Mitä odotatte tulevalta vuodelta Arkilta?

Martin on ihanin<3

Aiotteko mennä tänä vuonna Arkin keikoille, millaista levyä odotatte seuraavaksi ym?

5

1510

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgfg

homoiluuutisia odotetaan

• Huoh -.-

Joo, homoilu-uutisia todellakin. Entä, mitä odotat sitten heterobändiltä, jonka solisti on Bi? Kyllä ihmisen pitäisi VÄHÄN miettiä, ennenkuin sanoo mitään -.- Alkaa pikkuhiljaa jo pänniä tämä The Arkin ainainen "homobändi"-nimittely, sillä siinä ei ole mitään perää. Omasta puolestani voin sanoa, että The Ark pelasti elämäni. En edes halua muistaa, millainen olin ennenkuin kuulin tästä bändistä. The Ark on todella suuri osa elämääni, ja on varmasti paras bändi ikinä. En edes tajua, kuinka voi näin kiintyä johonkin bändiin, mutta totta se vain on. Joten, mitä jos te penskat pitäisitte vaan kiltisti sen turpanne kiinni, kun ei jutuissanne mitään perääkään ole. Huoh -.-

• Martin=ihanin
        Huoh -.- kirjoitti:

Joo, homoilu-uutisia todellakin. Entä, mitä odotat sitten heterobändiltä, jonka solisti on Bi? Kyllä ihmisen pitäisi VÄHÄN miettiä, ennenkuin sanoo mitään -.- Alkaa pikkuhiljaa jo pänniä tämä The Arkin ainainen "homobändi"-nimittely, sillä siinä ei ole mitään perää. Omasta puolestani voin sanoa, että The Ark pelasti elämäni. En edes halua muistaa, millainen olin ennenkuin kuulin tästä bändistä. The Ark on todella suuri osa elämääni, ja on varmasti paras bändi ikinä. En edes tajua, kuinka voi näin kiintyä johonkin bändiin, mutta totta se vain on. Joten, mitä jos te penskat pitäisitte vaan kiltisti sen turpanne kiinni, kun ei jutuissanne mitään perääkään ole. Huoh -.-

Ark muutti munki elämän. Arkin biisit on mun raamattu. aina, jos mulla on paha olla, kuuntelen arkkia, ja yleensä löydän aina vastauksen jonkun biisin sanoista. I love the Arks music

• AmazingLeotard
        Martin=ihanin kirjoitti:

Ark muutti munki elämän. Arkin biisit on mun raamattu. aina, jos mulla on paha olla, kuuntelen arkkia, ja yleensä löydän aina vastauksen jonkun biisin sanoista. I love the Arks music

Ark muutti munkin elämän niin totaalisesti. Rupes ajatteleen asioita ihan eri tavalla, noin ylipäätäänkin ja Olan viisaiden sanojen ansiosta aikuistuin varmaan enemmän ku tähän ikään asti yhteensä. Ja sain voimaa ja rohkeutta elää elämääni juuri sellaisena kuin olen ja muutuin rohkeammaksi sekä tyyliltäni että luonteeltani. Toi saattaa kuulostaa oikeesti vähän hullulta ja liioitelluta, mutta voitte varmaan uskoa sen olevan totta!? Tältä vuodelta odotan Ruisrockia (kuka tulossa?;) ja sit JCS:in ensi-iltaa.
        I can`t wait...

AmazingLeotard kirjoitti:

Ark muutti munkin elämän niin totaalisesti. Rupes ajatteleen asioita ihan eri tavalla, noin ylipäätäänkin ja Olan viisaiden sanojen ansiosta aikuistuin varmaan enemmän ku tähän ikään asti yhteensä. Ja sain voimaa ja rohkeutta elää elämääni juuri sellaisena kuin olen ja muutuin rohkeammaksi sekä tyyliltäni että luonteeltani. Toi saattaa kuulostaa oikeesti vähän hullulta ja liioitelluta, mutta voitte varmaan uskoa sen olevan totta!? Tältä vuodelta odotan Ruisrockia (kuka tulossa?;) ja sit JCS:in ensi-iltaa.
        I can`t wait...

The Ark muutti minunkin elämääni. Minusta tuli persoonallisempi ja avaramielisempi. Minäkin olen ruvennut ajattelemaan asioita eri tavalla.
        Se on kyllä todella hienoa, mutta en voi tajuta, että miten kukaan voi olla niin ahdasmielinen, että rupeaa sanomaan toisia homoiksi ihan huvikseen. Se on säälittävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1283
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1057
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      861
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      715
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      639
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    9. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      450
      573
    Aihe