Olen jo yhden firman vakuutusmyyjä, jota en halua edustaa ja haluaisin tietää, mistä löytyy
mielenkiintoisemmat sivutyönä tehtävää vakuutusmyyntiä?
Itse olen sijoitaja mielenkiinosta haluaisin lisää sijoittajia edustamaani yritykseen, eli
porukkaan mukaan!
Laittakaa yhteystietoja yrityksistä, ken tietää!
Simo Sijoittaja
Vakuutusmyyjä?
7
2079
Vastaukset
- Ei taida onnistua
Sivutyönä vakuutusmyyntiä? Enpä usko että siinä tuolla tavoin pystyy menestymään... Tuskin kukaan edes ottaa osa-aikaiseksi. Kaikkien ajan- ja resurssien hukkaa.
- niin vastaa:
Niin olenan nytkin jo yhdessä firmassa!!!
Meneekös jakelun kysymys vai aiheen viereen vastaaminen?
Lue mitä kysellään ja vastaa asiaan!!
Kiitos!
SS - et silleen
niin vastaa: kirjoitti:
Niin olenan nytkin jo yhdessä firmassa!!!
Meneekös jakelun kysymys vai aiheen viereen vastaaminen?
Lue mitä kysellään ja vastaa asiaan!!
Kiitos!
SSNo miksi et toki möisi enemmän nykyisiä vakuutuksiasi? Ei ne toisen firman vakuutukset sen helpommin mene kaupaksi...
- niin vastaa:
et silleen kirjoitti:
No miksi et toki möisi enemmän nykyisiä vakuutuksiasi? Ei ne toisen firman vakuutukset sen helpommin mene kaupaksi...
Jospas olisi niin, että ne tuotteet ja palvelut ei ole mielestäni riittävän hyviä?
Nyt tarttis siellä osata päätellä, jos hakee uutta yhteistyökumppania. onko tyytyväinen nykyiseen.
Suomi pursuaa sijoitustoimintaa ja alalla on tilaa, etenkin sivutoimiseksi.
- täh?
Yhdyn ensimmäiseen vastaajaan, että miten ihmeessä voit vakavissasi tehdä osa-aikaisena vakuutusmyyjän työtä? Saatko mitään aikaiseksi, eli palkkaa koko hommasta?
Itse myyn vakuutuksia ja se on 110% täyttä työtä. Jos vähänkin antaa löysää, niin palkka ei juokse. - kokenut
Joskus oli vakuutusyhtiöissä asiamiehiä, nykyisin he toimivat itsenäisinä yrittäjinä jonkun vakuutusyhtiön lukuun. Jos tyytyy osaikaisuuteen ja myös osa-aika palkkaan, niin mikäs siinä.
Älä kuitenkaan vaan Ifiin mene, se on ihan hirveä paikka. - Vakuutusedustaja
Turvan vahinkovakuutuksia ja Tapiolan henkivakuutuksia ja sijoitustuotteita. Pääsääntöisesti myyn vain vahinkovakuutuksia ja henkivakuutuksia, koska sijoitustuotteiden myyminen on vaivalloisempaa.
Ainakin Turvassa suurin osa myyjistä on sivutoimisia vakuutusasiamiehiä ja vain pieni osa tekee täysipäiväisesti.
Itse olen ollut tyytyväinen Turvaan, eikä siitä ole mitään pahaa sanottavaa. Vakuutusten hinnat on kilpailukykyisiä ja käytännössä teen aina kaupat kun asiakaskäynnille menen.
Jos sijoitustuotteita haluat myydä, niin Finlandia Groupissa hyvä tykki tienaa hyvin ainakin nettisivujen mukaan http://www.varauduparempaan.fi/not.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219