Peruuttavat

ravut

Kertokaa nyt ravut, hemmetti sentään, miksi peruutatte suhteesta heti kun joku ilmaisee kiinnostuvansa teistä!? En ymmärrä ollenkaan tälläistä käytöstä!

Itse ruokitte suhteen alkua flirttailemalla, mutta kun joku oikeasti teistä kiinnostuu, käännätte kaiken sitä toista vastaan.

Oma ihastukseni teki juuri tämän pakituksen minulle. Ja täältä palstalta saa lukea, että tämä on rapujen yleistä käytöstä...Raivostuttavaa!

Miksi leikitte toisten tunteilla?

42

7179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluu tietää myös

      mix eka haluu jotain ja kun se saa on valmis luopumaan.. eihän siinä ikinä elämässä saa mitään järjellistä aikaiseksi...

    • kauris

      NIIN TUTULTA, NIIN TUTULTA. Että niin antaas, ravut, tulla selitystä=)?? Toisille tollanen ihme pakittaminen voi vaikuttaa, että saksiniekat vain leikkii toisten tunteilla=( vaikka kuinka muuta sanoisivat.

      Ja nyt puhutaan NAISpuolisesta ravusta minun tapauksessani.

      • .....

        on kaksi syytä, joko rapunainen on varattu tai
        häntä ahistaa jos mies tulee liikaa itseään tyrkyttämään.

        flirtti on kivaa..Varattunakin, mutta ei sen enempää.

        Mutta aikaisemmin olin sinkku ja jos mies yritti liikaa, niin juoksin karkuun, ahistuin. Ei ollut enää kiinnostusta. Pidän flirtistä ja salaperäisyydestä, en halua että tullaan heti jutteleen ja yritetään..silmä peliä kauan ja pientä juttelua..se on mieleeni, rapunaisena.


      • ..........mume....
        ..... kirjoitti:

        on kaksi syytä, joko rapunainen on varattu tai
        häntä ahistaa jos mies tulee liikaa itseään tyrkyttämään.

        flirtti on kivaa..Varattunakin, mutta ei sen enempää.

        Mutta aikaisemmin olin sinkku ja jos mies yritti liikaa, niin juoksin karkuun, ahistuin. Ei ollut enää kiinnostusta. Pidän flirtistä ja salaperäisyydestä, en halua että tullaan heti jutteleen ja yritetään..silmä peliä kauan ja pientä juttelua..se on mieleeni, rapunaisena.

        rapunainen on oikukas ja hänellä mieliala vaihtelee koko ajan. Hän haluaa romantiikkaa mutta taas välissä ahistuu liialle hellyydelle..
        välissä pitää koti-illoista, mutta taas välissä pitää päästä juhliin kunnolla..
        Jos mies ei ymmärrä luonetta ravun, niin silloin ei tule mitään.
        Rapunainen haluaa seikkailua, mutta ei liikaa..
        ei koko ajan.
        Itse teen takapakkia, jos ahistuu, tai en vain tunne mitään kiinnostusta toista kohtaan.
        Haluan olla keskipiste, että minut huomataan, mutta en pidä tyrskyistä, itse en ole tyrkky, olen vaikea...kiinnostus herää, jos mies on hiemanvvaikeasti tavoiteltava mutta silti flirttailee. Miehen pitää houkutella rapunainen, en pidä jos itse joutuu houkuttelemaan..
        Olen samaa mieltä edellisen kanssa..


      • helunah
        ..........mume.... kirjoitti:

        rapunainen on oikukas ja hänellä mieliala vaihtelee koko ajan. Hän haluaa romantiikkaa mutta taas välissä ahistuu liialle hellyydelle..
        välissä pitää koti-illoista, mutta taas välissä pitää päästä juhliin kunnolla..
        Jos mies ei ymmärrä luonetta ravun, niin silloin ei tule mitään.
        Rapunainen haluaa seikkailua, mutta ei liikaa..
        ei koko ajan.
        Itse teen takapakkia, jos ahistuu, tai en vain tunne mitään kiinnostusta toista kohtaan.
        Haluan olla keskipiste, että minut huomataan, mutta en pidä tyrskyistä, itse en ole tyrkky, olen vaikea...kiinnostus herää, jos mies on hiemanvvaikeasti tavoiteltava mutta silti flirttailee. Miehen pitää houkutella rapunainen, en pidä jos itse joutuu houkuttelemaan..
        Olen samaa mieltä edellisen kanssa..

        Pakittaminen meinaa älä anna periksi, yritä uudesti ja usein!!!!!!


      • rapu neitokainen
        ..... kirjoitti:

        on kaksi syytä, joko rapunainen on varattu tai
        häntä ahistaa jos mies tulee liikaa itseään tyrkyttämään.

        flirtti on kivaa..Varattunakin, mutta ei sen enempää.

        Mutta aikaisemmin olin sinkku ja jos mies yritti liikaa, niin juoksin karkuun, ahistuin. Ei ollut enää kiinnostusta. Pidän flirtistä ja salaperäisyydestä, en halua että tullaan heti jutteleen ja yritetään..silmä peliä kauan ja pientä juttelua..se on mieleeni, rapunaisena.

        "Mutta aikaisemmin olin sinkku ja jos mies yritti liikaa, niin juoksin karkuun, ahistuin. Ei ollut enää kiinnostusta. Pidän flirtistä ja salaperäisyydestä, en halua että tullaan heti jutteleen ja yritetään..silmä peliä kauan ja pientä juttelua..se on mieleeni, rapunaisena. "

        Minulla ihan sama juttu..
        Jotenki olen tosin aina ihastunut miehiin jotka on jotenki etäisempiä/vaikeammin tavoiteltavissa tai ehkäpä jotenki hieman kylmiä.
        Sittenkun lopulta sai mitä halusi niin pystyi vaan oleen sen rakkaan kainalossa ja se tuntuu joka kerta vaan niin taivaalliselta kun se "kylmä" osoittaa sitä kiintymystä. Sitä haluaisin joka hetki, että juuri sellainen henkilö osoittaa kiintymystä. Mutta sitten on jotenki ahdistavaa jos joku ukko on heti tutustuttaessa heti läpi kusessa.
        Ja ihan näin rehellisesti sanoen minut on siunattu kauneudella (en haluaisi olla itserakas mutta) kun on _aina_ ollut joku joka on minusta pitänyt sillä tavalla. Viime viikollakin oli tullut yksi "rakkauden tunnustus" missä kerrottiin kuinka mukava hauska ja täydellinen ja kuuma pakkaus olen jnejne.
        Tuo on oikeasti ahdistavaa varsinkin kun on joutunut kestämään sitä koko elämän, ja siitäkin myös johtuu ehkä että pidän salaperäisistä ja hieman etäisimmistä miehistä..


    • rapu-nainen

      ja tiedän itsestäni että teen niin. Vaikka en haluaisi tehdä niin. Olen ollut sinkkuna nyt 2 vuotta. Ennen olin 7 vuotta avoliitossa. Nyt nämä 2 vuotta olen perääntynyt ja minut on jätetty. Olen lukenut paljon tätäpalstaa ja myös ymmärtänyt hieman itseäni enemmän. Peräännyn miehistä yhtäkkiä vain sen tähden, koska tiedän ettei minulla ole tarpeeksi tunteita toista kohtaan. Ja satutan toista, tiedän senkin. Mutta jos todella tiedän että minulla on tunteita toista kohtaan ja toisella myös niin en peräänny. Vaan annan kaikkeni miehelle ja sille suhteelle.

      • ..mieleen, että rapu..

        ..ottaa suhdeasiat aina kovin vakavasti. Mikä tietysti on hyväkin.

        Rapumies pitää hellyydestä ja läheisyydestä ja koettaa valita kumppaninsa myös realistisin perustein. Yrittää siis saada hyvää ja toimivaa aikaiseksi.

        Joskus hellyydenkipeys ajaa ns. lähemmäs mitä oma psyyke antaa myöten, vaikka olisikin kiinnostunut toisesta. Kun huomaa, että toisellakin on tunteita, tilanne muuttuu vakavaksi, ja silloin pitää perääntyä, siis peruuttaa miettimään, mitä on tekemässä.

        Olen sitä mieltä, että tämä peruuttaminen ei tarkoita, etteikö olisi kiinnostunut, vaan on vain tapa reagoida muuttuneeseen tilanteeseen. Tällöin voi myös tunnustella, mitä toinen tilanteessa tekee/tuntee. Rapu yrittää varmasti tällöin myös tarkastella suhdettaan realistisesti.

        Rapu on hyvin ailahtelevainen. Pienestä virheliikkeestä häntä ei kannata tuomita, paremminkin kannattaa tarkkailla pitkän ajan kuluessa käytöstä, eli säilyykö kiinnostus. Yleensä rapu saksiinsa jonkun otettuaan ei hevillä irrota.


    • jospajos

      Ehkä ravut tajuavat että omia tunteita ei sitten olekaan, voisiko vastaus olla näin selkeä?
      Mutta kun ne mokomat on niin ihanasti osanneet jo koukuttaa kohteen, kohde kokee tulleensa väärinkäytön uhriksi kun rapu pistää pakin.
      Ravut antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa...

      Vedättäjiksi niitä kyllä voi luonnehtia, parasta ovat tulleet tänne maan päälle itselleen hommaamaan, kaikessa. Jos vähänkään on pelkoa, että jostain löytyis parempi suhde, auto, takki, työpaikka - rapu ottaa harkinnan päälle. Ja satuttaa tässä itsekkyydessään muita.

    • minäkin kekoon

      kun tässä nyt on esitetty että rapu pakittaa silloin kun hänellä ei ole tunteita ja se ei minun kohdalla ainakaan ole niin.

      Jos minulla ei ole tunteita toista kohtaan lainkaan, tai vain kaverillisia, niin kerron sen kyllä heti ja selkeästi jos toinen osoittaa ihastusta minua kohtaan. Olen joskus vuosia sitten tehnyt sen virheen että olen jatkanut kaveruussuhdetta vaikka olen tiennyt että toinen haluaa enemmän ja syyllisyydentunne ja ahdistus on noissa suhteissa ja suhteen päättymisen jälkeen ollut valtava ja pitkään kestävä. Ja melko varmasti noissa tilanteissa minä olen kärsinyt tätä toista enemmän ja kokenut vielä että olen kärsimykseni ansainnut. Noista kokemuksista viisastuneena nykyään ilmaisen ihastuksenpuutteeni selkeästi ja saatan katkaista kaveruudenkin jotta en antaisi vääränlaista toivoa toiselle.

      Tilanteessa, jossa en ole varma tunteistani, eli siis esim. pidän toisesta mutten ole varma olenko ihastunut/rakastunut, pidän yhteyttä mutta saatan olla melko passiivinen. Eli siis vastailen esim. viesteihin, mutten ole itse kovin aloitteellinen. Eli pohdiskelen asiaa itsekseni, kunnes jotain tapahtuu mikä muuttaa tilannetta. Saatan ihastua johonkuhun muuhun, tai tämä toinen kyllästyy minuun tms.

      Kolmas tilanne jossa olen hyvinhyvin rakastunut, mutta epävarma toisen tunteista: Tällaisessa tilanteessa olen kaikkein vaikein ja silloin tapahtuu sitä mitä täällä kutsutaan pakittamiseksi tai oikutteluksi tms. Olen hyvin herkkä ja jos toinen sanoo tai tekee jotain minkä koen torjunnaksi tai merkiksi siitä ettei toinen tosissaan ole kiinnostunut saatan reagoida nopeasti ja jos toinen ei ole huomannut että on torjunut niin hän ei ehkä tajua toimintaani. Mutta tällöin minä olen niin rakastunut että pelkään. Ja tällöin toivon koko sydämestäni että toinen kysyy ja kertoo tunteistaan ja osoittaa että rakastaa minua myös. Kun hän saa minut taas vakuuttuneeksi tunteistaan pakittaminen loppuu ja uskallan taas näyttää herkkyyttäni ja rakkauttani.

      Pitkä sepustus, mutta halusin sanoa ettei rapu mikään vedättäjä tai toisen tunteilla leikkijä ole. Itse ainakaan tahallisesti en ikinä voisi tehdä sellaista. Olen aivan liian herkkä ja empaattinen ja kärsin itse aina enemmän jos tuntuu että olen aiheuttanut kärsimystä toiselle.

      Niin, ja rapunainen olen.

      • Nimetön

        jutusta.Toivon kaikille horoskooppimerkistä riippumatta OIKEIN HYVÄÄ VUOTTA 2008 ja,arvostakaa Itseänne!Siitä se elämä lähtee!

        Terkut "Pappa"


      • mutta....

        minusta tuo sinun kakkosvaihtoehtosi,jossa et ole tunteistasi varma, on juuri sitä "leikkimistä". Pidät jotakin ikäänkuin varalla, kunnes parempi ilmaantuu tai toinen tosiaankin menettää toivonsa sinun suhteesi ja on varmaan tuskaillut tunteittensa kanssa aika lailla.


      • korteni kekoon
        mutta.... kirjoitti:

        minusta tuo sinun kakkosvaihtoehtosi,jossa et ole tunteistasi varma, on juuri sitä "leikkimistä". Pidät jotakin ikäänkuin varalla, kunnes parempi ilmaantuu tai toinen tosiaankin menettää toivonsa sinun suhteesi ja on varmaan tuskaillut tunteittensa kanssa aika lailla.

        Lisättävä sitten vielä että tuo kakkosvaihtoehto pätee tilanteisiin, joissa itsekään en tiedä toisen tunteista. Tälläkin hetkellä minulla on tilanne jossa en tiedä kuinka tosissaan eräs mies on kanssani, en tiedä rakastaako hän jotakuta toista, en tiedä tapaileeko hän muita. Eli mitä tulee tapahtumaan: Joko hän ilmaisee että haluaakin jonkun toisen tai ei ole kyllin ihastunut minuun, tai minä ilmaisen tuon hänelle, tai hän ilmaisee olevansa tosissaan ja olevansa rakastunut juuri minuun ja silloin tietenkin minäkin rehellisesti ilmaisen mitä häntä kohtaan tunnen/mitä haluan. Ei sitä suhteissa koskaan yksin olla ja kyllä tiedostan olevani vastuussa toiselle ihmiselle teoistani. Yhtä hyvin tämä mies saattaa pitää minua ns varalla.


    • rapuli

      todellakaan leikitä tahalleen kenenkään tunteilla. Jotenkin vaan ollaan niin tunteellisia että täytyy vähän perääntyä miettimään että ollaanko nyt todella "varmoja", ettei asiat mene liian pitkälle ja sitten loppupeleissä joudutaan todella särkeä sydämiä.Itse naimisissa kaurismiehen kanssa 11v ja en ole kyllä päivääkään epäröinyt...

    • en luota miehiin

      Tällähetkellä ainakin, kun erostani on kulunut vasta n. vuosi en luota miehiin, sori
      Ei se välttämättä ole rapua, mutta nyt näin minun kohdalla.

    • koska rupeamme

      pelkäämään.-itse ainakin pelästyn toisten tunteita. Mutta tarkoituksenani ei ole leikkiä.
      Valitan, jos ilmaisemme asiamme näin jälkikäteen.

      • kauris

        ravut pelästyy toisen tunteita vaikka ovat ensin itse ihan yhtälailla mukana ja sitten, yhtäkkiä otetaankin takapakkia?

        Mun kohdalla ainakin yks rapu (naispuolinen) ajatteli ensin sydämellä ja sitten ajatteli järjellä ja seurauksena takapakki; ei tunneta vielä niin hyvin ja välimatka ja ei halua vielä ajatella seurustelemista kenenkään kanssa jne. Täys peruutus=(


    • lisäystä omasta puolesta

      TAI sitten rapuystäväsi huomasi tai jonkun muun rapuystävä huomasi että olet vääränlainen rakkaus hänelle. Ittelle käynyt näin.- rapunaiseni jätti, ja sain kyllä syyn että miksi. Syy oli että en ollut hänelle se oikea. Tsadaa, siinä teille syytä

      • ailahtelee!

        Rapumies tuli kovaa ja korkealta kohti ja nappasi kiinni. Ryntäsi siis ns. silmät kiinni päin. Kertoi, miten on jo kauan ajatellut minua ja paljasti toiveensa seurustelusuhteesta kanssani.

        Olin hämilläni ja halusin miettiä asiaa. Mielestäni kohtuullista, olemmehan olleet kavereita jo muutaman vuoden, vaikka pientä flirttiä onkin ollut aina ilmassa.

        Nyttemmin rapumies oikuttelee ..ei olekaan varma, haluaako seurustella, mutta haluaa tutustua paremmin, muttei halua olla pelkkä kaveri, haluaa jotain pysyvämpää, mutta ei kuitenkaan uskalla sitoutua..huh!

        Pelottaa heittäytyä mukaan tuohon oikutteluun. Tiedän, että häntä häiritsee kylmäpäisyyteni ja että hän kaipaisi rohkaisua lisää. Ehkä, kun kevät koittaa, musta löytyy voimaa vastata tunteisiin. Tiedän, että olemme toisillemme luodut.


      • tyypilliseltä
        ailahtelee! kirjoitti:

        Rapumies tuli kovaa ja korkealta kohti ja nappasi kiinni. Ryntäsi siis ns. silmät kiinni päin. Kertoi, miten on jo kauan ajatellut minua ja paljasti toiveensa seurustelusuhteesta kanssani.

        Olin hämilläni ja halusin miettiä asiaa. Mielestäni kohtuullista, olemmehan olleet kavereita jo muutaman vuoden, vaikka pientä flirttiä onkin ollut aina ilmassa.

        Nyttemmin rapumies oikuttelee ..ei olekaan varma, haluaako seurustella, mutta haluaa tutustua paremmin, muttei halua olla pelkkä kaveri, haluaa jotain pysyvämpää, mutta ei kuitenkaan uskalla sitoutua..huh!

        Pelottaa heittäytyä mukaan tuohon oikutteluun. Tiedän, että häntä häiritsee kylmäpäisyyteni ja että hän kaipaisi rohkaisua lisää. Ehkä, kun kevät koittaa, musta löytyy voimaa vastata tunteisiin. Tiedän, että olemme toisillemme luodut.

        Rapusi on kokenut ettet haluakaan häntä ja alkaa sitten itsekin miettimään haluaako vai ei. Tai vaikka haluaisikin ei uskalla paljastaa sitä. Varo ettet loukkaa miettiessäsi rapua liian syvältä. Kerro hänelle tuo mitä kerroit että koet teidän olevan toisillenne luodut. Muuten voi käydä niin että rapu lakkaa uskomasta totaalisesti ja saattaa jopa aloittaa suhteen toisen kanssa jos kokee ettei sinun kanssasi ole toivoa.


      • olla perää..
        tyypilliseltä kirjoitti:

        Rapusi on kokenut ettet haluakaan häntä ja alkaa sitten itsekin miettimään haluaako vai ei. Tai vaikka haluaisikin ei uskalla paljastaa sitä. Varo ettet loukkaa miettiessäsi rapua liian syvältä. Kerro hänelle tuo mitä kerroit että koet teidän olevan toisillenne luodut. Muuten voi käydä niin että rapu lakkaa uskomasta totaalisesti ja saattaa jopa aloittaa suhteen toisen kanssa jos kokee ettei sinun kanssasi ole toivoa.

        Olen oppinut, että rapuni on erittäin herkkä loukkaantumaan. Myös epävarmuus kalvaa häntä. Valittaa, ettei tunne minua.. Luulen kuitenkin hänen pelkäävän sitä, että minä en ehkä tuntisikaan enää samoin häntä kohtaan opittuani paremmin tuntemaan.. Taitaa siellä kovan kuoren alla majailla herkkä ja haavoittuvinen sielu.

        Tunsin joskus muinoin rapumiehen, joka sanoi minulle jotain, joka jäi ikuisiksi ajoiksi mieleeni: "..pelkään, että kun opit tuntemaan minut, huomaat,että olenkin ihan tyhjä ja lakkaat sitten rakastamasta minua.."

        Minä kun olen elänyt paljon yksin, olen opetellut rakastamaan itseäni, koska joskus se taito on kullanarvoinen, aina ei ole muita rakentamassa itsetuntoa.

        En oikein tiedä, miten saisi rapuni luottamaan minuun. Olen kyllä kertonut hänelle, että kuulumme mielestäni yhteen, mutta samalla haluan, että etenemme rauhallisesti.

        Tuntuu, että kun hän käsinkosketeltavasti tuntee mahdollisuuden, hänelle iskee paniikki.


      • rapumies 27
        tyypilliseltä kirjoitti:

        Rapusi on kokenut ettet haluakaan häntä ja alkaa sitten itsekin miettimään haluaako vai ei. Tai vaikka haluaisikin ei uskalla paljastaa sitä. Varo ettet loukkaa miettiessäsi rapua liian syvältä. Kerro hänelle tuo mitä kerroit että koet teidän olevan toisillenne luodut. Muuten voi käydä niin että rapu lakkaa uskomasta totaalisesti ja saattaa jopa aloittaa suhteen toisen kanssa jos kokee ettei sinun kanssasi ole toivoa.

        Mä oon huomannu itsestäni samoja piirteitä ja
        osittain tiedän syyn lyhyesti kerrottuna yleensä
        suhteen alussa olen vahvasti mukana fiiliksen
        pohjalta ja tämä niin sanottu takapakki mulla on
        ainaki tullu siinä vaiheessa kun en saa itselleni
        sitä tunnetta tonne sudämmeen että toinen todellakin
        välittää minusta yhtä paljon kuin väittää.
        Koska mun tapauksessa puheet ei riitä haluan tuntea
        sen sisuksissani ja siihen on aika helpot konstit
        sopiva läheisyys(Kysyä voi aina mistä asiosta pitää).
        usein toistuva kieltäytyminen läheisyydestä on myrkkyä. Mulle on usein vastattu suhteessa että
        kun olisin halúnnut läheisyyttä niin toinen ei halua osoittaa vaan ottaa mieluumin vastaan
        mutta kun tarvitsen vastakaikua ja sitä kun en tunne saavani riittävästi alan ahdistua siitä
        että kuinka paljon kumppanini saisi minusta irti
        jos tietäisi oikeat avaimet. Mutta sehän onkin siitä kiinni onko kyseessä se oikea sillähän on
        oikeat "avaimet". (Auta armias kun se löytyy niin
        taivas lyö tulta)
        Ja mitä seksiin tulee oon
        huomannu että liika halukkuus ahdistaa vaikka
        haluja riittäis liikaakin mutta jos aloite toimii
        melkein vuoron perään niin en tunne olevani ainoa
        joka haluaa ja etten oo pelkkä seksikohde.
        Ja jos ilman ehdottamista tarjoutuu paineiden
        helpotukseen(tavalla tai toisella) niin varmasti 1249% tulee takaisin.

        Kai mä vissiin tuun siihen lopputulokseen et
        pitää olla oikeanlainen henkilö Joka saa Ravusta kaiken irti mä oon suhteissa antanu itsestäni ehkä
        noin 60-70% Vaikka nämäkin on riittäneet siihen että saan todella positiivisia kommentteja siitä mitä olen...

        Eli en osaa muuta sanoa muuta ku yrittäkää löytää
        oikeat tiet niin aukeaa sellainen paratiisi että on oksat pois.
        Ja sehän ei ole kenenkään vika vaikka yhteis elo ei
        toimi vaan kaikki ei yksinkertaisesti sovi toisilleen minäkin juuri erosin niin ihanasta naisesta sovinnolla kun ei kummallakaan ollu toistemme avaimia...

        Älkää syyttäkö ketään jos homma ei pelaa mutta älkää myös luovuttako heti vaan kaivakaa se avain!


      • sulla
        rapumies 27 kirjoitti:

        Mä oon huomannu itsestäni samoja piirteitä ja
        osittain tiedän syyn lyhyesti kerrottuna yleensä
        suhteen alussa olen vahvasti mukana fiiliksen
        pohjalta ja tämä niin sanottu takapakki mulla on
        ainaki tullu siinä vaiheessa kun en saa itselleni
        sitä tunnetta tonne sudämmeen että toinen todellakin
        välittää minusta yhtä paljon kuin väittää.
        Koska mun tapauksessa puheet ei riitä haluan tuntea
        sen sisuksissani ja siihen on aika helpot konstit
        sopiva läheisyys(Kysyä voi aina mistä asiosta pitää).
        usein toistuva kieltäytyminen läheisyydestä on myrkkyä. Mulle on usein vastattu suhteessa että
        kun olisin halúnnut läheisyyttä niin toinen ei halua osoittaa vaan ottaa mieluumin vastaan
        mutta kun tarvitsen vastakaikua ja sitä kun en tunne saavani riittävästi alan ahdistua siitä
        että kuinka paljon kumppanini saisi minusta irti
        jos tietäisi oikeat avaimet. Mutta sehän onkin siitä kiinni onko kyseessä se oikea sillähän on
        oikeat "avaimet". (Auta armias kun se löytyy niin
        taivas lyö tulta)
        Ja mitä seksiin tulee oon
        huomannu että liika halukkuus ahdistaa vaikka
        haluja riittäis liikaakin mutta jos aloite toimii
        melkein vuoron perään niin en tunne olevani ainoa
        joka haluaa ja etten oo pelkkä seksikohde.
        Ja jos ilman ehdottamista tarjoutuu paineiden
        helpotukseen(tavalla tai toisella) niin varmasti 1249% tulee takaisin.

        Kai mä vissiin tuun siihen lopputulokseen et
        pitää olla oikeanlainen henkilö Joka saa Ravusta kaiken irti mä oon suhteissa antanu itsestäni ehkä
        noin 60-70% Vaikka nämäkin on riittäneet siihen että saan todella positiivisia kommentteja siitä mitä olen...

        Eli en osaa muuta sanoa muuta ku yrittäkää löytää
        oikeat tiet niin aukeaa sellainen paratiisi että on oksat pois.
        Ja sehän ei ole kenenkään vika vaikka yhteis elo ei
        toimi vaan kaikki ei yksinkertaisesti sovi toisilleen minäkin juuri erosin niin ihanasta naisesta sovinnolla kun ei kummallakaan ollu toistemme avaimia...

        Älkää syyttäkö ketään jos homma ei pelaa mutta älkää myös luovuttako heti vaan kaivakaa se avain!

        Osaat kivasti kirjoittaa just sellasta tajunnanvirtaa, mikä kuvastaa hyvin sitä, miten rapumiestä on vaikea tulkita.

        Taitaa ongelman alkulähde olla siinä, että kun rapumies kaipaa sitä läheisyyttä ja vahvistusta, sitä voi olla toisen vaikea tajuta. Ainakin minun rapumieheni on ailahtelevainen, en todellakaan voi tietää, milloin häntä uskaltaisi lähestyä.

        Ja sitten kun hän itse on epävarma, niin ei siinä läheisyydenkaipuunsa tuskassa uskalla itse, vaan juuri silloin kaipaisi toisen tekemää aloitetta. Ja sitten helposti menettää uskonsa..

        Valoittaisitko hiukan sitä, miten rapua voisi lähestyä ilman, että hän tuntisi itsensä ahdistelluksi?? Ja, että mistä tietää, milloin on oikea aika tehdä niitä tekoja?????

        Niin, ja eikö sen avaimen voisi ANTAA toiselle, kertomalla, miten itse toivoo toisen toimivan?


      • rapumies 27
        sulla kirjoitti:

        Osaat kivasti kirjoittaa just sellasta tajunnanvirtaa, mikä kuvastaa hyvin sitä, miten rapumiestä on vaikea tulkita.

        Taitaa ongelman alkulähde olla siinä, että kun rapumies kaipaa sitä läheisyyttä ja vahvistusta, sitä voi olla toisen vaikea tajuta. Ainakin minun rapumieheni on ailahtelevainen, en todellakaan voi tietää, milloin häntä uskaltaisi lähestyä.

        Ja sitten kun hän itse on epävarma, niin ei siinä läheisyydenkaipuunsa tuskassa uskalla itse, vaan juuri silloin kaipaisi toisen tekemää aloitetta. Ja sitten helposti menettää uskonsa..

        Valoittaisitko hiukan sitä, miten rapua voisi lähestyä ilman, että hän tuntisi itsensä ahdistelluksi?? Ja, että mistä tietää, milloin on oikea aika tehdä niitä tekoja?????

        Niin, ja eikö sen avaimen voisi ANTAA toiselle, kertomalla, miten itse toivoo toisen toimivan?

        Toi on aika monimutkainen juttu ku varmasti monen muunki kohdalla ku ei tiedä mitä toinen ajattelee...
        Mua ainakin ärsyttää se että jos toinen toimii erilailla eri tilanteis eli esim on läheisempi ihmisten edessä ku kahdestaa... itselleni ainaki tulee tälläisessä tapauksessa sellainen olo että tekeekö sen vain näyttääkseen muille et turha tulla tää on mun... ei tule sellaista oloa että hän tekisi
        sen siksi että haluaa tehdä niin tai haluaa miellyttää mua... mut jos tilanne olis kahden kesken sama ku ihan tahansa muualla niin tuntisin sen niin
        että hän tekee sen mun vuoksi Aidosti...
        Eikä teot tarvi olla mitenkään suuria ihan sellainen esimerkki edellisestä suhteesta että aloittelubileissä hän oli viressä ja silitteli silloin tällöin polvea mutta kotona ei koskaan mitään sinne päinkää ihmetytti vain syy miksi mun vuoksi vai suojellakseen omaisuuttaan...:)
        Hyvä olohan siitä tuli mutta mietitytti vain...
        eli jos tälläinen tilanne esimerkiksi olis tullu silloin ku oltiin vain kahden niin olisin ollu todella iloinen.
        Mä ainaki huomaan liika asioita tilantesta mut oon toki ollu liiankin paljon oikeassa...
        aina kannatta vähän lähestyä vaikka ihan pieni kosketus jos näyttää epävarmalta niin siitä ei ole haittaa mutta mä ainakin huomaan sen positiivisesti ja tuntuu hyvälle vaikka en heti reagoisi siihen turhautua ei kannata koska mä ainaki meen lukkoon pitkäksi aikaa kommentista "ei sitte" jos en sillä sekunnilla reagoi. päivän (vastakaiku)saldo tulee mulla ainaki viimeistään illalla ;) Tavalla tai toisella
        huonona päivänä kestää pieniä juttuja silloin tällöin ja fiilis paranee koko ajan... iltapala leipien tarjoaminen on aina ollu kiva varsinkin jos se ei ole yleinen tapa suhteessa.

        Eli harvakseltaan pikku juttuja silloin ku on hankala tulla lähelle tää on toki mun tapaus...

        Muuten en oo uskonu horoskooppeihin tähä mennessä
        mutta taitaa luonne asiat pitää kutinsa mitä tuossa lukaisin entisen luonne horoskooppia... oli
        nimittäin esim lähestymiseen liittyvä kommentti just sama ku mitä luki kirjas... ja paljon muita... se mitä luki oli että hänellä on liian paljon ajateltavaa ettei ehdi keskittyä läheisyyteen. Ja kommentti häneltä oli "Mulla on liikaa mietittävää että ehtisin ajatella sellaasia" kun keskustelimme siitä että haluan läheisyyttä. Omat fiilikseni suhteessa oli että niinku olis siivoojan kans vain asunu saman katon alla viikkoja ilman mitää kosketusta ei tullu mitään vaikka yritin pyydelläkkin jo...

        Siinä kertomises on sellainen juttu että jos mä sanon mistä tykkään ja toinen rupeaa tekemään mitä olen sanonut niin se ei tuntuisi samalle kuin jos se olisi ilman kertomatta tullut...

        Yritä lukea hänestä itse ainaki annan piilo vinkkejä mistä tykkään esim kun katsotaan elokuvaa niin kenaan syliin ja toivon että päätäni silitettäisiin...

        Niin joo Kaiken hellyyden ja hyvän mitä teen toivon aina tulevan edes jossain määrin takaisin
        eli saattaa olla että mitä hän on sinulle saattaa olla mitä hän haluaisi sinun olevan hänelle.

        Otan hyvän esimerkin(vähän eri laidastaki) omasta kannastani itse arvostan seksiä ja kaiken minkä teen teen toisen vuoksi ja täysin fiiliksen pohjalta eli jos oloni on saanut hyväksi niin teen
        kaikkeni niis jutuis... Vaikka en itse hyötyisi mitään. Mutta jos tarvitsisin helpotusta ja toinen
        ei halua "silleen" mutta toteutta helpotuksen eri tavalla ilman vaatimusta vastapalvelukseen merkitsee todella paljon. mä näen sen todella suurena rakkauden osoituksena. fyysisen hyvän olon lisäksi henkinen hyvä olo kasvaa joka taas johtaa siihen että tiedossa on kaikkea ihanaa. Pienet osoitukset tekevät hyvän olon ja isommat moneen moneen kertaan isomman. Ja kaikesta palaute tulee juuri tälle kyseiselle henkilölle moninkertaisena :) Korkojen kera...

        Nämä ovat vain mun tapa ajatella ja tuntea asioita.

        eli kaiken minkä toinen tekee ilman omaa hyötyä toisen vuoksi omasta tahdostaan ei itse kerrottuna
        Tulee viiveellä takaisin monin kertaisena...


      • rapumies 27
        sulla kirjoitti:

        Osaat kivasti kirjoittaa just sellasta tajunnanvirtaa, mikä kuvastaa hyvin sitä, miten rapumiestä on vaikea tulkita.

        Taitaa ongelman alkulähde olla siinä, että kun rapumies kaipaa sitä läheisyyttä ja vahvistusta, sitä voi olla toisen vaikea tajuta. Ainakin minun rapumieheni on ailahtelevainen, en todellakaan voi tietää, milloin häntä uskaltaisi lähestyä.

        Ja sitten kun hän itse on epävarma, niin ei siinä läheisyydenkaipuunsa tuskassa uskalla itse, vaan juuri silloin kaipaisi toisen tekemää aloitetta. Ja sitten helposti menettää uskonsa..

        Valoittaisitko hiukan sitä, miten rapua voisi lähestyä ilman, että hän tuntisi itsensä ahdistelluksi?? Ja, että mistä tietää, milloin on oikea aika tehdä niitä tekoja?????

        Niin, ja eikö sen avaimen voisi ANTAA toiselle, kertomalla, miten itse toivoo toisen toimivan?

        vaan pienet teot. se pitää tuntua luis ja ytimissä.


      • rapuun rakastunut
        rapumies 27 kirjoitti:

        vaan pienet teot. se pitää tuntua luis ja ytimissä.

        Siis, sanoit, että sinulle ei ole sama, jos toinen tekee asioita siksi kun olet kertonut toivovasi niitä. Ethän vaan ole liian ankara?

        Puhumisen ja keskusteluyhteyden merkitystä korostetaan aina, eikä mielestäni milloinkaan liian vähän. On tärkeää, että voi nimenomaan kertoa toiselle, mitä haluaisi ja näin toinen saa tilaisuuden toteuttaa näitä toiveita.

        Emmehän ole mitään ajatuksenlukijoita kukaan. Kerro tytöllesi, mitä toivot, ja anna näin hänelle mahdollisuus näyttää se, että välittää sinusta.


      • rapumies 27
        rapuun rakastunut kirjoitti:

        Siis, sanoit, että sinulle ei ole sama, jos toinen tekee asioita siksi kun olet kertonut toivovasi niitä. Ethän vaan ole liian ankara?

        Puhumisen ja keskusteluyhteyden merkitystä korostetaan aina, eikä mielestäni milloinkaan liian vähän. On tärkeää, että voi nimenomaan kertoa toiselle, mitä haluaisi ja näin toinen saa tilaisuuden toteuttaa näitä toiveita.

        Emmehän ole mitään ajatuksenlukijoita kukaan. Kerro tytöllesi, mitä toivot, ja anna näin hänelle mahdollisuus näyttää se, että välittää sinusta.

        Suoraan en kerro mut vahvat vinkit annan joista varmasti ymmärtää... Mut yleensä ei ole auttanut eikä myöskään kertominen koska toinen ei ole halunnut!!/pystynyt osoittamaan sitä tavalla josta pidän... siksi olenkin aina päätellyt etteivät ole olleet valmiita laittamaan kaikkea peliin... Kuitenkin kestävässä Suhteessa on molempien vaalittava toistensa hyvää oloa! 2 kpl on tullut vastaan joille läheisyys tuottaa suuria ongelmia joka taas on mulle tärkee...


      • rapuun rakastunut
        rapumies 27 kirjoitti:

        Suoraan en kerro mut vahvat vinkit annan joista varmasti ymmärtää... Mut yleensä ei ole auttanut eikä myöskään kertominen koska toinen ei ole halunnut!!/pystynyt osoittamaan sitä tavalla josta pidän... siksi olenkin aina päätellyt etteivät ole olleet valmiita laittamaan kaikkea peliin... Kuitenkin kestävässä Suhteessa on molempien vaalittava toistensa hyvää oloa! 2 kpl on tullut vastaan joille läheisyys tuottaa suuria ongelmia joka taas on mulle tärkee...

        Minullakin oli edellisessä suhteessani läheisyysongelma. Oli hirvittävää, kun toinen ei tuntenut tarvetta olla lähellä ja huomioida. Ex oli sulkeutunut ja jännittynyt. Tajusin kyllä aika pian, että olemme liian erilaisia olemaan onnellisia yhdessä.

        Mutta rapumies... häneltä olen saanut enemmän ja ihanampaa läheisyyttä kuin kaikilta miehiltäni viimeisen kymmenen vuoden aikana..

        Toivon vain, että saisimme suhteemme alkamaan kunnolla, siis hänen oikuttelunsa päättymään, jotta uskaltaisin näyttää hänelle tunteeni.


    • firerose

      En lähtisi yleistämään rapujen yleiseksi käytännöksi.

      Livessä hyvin harvoin peruuttanut,ellei toinen ole osoittautunut ihan hönöksi.

      Kaikilla on lupa huomata ettei sovi yhteen ja olla lähtemättä suhteeseen.Olkoot rapu taikka ei.

      Jos joku osoittautuu tyypiksi,ettei vastannutkaan mielikuvia tai odotuksia,miksi ei saisi olla peruuttamatta?

      Sitten taas flirttailu,sehän on yleensä harmitonta ja sillä ei ole useinkaan oikeasti kauaskantoisia tavoitteita.Flirtinkin voi ymmärtää väärin...on huomattu.

      • Yrittävä Kauris

        peruutetaan KAKSI kertaa?? Eikö silloin ensimmäisellä kerralla jo selvinnyt että ei ollut "se oikea"?
        Miksi kummassa tullaan puolen vuoden päästä takaisin, kaikkine vahvoine sanoineen ja ihastuksen tunteen purkauksineen ja ohjeineen että "sun pitää piirittää mua kauan..."
        ja sitten kun toinen uskaltautuu uudelleen ottamaan ISON riskin, sanomaan miten yhä toisesta tykkää,niin taas peruutetaan ja per***een lujaa niin että savu-vana jää leijumaan!
        Minusta toinen kerta ei selity ylläolevilla ehdotuksilla.
        Kiva jos joku uskaltaa :) kertoa tai edes arvata...


      • rapuraps
        Yrittävä Kauris kirjoitti:

        peruutetaan KAKSI kertaa?? Eikö silloin ensimmäisellä kerralla jo selvinnyt että ei ollut "se oikea"?
        Miksi kummassa tullaan puolen vuoden päästä takaisin, kaikkine vahvoine sanoineen ja ihastuksen tunteen purkauksineen ja ohjeineen että "sun pitää piirittää mua kauan..."
        ja sitten kun toinen uskaltautuu uudelleen ottamaan ISON riskin, sanomaan miten yhä toisesta tykkää,niin taas peruutetaan ja per***een lujaa niin että savu-vana jää leijumaan!
        Minusta toinen kerta ei selity ylläolevilla ehdotuksilla.
        Kiva jos joku uskaltaa :) kertoa tai edes arvata...

        Rapua pelottaa. Sitä pelottaa sun tunteet, sitä pelottaa sen omat tunteet, sitä pelottaa suhteen mokaaminen, sitä pelottaa itsensä mokaaminen, sitä pelottaa sun menettäminen, sitä pelottaa että se joutuu naurunalaseks, sitä pelottaa että vaan leikittelet sen tunteilla, sitä pelottaa hyväkskäytetyks tuleminen, sitä pelottaa tulevaisuus sun kanssa, sitä pelottaa tulevaisuus ilman sua, sitä pelottaa mitä muut sanoo, sitä pelottaa olla toisesta riippuvainen, sitä pelottaa...jne. jne. mitä ikinä keksit laittaa listan perään, rapu varmaankin sitä pelkää.

        Jos rapu pakittaa se on epävarma. Piste. Sitä sanotaan myös itsesuojeluksi. Näytä sille, että sun kanssa sen ei tarvi pelätä mitään, ei tänään eikä koskaan, ja saattaa hyvinkin olla, ettei se enää karkaile.


      • Yrittävä Kauris
        rapuraps kirjoitti:

        Rapua pelottaa. Sitä pelottaa sun tunteet, sitä pelottaa sen omat tunteet, sitä pelottaa suhteen mokaaminen, sitä pelottaa itsensä mokaaminen, sitä pelottaa sun menettäminen, sitä pelottaa että se joutuu naurunalaseks, sitä pelottaa että vaan leikittelet sen tunteilla, sitä pelottaa hyväkskäytetyks tuleminen, sitä pelottaa tulevaisuus sun kanssa, sitä pelottaa tulevaisuus ilman sua, sitä pelottaa mitä muut sanoo, sitä pelottaa olla toisesta riippuvainen, sitä pelottaa...jne. jne. mitä ikinä keksit laittaa listan perään, rapu varmaankin sitä pelkää.

        Jos rapu pakittaa se on epävarma. Piste. Sitä sanotaan myös itsesuojeluksi. Näytä sille, että sun kanssa sen ei tarvi pelätä mitään, ei tänään eikä koskaan, ja saattaa hyvinkin olla, ettei se enää karkaile.

        Niiin...kai se on se syy sitten. Kertoihan se aiemmin kun mut tapasi, että pelottaa kuulemma niin sairaasti tämä tilanne ja ei tiedä mitä tehdä!
        Mutaa en ole mielestäni itse tehnyt mitään mikä saisi sen itse epäilemään mun oikeita tarkoitusperiä ja mun aitoutta.
        Olen ollut aina rehellinen ja sitäkin kultaisempi sitä kohtaan tällä toisellakin kertaa.
        Oma itsevarmuus vaan tässä mureni ja itseäni suojellen myös, kysyin mihin tämä juttu on johtamassa ja mitä haluaa meistä. Siitä se pakittaminen alkoi.

        Ja MITEN voin näyttää että ei tarvi mun kanssa mitään edellä kirjoitettuja asioita pelätä, jos en edes nää koko ihmistä. :(
        Onko minut jo analysoitu ja siirretty sivuun, ilman että olen itse voinut sanoa mitään?
        Mielestäni minusta ei voi saada niin väärää kuvaa, varsinkaan Rapu joka tulkitsee tunteet jo kilometrien päähän.
        Olen aina ollut sanojeni mittainen nainen ja rehellisyys ja uskollisuus on osa minua aina hautaan saakka.


      • rapuraps
        Yrittävä Kauris kirjoitti:

        Niiin...kai se on se syy sitten. Kertoihan se aiemmin kun mut tapasi, että pelottaa kuulemma niin sairaasti tämä tilanne ja ei tiedä mitä tehdä!
        Mutaa en ole mielestäni itse tehnyt mitään mikä saisi sen itse epäilemään mun oikeita tarkoitusperiä ja mun aitoutta.
        Olen ollut aina rehellinen ja sitäkin kultaisempi sitä kohtaan tällä toisellakin kertaa.
        Oma itsevarmuus vaan tässä mureni ja itseäni suojellen myös, kysyin mihin tämä juttu on johtamassa ja mitä haluaa meistä. Siitä se pakittaminen alkoi.

        Ja MITEN voin näyttää että ei tarvi mun kanssa mitään edellä kirjoitettuja asioita pelätä, jos en edes nää koko ihmistä. :(
        Onko minut jo analysoitu ja siirretty sivuun, ilman että olen itse voinut sanoa mitään?
        Mielestäni minusta ei voi saada niin väärää kuvaa, varsinkaan Rapu joka tulkitsee tunteet jo kilometrien päähän.
        Olen aina ollut sanojeni mittainen nainen ja rehellisyys ja uskollisuus on osa minua aina hautaan saakka.

        Et välttämättä itse olekaan tehnyt mitään mikä puhuisi uskottomuuden puolesta, mutta joku sua ennen on voinut niin tehdä. Ravut on herkkiä ja niillä on hemmetin hyvä muisti, halusivat sitä itse tai eivät. Ei ne vähällä unohda sitä kipua minkä joku on heille tuottanut, ja koska se sattuu niin syvälle, niin siitä toipuminenkin voi viedä todella kauan.

        Luulen, että rapusi on sinuun korviaan myöten ihastunut, mutta ei välttämättä usko itseensä ja siihen, että kukaan voisi hänestä tykätä sellaisena kuin hän on. Kovin tyypillistä on heille itsensäsoimaaminen ja -vähättely, ja varsinkin jos taustalla on pettymyksiä rakkaudessa. Johtavana merkkinä rapu ottaa kuitenkin usein vastuun myös suhteen epäonnistumisesta, vaikka osapuolia onkin kaksi ja vikaa yhtälailla molemmissa.

        Keinoa miten asiasi perille saat, en osaa sanoa, mutta jos pakittaminen on jo tapahtunut, yhteyttä voi olla vaikea saada ainakaan kovin suorasukaisesti tivaamalla ja ahdistelemalla. Mutta lähestyä voi muutenkin kuin naamatusten tai soittamalla, hienovaraisemmalla ja ei niin uhkaavalla tavalla. Kuten vaikkapa biisin lähettämisellä tai runolla. Mutta vasta jonkin ajan kuluttua, kun ravun tunnepuuska on laantunut. Muutoin vain lisäät vettä myllyyn ja lietsot ahdistusta.


      • Yrittävä Kauris
        rapuraps kirjoitti:

        Et välttämättä itse olekaan tehnyt mitään mikä puhuisi uskottomuuden puolesta, mutta joku sua ennen on voinut niin tehdä. Ravut on herkkiä ja niillä on hemmetin hyvä muisti, halusivat sitä itse tai eivät. Ei ne vähällä unohda sitä kipua minkä joku on heille tuottanut, ja koska se sattuu niin syvälle, niin siitä toipuminenkin voi viedä todella kauan.

        Luulen, että rapusi on sinuun korviaan myöten ihastunut, mutta ei välttämättä usko itseensä ja siihen, että kukaan voisi hänestä tykätä sellaisena kuin hän on. Kovin tyypillistä on heille itsensäsoimaaminen ja -vähättely, ja varsinkin jos taustalla on pettymyksiä rakkaudessa. Johtavana merkkinä rapu ottaa kuitenkin usein vastuun myös suhteen epäonnistumisesta, vaikka osapuolia onkin kaksi ja vikaa yhtälailla molemmissa.

        Keinoa miten asiasi perille saat, en osaa sanoa, mutta jos pakittaminen on jo tapahtunut, yhteyttä voi olla vaikea saada ainakaan kovin suorasukaisesti tivaamalla ja ahdistelemalla. Mutta lähestyä voi muutenkin kuin naamatusten tai soittamalla, hienovaraisemmalla ja ei niin uhkaavalla tavalla. Kuten vaikkapa biisin lähettämisellä tai runolla. Mutta vasta jonkin ajan kuluttua, kun ravun tunnepuuska on laantunut. Muutoin vain lisäät vettä myllyyn ja lietsot ahdistusta.

        ...ja siis myös oman elämäni elämistä.
        Sitä yritän tässä nyt tehdä. Eihän tässä kuitenkaan mitään 100% varmaa todistusta ole että onko ne sen tunteet ihastumisasteisia enää... :(
        Kiitos vastauksista!

        Hassua sinäänsä toi biisin ehdottaminen! Koska juuri edellispäivänä laitoin erään kauniin biisin menemään ja muutaman nätin lauseen kivasta muistosta.
        Hiljaista on silti ollut.
        No mutta se ei pelaa joka pelkää, ja mä en vielä täysin oo luovuttanut! :)
        Kunhan en kuitenkaan kaikkea sen varaan laske...täytyyhän sitä itseäänkin suojella, eikö?

        Saas nähdä kuuluuko hänestä enää lainkaan.... :(
        Nythän tässä ei voi varmaan itse enää mitään tehdä.


      • grrLejon
        Yrittävä Kauris kirjoitti:

        Niiin...kai se on se syy sitten. Kertoihan se aiemmin kun mut tapasi, että pelottaa kuulemma niin sairaasti tämä tilanne ja ei tiedä mitä tehdä!
        Mutaa en ole mielestäni itse tehnyt mitään mikä saisi sen itse epäilemään mun oikeita tarkoitusperiä ja mun aitoutta.
        Olen ollut aina rehellinen ja sitäkin kultaisempi sitä kohtaan tällä toisellakin kertaa.
        Oma itsevarmuus vaan tässä mureni ja itseäni suojellen myös, kysyin mihin tämä juttu on johtamassa ja mitä haluaa meistä. Siitä se pakittaminen alkoi.

        Ja MITEN voin näyttää että ei tarvi mun kanssa mitään edellä kirjoitettuja asioita pelätä, jos en edes nää koko ihmistä. :(
        Onko minut jo analysoitu ja siirretty sivuun, ilman että olen itse voinut sanoa mitään?
        Mielestäni minusta ei voi saada niin väärää kuvaa, varsinkaan Rapu joka tulkitsee tunteet jo kilometrien päähän.
        Olen aina ollut sanojeni mittainen nainen ja rehellisyys ja uskollisuus on osa minua aina hautaan saakka.

        Kirjotat kuin samasta kynästä. Mun rapumies on pakittanut ja lujaa. Viimeksi kun nähtiin, hän kertoi että oon yks hienoimmista tyypeistä mitä hän koskaan kohdannu. Sovittiin myös että nähdään jatkossakin mutta ei nyt vielä puhuta seurustelemisesta. Tällä miehellä on erittäin huonoja kokemuksia edellisistä suhteistaan.
        En oo nähny enkä kuullu hänestä sen jälkeen. Näin tulisena leijonaluonteena tilanne tuntuu välillä haastavalta, mutta oon ollu mahdottoman rauhallinen, ylittäny itteni sen suhteen jo moneen kertaan ja koittanu ymmärtää, antaa aikaa ja olla ottamatta itekään mitään kontaktia. Mä luulin et me ollaan joku tähtiin kirjoitettu pari, kaks samanlaista erilaista. The perfect couple.
        Mitä mä teen?


    • nolove

      Yrittävä kauris,
      sinulla on aivan täysin samanlainen tilanne kuin minulla!

      "Miksi kummassa tullaan puolen vuoden päästä takaisin, kaikkine vahvoine sanoineen ja ihastuksen tunteen purkauksineen ja ohjeineen että "sun pitää piirittää mua kauan..."
      ja sitten kun toinen uskaltautuu uudelleen ottamaan ISON riskin, sanomaan miten yhä toisesta tykkää,niin taas peruutetaan ja per***een lujaa niin että savu-vana jää leijumaan!"

      tuo oli aivan kuin olisin elänyt tuon sinuna, nuo ravut ovat kauhean vaikeita mutta niin sulosia! en oikein tiedä mitä tehdä "oman" rapuni kanssa.....

    • Oma selitykseni

      Rapunaisena sanon omalta osaltani...

      Olen ihmisenä sellainen etten ikinä tahtoisi pahoittaa kenenkään mieltä,
      flirttailen herkästi, ja usein en edes tajua flirttailleeni.. siinä kohtaa jos mies osoittaa minua kohtaan isompaa kiinnostusta saatan lähteä asiaan mukaan koska en "kehtaa" sanoa heti ettei kiinnosta.. tämä on siis luonteenpiirre joka itseäni ärsyttää myös aivan ylikaiken.. en tajua miten se on niin vaikeaa sanoa suoraan sillä hetkellä..

      No, kuvittelen silti aina toimivani satuttamatta toista jos annan hiljalleen kaiken loppua väliltämme ja lopetan yhteydenpitoa.. ja teen ohareita.. ja siis, käyttäydyn kuin sika.

      Olen koittanut kitkeä tätä luonteenpiirrettä pois itsestäni, koska se on raivostuttava ja ilkeä toista kohtaan.

      MUTTA sanottakoon se vielä, että jos todella toisesta ihmisestä todella kiinnostun, en himmaile hetkeäkään enkä todellakaan lähde peruuttamaan asioissa.. eli jos alan vetkuilemaan enkä olekaan 110%sti mukana, sen tietää minusta heti ettei kiinnostus kestäisi kuukautta pidempää ja olisi näinollen edes typerä lähteä koittamaan.

      Rapuna omaan myös hyvin herkän mielen, ja osasyy peruuttamiseen mahdollisten ihastusten kanssa on nimenomaan se etten tahdo näpeilleni tunneasioissa, varsinkaan kun olen jo oppinut elämään itsenäisesti elämässä.

      Ravut on mielestäni horoskooppien vittumaisin merkki. Allekirjoitan asian rapuna milloin vain.

    • nolove

      Hyvin sanottu. Minusta tuntuu, että etenkin nuo rapumiehet ovat semmoisia karkuun juoksijoita, vaikka kuinka olisivat rakastuneita.
      Tuo, että rapu on eläinradan vi*tumaisin merkki, olen aivan samaa mieltä. Mutta ehkä se sen haastavuus ja salaperäisyys viehättää mua :)

    • rapunennn

      -Rapua ahdistaa ja ottaa vähän turvaväliä.

      -Rapu voi mahdollisesti pelätä (taas) loukkaantuvansa ja kätkeytyy kuoreensa.

      -Rapu ei tiedä itsekään miten kannattaisi toimia, tunteet ristiriitaisia. Ajattelee liikaa mitä voi tapahtua hyvässä tai pahimmassa tapauksessa.

      • Rapunainen myös

        Juuri näin, pakko välillä vähän pakitella:)


    • rapuliini

      Jaksaa, jaksaa... palkinto on luvassa, jos jaksat.
      En leikkisi tunteillasi, mutta rapuna haluan olla varma kiinnostuksestasi. Siis, todella
      varma.
      Olen haavoittuva ja herkkä, pelkään sydänsuruja.

    • 15+4

      ahdistaa liian nopea ja läheinen tunkeutuminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe