Haluaisin tietää että tykkäsittekö hotellin kahvista? Varmaankin jotain tummaa paahtoa? Voiko verrata johonkin esim. lentokoneessa tarjottavaan? Pystyn kyllä joitain tummiakin kahveja juomaan, mutta joskus on sattunut niin pahaa kahvia All inclusive hotellissa että on pitäny olla pariviikkoo kahvitta.
Kahvi Decameronissa
7
1706
Vastaukset
- penonome
Kahvi oli Decameronissa hyvää ja varsin pehmeäpaahtoista. Tarjoiltiin aina pöytiin ja kuumaa maitoa perään jos niin halusi. Väitän että et joudu olemaan kahvitta :)
- kahvittelut
Itse en ole kovin ronkeli aamukahvin maun suhteen, mutta aivan kohtuullisena kahvia kuitenkin pitäisin. Itse kävimme pääsääntöisesti Lobby 1:den aamiaisella. Jotkut kahvi friikit väittivät aamias kahveissa olevan suuriakin eroja, eri aamiaisravintoloissa, tiedä sitten. Onhan Panama keskellä kahvintuotanto aluetta ja cityn kaupoista löytyi kahvia joka lähtöön ja toivatpa monet kahvipaketteja Suomeenkin.
- suomalaisen kahvin ystävä
Olen lomaillut monessa Väli-Amerikan maassa ja Karibian saarilla. Mielestäni Panamassa ja Decameronissa, jossa asuimme, on ollut tähän astisista paras kahvi!! Kaksi viikkoa voin juoda kahvia aamuisin ja päivisin, mitä en ole voinut tehdä muualla. Viimeistään 1,5 viikon jälkeen olen siirtynyt teehen. Mies taas sanoi, että on liiankin "vaaleapaahtoista" =laihaa kahvia. Makuasioista ei voi kiistellä, ja hän joikin sitten espressoa.
- coffee...
Karibialta kokemusta parista paikasta ja siellä kyllä kahvit tuli juotua vaikka kotoisemmasta kahvista pidänkin enemmän. Jos vielä Rellun (ei autoa:) ottas kaveriks niin vois muutaman kerran naatiskella. Kiitos vastanneille!
- aamu-kahvittelu
coffee... kirjoitti:
Karibialta kokemusta parista paikasta ja siellä kyllä kahvit tuli juotua vaikka kotoisemmasta kahvista pidänkin enemmän. Jos vielä Rellun (ei autoa:) ottas kaveriks niin vois muutaman kerran naatiskella. Kiitos vastanneille!
en juo kahvia kuin aamuisin, mutta kelpokahvia tuolla hotellissa sai. Ja joka paikassa Panamassa, missä nyt kahvia nautin. Tuotiin kahvia kotiinkin, mutta ei olla vielä avattu pakettia :)
- PjaM
aamu-kahvittelu kirjoitti:
en juo kahvia kuin aamuisin, mutta kelpokahvia tuolla hotellissa sai. Ja joka paikassa Panamassa, missä nyt kahvia nautin. Tuotiin kahvia kotiinkin, mutta ei olla vielä avattu pakettia :)
Panama Cityssä kannattaa poiketa kahvin lisäksi myös maistamassa Cinnabonin loistavia korvapuusteja. Cinnaboneja löytyy ainakin Multicentron ja Albrookin ostoskeskuksita.
- se on tietysti makuasia
mutta minusta decameronin kahvi aamiaisella oli jotakin todella hirveää,lentokoneen kahvi on hyvää siihen verrattuna. Väri oli musta ja silti ei maistunut juuri miltään,lähinnä vedellä laimennetulta pikakahvilta. Tosin kummasti siihen viikossa tottui.. Ala carte ravintoloissa iltaisin saatava kahvi oli kyllä huomattavasti parempaa ja samoin muualla Panamassa kahvi oli hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391