Flopilta A väri. Lyön potin, toinen maksaa. Turnilta väriä lisää, lyön potin, toinen korottaa all-in. Näyttää värisuoran kädessään J9.
Seuraava jako. TT kourassa, Floppi TTK. Kreikanpoika lyö all in, tietty maksan. Turn paskaa ja river K. Näyttää KK !!
Kaksi jakoa eteenpäin saan muistini mukaan toisen värisuoran. Arvatkaa menikö isommalle...
Eiköhän tossa ollut yhden miehen ja yhden illan kohdalle tarpeeks ?
käsittämätöntä epäonnea!
7
655
Vastaukset
- dasfa
Oliko edes badbeat jackbot mesta?
- Beat'''
Jos kaikki toi yhden session aikana on kyllä varmaan aika huonot vibat. Itsellä auttaa se, että selvät premiumit tuovat lopulta enemmän kuin vievät vaikka välillä tollasta tapahtuu. Tietty sun mittakaavassa usko on varmasti koetuksella.
Itsellä viimeaikainen murheenkryyni on ollut kärki kakasi paria. Eilen vihu lähti bluffista 56s ja itsellä KQlla suoraan iso kaksi paria. chekasin, kaveri löi varmaan cbetin ja maksoin, löin potilla turnilla ja ukko maksoi jollain perusteella(?! ei ainakaan outteja paitsi värin veto hikiset 9 - ehkä jo liian committed), riverillä löin uudelleen 2x potin AI:iin ja se maksoi iloisesti värillään:) Tää oli toinen kerta suht lyheen aikaan:(- pokerisaiteilla
Millä pokerisaitilla nuo tapahtuivat ja minkä kokoisilla sokkopanoksilla?
- JH.¤¤¤¤
pokerisaiteilla kirjoitti:
.. ihmeessä missä tuollasta tapahtuu.
Everestillä (mikropanoksilla) liikkuu värikästä porukkaa, yks ja sama heebo vei mua noukkimalla turnilla ja riverillä 8 molemmilla saadakseen neloset mun fullhousea vastaan.
Muutamaa jakoa myöhemmin tämä tyyppi (oisko ollu jostain Brasiliasta) callaa mun panostukset loppuun asti.. Mulla AK ja pöydässä lopulta A K 9 8 4 eikä värin vetoa, mietin jo kun iskin allinin ja jätkä maksaa, että nyt tuli turpaan ja pahasti, niin kaveri näytti kakkosparin! Mitähän se mietti että mulla oli... - ratkaisevaa
pokerisaiteilla kirjoitti:
millä saitilla pelaa, koittakaa nyt ymmärtää, senkin kalat, että jos rahat on suosikkina keskellä, niin on pelannut oikein. KAIKILLA saiteilla tulee ohivetoja. Enemmän ohivetoja=enemmän fisuja.
- jumaliste
Yhden session aikana kyllä. Noin kymmenen minuutin sisään.
Sen verran löi vitutuksen puolelle, että pokeri on pysyny kii toistaiseksi. Vaatii kunnon kännin nollautuakseen. Tulossa hyvää vauhtia..... - eliksiiri'''
jumaliste kirjoitti:
Yhden session aikana kyllä. Noin kymmenen minuutin sisään.
Sen verran löi vitutuksen puolelle, että pokeri on pysyny kii toistaiseksi. Vaatii kunnon kännin nollautuakseen. Tulossa hyvää vauhtia.....tuo kuningas alkoholi:)
Itse yritän myös rauhoittaa jos tulee nopeasti nenille 2 biniä tai enemmän. Yleensä paras vaihtoehto on takavasemmalle poistuminen vähäksi aikaa.
6-max wannabe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313972Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2451466Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1781222Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1291000Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775