GALLUP: Moniko vaihtaa elisasta pois?

galluppi-kalle

Niin pientä galluppia, että moniko on vaihtamssa elisasta pois heti ku nyt keväällä loppuu määräajat ensimmäisissä kytkyissä? Veikkaan että ovi käy kun eivät osaa laskuttaa :)

24

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tulis

      mieleenkää vaihtaa Elisaan, soneralla olleena jo 10v ei kytkyä kaikki toiminu asiallisesti laskutus oikein ja ajallaan.

    • ..................

      Vaihdan aivan varmasti toukokuussa.Elisa on niin syvältä kuin vain voi olla.

    • Ei ikinä elisaa

      Juu. Kyl lähtee heti vaihtoon.

    • Heti kun

      sopimus loppuu!

    • määräaikaisia

      Parasta aikaa Elisa myy hyvin monilla toimimatonta mobiililaajakaistaa 24kk sopimuksilla ja elää sitten näiden huijattujen rahoilla seuraavat kaksi vuotta.

      Hirmuinen mainoskampanja tuottaa uusia uhreja, jotka ostavat 24kk mobiililaajakaistan, joka ei toimi monesti edes Elisan ilmoittamalla 3G peittoalueella käytännössä ollenkaan. Reklamointi ei onnistu, koska edes ruuhkainen asiakaspalvelu ei voi purkaa sopimuksia, vaan asia pitää hoitaa sähköpostilla Elisalle, jonne on yli kuukauden jono sitä kautta, eikä ratkaisusta ole mitään varmuutta...

      • käy

        vaan sääliksi niit uusia elisan uhreja... ja kun pal niil menee rahaa tuhkana taivaalle.. mutta minusta tuntuu et viimeistään 10v pääst ei oo koko elisaa enää olemassa jollei ääni ala muuttua kellossa..


    • heti kun

      koittaa toukokuun 9 päivä ja silloin purkaantuu kytkysopimus ja elisaan en enää palaa tässä elämässä! se on varma!

      • Kolumbus&Sonera

        tampioita,joilla ei mene sen paremmin minkään muunkaan operaattorin asiakkaina.


      • ..............................
        Kolumbus&Sonera kirjoitti:

        tampioita,joilla ei mene sen paremmin minkään muunkaan operaattorin asiakkaina.

        ei kuule pidä paikkaansa.. ihan varmasti tulee olemaan paljon paremmat oltavat sellases operaattoris josssa maksaa vain käytöstä.. enkä ees paljoa käytä kännykkää.. eikä tälläst kusetust mitä elisal on.. täl hetkel tuntuu tää mun känny kytkyn kaa tuottaa laskua ainoastaan kun e makaa pöydällä eikä siihen ees koske.... nii nii nii et turha siel on ketään tampioks sanoo !


    • elisan

      Vaihdan saunalahteen, laskutuskin toimii loistavasti. Miten se voi olla mahdollista että siellä toimii ku elisa omistaa kait saunalahden?

      • jubajuu

        Saunalahti on turvassa omassa erillisessä järjestelmässä.


    • tyytyväinen asiakas

      Itse vaihdoin noin vuosi sitten Elisaan ja päivääkään ei ole tarvinnut katua. Laskutus toki on tullut hieman myöhässä viime aikoina, mutta ollut siitä huolimatta pienempää kuin aikaisemmassa liittymässäni Soneralla. Virheitä itse laskujen summissa en ole havainnut vaan jokaisen euron edestä olen kyllä puhunut, jonka maksettavakseni olen saanut.

      Osamaksua kyllä ruikutetaan joka paikasta, mutta kun puhelinlasku tulee hieman myöhässä niin heti on petetty olo ja ollaan vaihtamassa operaattoria? Menkää itseenne. Kohta olette täällä ruikuttamassa seuraavan operaattorin "huijauksista".

      • .........

        elisan työntekijän on tänne tulla kirjoittelemaan ja kehuskelemaan.


      • 5 liittymää & laajakaista
        ......... kirjoitti:

        elisan työntekijän on tänne tulla kirjoittelemaan ja kehuskelemaan.

        En aio vaihtaa pois, kaikki toiminut hyvin. Vaikka laskutus on myöhässä ollutkin ei se ole maailmaani kaatanut.
        Kannattaa maksaa laskunsa ajoissa, niin ei tule niitä kummia isoja haamulaskuja joita ihmiset eivät ymmärrä... niissähän on mukana se edellinen eräpäivän jälkeen maksamaton/maksettu lasku, sillä maksukehoitus tulee maksamattomista laksuista liitettynä uuteen laskuun.
        Valitetaan ja valitetaan ja silti vika on yleensä valittajassa itsessään.


