Voodoo lounge on mielestäni näistä viimeisen 20 vuoden aikana tehdyistä levyistä kovin Rollari platta, ja taitaa levyn eka sinkku Love is strong olla heidän kovin hittinsäkin 90-00 luvuilla.
Ja kiertue oli kova ja hienot oli lavasteet.
Mielipiteitä ko. levystä.
Voodoo lounge
5
437
Vastaukset
- stranger
Eipä minusta mitenkään kovin ihmeellinen levy. 4 hyvää biisiä ja siinä se! Love is strong on upea kappale, yksi 90-luvun parhaita kappaleita.
- Stonesdiggari
Bigger Bang on loppujen lopuksi yllättävän hyvä lätty. Love is strong ei oikein livenä toimi ja You got me rocking -biisi kuultiin vielä useillakin viime kiertueen keikoilla.
- $tones
Voodoo lounge - hyvä levy. Paras uusista levyistä. Thru and thru hyvä tunnelmallinen veto Keithiltä. Toki pitkällä levyllä on notkahduksiakin.
- Yllätti
$tones kirjoitti:
Voodoo lounge - hyvä levy. Paras uusista levyistä. Thru and thru hyvä tunnelmallinen veto Keithiltä. Toki pitkällä levyllä on notkahduksiakin.
VL on kyllä miellyttäny tästä uudemmasta tuotannosta eniten. Vanhanliiton miehenä olin kyllä aiak tyrmässä kun levy ei vaan ottanut loppuakseen ;) Nykyisin ei oo ongelma, tuttu levy vilahtaa makoisasti ohi. (Olen kuunnellut nyt goast head soup'in 15 x läpi yhtäkyytiä. Se on UPEA rock levy!)
- RaahenTiikeri
Mielestäni hieman hajanainen ja linjaton levy.Hyvä,mutta ei mitenkään ehyt paketti,ja ehkä liian pitkä.Ei suosikkejani,mutta hyvä.Thru&Thru on helvetin hieno tekele.Menee useimpina päivinä minun henkilökohtaiselle Rollari TOP10:iin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185