Minkä ikäisinä olette tavanneet sen oikean? olen joskus kuullut että kauris tapaa oikeansa vasta 28 vuoden kieppeillä,pitääkö paikkaansa?
perustuu ilmeisesti johonkin planeetttojen juttuihin tuo väittämä...en ole täysin varma.
kauriit joilla on jo se oikea hyppysissä!
8
2147
Vastaukset
- Kapricorn
nuorena alle kaksikymppisenä, ja hän on aina vain se oikea:). *Halaus* hänelle!
- kaurikauris
Hän oli komea kuin nuori Adonis. Näin vain hänet, hän lumosi minut täysin. Rakkautta ensisilmäyksellä ja tiesin, hän se on!
- se sama
että minä en koskaan lähde. Jos hän lähtee, niin se on eri asia. Tätä rakasta, ainutta oikeaa en koskaan malttaisi jättää:).
- Kapricorn
kaurikauris kirjoitti:
Hän oli komea kuin nuori Adonis. Näin vain hänet, hän lumosi minut täysin. Rakkautta ensisilmäyksellä ja tiesin, hän se on!
minulle kaikkikaikessa. Ilman häntä en jaksaisikaan elää.
- Vanha Kauris
Itse tapasin ensimmäisen vaimoni vähän yli kaksikymppisenä ja melkein saman tien hankittiin myös lapset. Nyt kun lapset ovat olleet aikuisia jo jonkin aikaa, huomasimme vaimoni kanssa kasvaneeemme erisuuntiin - aluksi sitä oli vaikea hyväksyä pitkän liiton jälkeen ja aikamme venkoilimme totuutta vastaan, vaikka olimme virallisestikin eronneet. Ei ihme olimmehan yli puolet elämästämme viettäneet toistemme seurassa ja kestäneet niin hyvät kuin huonotkin ajat.
Mutta kohtaloaan ei voi väistää - meitä ei oltu tarkoitettu vanhenemaan yhdessä, elämällä oli meille kummallekin tarjolla uusi tie. Minä olen iloinen, että olen voinut rakastua vielä vanhoilla päivilläni ja löytänyt elämääni naisen, jonka kanssa voin jakaa minulle ja myös hänelle läheisiä ja tärkeitä asioita. Vielä emme ole niin vanhoja, ettemme voisi elää yhdessä vielä yhtä ihmisikää ja valloittaa uusia "planeettoja" ja kiivetä uusille "vuorille".
Harkitseva ja kaiken punnitsevana Kauris ehkä lykkää kumppanin löytämistä myöhempään ikään tai sitten rakastuu nuoruuden innolla tuulispäänä kuten minä. Mutta ei rakastuminen onneksi ikää kysy eikä horoskooppimerkkiäkään?- Paha tapa
Minä olen rakastunut monta kertaa ja tulisesti ilman järjen häivää mutta ehkä nyt yli 40v. vasta löytänyt sen oikean
- kauris+oinas
...se oikean tapasin,leskes jäätyäni 22vuotiaana.ölin sillon 24v,täss sitä kaks sarvipäätä on ollut 15v.avoliitos ja iha hyvin menny.
- heleskettana
tavattiin ku koulussa jo tapella nahisteltiin ekaks. ennenku älyttiin alakaa hellustaan.elikkäs 16 vee taiettiin täyttää samana vuonna.Kohta kolkyt vuotta oltu naimisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759