      • mindfreak
        mindfreak kirjoitti:

        Luin juuri hypnoosista (:

        Laita "uhri" istumaan penkille.

        Käske hänen rentoutua ja katsoa silmiisi. Sinä katsot minuutin ajan hänen vasenta silmäänsä. Tehkää reilu minuutti. Ei saa nauraa, pitää olla rento, kokonaan rento.

        Sano uhrille, että hänen silmänsä tuntuvat painavilta. Ne ovat raskaita. Jatka näin puhumalla, uskottele että silmäluomet ovat painavia.

        Sano uhrille : Sulje silmäsi ja kun lasken kymmeneen, et pysty avaamaan niitä. Laket hitaasti kymmeneen. Ja jos (jos) uhri pystyy avaamaan silmänsä, sano hänelle, että olet tukevasti penkissä kiinni, etkä pysty nousemaan. Lakettuasi tietysti kymmeneen. Jos tämä ei toimi, on henkilö väärä näin heikkoon hypnoosiin tai, ette tehneet tarpeeksi kunnolla (:

        Nyt olisi aika katsoa, onko henkilö hypnoosissa. Hän on täysin rentoutunut, aivan kuin nukkuisi. Kun sanot "herää" uhrisi herää! Ps. Hypnoosi on aitoa, en tarvitse kommentteja " hypnoosi on huijausta".

        Pitää saada hyvä koulutus, pitää olla lahjakas ja kärsiv ällinen, ja sinusta voi tulla vielä jotain, itse halulaisin olla "taikuri" ja "hypnotisoija" ja harjoittelen temppuja ja hämmästytän ihmisiä. (: Taikuus on aitoa, kikat, joilla teet taikatemppuja OVAT juuri taikuutta ;)
        Usko itseesi! Kiitos

        kertokaa omista kokemuksista.
        Criss Angel on nerokas! Ja on muitakin tyyppei, jotka tekee uskomattomii juttuja!
        Ja hypnoosi on siis todellakin totta.
        Mitta sellainen hypnoosi, jossa hengitetään todella TODELLA raskaasti on huijausta : Kun hengittää tällä tietyllä tavalla, ihminen puolipökertyy! Olen tehnyt niin itselleni. Se3 on sama kuin happihumala! Olen pyörtynyt tällä tavalla, joten jos sellaista hypnoosia kokeilette, muistakaa! Se ei oo aitoo, muuten hypnosi onkin aitoa! Hienoa! Kokeilkaa, jänskäähän tää on!


      • ngcytf
        mindfreak kirjoitti:

        kertokaa omista kokemuksista.
        Criss Angel on nerokas! Ja on muitakin tyyppei, jotka tekee uskomattomii juttuja!
        Ja hypnoosi on siis todellakin totta.
        Mitta sellainen hypnoosi, jossa hengitetään todella TODELLA raskaasti on huijausta : Kun hengittää tällä tietyllä tavalla, ihminen puolipökertyy! Olen tehnyt niin itselleni. Se3 on sama kuin happihumala! Olen pyörtynyt tällä tavalla, joten jos sellaista hypnoosia kokeilette, muistakaa! Se ei oo aitoo, muuten hypnosi onkin aitoa! Hienoa! Kokeilkaa, jänskäähän tää on!

        Kyllä hyperventilaatiolla voi päästä hypnoosiin. Joskus ennen transsin syntymistä voi tulla kouristuksia. Tätä menetelmää ei kyllä katsi kokeilla.

        Suggeri


      • mindfreak
        ngcytf kirjoitti:

        Kyllä hyperventilaatiolla voi päästä hypnoosiin. Joskus ennen transsin syntymistä voi tulla kouristuksia. Tätä menetelmää ei kyllä katsi kokeilla.

        Suggeri

        kerro miten teit sen! Haluan oppia hypnotisoimaan!! Olen lukenut paljon ja katsonut videoita paljon


      • ammattilainen
        mindfreak kirjoitti:

        kerro miten teit sen! Haluan oppia hypnotisoimaan!! Olen lukenut paljon ja katsonut videoita paljon

        Nämä ketjun tesktit ovat pääosin täysin vastuuttomia. Aivan kuin tämä olisi jokin hypnoosin kirjekurssi! tässä unohtuvat muutamat keskeiset tosiasiat liittyen hypnoosi-induktioon: ensinnäkkin tapahtuma on pitkälti vuorovaikutussuhde, johon liittyvät myös transferenssi-ilmiöt.

        ja se, että tuolla ylempänä on esitelty ns. Elmanin menetelmä; tuo on induktiomalli, mikä saa yleensä aikaiseksi syvän tilan. Mitäpä jos joku kokematon helppoheikki lähtee soveltamaan tuota käytännössä? Miten hän hoitaa mahdolliset odottamattomat tilanteet? Ja mahdolliset katharis-ilmiöt. Luultavasti siten, että soittaa paikalle piipaa-auton!

        Itse olen toiminut suggestoterapeuttina 25-vuotta, ja kuitenkin olen edelleen esim. Elman-menetelmän suhteen varovainen. Sen käyttö vaatii tavatonta kokemusta ja myös psyykkisten prosessien tuntemista. Se ei ole mikään kadunmiehen leikkiväline, jolla pannaan kavereita illlanistujaisissa hypnoositilaan. Ja toisaalta hypnoosi ei ole mikään leikkikalu, vaan vakavasti otettava ammatti-ihmisen työväline.

        Hieman järkeä ja vastuullisuutta toivoisin tällekkin palstalle!


      • sdfghj
        ammattilainen kirjoitti:

        Nämä ketjun tesktit ovat pääosin täysin vastuuttomia. Aivan kuin tämä olisi jokin hypnoosin kirjekurssi! tässä unohtuvat muutamat keskeiset tosiasiat liittyen hypnoosi-induktioon: ensinnäkkin tapahtuma on pitkälti vuorovaikutussuhde, johon liittyvät myös transferenssi-ilmiöt.

        ja se, että tuolla ylempänä on esitelty ns. Elmanin menetelmä; tuo on induktiomalli, mikä saa yleensä aikaiseksi syvän tilan. Mitäpä jos joku kokematon helppoheikki lähtee soveltamaan tuota käytännössä? Miten hän hoitaa mahdolliset odottamattomat tilanteet? Ja mahdolliset katharis-ilmiöt. Luultavasti siten, että soittaa paikalle piipaa-auton!

        Itse olen toiminut suggestoterapeuttina 25-vuotta, ja kuitenkin olen edelleen esim. Elman-menetelmän suhteen varovainen. Sen käyttö vaatii tavatonta kokemusta ja myös psyykkisten prosessien tuntemista. Se ei ole mikään kadunmiehen leikkiväline, jolla pannaan kavereita illlanistujaisissa hypnoositilaan. Ja toisaalta hypnoosi ei ole mikään leikkikalu, vaan vakavasti otettava ammatti-ihmisen työväline.

        Hieman järkeä ja vastuullisuutta toivoisin tällekkin palstalle!

        eli kannataako kokeilla noit juttuja


      • ammattilainen jo vuosien takaa
        sdfghj kirjoitti:

        eli kannataako kokeilla noit juttuja

        Ei kannta, jos et halua joutua sen pydän ääreen, jossa ei leipää pahemmin tarjoilla!


      • Kiinnostunut asiasta
        ammattilainen jo vuosien takaa kirjoitti:

        Ei kannta, jos et halua joutua sen pydän ääreen, jossa ei leipää pahemmin tarjoilla!

        Niin sitä vain, että voisitko kertoa tarkemmin noista hypnoosin riskeistä tai pistää linkin josta noita voisi tsekata... kiitos jo etukäteen. Että kuinka vaarallistä tämä hypnotisoiminen nyt onkaan, onko hengen vaarallista vai muuten vaan vaarallista ja miten.


      • kinnostunut

        onks totta että se toimii


      • poika.tuntureilta
        kinnostunut kirjoitti:

        onks totta että se toimii

        Täyttä huuhaata eikä mitään käytännön merkitystä.

        Muutoinkin vastuuntuntoisen hypnoosin käyttö vaatii todella pitkäaikaisen opiskelun ihmisen tiedostamattoman sielunelämän toiminnoista. Perehtymistä vegetatiivisen hermoston ja tahdosta riippuattomien elintoimintojen toimintaan ja paljon muuta.

        Kaikkein vaarallisimpia puoskareita ovat ne, jotka viikonlopukurssilla oppivat hypnotisoimaan, mutta eivät tiedä mistään muusta mitään ja jos he lähtevät ronkkimaan ihmisen alitajuntaa, seuraukset voivat olla todella vakavia. Ja juuri heidän kaltaisiaan varten tarvitaan puoskarilaki - ei vastuuntuntoisia terapeutteja varten.


      • hgagu
        mindfreak kirjoitti:

        kerro miten teit sen! Haluan oppia hypnotisoimaan!! Olen lukenut paljon ja katsonut videoita paljon

        se löytyi vihdoinkin se on httpl://www.jaari.no-ip.com/

        JA etsi sieltä hypnotisointi


      • oikeitaneuvoja
        mindfreak kirjoitti:

        Luin juuri hypnoosista (:

        Laita "uhri" istumaan penkille.

        Käske hänen rentoutua ja katsoa silmiisi. Sinä katsot minuutin ajan hänen vasenta silmäänsä. Tehkää reilu minuutti. Ei saa nauraa, pitää olla rento, kokonaan rento.

        Sano uhrille, että hänen silmänsä tuntuvat painavilta. Ne ovat raskaita. Jatka näin puhumalla, uskottele että silmäluomet ovat painavia.

        Sano uhrille : Sulje silmäsi ja kun lasken kymmeneen, et pysty avaamaan niitä. Laket hitaasti kymmeneen. Ja jos (jos) uhri pystyy avaamaan silmänsä, sano hänelle, että olet tukevasti penkissä kiinni, etkä pysty nousemaan. Lakettuasi tietysti kymmeneen. Jos tämä ei toimi, on henkilö väärä näin heikkoon hypnoosiin tai, ette tehneet tarpeeksi kunnolla (:

        Nyt olisi aika katsoa, onko henkilö hypnoosissa. Hän on täysin rentoutunut, aivan kuin nukkuisi. Kun sanot "herää" uhrisi herää! Ps. Hypnoosi on aitoa, en tarvitse kommentteja " hypnoosi on huijausta".

        Pitää saada hyvä koulutus, pitää olla lahjakas ja kärsiv ällinen, ja sinusta voi tulla vielä jotain, itse halulaisin olla "taikuri" ja "hypnotisoija" ja harjoittelen temppuja ja hämmästytän ihmisiä. (: Taikuus on aitoa, kikat, joilla teet taikatemppuja OVAT juuri taikuutta ;)
        Usko itseesi! Kiitos

        Yksi varma tapa saada ihminen "transsiin" on käskeä hänen jännittää kaikkia lihaksia niin paljon kun pystyy ja samalla yrittää hengittää normaalisti.

        Tehtävä on hankala ja hän muuttuu pian todella hikiseksi. Anna hänen olla tuossa tilassa noin minuutin ( siis jännittää kaikki lihakset koko ajan ja hengittää normaalisti). Sitten,kun hän lopettaa lihasten jännityksen, niin hänen kehonsa tuntuu todella, todella paljon raskaammalta.

        Sitten vielä puhut sille paskaa, että "Sä huomaat, kuinka sä rupeat nukahtamaan ja
        sun keho on raskas......Porras alaspäin sä liut koko ajan syvemmälle uneen.....
        Jokainen numero on porras alaspäin........10.....9.....8...7....6......5....4...3...2...1."

        Joten muistakaa puhua sitä paskaa sillee, että te muka ennakoitte sen uhrin tunteita.


    • Ole hyvä

      Annan yhden menetelmän.
      1) Kohde nojatuoliin ja käske sen rentoutua.
      2) Sano: "Kato mua" ja kato sen vasenta silmää suunnileen minuutin
      3) Sano: "Sulje nyt silmät ja kun lasken kymmeneen et saa silmiäsi auki.
      4) Jos tää vaikuttaa komenna sitä: "Nyt nukut, nukut sikeesti"
      5) Nyt voi ruveta sanomaan: "Silmäluomesi tuntuvat painavalta päläpäläpälä..
      6) Herätä kohde sormia napsauttamalla
      7) Jos ei kohta 3 toimi ja kohde pystyy avaan silmät sano että: "Olette takertunu tuolii etkä voi nousta" se on tehokas.
      HERÄTYS:
      Sanot vaikka että lasken viiteen ja sitte olet normaali ja lasket 1..2..3..4..5 ja sitte sanot "Herää"

      • hypnoti

      • Ammattilainen...
        hypnoti kirjoitti:

        oon kokellu ja ei toiminu.suomenkiekisiätähänosotteeseen [email protected]

        Tuo vastuuton ja moraaliton kirjekurssi peräkammarien pojille.

        Varsinin tuo Elman-induktiomalli on suorastaan vastuuton aloittelijan käsissä. Itse 25- vuoden kokemuksen jälkeen olen edelleen varovainen tuon induktiosystemin käyutön suhteen. Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu. Entäpä turvasuggestiot tilanteisiin, niitähän noissa teksteissä ole ollenkaan mainittu. Luultavasti paras turvavälione on 112-numero, josta saa paikalle äkkiä PiiPaa-auton.

        Miettikääs nyt vähän, mitä hörhöilette!!


      • Mr.Harper
        Ammattilainen... kirjoitti:

        Tuo vastuuton ja moraaliton kirjekurssi peräkammarien pojille.

        Varsinin tuo Elman-induktiomalli on suorastaan vastuuton aloittelijan käsissä. Itse 25- vuoden kokemuksen jälkeen olen edelleen varovainen tuon induktiosystemin käyutön suhteen. Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu. Entäpä turvasuggestiot tilanteisiin, niitähän noissa teksteissä ole ollenkaan mainittu. Luultavasti paras turvavälione on 112-numero, josta saa paikalle äkkiä PiiPaa-auton.

        Miettikääs nyt vähän, mitä hörhöilette!!

        Käyttikö hän syviä tiloja luodessaan illuusion asiakkaalleen seksuaalioongelmissa, että paras tapa on masturboida yhdessä. Ja sen jälkeen vaikkapa naida? Kaikkihan toimi niinkuin "terapeutti" ohjasi". Jopa jossain tiloissa, mihin en tuon henkilön edes kyenneen.
        Toinen sairaalaan ja toinen linnaan, niinhän siinä yleensä käy.
        Että kandee miettiä mitä tekee ja missä. Ja ennenkaikkea miten!


      • fgfdhjfg
        Ammattilainen... kirjoitti:

        Tuo vastuuton ja moraaliton kirjekurssi peräkammarien pojille.

        Varsinin tuo Elman-induktiomalli on suorastaan vastuuton aloittelijan käsissä. Itse 25- vuoden kokemuksen jälkeen olen edelleen varovainen tuon induktiosystemin käyutön suhteen. Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu. Entäpä turvasuggestiot tilanteisiin, niitähän noissa teksteissä ole ollenkaan mainittu. Luultavasti paras turvavälione on 112-numero, josta saa paikalle äkkiä PiiPaa-auton.

        Miettikääs nyt vähän, mitä hörhöilette!!

        Hypnoosi ei ole vaarallista.


      • toinen ammattilainen
        Ammattilainen... kirjoitti:

        Tuo vastuuton ja moraaliton kirjekurssi peräkammarien pojille.

        Varsinin tuo Elman-induktiomalli on suorastaan vastuuton aloittelijan käsissä. Itse 25- vuoden kokemuksen jälkeen olen edelleen varovainen tuon induktiosystemin käyutön suhteen. Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu. Entäpä turvasuggestiot tilanteisiin, niitähän noissa teksteissä ole ollenkaan mainittu. Luultavasti paras turvavälione on 112-numero, josta saa paikalle äkkiä PiiPaa-auton.

        Miettikääs nyt vähän, mitä hörhöilette!!

        Kirjoitit:
        "Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu."
        Millä estät ihmistä vaipumaan syvään hypnoosiin oli menetelmä mikä hyvänsä jos ihminen on hypnoosiherkkä?? Ja toisekseen miksi se pitäisi estää?? Mitä pelättävää on syvässä hypnoosissa???


      • "kollega"
        toinen ammattilainen kirjoitti:

        Kirjoitit:
        "Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu."
        Millä estät ihmistä vaipumaan syvään hypnoosiin oli menetelmä mikä hyvänsä jos ihminen on hypnoosiherkkä?? Ja toisekseen miksi se pitäisi estää?? Mitä pelättävää on syvässä hypnoosissa???

        Siksi että on päivän selvää että tilanteen tulee olla operoijan / terapeutin hallinnassa, ts. terapeutin tulee olla tietoinen siitä, kuinka syvässä tilassa hlö kulloinkin on jne!!
        Ei syvässä tilassa mitään pelättävää olekkaan, päinvastoin. Kunhan tilanne on hallinnassa ja tarvittavat turvasuggestiot luotu.
        Epäilenpä tuota ammattilaisuuttasi!


      • Hypnnosi
        Ammattilainen... kirjoitti:

        Tuo vastuuton ja moraaliton kirjekurssi peräkammarien pojille.

