Hyvää ja

rauhallista viikonloppua kaikillle pulisijoille tasapuolisesti:))
ps:Meilläpäs paistoi päivällä jopa aurinko tuntui jotenkin oudolta se ilmiö taivaalla:)

18

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos samoin :O)

      Täällä paistoi myös,ja aivan upeaa.Paitsi,karmeetakin karmeempi liukkaus näillä nurkilla.

      Nyt on ollut muutamia tunteja hillitön lumi/räntäpyry,ja sitähän ei kukaan tiedä mitä sitten vielä illemmalla,kun ei näissä muutoksissa enää perässä pysy.

      Toivottavasti nyt kaikki muistaa varata kunnolla aikaa ja ajaa varovasti,ketkä on tois pual jokkee menossa näytelmiin viikonloppuna.

    • rauhallista tai vaikka sitten rauhatonta jos kuka niin haluaa ;) viikonloppua minulta myös.

      Minäkin olen tällä viikolla nähnyt auringon ihan livenä jo kahdesti, tänään se kyllä oli pilvien takana mutta päivä päivältä kuitenkin kohoaa korkeammalle. :D Kyllä se tästä taas. Lunta on nyt sen verran, että EHKÄ tuo meidän ns. laskettelurinne avataan tänä viikonloppuna.

      • saa ihmeitä aikaan se vähäkin minkä tänään meille paistoi,,ihan on jo kevättä rinnassa.Eiliset lumet kohta "muisto vain,,"ja rauhatonta vkl,,teille sinne lumiseen pohjoiseen":)))


      • hauvanmamma kirjoitti:

        saa ihmeitä aikaan se vähäkin minkä tänään meille paistoi,,ihan on jo kevättä rinnassa.Eiliset lumet kohta "muisto vain,,"ja rauhatonta vkl,,teille sinne lumiseen pohjoiseen":)))

        saa aikaan kevätmielen, vaikka kovasti talvea olen odottanut... :) Rauhallista viikonloppua aion ainakin viettää itse kun olen ollut kipeänä jo kaksi viikkoa, sisu ei kuitenkaan anna periksi joten olen kammennut töihin joka päivä paitsi viime viikon tiistaina, sen jälkeen olen ollut vain puolikuollut... ;D Nyt otan koko arsenaalin käyttöön, jos ei c-vitamiini, noni-mehu ja kaakao auta, niin tehostan kuuria konjakilla (yäk).


      • Ursa kirjoitti:

        saa aikaan kevätmielen, vaikka kovasti talvea olen odottanut... :) Rauhallista viikonloppua aion ainakin viettää itse kun olen ollut kipeänä jo kaksi viikkoa, sisu ei kuitenkaan anna periksi joten olen kammennut töihin joka päivä paitsi viime viikon tiistaina, sen jälkeen olen ollut vain puolikuollut... ;D Nyt otan koko arsenaalin käyttöön, jos ei c-vitamiini, noni-mehu ja kaakao auta, niin tehostan kuuria konjakilla (yäk).

        laitahan itsesi terveeksi,,,suosittelen konjakin sijasta rommia ja kaakaota:)täällä on jo lipsuttu punaviiniin,,se siintä tipattomasta???:)


      • hauvanmamma kirjoitti:

        laitahan itsesi terveeksi,,,suosittelen konjakin sijasta rommia ja kaakaota:)täällä on jo lipsuttu punaviiniin,,se siintä tipattomasta???:)

        minttuviinaa on. :P Minttukaakao on ainakin hyvää, vaikkei sen parantava vaikutus ehkä ole kaikkein paras.

        Mulle ei ole nyt tammikuussa maistunut punaviini eikä oikein mikään muukaan prosenttijuoma - ja siinähän se nähtiin! Heti flunssassa! #]


    • paistoi aurinko muutaman tunnin. tulin heti niin iloiseksi että pesin olohuoneen ikkunat. heh.
      minä olen auringosta/valosta hyvin riippuvainen. saisikohan siihen hoitoa?
      olen muuten ihan oikeasti lukenut valohoidosta.
      minä olen varmaankin sellainen joka sitä tarvitsee :))))
      solarium ei ole ollenkaan sama asia. siinä ei voi silmillä nauttia valosta.
      uskon että valosta virtaa energiaa.

      • minäkin:)


      • ovat touhunneet noiden kaamoslamppujen kanssa. (Oikeasti sitä kai kutsutaan nimellä kirkasvalo.) En minä kyllä oikein ole keneltäkään saanut vastausta, että auttaako se oikeasti jotakin, voi kai se auttaakin.


      • Ursa kirjoitti:

        ovat touhunneet noiden kaamoslamppujen kanssa. (Oikeasti sitä kai kutsutaan nimellä kirkasvalo.) En minä kyllä oikein ole keneltäkään saanut vastausta, että auttaako se oikeasti jotakin, voi kai se auttaakin.

        itsekin käynyt joskus sitä tuijottamassa mutta näin ystävänä voin kertoa että sama kuin tuijottaisit 60w,silmiin,ymmärsitköhän?:)))


      • hauvanmamma kirjoitti:

        itsekin käynyt joskus sitä tuijottamassa mutta näin ystävänä voin kertoa että sama kuin tuijottaisit 60w,silmiin,ymmärsitköhän?:)))

        ...en saanut käyttöohjetta, luultavasti sitä ei ole tarkoitus tuijottaa...

        Parempi tuijottaa jotain alle 60w, silmiin tai jonnekin muualle... ;)))
        http://www.kovalevy.org/582716

        (-lataa tiedosto-)


      • manta-elviira

        piristystä mielialaan, eikös se ole jo "tieteellisesti todistettu"?

        Aivan ihanaahan se on kun päivät pitenee ja valoisuutta on enemmän vuorokaudessa. Energiaa se tuo ja pirteyttä mukanaan.


    • teille ihanaa viikonloppua. hauvoille ja mammalle ja kaikille :)))

    • Omani kuluu hujauksessa Turun näyttelyssä. On mukavaa taas tavata tuttuja ja hassutella heidän kanssaan. Näkee myös paljon koiria. Maailmaakin ehtii parantamaan (toivottavasti) ja hallitusta haukkua/kehua (ei politiikkaa).

      • se teidän aika kuluu "rattoisasti"ja arvaa muuten mitä?Nyt se räntä on täällä meilllä-)


    • Telpet

      hyvää viikonloppua.meilläpäs ja ...melkein paistoi,mutta sitten satoikin vähän lunta.Upea lumikeli ja ulkoilukeli on.Paikkapaikoin liukasta.

    • manta-elviira

      hyvää viikonloppua.

      Meilläpä ei paistanut aurinko vaan oli eilisen myräkän jälkeen aivan ihana luminen keli ja luonto!

    • ja huomenta...

      ...ehdin myöhemmin nukkuaa......makkaraperunat
      naamaan ja hyv`yötä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe