Onkohan kellään toisella tällaista ongelmaa koskaan ollut:
Koneeni ei aina käynnisty. En tiedä missä on vika. Ihmeellistä asiassa on, että toisinaan kone käynnistyy ja toisinaan ei.
En ole kesän aikana pitänyt koneen johtoa seinässä ukkosen takia, ja olen huomannut että kun johto on yhtäjaksoisesti pitkään irti, niin kone ei käynnisty kun johdon laittaa takaisin seinään. Voisiko juttu olla tästä kiinni? Vai onko vika jossain muualla?
Niin en todellakaan ole tietokoneasiantuntija, ja siksi kysyn jos joku tietäisi paremmin.
Kone ei käynnisty
4
796
Vastaukset
- Joshi
Koneessasi on varmaan bioksen patteri tyhjä. Tai sitten virtakytkin on viallinen. Vikoja voi olla monia kannattaa viedä huoltoon se ei paljon maksa!!
- .............
kato että koneen virtanapista lähtevät johdot on kiinni emolevyssä että virtalähteen kytkin ei ole 0 asennossa
- Pertsa
Todennäköisesti saat nopean ja asiantuntevan vastauksen, kun esität kysymyksesi täällä:
http://www.ljh.fi/CGI_BIN/YaBB/YaBB.cgi?board=general- Wicerig
Painat sitä nappia pitkään, niin pitäisi lähteä. ATX emolla varustettu kone lähtee käyntiin heikosti, jos töpsö on ollut irti pitempään, sillä käynnistysnappi toimii sähköllä, joka tulee tietääkseni virtalähteen kautta emoon.
Joku korjaa jos olen väärässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024