Lacu Lahtinen Popedaan!!!!!

seppooooooooo

7

3921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiesin...

Kosketinsoittajasta ei oo hajua..

• on..

Pate Kivinen

• Mä vaan
        on.. kirjoitti:

Pate Kivinen

ei hänkään mikään turha jätkä...Googlettamalla löytyy paljon infoa! Soittanut koskettimia muunmuassa Jukka "Juki" Lewiksen soololevyllä ja ollut mukana erilaisilla kokoonpanoilla&keikoilla joissa on soittaneet herrat Lewis, Daffy Terävä ja Lacu Lahtinen. Lisäksi ollut vuonna 2002 Hanoi Rocksin urkurina...ja joissain tuntemattomissakin bändeissä soitellut myös...

• ...
        Mä vaan kirjoitti:

ei hänkään mikään turha jätkä...Googlettamalla löytyy paljon infoa! Soittanut koskettimia muunmuassa Jukka "Juki" Lewiksen soololevyllä ja ollut mukana erilaisilla kokoonpanoilla&keikoilla joissa on soittaneet herrat Lewis, Daffy Terävä ja Lacu Lahtinen. Lisäksi ollut vuonna 2002 Hanoi Rocksin urkurina...ja joissain tuntemattomissakin bändeissä soitellut myös...

http://www.suezine.fi/liveraportit?t=1&sid=14
        "Nykyään Hanoi Rocksissa koskettimia soittava entinen 515 -mies Pate Kivinen kertoi päivää myöhemmin, että "tulihan siinä bändissä soitettua 16 vuotta, joten eiköhän se ole ihan tarpeeksi kauan". Tiedä sitten mitä ongelmia laulaja ja bändijohtaja Järvisen kanssa on ollut, kun koko sakki vaihtuu kerralla."

• ...

Parempaa rumpalia Popeda ei voi saada.

• ...

hyvää.

Toivottavasti kossu ja kivennäisvesi säilyvät oikeassa suhteessa.

• sivusta seurannut

Muistaakseni lacu on soittanut davenkin bändissä ja on mukana yhdellä daven levylläkin,sitten on tietysti siunattu hulluus ja olenpa nähnyt lacun lavalla betonin aholan ja kuokkasenkin kanssa,ei tosin julkisesti,lisäksi kaveri huseeraa muutaman kapakan house bandeissä jami-illoissa.unohtamatta keikkoja Graham Bonnetin kanssa,näiden herrojen yhteistyö jatkuu taas sauna open airissa ensi kesänä.olen varma,että jotain unohtui,mutta moneen on lacu ehtinyt.kaverin tuntien voin sanoa,että on vieläpä tosi mukava tyyppi.sopii popedaan loistavasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      259
      2081
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1879
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1403
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1110
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1038
    6. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      961
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      958
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      948
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      912
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      895
    Aihe