Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Britney yritti hakea vieraat lapset esikoululta

...

Monentyyppisestä häiriökäyttäytymisestä viime aikoina kärsinyt - ja muille kärsimystä tuottanut - ex-teinipoppari Britney Spears on selvästi lapsirakas, tosin hän ei ilmeisesti enää tunnista omia lapsistaan toisten jälkikasvusta.

– Ajattelin, että kuka helkkari on lähettänyt Britneyn hakemaan lapsiaan koulusta, silminnäkijä kertoi tammikuun seitsemännen päivän tapahtumista US Weekly -lehdelle.

Tyypilliseen tapaansa erittäin paljastavaan asuun pukeutunut "taiteilija" parkkeerasi ökyautonsa esikoulun eteen jämptisti, muutamaa minuuttia vaille kolme iltapäivällä.

– Hän odotti kymmenisen minuuttia, poltti tupakkaa ja jutteli itsensä kanssa kovaan ääneen. Hän odotti selvästi lasten koulupäivän päättymistä. Hän vain puhua pulputti ja vaikutti sekavalta.

Tapahtumaa todistaneen naisen mukaan Britney jankutti "hakevansa lapset".

– Sitten hän yhtäkkiä muutti mielensä, ja sanoi ääneen: "ai niin, eiväthän ne olekaan minun omia lapsiani. Minulla on uusi asianajaja, ja ne ovat hänen lapsiaan, tulin vain viemään heidät kotiin."

Ongelmapoppari ei kuitenkaan saanut yhtä ainutta lasta kyytiinsä, sillä silminnäkijä auttoi hänet takaisin autoonsa. Ennen kuin Britney ajoi pois koulun pihalta, hän sanoi naispuoleiselle silminnäkijälle:

– Olet tosi kiltti, sinun pitäisi antaa minulle puhelinnumerosi. Minulla ei ole kovin montaa ystävää, tiedäthän.

(MTV3)

1

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa taas oikein "fakta...

      Epäilyttävää "faktaa" tämäkin. Sitä paitsi Yhdysvalloissa on käytössä koodisana, jolla vieras ihminen voi hakea lapset. Tämä henkilökohtainen koodi on vain koulun ja vanhemman tiedossa. Asian vahvisti myös usalainen ystäväni.

      Rahaa näillä sontajutuilla taotaan. Jenkeissä maksavat B:n jutuista maltaita. Sääli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe