♥
kuuntele
hiljaisuuskin
puhuu meille
jos sitä pysähtyy
kuuntelemaan
kuuntele sydäntäsi
puhelen siellä
salaisuuksia
sinulle
aina
♥
hiljaisuus
10
221
Vastaukset 10
- *MURUKULTA*
Hiljainen puhe vaatii herkän vastaanottimen,
joka on viritetty samalle aaltopituudelle,,
jää 'vinkaukset' pois, jää vain sanat - tunne ja -
http://www.youtube.com/watch?v=n92ATE3IgIs
Montapaljon 'hiljaisia hetkiä' pvääsi padme_ ! ;D- padme_amidala
Minulla ainakin on herkkä antenni ja vastaanotin. Ihana tuo serenadi, niin ajaton, siihen ei kyllästy.
Tää on kuitenkin nyt enempi kuuntelemani:
http://www.youtube.com/watch?v=PhORYwbIYdY
Hiljaista ei ole tänään :( =paatilla, eikä huomenna jos olen selvinnyt menomatkasta, tuun takaisin.
Meen kohta tyhjentämään apteekkien pillerivarastot *huokaus*
- Mysteriet
Runosi on lyhykäinen, mutta sanoissa on ainekset moneen...
Tykkään, kuin hullu polkupyörästä, tämmöisistä !- padme_amidala
nyt on desibelit täysillä : )
Tuosta runossa on tuo loppuosa vähän liikaa, en osaa lopettaa kirjoittamista ajoissa.
Kiitos kommentistasi ja hyvää torstaipäivää : )
Sydämessä, suurimmat ja kipeimmät salaisuudet.
Hiljaa tai ei jonkinlainen ääni kuuluu, aina ;)- padme_amidala
välillä se rakkaus korventaa pahemmin, kuin saunan kiuas, johon lapsena peppuni tälläsin.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
- *Rakkaudenlahja*
rakkautta paljon runoissasi ja koskaan en löydä mitään liikaa ja mitään ei myöskään runoistasi puutu.Sydämellinen kiitos!
- padme_amidala
Sinä osaat aina sanoa niin sydäntä lämmittävästi nuo palautteesi.
Kiitos ja hyvää perjantaita : )
- lindalinda1
jessus sentään, miten upea runo Sinulta !
" hiljaisuuskin
puhuu meille
jos sitä pysähtyy
kuuntelemaan "
Tuossa olet oikeassa, mutta olen ihan ymmyrkäi-
senä tästä runostasi.- padme_amidala
minustakin tuntui kerrankin siltä, että onnistuin sanomaan jotakin oikein. Mutta innostuin liikaa, runo olisi pitänyt lopettaa juuri tuohon.
Kiitos ihanasta palautteestasi taas : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95893
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80658- 43611
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33523
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 35473
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44444
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421