Hei!Meidän vauveli 1kk on nyt aloittanut lakkoilun rinnalla..Kauheita raivareita saa välillä.Oon huomannu et välillä rinnoista tulee oikeen suihkuamalla ja oon aatellu et se ois lakkoilun syy...Onko vinkkejä miten toimia?
"suihkutissi"
6
1705
Vastaukset
- xyzo
Kokeile röyhtäyttää, sen jälkeen vauveli todennäköisesti jatkaa vielä syömistä hyvällä ruokahalulla, jos on nälkä.
Röyhtäytys on usein tiukassa noin pienillä vauvoilla. Itsellä auttoi vauvan heiluttelu olkapäällä edes takas sivusuunnassa. - Pretty
ensin vähän, ennenkuin tarjoat rintaa. Jos sitä suihkuaa ja tulee paineella pieneen kitalakeen, vauva voi pelätä tukehtuvansa, kun ei ehdi niellä. Esikoisellani oli sama tilanne. Vauva saakin tehdä ensin vähän "töitä" imemistarpeen tyydyttämiseksi, ennenkuin maito alkaa herua.
- hemmo
Anna alkusuihkun tulla ennen ku vauva alkaa imeä.
Ihan normaalia toi suihkuaminen!:)
Tissit tasaantuu siitä kyllä kun vauva kasvaa.
Rauhallista mieltä vaan,älä stressaa.
Tarjoo hetken pääst uudelleen jos ei heti onnistu.
Vauvat on kaikki joskus hankalia,
muista se!;) - klikkaamaan,
vaikka itselläni on jo vuosia imetyksestä. Tuo "suihkutissi" nimittäin sopi minunkin määritelmäksi silloin joskus.
Hauskin tilanne sattui silloin, kun istuin saunan lauteilla ja ihmettelin miksi kiuas kihisee, vaikka en heitä vettä kiville. Sitten huomasin että lapsen ruokahan se lentää kiville saakka :D
Jos rintamaitoa tulee suihkuamalla ja sitä on paljon, niin oletko ajatellut maidon luovutusta? Itse luovutin 10litraa ja sain ihan mukavan korvauksen vaivasta. Vaikka toki työlästähän se oli. - suihkutissit ;)
Minulla onnistui ekat kuukaudet imetys vain rintakumin avulla, se vähän hillitsi suihkuamista ja helpotti vauvan syömistä.
Jossain vaiheessa maidon tuleminen tasoittui jonkin verran ja pääsin kumeista eroon.
Kannattaa kokeilla.- .....
Välillä suihkuttelin ylimääräisiä maitoja harsoon kun vauva piti taukoa syömisessä. Se suihkuaminen joka tapauksessa helpottaa imetyksen aikana (ainakin vähäksi aikaa). Pahimmat suihkut voi suihkutella vaikka siihen harsoon.
Sen verran on aikaa siitä kun olen imettänyt ettei heti muistunut mieleen mitä jippoja tuli käytettyä.
Luovutusta kannattaa toki myös harkita jos kokee että jaksaa siihen ryhtyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan603368Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282970- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 111396
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13812