Lentokoneen istuimet

alle 185cm mitataan neuvolassa

Hei, kaikki jotka olette löytäneet istuimen selkänojan säädön niin voisitteko kysyä takananne istuvalta lupaa selkänojan kaatamiseksi? Traktorissanne ei ehkä ole sitä niin voisitte sopia sillä leikkimisestä toisilta matkustajilta. Huomasin lennolla kun eräskin sai juomat syliinsä kun joku juntti löysi istuimen säädön mutta tämä ei kehdannut mainita asiasta säätäjälle. Jos se sattuisi minun kohdalle niin säätäjä saisi alkaa etsimään hätäuloskäyntiä!

13

2578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen sitä ...

pitäisi ettiä

• lupia ei kysellä

ja selkänojan kääntäminen ei ole takana istuvan milläänlailla päätettävissä oleva asian päättää penkillä istuja. Hyviin tapoihin kuuluu, että syönnin ajaksi kaikki nostavat selkänojan ylös syömisen helpottamiseksi. Jos meinaat ryypätä kokomatkan ajan niin sitä ei katsota syömiseksi.
      Selkänojan voi kääntää hiljaa ja siististi eikä se vaikuta pöydän asentoon milläänlailla.

Et ole vissiin pahemmin lennellyt?

• alle 185cm...

Pöytä kaatuu koska se ottaa kiinni polviini. Pygmeillä näin ei tapahdu koska jalat tuskin ylettävät penkiltä lattiaan.

• mulla kultakortti
        alle 185cm... kirjoitti:

Pöytä kaatuu koska se ottaa kiinni polviini. Pygmeillä näin ei tapahdu koska jalat tuskin ylettävät penkiltä lattiaan.

Lattialla, ei penkillä.

• yli 185cm...
        mulla kultakortti kirjoitti:

Lattialla, ei penkillä.

tekojalkoja, jotka saa matkustaessa irti. Matkustus ilman toisen hilsettä sylissä olisi suotavaa...

• ...sentään!
        yli 185cm... kirjoitti:

tekojalkoja, jotka saa matkustaessa irti. Matkustus ilman toisen hilsettä sylissä olisi suotavaa...

Mitä ruikutusta! Kun kerran tiedät, että olet pitkä, VARAUDU ASENTEELLA kärsimään lentomatkasi. Pitkä olen minäkin, muttei lentomatka loppuelämääni kestä ja varaudun siihen sen mukaisesti.

Eikun varaamaan seuraavan kerran paikka lentoyhtiöltä, jossa on luxuspenkit, josset pysty sopeutumaan. Tai jätäT matkat väliin. Seuraavaks varmaan aletaan tosiaan vaatia isonnettuja penkkejä ylipainoisille, teemalla "MUIDEN pitää huomioida mun ylipaino". Ja sen jälkeen pienikokoisille täytyy hankkia omat minipenkit, koska on niin epämukavaa istua, kun jalat ei ylety maahan.

Voi JESTAS tota valitusta!!!!!

• viirunen

eipä ole tullut koskaan säädettyä selkänojaa.Ajattelen aina takana olevaa.Jollain saattaa olla pitkät jalat tai on muuten isokokoinen.Jotkut unohtavat nostaa selkänojan ruokailun ajaksi.Tila käy kyllä takana olevalle ahtaaksi.Kukaan ei tosiaan kysele lupaa siirtäessään penkin"maakuuasentoon".

• LAKI!!

Varo ettet lyö päätäs koneessa kattoon, saat sieltä sukupuolitaudin kaljuusi ja salmonellan polveesi etupenkistä.

• leedja

Se, joka penkillä istuu maksaa siitä lentolipun oheistuotteena..ja tuotteen ominaisuuksiin kuuluu, että on: A) asento yksi....pystyasento, jota käytetään ruokailutilanteissa B) asento kaksi...voit huoleti laitta penkin tuohon makuuasentoon...höh..pnekki menee muutaman sentin kallelleen ihan silloin kuin sinusta itsestäsi mukavalta tuntuu...eipä ole takana istujan päätettävissä tai arvosteltavissa ollenkaan!! Täytyy jokaisen opetella nämä lentoetiketit ennen kuin lähtee reissuun karvahattupuolelle...!!

• Pientä on.....

Tuo vielä,itsekkin olen vain 178 pitkä ja elopainoa n.80 kg.Olin palaamassa parivuotta sitten Tanskasta työmatkalta viimeisellä SAS-koneella ja oli ikkunapaikka varattuna,kone oli aivan täysi.Sitten kun istumaan pääsin niin uteliaana mietiskelin että kukahan siihen viereen tulee,niin siihen rysähti sitten n.120 kg matami eikä muuten mahtunut kuin että käsinoja piti nostaa ylös.Sitten kun lähdettiin nousemaan niin rupes tulee sellainen ihme haju kuin olis märäntynyt raato ollut,yritin ilmastointia säädellä mutta mikään ei auttanut.Sitten tämä matami esitteli itsensä erään suuren Suomalaisen yrityksen palveluksessa olevan ja tulossa Norjasta.Että hänellä on noita ilmavaivoja nousussa ja laskussa.....(eli hän piereskeli ihan surutta kyll siinä jäi ruokakin syömättä)....Lentoemotkin katselivat säälivästi mua ja tarjosivat sitten matkan lopuksi pari viinipulloa kun en voinut vaihtaa paikkaa koska kone oli aivan täysi......Onneksi ei ollut pitempi lento,olis tullut kohta "yrjökin" seuraksi:-)

• ja...

Nousut ja laskut sekä henkilökunnan kuulutusten mukaan penkki asentoon A...

• kokemusta löytyy

En todellakaan ymmärrä, miksi lentokoneessa(kin) se penkki pitää saada kaadettua viimeisimpään asentoon kanssamatkustajien harmiksi. Jos lennolle lähtee, niin kai sitä jaksaa istua/nuokkua normaalissa asennossa, koska eipä ne parin sentin kallistelut takaa sen parempia unia kuin muutenkaan. Jos jonkun mielestä lentokoneessa on liikaa penkkitilaa per nuppi niin ihan miten vaan. Itse en viitsi hinata penkkiä toisen syliin edes linja-autossa tai junassakaan. Monesti on kyllä kanssamatkustajan rasvainen letti ollut sylissä niin maalla kuin ilmassakin.

• ninnukka

On kyllä tosi tyhmää kallistaa se penkki lentokoneessa ja nukkua toisen sylissä pää. Ne on niitä minä itse tyyppejä ja täytyy järki kulkea limpeissä,kun ei sen vertaa ajatella kanssa ihmisiä! Niin on käyny mullekkin,että etummainen on työntäny selkänojan kallelleen,eikä oo heränny ees syönnin ajaksi sitä nostaan pystyyn,niin en pystyny ees syömään. mutta se suotakoon jääräpäille,jos te siitä nautitte.Itte en viiti kallistaa, olen sen verran ajatteleva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe