Savolaisten hassut nimet

Suomalainen mies

Miksi savolaisilla on hassuja sukunimiä kuten Kuuluvainen, Niiranen, Tuppurainen jne?

Miksei heillä ole normaaleja sukunimiä kuten suomalaisissa?

6

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahmud Abdul Mohamed Muhammad

      Niiltä Kalevan Pallon faneilta. Siellähän on koko kööri tuppuraisia. Kannattaisi vaihtaa jengin nimeksi 'tuppuraiset'.

      • täältä pesee

        Kuuluvainen on syntynyt Kuusankoskella ja on Tapparan kasvatti. Tuppurainen on syntynyt Oulussa ja on Kärppien kasvatti. Niirasia en löytänyt ainakaan sm-liigasta enkä mestiksestä yhtäkään. Eipä taida olla ainakaan KalPassa sen nimisiä pelannut viimeisen 20 vuoden aikana ollenkaan. Kannattaisi ehkä hankkia jatkossa enemmän tietoa ennen kuin asettelee noita provoja, mutta ihan hyvä yritys, ei siinä mitään. Enkä itse häpeäisi ollenkaan noita nimiä, enkä varsinkaan savolaisuuttani. :)


      • Suomalainen mies
        täältä pesee kirjoitti:

        Kuuluvainen on syntynyt Kuusankoskella ja on Tapparan kasvatti. Tuppurainen on syntynyt Oulussa ja on Kärppien kasvatti. Niirasia en löytänyt ainakaan sm-liigasta enkä mestiksestä yhtäkään. Eipä taida olla ainakaan KalPassa sen nimisiä pelannut viimeisen 20 vuoden aikana ollenkaan. Kannattaisi ehkä hankkia jatkossa enemmän tietoa ennen kuin asettelee noita provoja, mutta ihan hyvä yritys, ei siinä mitään. Enkä itse häpeäisi ollenkaan noita nimiä, enkä varsinkaan savolaisuuttani. :)

        Savolaisia elintasopakolaisia on muuttanut Savon ulkopuolellekin. Putkat, katuojat ja muut viheliäiset paikat ovatkin siksi pullollaan näitä Niirasia. Pysyisitte siellä omassa paskalävessänne ja oppisitte tulemaan omillanne ilman muun maan tulonsiirtoja.

        Ja et edes häpeä! Tosin onhan sellaisia paatuneita rikollisiakin, jotka eivät häpeä tekojaan. Näköjään on paatuneita savolaisiakin! Siinä menee monelta suomalaiselta hankkeelta rahoitus kun pitää teitä ihmiskunnan roskaväkeä auttaa.


      • Jepjep**
        Suomalainen mies kirjoitti:

        Savolaisia elintasopakolaisia on muuttanut Savon ulkopuolellekin. Putkat, katuojat ja muut viheliäiset paikat ovatkin siksi pullollaan näitä Niirasia. Pysyisitte siellä omassa paskalävessänne ja oppisitte tulemaan omillanne ilman muun maan tulonsiirtoja.

        Ja et edes häpeä! Tosin onhan sellaisia paatuneita rikollisiakin, jotka eivät häpeä tekojaan. Näköjään on paatuneita savolaisiakin! Siinä menee monelta suomalaiselta hankkeelta rahoitus kun pitää teitä ihmiskunnan roskaväkeä auttaa.

        Kannattas ottaa selää mistä puhuu.


    • Ja fanien nimet...

      Kuten kaikkeinnaurettavin SavoRULES!!!?? Vittu mikä pelle koko poju! Nimimerkki kertoo millä tasolla on menossa 12 v!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kyllä kuule kun katsoo tuota sinun tekstiä ja huutomerkkien ja pisteiden yms. käyttöä niin huomaa heti että sinä olet tosiaan joku onneton 12-vuotias finniturpa.

        Nimimerkkiäkään et onnistu tolvana rekkaamaan, on se niin saatanan vaikeaa sinun kärpäsaivoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe