Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä asunto valmennuskurssin ajaksi?

''^^''

Olen menossa valmennuskurssille Tampereelle, joten ajomatkaa kotipaikkakunnaltani tulee n. 2h verran. Pitäisi siis saada asunto kurssin ajaksi.

Onko muilla kokemuksia tällaisesta tilanteesta ja kuinka sen ratkaisitte? Mistä saisi kämppiä näin lyhyeksi ajaksi? Olen keskustelupalstoille jo laittanut ilmoituksia, mutta onko joitain muita keinoja?

Kavereiden nurkkiin ei viitsi kahdeksi kuukaudeksi mennä asumaan, kun muutenkin opiskelijakämpissä melko ahdasta. Ja kuitenkin suht edulinen kämpän pitäisi olla, joten yksityinen tai kaupungin asunto ei välttämättä ole se paras vaihtoehto.

Saattaa olla väärällä osastolla, mutta... Kiitos vinkeistä!

6

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteyttä

      tampereen opiskelija-asuntoihin. voihan olla että sieltä löytyisi pariksi kuukaudeksi asunto. tai pyydä että joku laittaa tampereen yliopiston sisäiseen nettiin (tms.) ilmoituksesi, voihan joku vaikka olla lähdössä lyhyeen vaihtoon ja voisi vuokrata oman asuntonsa/soluhuoneensa juuri valmennuskurssin ajaksi.

      • ''^^''

        "Asuntoa voit hakea, jos olet läsnäoleva opiskelija tamperelaisessa peruskoulun jälkeisessä oppilaitoksessa tai sinut on hyväksytty opiskelemaan sellaisessa."

        Näin sanotaan toas:in sivuilla, joten se ei onnistu. Mutta tuo yliopiston netti -idea on hyvä, kiitoksia.


      • Toasilainen
        ''^^'' kirjoitti:

        "Asuntoa voit hakea, jos olet läsnäoleva opiskelija tamperelaisessa peruskoulun jälkeisessä oppilaitoksessa tai sinut on hyväksytty opiskelemaan sellaisessa."

        Näin sanotaan toas:in sivuilla, joten se ei onnistu. Mutta tuo yliopiston netti -idea on hyvä, kiitoksia.

        Toasilla on usein ollut varsinkin keväisin vapaana (tyhjillään) soluhuoneita vähemmän suosituista kohteista. Itse kehtaisin kyllä soittaa tai käydä paikan päällä kysymässä, varmuuden vuoksi. Voi tietty olla, että Toasista ei ole apua, mutta ainahan voi kysyä. Itselläni on tosi myönteisiä kokemuksia Toasista.


    • Minäkin^^

      Itsekin olen menossa valmennuskursille tampereelle, jonne on kotoa n.2h ajomatka. Itse ajattelin tosin jollain tavalla onnistua kulkemaan autolla edes takas tai jotain..En oikein vielä tiedä mitä sen asian suhteen teen:)

    • opiskelija1234

      Minne haette opiskelemaan? Mulla on huone vapaana. Voisin mahdollisesti vuokrata sen tytölle, koska itsekin sellainen olen. Ilmoitelkaa tänne jos kiinnostaa. Mistä päin muuten tulette?

      • ''^^''

        Olisin innokas kuulemaan lisää vapaasta huoneesta. Olen 18v. tyttö Etelä-Pohjanmaalta ja aion hakea kauppatieteelliseen.

        Ota yhteyttä: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe