Minkä ikäisinä olette tavanneet sen oikean? olen joskus kuullut että kauris tapaa oikeansa vasta 28 vuoden kieppeillä,pitääkö paikkaansa?
perustuu ilmeisesti johonkin planeetttojen juttuihin tuo väittämä...en ole täysin varma.
kauriit joilla on jo se oikea hyppysissä!
8
2155
Vastaukset
- Kapricorn
nuorena alle kaksikymppisenä, ja hän on aina vain se oikea:). *Halaus* hänelle!
- kaurikauris
Hän oli komea kuin nuori Adonis. Näin vain hänet, hän lumosi minut täysin. Rakkautta ensisilmäyksellä ja tiesin, hän se on!
- se sama
että minä en koskaan lähde. Jos hän lähtee, niin se on eri asia. Tätä rakasta, ainutta oikeaa en koskaan malttaisi jättää:).
- Kapricorn
kaurikauris kirjoitti:
Hän oli komea kuin nuori Adonis. Näin vain hänet, hän lumosi minut täysin. Rakkautta ensisilmäyksellä ja tiesin, hän se on!
minulle kaikkikaikessa. Ilman häntä en jaksaisikaan elää.
- Vanha Kauris
Itse tapasin ensimmäisen vaimoni vähän yli kaksikymppisenä ja melkein saman tien hankittiin myös lapset. Nyt kun lapset ovat olleet aikuisia jo jonkin aikaa, huomasimme vaimoni kanssa kasvaneeemme erisuuntiin - aluksi sitä oli vaikea hyväksyä pitkän liiton jälkeen ja aikamme venkoilimme totuutta vastaan, vaikka olimme virallisestikin eronneet. Ei ihme olimmehan yli puolet elämästämme viettäneet toistemme seurassa ja kestäneet niin hyvät kuin huonotkin ajat.
Mutta kohtaloaan ei voi väistää - meitä ei oltu tarkoitettu vanhenemaan yhdessä, elämällä oli meille kummallekin tarjolla uusi tie. Minä olen iloinen, että olen voinut rakastua vielä vanhoilla päivilläni ja löytänyt elämääni naisen, jonka kanssa voin jakaa minulle ja myös hänelle läheisiä ja tärkeitä asioita. Vielä emme ole niin vanhoja, ettemme voisi elää yhdessä vielä yhtä ihmisikää ja valloittaa uusia "planeettoja" ja kiivetä uusille "vuorille".
Harkitseva ja kaiken punnitsevana Kauris ehkä lykkää kumppanin löytämistä myöhempään ikään tai sitten rakastuu nuoruuden innolla tuulispäänä kuten minä. Mutta ei rakastuminen onneksi ikää kysy eikä horoskooppimerkkiäkään?- Paha tapa
Minä olen rakastunut monta kertaa ja tulisesti ilman järjen häivää mutta ehkä nyt yli 40v. vasta löytänyt sen oikean
- kauris+oinas
...se oikean tapasin,leskes jäätyäni 22vuotiaana.ölin sillon 24v,täss sitä kaks sarvipäätä on ollut 15v.avoliitos ja iha hyvin menny.
- heleskettana
tavattiin ku koulussa jo tapella nahisteltiin ekaks. ennenku älyttiin alakaa hellustaan.elikkäs 16 vee taiettiin täyttää samana vuonna.Kohta kolkyt vuotta oltu naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684