Hei!
Olemme ostamassa sänkyä. Vahvin ehdokas on tällä hetkellä Askon Helmi H -runkosänkyjä (80cm) 2 kpl. Onko teillä kokemuksia kyseisestä sängystä? 5-vyöh. pussijousitus löytyy. Tuntui mukavan kovalta verrattuna moniin pussijousitettuihin. Mielellään kuulisin kokemuksia ennen suurta päätöstä :) Suomessa tehdyt ovat ja ei ihan halvimmasta päästä, eli ei ihan hukkaostos pitäisi olla ja kestävyyttäkin kai löytyy..
Askon Helmi H runkosänky?
///
3
4259
Vastaukset
- että sinullekin
hyvä, sillä olen heiltä ostettuun sänkyyn tyytyväinen (ei sama muistaakseni).
Toki vähän riippuu kropastasi, näin fysioterapeuttina ajattelen että sen kovuus on oltava sinulle hyvä= koko ja paino. - hyvä.
En koskaan ennen nukkunut näin hyvin kuin nyt, kun minulla on helmi h 5 vyöhykepatja, se sopii eri painoisille samalla tavalla, se siitä tekee miellyttävän.
- ///
Kiitos vastauksista, sänky on nyt ostettu ja toimitettu, yksi yö on takana. Hyvältä vaikuttaa, ainakin eka yö meni hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693