Mitä odotatte tulevalta vuodelta Arkilta?

Martin on ihanin<3

Aiotteko mennä tänä vuonna Arkin keikoille, millaista levyä odotatte seuraavaksi ym?

5

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgfg

homoiluuutisia odotetaan

• Huoh -.-

Joo, homoilu-uutisia todellakin. Entä, mitä odotat sitten heterobändiltä, jonka solisti on Bi? Kyllä ihmisen pitäisi VÄHÄN miettiä, ennenkuin sanoo mitään -.- Alkaa pikkuhiljaa jo pänniä tämä The Arkin ainainen "homobändi"-nimittely, sillä siinä ei ole mitään perää. Omasta puolestani voin sanoa, että The Ark pelasti elämäni. En edes halua muistaa, millainen olin ennenkuin kuulin tästä bändistä. The Ark on todella suuri osa elämääni, ja on varmasti paras bändi ikinä. En edes tajua, kuinka voi näin kiintyä johonkin bändiin, mutta totta se vain on. Joten, mitä jos te penskat pitäisitte vaan kiltisti sen turpanne kiinni, kun ei jutuissanne mitään perääkään ole. Huoh -.-

• Martin=ihanin
        Huoh -.- kirjoitti:

Joo, homoilu-uutisia todellakin. Entä, mitä odotat sitten heterobändiltä, jonka solisti on Bi? Kyllä ihmisen pitäisi VÄHÄN miettiä, ennenkuin sanoo mitään -.- Alkaa pikkuhiljaa jo pänniä tämä The Arkin ainainen "homobändi"-nimittely, sillä siinä ei ole mitään perää. Omasta puolestani voin sanoa, että The Ark pelasti elämäni. En edes halua muistaa, millainen olin ennenkuin kuulin tästä bändistä. The Ark on todella suuri osa elämääni, ja on varmasti paras bändi ikinä. En edes tajua, kuinka voi näin kiintyä johonkin bändiin, mutta totta se vain on. Joten, mitä jos te penskat pitäisitte vaan kiltisti sen turpanne kiinni, kun ei jutuissanne mitään perääkään ole. Huoh -.-

Ark muutti munki elämän. Arkin biisit on mun raamattu. aina, jos mulla on paha olla, kuuntelen arkkia, ja yleensä löydän aina vastauksen jonkun biisin sanoista. I love the Arks music

• AmazingLeotard
        Martin=ihanin kirjoitti:

Ark muutti munki elämän. Arkin biisit on mun raamattu. aina, jos mulla on paha olla, kuuntelen arkkia, ja yleensä löydän aina vastauksen jonkun biisin sanoista. I love the Arks music

Ark muutti munkin elämän niin totaalisesti. Rupes ajatteleen asioita ihan eri tavalla, noin ylipäätäänkin ja Olan viisaiden sanojen ansiosta aikuistuin varmaan enemmän ku tähän ikään asti yhteensä. Ja sain voimaa ja rohkeutta elää elämääni juuri sellaisena kuin olen ja muutuin rohkeammaksi sekä tyyliltäni että luonteeltani. Toi saattaa kuulostaa oikeesti vähän hullulta ja liioitelluta, mutta voitte varmaan uskoa sen olevan totta!? Tältä vuodelta odotan Ruisrockia (kuka tulossa?;) ja sit JCS:in ensi-iltaa.
        I can`t wait...

AmazingLeotard kirjoitti:

Ark muutti munkin elämän niin totaalisesti. Rupes ajatteleen asioita ihan eri tavalla, noin ylipäätäänkin ja Olan viisaiden sanojen ansiosta aikuistuin varmaan enemmän ku tähän ikään asti yhteensä. Ja sain voimaa ja rohkeutta elää elämääni juuri sellaisena kuin olen ja muutuin rohkeammaksi sekä tyyliltäni että luonteeltani. Toi saattaa kuulostaa oikeesti vähän hullulta ja liioitelluta, mutta voitte varmaan uskoa sen olevan totta!? Tältä vuodelta odotan Ruisrockia (kuka tulossa?;) ja sit JCS:in ensi-iltaa.
        I can`t wait...

The Ark muutti minunkin elämääni. Minusta tuli persoonallisempi ja avaramielisempi. Minäkin olen ruvennut ajattelemaan asioita eri tavalla.
        Se on kyllä todella hienoa, mutta en voi tajuta, että miten kukaan voi olla niin ahdasmielinen, että rupeaa sanomaan toisia homoiksi ihan huvikseen. Se on säälittävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1869
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      281
      987
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      644
    Aihe