Olen kaurisnainen, nouseva kaksonen. Käyttäytymisessä on tämän vuoden ajan ihmissuhteiden osalta ollut valloillaan kaksonen. Työelämässä olen kuitenkin parantumaton kauris.. Mies on kaksonen, nouseva kauris. Niin hyvin en vielä tunne että osaisin sanoa miten ja minkä merkin mukaan käyttäytyy.. Ongelmana on se että olen umpirakastunut tähän kaksosmieheen, mutta hän on varattu. Oma kauriin moraali kieltää menemästä sohimaan väliin, kyllä se toinen sitten tietää kenen kanssa haluaa olla ja ratkaisunsa tekee. Mutta tämä toinen, välillä tuntuu, että hän ottaa etäisyyttä. Asioista on puhuttu melko suoraan, siitä miten tässä on näin käynyt kun niin ei pitänyt käydä.. Eli puhutaan joo, ollaan samaa mieltä joo, mutta miksi etäisyys? Siksikö että valloillaan hänellä saattaa olla nouseva kauris, joka ei hyväksy muutoksia ja haluaa viimeiseen päivään asti uskoa oman parisuhteensa toimivuus? Väliin en itse aio mennä, riittää kun toinen tietää missä minun mielestäni mennään.. Ehkä hölmöä, mutta ajattelen myös niin, että asiat menevät juuri niinkuin on tarkoitettu, minun ei tarvitisi stressata kun vaan osaisin rentoutua. Helpommin sanottu kuin tehty.. Toisaalta myös ajattelen että jos hän kerran tuntee minua kohtaan samoin, silloin asioillle pitää jotain tehdä. Mutta ennen en ikipäivänä itsekkään olisi mitään tehnyt, vaan yrittänyt vaan keskittyä omaan suhteeseeni, kun halu uskoa oman suhteen toimivuuteen oli niin järjetöntä.. Että sitä silloin kielsi sen miten asiat olivat.. Ottaako tästä nyt sitten mitään tolkkua? Niin ja siis selvennykseksi vielä.. Rakastajaksi en kenellekkään ole suostumassa. Se ei ole vaihtoehto..
nousukaksonen ja nousukauris
2
402
Vastaukset
- pim
Hmm, itselläni lähes sama tilanne. Kaksosella toinen nainen, ja itse olen kauris. Me puolestaan emme ole puhuneet asiasta, ainakaan vielä. Tiedän, että minunkaan ei pitäisi mennä heidän väliinsä, mutta kemiamme toimivat niin hyvin yksiin, etten voi antaa periksi ennen kuin tiedän,että olen hävinnyt. Kissa hiiri leikkiä on kestänyt jo yli vuoden. Tiedän, että jotain tunteita hänella on minua kohtaan, vaikka sitä ei ole suoraan sanonut, miksi muuten kissa-hiiri leikki?
Ei, siitä ei ota mitään tolkkua,sinulla ei ole mitään menetettävää, ja jos hänet kerta haluat niin mene väliin ja sekoita ja jaa kortit uudelleen.- kauris nainen
Minulla sama juttu. Mies varattu, minä vapaa. Sovimme hyvin yhteen, en lopeta suhdetta ennenkuin tiedän että olen hävinnyt. Minä teen kaikkeni että saan tahtoni läpi. En olisi ikinä uskonut että toimin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409