Miksi savolaisilla on hassuja sukunimiä kuten Kuuluvainen, Niiranen, Tuppurainen jne?
Miksei heillä ole normaaleja sukunimiä kuten suomalaisissa?
Savolaisten hassut nimet
6
1269
Vastaukset
- Mahmud Abdul Mohamed Muhammad
Niiltä Kalevan Pallon faneilta. Siellähän on koko kööri tuppuraisia. Kannattaisi vaihtaa jengin nimeksi 'tuppuraiset'.
- täältä pesee
Kuuluvainen on syntynyt Kuusankoskella ja on Tapparan kasvatti. Tuppurainen on syntynyt Oulussa ja on Kärppien kasvatti. Niirasia en löytänyt ainakaan sm-liigasta enkä mestiksestä yhtäkään. Eipä taida olla ainakaan KalPassa sen nimisiä pelannut viimeisen 20 vuoden aikana ollenkaan. Kannattaisi ehkä hankkia jatkossa enemmän tietoa ennen kuin asettelee noita provoja, mutta ihan hyvä yritys, ei siinä mitään. Enkä itse häpeäisi ollenkaan noita nimiä, enkä varsinkaan savolaisuuttani. :)
- Suomalainen mies
täältä pesee kirjoitti:
Kuuluvainen on syntynyt Kuusankoskella ja on Tapparan kasvatti. Tuppurainen on syntynyt Oulussa ja on Kärppien kasvatti. Niirasia en löytänyt ainakaan sm-liigasta enkä mestiksestä yhtäkään. Eipä taida olla ainakaan KalPassa sen nimisiä pelannut viimeisen 20 vuoden aikana ollenkaan. Kannattaisi ehkä hankkia jatkossa enemmän tietoa ennen kuin asettelee noita provoja, mutta ihan hyvä yritys, ei siinä mitään. Enkä itse häpeäisi ollenkaan noita nimiä, enkä varsinkaan savolaisuuttani. :)
Savolaisia elintasopakolaisia on muuttanut Savon ulkopuolellekin. Putkat, katuojat ja muut viheliäiset paikat ovatkin siksi pullollaan näitä Niirasia. Pysyisitte siellä omassa paskalävessänne ja oppisitte tulemaan omillanne ilman muun maan tulonsiirtoja.
Ja et edes häpeä! Tosin onhan sellaisia paatuneita rikollisiakin, jotka eivät häpeä tekojaan. Näköjään on paatuneita savolaisiakin! Siinä menee monelta suomalaiselta hankkeelta rahoitus kun pitää teitä ihmiskunnan roskaväkeä auttaa. - Jepjep**
Suomalainen mies kirjoitti:
Savolaisia elintasopakolaisia on muuttanut Savon ulkopuolellekin. Putkat, katuojat ja muut viheliäiset paikat ovatkin siksi pullollaan näitä Niirasia. Pysyisitte siellä omassa paskalävessänne ja oppisitte tulemaan omillanne ilman muun maan tulonsiirtoja.
Ja et edes häpeä! Tosin onhan sellaisia paatuneita rikollisiakin, jotka eivät häpeä tekojaan. Näköjään on paatuneita savolaisiakin! Siinä menee monelta suomalaiselta hankkeelta rahoitus kun pitää teitä ihmiskunnan roskaväkeä auttaa.Kannattas ottaa selää mistä puhuu.
- Ja fanien nimet...
Kuten kaikkeinnaurettavin SavoRULES!!!?? Vittu mikä pelle koko poju! Nimimerkki kertoo millä tasolla on menossa 12 v!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä kuule kun katsoo tuota sinun tekstiä ja huutomerkkien ja pisteiden yms. käyttöä niin huomaa heti että sinä olet tosiaan joku onneton 12-vuotias finniturpa.
Nimimerkkiäkään et onnistu tolvana rekkaamaan, on se niin saatanan vaikeaa sinun kärpäsaivoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402