      • jokuvaaan
        5 liittymää & laajakaista kirjoitti:

        En aio vaihtaa pois, kaikki toiminut hyvin. Vaikka laskutus on myöhässä ollutkin ei se ole maailmaani kaatanut.
        Kannattaa maksaa laskunsa ajoissa, niin ei tule niitä kummia isoja haamulaskuja joita ihmiset eivät ymmärrä... niissähän on mukana se edellinen eräpäivän jälkeen maksamaton/maksettu lasku, sillä maksukehoitus tulee maksamattomista laksuista liitettynä uuteen laskuun.
        Valitetaan ja valitetaan ja silti vika on yleensä valittajassa itsessään.

        no se on hyvä että sulla edes on toiminut laskutus.

        tässä pari tarinaa elisan laskutuksesta viimeisen kk ajalta.

        yhdelle tuli 320egen lasku vaikka normaalisit on soitot siellä 20egen luokka. ja ei ole soiteltu ulkomaille, ei käytetty nettiä, ei tilattu soittareija jne. ja aspa väittää että se pitää maksaa.

        toiselle tuli päälle 200egen lasku jossa ei myöskään ollut järkeä.

        veljelleni tuli 90egen lasku ja se maksoi sen. tuli sitten sama lasku uudestaan samalla summalla ja samoilla laskutuspäivillä. ja sekin pitäis muka maksaa

        kaverilla meni kytkyliittymä kiinni. soitti aspaan että miksi, niin sano että on lasku maksamatta. onhan se maksamatta kun elisa ei itse ollut sitä toimittanut.

        että on sitä sählinkiä. jos mun tuttavapiirissä on jo tuollaista, niin on sitä paljon muillakin.

        ja yhdessäkään ei siis ole kyse siitä että olis jätetty laskut maksamatta. niin kuin täältäkin voi lukea. perseellään on systeemit. ja ihan varmasti voidaan kohta "juhlia" kun tulee täysi vuosi täyteen toimimattomassa järjestelmässä...

        onneksi kerkesin jo aiemmin vaihtaa elisasta pois :)


      • Jyppe2

        No ei se Elisakaan kai nyt jokaiselle asiakkaalle saa laskuja päin persettä ! Ei kuule yhtään auta laskujen maksu ajallaan; Omistajanvaihdos tehtiin VIIME HUHTIKUUSSA, ja otettiin kytky.Linjan aukeaminen kesti 3 kk, ja laskut on tähän päivään asti tullut linjan entiselle omistajalle, viimeksi tänään lasku vuokrakoneesta(joka siis ei ole koskaan ko.henkilön nimissä ollutkaan)ja ilmeisesti koko vuokra-ajalta, vaikea sanoa, kun ei siinä laskussa puhuta mitään siitä miltä ajalta se kausimaksu on !!! Eli ole sinä vaan tyytyväinen ettei ole ongelmia, voin vakuuttaa että joillakin niitä on !!!


    • Hansku83

      Minä vaihan pois elisasta heti kun mahdollista, eli huhtikuun alussa. Elisa ollut konta vuotta mutta viimeinen vajaa vuosi kytkystä on niitä huonoja kokemuksia. Laskutus tökki eikä asiakaspalveluun päässyt läpi. Nettiliittymän muuttaminen toisiin nimiin kesti pari kuukautta, joten liittymä vaihtuu johonkin muuhun

    • minääääh

      Vaihdan ihan salettiin!!just jonotin asiakaspalveluun 50min kun sain 300e:n laskun jostain viime toukokuulta!!!

    • Lopenkyllästynyt82

      Meillä loppuu toisesta kytkystä sopimus elokuussa ja toisesta vasta joulukuussa, mutta heti kun sopimus on finito, voin korkeintaan sylkäistä tuota puljua päin.. Hyi hemmetti mitä touhua!

    • sökö

      vaihdan

    • myös firman työntekijöiden ...

      Kun palaan takas Suomeen niin ensimmäiseksi vaihdatan firman työntekijöiden liittymät toiselle operaattorille. Se tekee noin 60 liittymää.

      nimim. Mulle ei vittuilla!

      • Evvk....

        Juu, mullaki vaihtu liittymä Dna tekstariliittymää. Ja Elisa meni tuhoamaa mun puhelimen! Sinne meni hyvä puhelin. Ne jäädytti sen. -.- Et kyllä v*****aa! Kiva, jos en saa sitä enää toimimaa!


    • charlon

      Minä vaihdoin lokakuussa elisan kolumbuksesta dna helmeen.Enkä ole katunut..

      • vaihdetaan

        heti kun sopimus menee umpeen syksyllä. Kaikki lähtee laajakaistaa myöten. Ei enää ikinä elisaa. Meillä on yksi dna:n liittymä jossa on laskut kohdallaan eikä ole tarvinnut tapella asiakaspalvelun kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe