Onko täällä englannissa asuvia suomalaisia?
Missä päin asutte ja miten viihdytte?
Olen itse juuri muuttanut englantiin ja olisi kiva tietää miten muilla suomalaisilla sujuu täällä. Itse ainakin kaipaan suomea...
suomalaisia
englannissa?
3
332
Vastaukset
- Lontoolainen
Liity Finn Guildin sivuille, niin seuraa loytyy.
http://www.finn-guild.org/ - Englnnista
vaikka kuinka. Jos haluat niin laita tähän osoitteeseen postia (en muista pitääkö laittaa jotain tietoja vai vaan tyhjä viesti) [email protected] ja liityt sitten forumiin jossa voit laittaa viestiä kaikille suomalaisille jotka ovat siihen liittyneet ja tiedustella löytyykö sinun läheltä muita suomalaisia.
- Josuli
Ainakin Lontoossa on paljon suomalaisia au paireja. Jos heihin haluat yhteyttä (siis jos asut Lontoossa) niin mene katsomaan au pair palstaa. Olen siellä itsekin asunut 8 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee833265Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3041403Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki351308- 1131254
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071