Ollaan kesäkuussa menossa ensin ainakin Amediin ja sen jälkeen joko Sanur tai Nusa Duan tienoille. Mukana 10 v. lapsi kumpi paikosta olisi mielestänne parempi?
Haluamme melko hyvätasoisen hotellin.
Kutan on meidän porukalle ilmeisesti liian riehakas.
Entä onko kokemuksia kuinka ajoissa on hotellit syytä varata?
Taas vastauksista kiitollisena :)
minne amedin lisäksi
*anna*
1
578
Vastaukset
- Roger
Hei,
Uskon että majoitusta löytyy paikan päältäkin, mutta ianahan helpompaa varata ajoissa. Amed on tosi rauhallinen ja itse viihdyin tässä majoituksessa: www.santaibali.com Ystävällinen henkilökunta, siistit bungalowit ja idyllinen ympäristö.. Sanurista ja Nua Duasta ei ole kokemuksia. Kuta on tosiaan vilkas keskus ja kivahan siellä on olla ja käydä, mutta rauhallinen se ei ole. Vesipuistohan siellä on, joten jos lapsia kiinnostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892