        Varsinin tuo Elman-induktiomalli on suorastaan vastuuton aloittelijan käsissä. Itse 25- vuoden kokemuksen jälkeen olen edelleen varovainen tuon induktiosystemin käyutön suhteen. Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu. Entäpä turvasuggestiot tilanteisiin, niitähän noissa teksteissä ole ollenkaan mainittu. Luultavasti paras turvavälione on 112-numero, josta saa paikalle äkkiä PiiPaa-auton.

        Miettikääs nyt vähän, mitä hörhöilette!!

        Et varmastikkaan ole kovinkaan hyvä ammattilainen, jos PELKÄÄT käyttää Elman induktiota. Ammattilaisena varmasti osaat hoitaa vaikeatkin tilanteet esim. Hypnoottisen kooman yms. Jos et osaa niin opettele.
        Tuosta olen samaa mieltä, että täällä opetetaan induktioita. Ei ole kovinkaan mukavaa kenellekkään kokea jokin trauma regressiossa. Ja huomioitavaa on, että vaikka se on menneisyyden tapahtuma niin ihminen kokee tapahtuman niin, että se tapahtuisi NYT. Silloin esim. koskeminen on ehdottamasti kielletty.
        Jos haluatte opetella hypnoosia, niin opetelkaa ensin teoriaa. Itsessään hypnoosi ei ole millään tavalla vaarallista. Se mitä SINÄ sanot toiselle voi olla vaarallista.


      • Olkaa nyt varovaisia
        Hypnnosi kirjoitti:

        Et varmastikkaan ole kovinkaan hyvä ammattilainen, jos PELKÄÄT käyttää Elman induktiota. Ammattilaisena varmasti osaat hoitaa vaikeatkin tilanteet esim. Hypnoottisen kooman yms. Jos et osaa niin opettele.
        Tuosta olen samaa mieltä, että täällä opetetaan induktioita. Ei ole kovinkaan mukavaa kenellekkään kokea jokin trauma regressiossa. Ja huomioitavaa on, että vaikka se on menneisyyden tapahtuma niin ihminen kokee tapahtuman niin, että se tapahtuisi NYT. Silloin esim. koskeminen on ehdottamasti kielletty.
        Jos haluatte opetella hypnoosia, niin opetelkaa ensin teoriaa. Itsessään hypnoosi ei ole millään tavalla vaarallista. Se mitä SINÄ sanot toiselle voi olla vaarallista.

        Ammattilainenkin voi ns. "pelätä" käyttää Elman induktiota. Hän ottaa asian tosissaan, ajattelee muiden ihmisten parasta. Ei vain ryntää suinpäin tekemään vaarallisia asioita. Vaikka hän hallitsisi ne asiat, hän ei tahdo ottaa riskejä, joiden seurakset eivät ole mukavia. Kukaan tuskin haluaa saattaa jotain ihmistä koomaan, joka pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan.


      • ammattia tosiaan
        toinen ammattilainen kirjoitti:

        Kirjoitit:
        "Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu."
        Millä estät ihmistä vaipumaan syvään hypnoosiin oli menetelmä mikä hyvänsä jos ihminen on hypnoosiherkkä?? Ja toisekseen miksi se pitäisi estää?? Mitä pelättävää on syvässä hypnoosissa???

        "Millä estät ihmistä vaipumaan syvään hypnoosiin oli menetelmä mikä hyvänsä jos ihminen on hypnoosiherkkä?? Ja toisekseen miksi se pitäisi estää?? Mitä pelättävää on syvässä hypnoosissa??? "

        Hypnoosi toteutetaan useimmiten sanojen avulla. Koska jokaisen ihmisen elämänpolku on erilainen, niin jokaisella henkilöllä on toisistaan eroavat merkitykset sanoille. Useimmiten merkitysero on olematon ja käytännössä merkityserolla ei ole vaikutusta elämässä useimpien ihmisten kohdalla. Kuitenkin saattaa olla olemassa henkilöitä, joilla jonkin tietyn sanan merkitys on erittäin negatiivinen ja hän ei edes itse tiedä tuon merkityksen olemassaolosta.

        Esimerkki voi olla vaikka henkilö jota on lapsena pahoinpidelty hyvin vakavasti ja aina pahoinpitelyn yhteydessä on käytetty sanaa "äpärä". Tuo sana syöpyy henkilön aivojen neuronikytkentöihin pysyvästi koko loppuelämän ajaksi. Fyysinen pahoinpitely voi saada aikaan defenssin, jonka seurauksena sekä sana "äpärä" että fyysinen pahoinpitely eivät muistu mieleen. Myöhemmin kun pahoinpitelyt loppuvat ja henkilö ei enää muista "äpärä"-sanaan liittyvän pahoinpitelyihin, niin sana ei välttämättä aiheuta minkäänlaista emotionaalista muistoa.

        Jos hypnoosissa saadaan aikaan defenssien lamaantuminen sekä taantuma lapsuuteen eikä hypnotisoija tiedä että "äpärä"-sanan käyttö palauttaa hypnotisoidun mieleen fyysisen pahoinpitelyn sellaisena kuin se lapsuudessa tapahtui, eikä defenssimekanismi ole suojaamassa psyykettä, niin psyyke romahtaa lähes varmasti.

        Jos jokin kokemus on fyysisesti niin raskas, että defenssimekanismi on sen turruttanut kokonaan ja yhtäkkiä joku tempaisee defenssit kokonaan pois suojaamasta psyykettä, niin lopputulos saattaa olla ihan mitä tahansa.

        Pitää muistaa että jos defenssimekanismi on suggeroitu pois päältä ja sellaisessa tilanteessa hypnoosiin kohde joutuu täydelliseen paniikkiin, niin sieltä paniikista ei ole enää mitään keinoa päästä pois. Defenssien yksi tärkein tehtävä on pitää ihminen pois psyykkisestä paniikkitilanteesta, koska paniikkitilanteessa järki on "kytketty pois päältä" siksi että kaikki energia ja toiminta on keskittynyt hengissäsäilymiseen. Sitten kun välitön hengenvaara on ohitse defenssimekanismi palauttaa järjen.

        Jos henkilöltä suggeroidaan defenssimekanismi pois päältä ja paniikkitila aktivoituu "sammuttaen" järjenkäytön, niin ei ole olemassa minkäänlaista keinoa saada paniikkitilaa enää pois päältä. Minkäänlainen suggestion purku ei ole mahdollista, koska suggestio tapahtuu "järjen" kautta ja järki on pois käytöstä. Defenssimekanismi ei ole toiminnassa, joten sekään ei pura paniikkitilannetta.

        Henkilö jää siis psyykkiseen paniikkitilaan eli käytännössä erittäin rajuun stressitilaan. Psyykkinen stressitila aiheuttaa vääjäämättä myös fyysisen stressitilan. Ihminen kestää äärimmäistä stressiä vain hyvin vähän aikaa. Joskus kyse voi olla minuuteista. Shokki on esimerkki äärimmäisestä stressitilasta.

        Mikäli defenssimekanismi toimii vielä jollain tavalla, niin ainoa henkiinjäämiskeino on silloin sammuttaa myös henkilön kaikki emootiot.

        Ulkopuolisen silmin tuo näyttää siltä että hypnotisoitu vain nukkuu rauhallisesti, vaikka todellisuudessa elimistö on lukkiutunut hengenvaaralliseen psyykkiseen ja fyysiseen stressitilaan, joka johtaa hyvin nopeasti kuolemaan.


      • ammattia tosiaan
        ammattia tosiaan kirjoitti:

        "Millä estät ihmistä vaipumaan syvään hypnoosiin oli menetelmä mikä hyvänsä jos ihminen on hypnoosiherkkä?? Ja toisekseen miksi se pitäisi estää?? Mitä pelättävää on syvässä hypnoosissa??? "

        Hypnoosi toteutetaan useimmiten sanojen avulla. Koska jokaisen ihmisen elämänpolku on erilainen, niin jokaisella henkilöllä on toisistaan eroavat merkitykset sanoille. Useimmiten merkitysero on olematon ja käytännössä merkityserolla ei ole vaikutusta elämässä useimpien ihmisten kohdalla. Kuitenkin saattaa olla olemassa henkilöitä, joilla jonkin tietyn sanan merkitys on erittäin negatiivinen ja hän ei edes itse tiedä tuon merkityksen olemassaolosta.

        Esimerkki voi olla vaikka henkilö jota on lapsena pahoinpidelty hyvin vakavasti ja aina pahoinpitelyn yhteydessä on käytetty sanaa "äpärä". Tuo sana syöpyy henkilön aivojen neuronikytkentöihin pysyvästi koko loppuelämän ajaksi. Fyysinen pahoinpitely voi saada aikaan defenssin, jonka seurauksena sekä sana "äpärä" että fyysinen pahoinpitely eivät muistu mieleen. Myöhemmin kun pahoinpitelyt loppuvat ja henkilö ei enää muista "äpärä"-sanaan liittyvän pahoinpitelyihin, niin sana ei välttämättä aiheuta minkäänlaista emotionaalista muistoa.

        Jos hypnoosissa saadaan aikaan defenssien lamaantuminen sekä taantuma lapsuuteen eikä hypnotisoija tiedä että "äpärä"-sanan käyttö palauttaa hypnotisoidun mieleen fyysisen pahoinpitelyn sellaisena kuin se lapsuudessa tapahtui, eikä defenssimekanismi ole suojaamassa psyykettä, niin psyyke romahtaa lähes varmasti.

        Jos jokin kokemus on fyysisesti niin raskas, että defenssimekanismi on sen turruttanut kokonaan ja yhtäkkiä joku tempaisee defenssit kokonaan pois suojaamasta psyykettä, niin lopputulos saattaa olla ihan mitä tahansa.

        Pitää muistaa että jos defenssimekanismi on suggeroitu pois päältä ja sellaisessa tilanteessa hypnoosiin kohde joutuu täydelliseen paniikkiin, niin sieltä paniikista ei ole enää mitään keinoa päästä pois. Defenssien yksi tärkein tehtävä on pitää ihminen pois psyykkisestä paniikkitilanteesta, koska paniikkitilanteessa järki on "kytketty pois päältä" siksi että kaikki energia ja toiminta on keskittynyt hengissäsäilymiseen. Sitten kun välitön hengenvaara on ohitse defenssimekanismi palauttaa järjen.

        Jos henkilöltä suggeroidaan defenssimekanismi pois päältä ja paniikkitila aktivoituu "sammuttaen" järjenkäytön, niin ei ole olemassa minkäänlaista keinoa saada paniikkitilaa enää pois päältä. Minkäänlainen suggestion purku ei ole mahdollista, koska suggestio tapahtuu "järjen" kautta ja järki on pois käytöstä. Defenssimekanismi ei ole toiminnassa, joten sekään ei pura paniikkitilannetta.

        Henkilö jää siis psyykkiseen paniikkitilaan eli käytännössä erittäin rajuun stressitilaan. Psyykkinen stressitila aiheuttaa vääjäämättä myös fyysisen stressitilan. Ihminen kestää äärimmäistä stressiä vain hyvin vähän aikaa. Joskus kyse voi olla minuuteista. Shokki on esimerkki äärimmäisestä stressitilasta.

        Mikäli defenssimekanismi toimii vielä jollain tavalla, niin ainoa henkiinjäämiskeino on silloin sammuttaa myös henkilön kaikki emootiot.

        Ulkopuolisen silmin tuo näyttää siltä että hypnotisoitu vain nukkuu rauhallisesti, vaikka todellisuudessa elimistö on lukkiutunut hengenvaaralliseen psyykkiseen ja fyysiseen stressitilaan, joka johtaa hyvin nopeasti kuolemaan.

        Tuollaisia tapauksia on käsittääkseni maailmalla raportoitukin useita, joissa joku on "jäänyt hypnoosiin". Tilasta kai käytetään hienovaraista ilmaisua vegetatiivinen tila. Kyse ei kuitenkaan ole enää hypnoositilasta vaan hengenvaarallisesta fyysisestä tilasta, johon ei ole olemassa minkäänlaista ratkaisua, koska henkilön aivoihin ei enää saada millään keinolla yhteyttä.

        Vähemmän vakavassa tilanteessa hypnoosista jää vain fyysinen tai psyykkinen stressi päälle loppuelämäksi ja hypnotisoitu ei välttämättä koskaan tule tietoiseksi siitä, että stressitila johtuu päälle jääneestä suggestiosta tai suggestion lamauttamasta defenssimekanismista. Sitä ei pysty huomaamaan edes hypnoosin käyttäjä, sillä ei kukaan voi tietää mitä kunkin henkilön alitajunnassa tapahtuu tai mikä sanaa saattaa aikaansaada negatiiviset emootiot.

        Kyse ei ole pelkästään siitä, että jokin sana saattaa laukaista paniikkitilan. Kun defenssimekanismi on lamautettu, niin paniikkitilan saattaa laukaista vaikka hypnotisoijan jokin äänenpaino, yskähdys, huokaisu tai mikä tahansa muu ärsyke, joka on tallentunut hypnoosin kohteen muistiin traumaattisen kokemuksen yhteydessä monta kymmentä vuotta aikaisemmin.

        Mikäli hypnotisoitava ei ole käynyt läpi monta vuotta kestävää psykonalayysia, niin on käytännössä täysin mahdotonta tietää että onko olemassa jokin ärsyke joka laukaisee lapsuudesta asti defenssimekanismien tietoisuudesta piilottaman emootiokokemuksen.

        Asiaa voi miettiä toisellakin tavalla. Jos joudut raskaan fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi aikuisena, niin se kokemus ei varmasti ole miellyttävä. Esimerkkinä voisi olla vaikka haakkminen, jonka yhteydessä menee hampaat, kasvojen luut potkitaan sidään ja luita katkeilee. Melkein välittömästi henkilöltä lähtee taju joko suoran aivovamman seurauksena tai sitten defenssimekanismi sammuttaa tajunnan.

        Jos hypnoosin aikana aktivoituu paniikkitila, jota defenssimekanismi ei pysty estämään tai sammuttamaan, niin tilanne on aivojen kannalta täysin sama kuin henkilö joutuisi kokemaan hakkaamista loputtomiin, sen koskaan loppumatta.

        Ei tarvinne selittää että seuraukset ovat katastrofaaliset.

        Tylsää siinä on että päällepäin ei näy mitään, mutta hypnotisoitu kokee aivoissaan olevansa raskaan pahoinpitelyn kohteena, joka ei lopu koskaan. Koska kyse on emootioista, niin se tuska on aivan yhtä suuri kuin jatkuvasta fyysisestä hakkaamisesta aiheutuu.

        Koska yksikään hypnotisoija ei ota vastuuta tuollaisen tilan aiheuttamisesta ja hypnoosin osoittaminen sen aiheuttajaksi lienee vaikea myös millään tavoin todentaa, niin kukaan ei joudu vastuuseen tuollaisen tilan aiheuttamisesta tai hypnotisoitavan mahdollisesta hengenmenosta.

        Että mitäkö haittaa syvästä hypnoosista voi olla?


    • Huhhuhhh

      Olet lukenut mutta et ymmärrä hypnoosista mitään. Opettele hypnotisoimaan itsesi. Luulisi siihen oppivan mainostamallasi tietomäärällä. Oletko ehkä katsonut liikaa tvstä hypnosointi-idiootti-ohjelmia :D
      Toisin kuin kirjoissa, televisiossa tai elokuvissa annetaan usein ymmärtää, hypnoosi ei johda oman käyttäytymisen kontrollin häviämiseen. Jonka aikaansaaminen on sun perimmäinen tarve. Menepä vaikka töihin ja unohda muiden hallitseminen -et pysty siihen.

      • hypnoti

        no sitten isolla.MÄ HALUAN OPPIA HYPNOTISPIMAAN TARKEMPIA OHJEITA KIITOS


      • xzcsvv
        hypnoti kirjoitti:

        no sitten isolla.MÄ HALUAN OPPIA HYPNOTISPIMAAN TARKEMPIA OHJEITA KIITOS

        ,,ddd


    • miguano
    • ryhtiä ny

      öö

      • ryhtiä ny

        tää hyponaasi toimii..
        käske kaveri istua ja sulkee simmut.
        veä paistinpannulla päähän ja sano nuku:)
        ja heisulahopsansaa perään
        muuta ei tarvi ja toimii takuulla


      • hypnoti 1
        ryhtiä ny kirjoitti:

        tää hyponaasi toimii..
        käske kaveri istua ja sulkee simmut.
        veä paistinpannulla päähän ja sano nuku:)
        ja heisulahopsansaa perään
        muuta ei tarvi ja toimii takuulla

        juu toimii varmaan juu mutta en suosittele kokeilemaan :D


      • sdfdsfdsfdsfd
        ryhtiä ny kirjoitti:

        tää hyponaasi toimii..
        käske kaveri istua ja sulkee simmut.
        veä paistinpannulla päähän ja sano nuku:)
        ja heisulahopsansaa perään
        muuta ei tarvi ja toimii takuulla

        Oletko kokeillut,että toimiiko itsesuggestiona myös?


    • Kokeilkaa taikuutta

      ohhoh... Noi teijän aikasemmat keskustelut on aika kiinnostavia.
      Varmasti kaikki haluaisi tältä foorumilta osata hypnositoimaan, mutta ne riskit siinä syvässä hypnoosissa? Muistakaa ne!

      Entä jos ei olisi edes pakko kokeilla hypnoosia? Opetelkaa taikuutta! Se on turvallista ja näyttävämpää, kun kaikki on 'hereillä'.

      Juu, tiedetään. En voi estää teitä hypnositoimasta, mutta taikuus on kiinnostavampaa. Kannattaa kokeilla. :)

    • Magic boy :P

      ^ hi.
      Voitko laittaa mun sähkö postiin jotain temppuja kun itse olen kiinnostunut taikuudesta jo 5vuotta ja osaan siis vaan jotain pieniä niiku just että otan langan pätkän ja sitten leikkulen sitä ja sitten on taai kokonainen.
      Niin osaako joku tai sä jotain vähän isompaa jota vois tehä vaikka jossain perhe illallisella.
      Taikuus on kans hyvä siks kun sitä voi just tehä isolle yleisölle ja melkeen missä vaan.
      Ja ei kiitos millekkään että otan kepin ja sitten sanon tadaa ja heitän kepin pois ja sanon et se hävis vaan jtn isompaa mihin vois vähän paneutuu.

    • kuksugare

      Voi vee. Taitaa olla aika persaukista porukkaa ja lisäksi ummikoitakin jos Jacquinin kirja on liian kallis eikä videoita ole löytynyt YouTubesta. Siinä on pitkä jono pikku suggereita sikiämässä maailmaa omistamaan kun yhden tempun ihme alkaa pitkällisen tahkoamisen jälkeen luonnistumaan.

    • asdafa

      Ymmärrettäväähän on, että hypnoosia ammatikseen harjoittavat haluavat mystifoida hypnoosia ja tehdä siitä suurempaa kuin mitä se todellisuudessa on. Mitä siitä nyt tulisi jos kuka tahansa osaisi samoja taitoja kuin nämä koulutuksen saaneet.

      Jos jollain on taipumuksia esim. masennukseen niin kyllä niitä masennustiloja saa aikaiseksi ilman hypnoosiakin tällaisissa ihmisissä. Ei itse hypnoosi vaarallista ole vaan se miten sitä käytetään.

      "Varsinin tuo Elman-induktiomalli on suorastaan vastuuton aloittelijan käsissä. Itse 25- vuoden kokemuksen jälkeen olen edelleen varovainen tuon induktiosystemin käyutön suhteen. Koska se saattaa viedä henkilön syvään tilaan, ilman että siitä olisi edes ennakkoon sovittu."

      Jos tarkoitus on hypnotisoida henkilö niin mitä vaaraa siitä on jos henkilö menee syvään tilaan... jos siis mitään "tilaa" edes on olemassa... tästäkinhän on erimielisyyksiä.

      "vastuuton aloittelijan käsissä" LOL

    • THE REAL HYPNOTIC

      Öö... mulla on joku 27 vuotta kokemusta ja kaikki EI voi hypnotisoida! Mutta voi "KOITTAA"...: 1.laita henkilö ( nojatuoliin).
      2. sano sille että lasket kymmeneen, ja se nukahtaa.
      3. puhu sille rauhallisesti: olet vaipunut hypnoosiin.
      4.sano sile että aukaisee silmät.
      5. sitten sano sille että et muista enää monta sormea sulla On.
      6.napsautat sormiasi ja (huudat) HERÄÄ!!!
      7. PEUKUT YLÖS... EI TOIMI KÄIKKIIN IHMISIIN.

      • kauhistunu

        Älkää pelleilkö asialla! Omasta kokemuksestani voin sanoa että on erittäin vaarallista ja riskejä on! Olen kokenut henkilökohtaisesti mitä se on tekohetkellä ja hyvin pitkään jälkeenpäin, tämä kaikki siitä huolimatta että sen teki ammattilainen!


      • TIEDÄN ENEMMÄN KUIN

        KUIN PASKA OOT etsie osaa ei toimi tuo kuule koskaa...


    • T:T random

      Mitä järkeä on tehdä hypnooseja jos joillekkin ei toimi??!

    • joumies70

      en tiiä

    • Instant hypnosist

      Merkillistä jos hypnoosia ei saa kokeilla, koska "aloittelija ei ole tarpeeksi pätevä". Miten ihmeessä kukaan voi ylipäätään oppia hypnoosia, jos kehenkään ei saa kokeilla? Kaikista paras hypnoosia on kokeilla juopuneisiin, sillä he ovat rentoina jo valmiiksi ja herkempiä hypnoosille.

    • lollipop12354987876

      teiän kyl kannattais vaa HANKKII ELÄMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • lollohottt

        Samaa miältä!!


    • Oikeitaneuvoja

      Suosittelisin lukemaan mentalisti Derren Brownin kirjan "Miten mieltä hallitaan."

    • PERSE

      SAATANAAAANNN VIIITTTUUUUUAAAAA

      • PERSEEN FANI

        olet oikeassa


    • hamze

      Hypnoosi on sosiaalinen vuorovaikutustilanne, jonka yhteydessä hypnotisoitavalle annetaan suggestio, jonka päämääränä on tuottaa muutoksia subjektiivisissa kokemuksissa, havainnoissa, aistimuksissa, tunteissa ja/tai käyttäytymisessä.

    • ninja2

      niimäki halusin tietää miten hypnosisodaan

      • Näin se menee

        Mene istumaan toista vastapäätä ja laske kätesi hänen reisille polvien päälle. Siinä sitten hän hypnotisoituu ihan itsestään. Kohta voit jo tehdä hänelle mitä tahansa!


      • Näin se menee
        Näin se menee kirjoitti:

        Mene istumaan toista vastapäätä ja laske kätesi hänen reisille polvien päälle. Siinä sitten hän hypnotisoituu ihan itsestään. Kohta voit jo tehdä hänelle mitä tahansa!

        Ai niin, voit myös vähän pelotella koehenkilöä, niin hänä menee helpommin hypnoosiin.


    • Sinua alkaa...

      Rauhoitut ja keskität ajatuksesi hypnoosiin. Ajattelet vain hypnoosia ja rentoutumista. Hypnoosin ajatteleminen rentoutumiskeinona aalkaa tuntua sinusta hyvältä. Mitä enemmän ajattelet hypnoosia rentoutumiskeinona, sitä enemmän sinua alkaa jännittää hypnoosin ajatteleminen rentoutumiskeinona ja mitä enemmän ajattelet hypnoosia rentoutumiskeinona, niin sitä enemmän sinua alkaa jännittää hypnoosin ajatteleminen rentoutumiskeinona.
      Nyt siirrät ajatuksesi jännittyneisiin rektaalilihaksiisi ja sinun rektaalilihaksesi jännitys alkaa vähentyä sitä mukaa kun ajattelet hypnoosin auttavan lihasjännityksen lisäämisessä. Mitä enemmän ajattelet hypnoosin auttavan lihasjännityksen lisäämisessä, sitä enemmän sinun rektaaliaukkosi lihas rentoutuu ja muut lihaksesi jännittyvät hypnoosin tuntuessa yhä paremmalta ja paremmalta ja rektaaliaukkosi lihasjännityksen vähentyessä kaikkien muiden lihasten lihasjännitys kasvaa ja voimistaa sinun hypnoottista tilaasi, jossa olet yhä vakuuttuneempi siitä että rektaalilihaksesi jännityksen vähentyessä hypnoosi yhä syvenee ja lihasjännityksesi lisääntyy saaden sinut yhä vakuuttuneemmaksi ja vakuuttuneemkasi siitä että hypnoosi saa sinun rektaalilihaksesi jännityksen vähentymää. Rektaalilihaksesi jännityksen vähentyminen tuntuu yhä paremmalta ja paremmalta ja alat tuntea kuinka lämmin hyvänolon tunne leviää pakaroidesi välistä lantion alueelle ja lihasjännityksesi yhä lisääntyessä ja pakararoiden välistä leviävän lämmön tunteen levitessä yhä laajemmalle sinä tunnet että lihasjännityksesi yhä lisääntyy rentouttaen rektaalilihaksesi aivan rennoksi ja rektaalilihaksesi ollessa aivan rento sinä olet täysin vakuuttunut hypnoosin toimivuudesta koska olet äärimmilleen jännittynyt ja hypnoosin yhä syvetessä sinä alat tuntea nenässäsi hypnoosin aikaansaaman hyvän tuoksun ja hypnoosin aikaansaama hyvä tuoksu saa sinut yhä vakuuttuneemmaksi että hypnoosi ratkaisee kaikki sinun ongelmasi...

    • NLP = hypnoosi

      Suomalaisetn lahkolaisten suosimia hypnoottisia menetelmiä löytyy hakusanoilla "NLP-koulutus" ja kursseille on vapaa pääsy.

      http://www.truehearts.fi/koulutukset?gclid=CJiJk7Tkn8ACFcLacgodInkAiQ

      http://www.metropolia.fi/etsi-sivustolta/

      http://www.nlpyhdistys.fi/

      NLP = Neuro Linqvistic Programming = Aivojen ohjelmointikeino = Manipulointimenetelmä = Suggestiivinen Menetelmä = Hypnoosi

      Googlella suomalaista hypnoosikoulutusta

      https://www.google.fi/search?q=nlp-koulutus&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=ioPzU531PMLEZPOFgugB

      NLP = Neuro Linqvistic Programming = Aivojen ohjelmointikeino = Manipulointimenetelmä = Suggestiivinen Menetelmä = Hypnoosi

      Miten saada kenet tahansa ihmisraukan psykiatriseen sairaalaan lopuksi elämäänsä katatoniseen tilaan!

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Katatonia_(oireyhtymä)

      Hypnoosilla, jota ei sanota hypnoosiksi, vaan NLP-tekniikaksi.

      Katatoninen tila saadaan aikaan suggestioilla ja suggestioita voi opetella NLP-kursseilla kuka tahansa.

      Koko kansa joukolla hypnotisoimaan.

      Ei ihme, että Suomella menee niin vitun hyvin.

    • Shy, pertti vainio

      Tässä olis tosi hyvät ohjeet, tämä on toiminut joka kun olen yrittänyt!!!
      1) Istuta uhrisi tuoliin ja juttele normaalia keskustelua
      2) Keskustelun yhdynnässä evi, yhteydessä ala kertomaan rauhallisia puheita
      3) Sitten ala rentouttaa hänen silmäluomiaan painoina, ja
      kuvita uhrin mieli syvyyksiin
      4) emme käytä perinteistä laskutekniikkaa, mutta jos se on välttämätöntä, voit liittää sen.
      5) huomioi että tästä hypnoosista poistuminen käy vain kutittamalla



















      Huomioi, että tämä on läppä

    • Teija52

      Itse kokeilin hypnoosia sukulaisteni kanssa kertoivat että oli kuvitellut olevani kana ja kotkotanu siskonlapsien edessä. Ei kannata kokeilla.

    • Anonyymi

      Miksi hypnoosi on keksitty edes?

    • Anonyymi

      Ei sitä ole keksitty. Se on ihmisen yksi tajunnantila, missä ihminen on herkkä suggestioille.
      Niin kauan, kuin on ollut ihmisiä on ollut hypnoosia.

      T, Hyp.ammattilainen

    • Anonyymi

      Pliiiiiiiiiiiis kerro lisää

      • Anonyymi

        Se on vähän kuin kerrot ihmiselle joka ei koskaan maistanut mansikaa,
        miltä mansikka maistuu.
        Ei sitä opi kuin paljon, paljon tekemällä ja opiskelemalla erilaisia asioita.
        Kokemuksesta oppii, ei akuankka lehdistä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe