Poikaystävä armeijassa - armoton ikävä

F2F

Hei!

Miten ihmeessä te kanssasisaret kestätte esimerkiksi kahden tai kolmen viikon kiinnioloajan? Tai sen armeija-ajan muutenkin? Meneekö viikonloput vahingossa riidellessä, kun tunteet ovat pinnassa? Vai onko suhde hyvässä jamassa armeijasta huolimatta?

Poikaystäväni lähti nyt tammikuussa armeijaan, ja hän on ollut siellä heti alusta saakka kolme viikkoa kiinni. Nyt viikonloppuna tulee onneksi takaisin, olen niin uskomattoman onnellinen siitä.

3

3620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupasejuu

Pakkohan se on kestää, mites muutenkaan? Aluksi sitä märisee ja kitisee jonkun aikaa, mutta ei sitä jatkuvasti voi räkä nokassa valittaa ikävää varsinkaan jos armeija kestää vuoden eikä puoli vuotta. Hulluksihan siinä tulee kun pitää koko ajan olla sitten olevinaan kamala ikävä.
      Joojoo, alku varmasti hankalaa mutta kyllä se elämä muustakin koostuu kun poikaystävästä, yritäs nyt saada jotain muuta aktiviteettia ja mielenkiintoa elämääs ettei pelkäksi märisemiseksi mene sekin aika. Kun ei se kaveri sillä tavalla sieltä takaisin tule, eikä kyllä muutenkaan millään tavalla niin.
      Kyllähän sitä yhteyttä pitää pitää ja semmosta, mutta ei nyt tarvitse alkaa marttyyriksi senkään uhalla ryhtyä että "ikävä on kuolettava". Koska pari kun pari, aina pitää pystyä olemaan joitakin aikoja erossa, oli tilanne mikä hyvänsä. Pitää yrittää oppia se yksinolon mukavuuskin. Ja jos olette olleet kovia riitelemään aikaisemmin niin nythän se rauhallinen irtiotto sitten onnistuu joksikin aikaa.
      Yritäpäs nyt jaksella siellä ja annas poitsus rauhassa pomppia pusikoissa tän ajan nyt.

• kokenut

Elä nyt sitä aikaa kun saat olla yksin ja hillua ja rellestää kuin hullu. niin minä tein. Alku oli aivan sairasta kun mieheni oli intissä. Vaan sitten otin elämääni aivan toisen vaihteen päälle. Näin kavereitani, juhlin aamuun asti ja tein kaikkea mahdollista. Nyt kun sitten saamme napittaa toisiamme joka päivä ei yksin voi enää olla samalla tavalla. Riippuu tietysti täysin iästäsi ja asutteko yhdessä. Me olimme juuri muuttaneet yhteen ennen armeijaa. Siitäkin on jo monta vuotta aikaa. Onhan se toki raskasta, mutta on siinä hyviäkin puolia. Sovimem myös armeijan aikana, että pidämme pienen tauon ja näin molemmat sai elää hetken omaa nuoruuttaan. katsos armeijassa ollessa pojat haluavat tehdä asioita inttikavereiden kanssa eivätkä he juuri muusta puhukkaan. Mikä oli välillä todella ärsyttävää! mutta nyt olemme olleet yhdessä 8vuotta ja armeija oli oma aikansa. en tosin kaipaa sitä aikaa yhtään.

• on perseestä..

Moih!

Miun ukko lähti armeijaan nyt tammikuussa..
      Kamala ikävä on....ihan mahoton...
      Ja kun kulta on vielä kaiken lisäks sairaana
      ollu jo monta viikkoo.. Nyt viimein, kun
      se kävi oikeessa lääkärissä, tajusivat, että sillä
      on keuhkoputkentulehdus, ja paha sellainen :0

Käy rakasta sääliks, toivottavasti se ei saa mitään
      ikuista vaivaa tuosta tosi pitkittyneestä
      taudista :( Kuullostaa älyttömän kurjalta...

Ja kun puhelimessa puhuminen on vähän niin ja
      näin.. ei se oikein osaa siinä puhua, kun on kaikki ympärillä... Ja mustasukkaisuuski vaivaa :O
      Se aina välillä epäilee mun tekemisiä, vaikka oon
      luvannu olla kiltisti ja TODELLAKIN oonkin!!!

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja armeijan jälkeen muutetaan yhteen :)

Nyt vain pitää odotella lomia :)

Tsemppiä kaikille joiden rakas on armeijassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe