Löytyykö joltain pv:n sähkökuvat. Tarttis saada valot mökkimopoon. Magneetosta tulee kolme johtoa ja
se käy. Penkin alla on jokin säädin johon tulee kaksi kellertävää johtoa. Muut johdot ovat auki.
Suzuki pv 6V sähköt
4
5445
Vastaukset
- sdjgolkedtijghiedotgjlkdeth
mun peeveessä se johto on ainaki keltanen.. mut en sit tiedä, että onko siihen sun mopoos vaihettu johdot....
- Half-Truims
http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/29494
Siin on kuva pv:n sähkökaaviost
Magnetost tulevat johdot: Musta - Miinus valoille ja Sytytyspuolalle. Keltanen - Jänniteensäätäjään ja valokatkaisiaan
Valkoinen/Keltainen - Sytytyspuolaan - TerskaPekka
sähköjä voi seurata ei kannata laittaa vetääkää teki foliohattu päähän
- Anonyymi
ei kukaa vois vhä jeesaa ku koittanu saad peeveesee takajarruvalo toilimaa mut ei vaa toimi uus valo o ja takajarruvalo se anturi homma siel mut ei vaaa toimi voisko joku pistää kuvaa sielt ja jönnitteesäätimest jos se o siit kii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657