Luontoystävällinen

Neuvostoliittolaiset/venäläiset kulkupelit ovat todella luontoystävällisiä.

Paskasta tehdään autoja ja kaiken lisäksi ne ovat nopeasti itsestään hajoavia.

Kyllä naapurmaassa osataan.

8

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkkimakkaran syöjä

      Kun arvostelee toisten valintoja.Niinkö sinä teet kaupassa jos joku ostaa sitä mitä et itse niin siinä olet turpaa soittamassa.taidat olla joutoukko ,niitä tässä maassa riittää

      • Kinkun syöjä

        Huonosti ymmärsit lukemasi.

        Taisto ei arvostellut ladan ostajaa, vaan venäläisten autojen laatua.


      • Exladaisti

        Kaupasta Ladan ostajaa edes tavoita kuin hillittömällä onnella. Sehän on harvinaisempi kuin Jaguarin ostaja. Ladakauppoja ei tehdä Suomessa sentään joka päivälle, on se niin harvinainen "auto". Taitaapi riittää niihin hommiin 5-päiväinen työviikko ja voi pitää vielä lomankin. Kannattaa alkaa ikuistaa Lada kun sellaisen näkee vastaan tulevan(tien reunassa seisovia ei kannata, koska niitä vielä löytyy kohtalaisesti)


    • metals

      auto tietämyshän,on mitä on.tollasia juttuja latelee,vaan noi pulla-mössö pojat.

      • Hyvä saavutus

        Taisto taitaa olla piikki nro 1 lada-setien lihassa


      • pelkkä vitsi
        Hyvä saavutus kirjoitti:

        Taisto taitaa olla piikki nro 1 lada-setien lihassa

        No taistohan on pelkkä vitsi, tai siis huono vitsi. Ei yhtään omaa juttua vielä ole tähän mennessä keksinyt.

        Taisto voisi olla hauska lisä tähän palstaan, mutta nyt hän on lähinnä vaivaannuttava. Myötähäpeä on suuri hänen tihrustuksiaan lukiessa.

        Harmi, että niihin joku äityy vastaamaankin, sillä ne eivät kommenttia juuri kaipaisi.


      • Taas kerran
        pelkkä vitsi kirjoitti:

        No taistohan on pelkkä vitsi, tai siis huono vitsi. Ei yhtään omaa juttua vielä ole tähän mennessä keksinyt.

        Taisto voisi olla hauska lisä tähän palstaan, mutta nyt hän on lähinnä vaivaannuttava. Myötähäpeä on suuri hänen tihrustuksiaan lukiessa.

        Harmi, että niihin joku äityy vastaamaankin, sillä ne eivät kommenttia juuri kaipaisi.

        Kuten sanoin. Piikki nro 1 ladamiesten lihassa.

        Mutta kyllä Ladankeliumi II taitaa olla Taiston omaa keksintöä, sitä ei ole netistä hakemalla muualta löytynyt.

        Ja sitäpaitsi, harva meistä muutenkaan vitsejä itse keksii.


      • Kysyn vaa

        Taisto on vähintään yhtä asiallinen kun Reiska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe