Synnytyksestäni on jo 1½ vuotta aikaa ja olen treenannut lantionpohjanlihaksia smartbollseilla.
Alkuun ne olivat hyvät, jopa jouduin tekemään töitä sen eteen ettei lipsu ulos. Nyt näin 1½ vuoden jälkeen ostin huomattavasti pienemmät kuulat, kultakuulat.
Kuinka nämä nyt sitten käytännössä toimivat.
Olen niitä kokeillut, mutta ne pysyvät sisällä jopa hyppiessä sen kummempaa lantionpohjalihas työskentelyä. Nämä eivät "helise" joten en todellakaan tiedosta että sisälläni edes on mitään.
Kuulat ovat todella pienet 1,9cm halkaisijaltaan ja painaa 28g kappale.
Liukkariakin olen laittanut, jos siitä olisi hyötyä. Mutta sisälle kun ne laitan, siellä ovat ja pysyvät.
Smartbollsit tuntuvat jo aivan liian isoilta ja molempien pallojen sisäänlaittaminen tuntuu epämukavalta.
Antakaahan nyt kokeneemmat neuvoa!!
Geishakuulat/ harjoituskuulat!
2
422
Vastaukset
- Ei auta mikään
Tuohan on vain merkki siitä, että lihakset ovat kunnossa. Mulla on sama tilanne. Olen koitanut muun muassa käydä lenkillä pienten kuulien kanssa, ja silti vaan pysyvät sisällä ilman ongelmia.
Olen tullut siihen tulokseen, että unohdan nyt kuulat. Jumppaaminen tässä kunnossa onkin parempi olla ylläpitävää. Eli puristelen lihaksia toisinaan ilman kuulia. Esimerkiksi joka päivä muutaman kerran 10 kertaa 8 sekuntia kovaa puristusta. Siinäpä se, ja lihakset pysyy kunnossa. - toista odotteleva
Aloitin semmosilla isommilla geishapalloilla ensimmäistä odotellessani tekemään säännöllistä treeniä. Eivät olleet Smartballs nimiset, vaan ovat silikoniset pyöreät 2 palloa narussa.
Sain lihakset hyvään kuntoon, kuten myös silloin (3 vuotta sitten) synnytyksen jälkeenkin. Sitten samoin ostin pienemmät helmiäiskuulat, ja niitä pidin tähän raskauteen asti. Vaikka en myöskään niitä paljoa tuntenut siellä olevankaan, niin huomasin niiden kuitenkin lihaksia treenaavan.
Nyt odotusaikana nämä narulliset on jotenkin helpommat käyttää, ja poisto narulenkistä helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257057Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291148- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14786- 43763