ketkä täältä käy vintti pubissa.itse käy usein siellä,enemmän porukkaa kaivataan kaikki mukaan !
Vintti pubi
25
3967
Vastaukset
- äläkä
käy sinäkään, hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa.
Elämä on muualla.- maklkjai
Alkoholistit kulkee baareissa.
ps.pääsin irti kierteestä
join 20v joka viikonloppu
- siellääää
jotain järkee, oon käynyt pari kertaa eikä todellakaan oo mitään..älyä.-.-
- hintti!!!!!!!!!!!!!!
sieltä löytää aina miesseuraa, paras paikka!!
- punainen huivi
Pojat sinne la 15.2., punainen huivi kaulaan merkiksi!
- örinään kyllästynyt
siellä kulkee. kukaan tavallinen ihminen ei jaksa tuollaista örvellystä katsoa ja kuunnella.
- kantis1
Happamia sano kettu. Vintti on tosi jees paikka.
- sen tähären
soon siinä paikaas ollunna joka kuppilalla sama vika... asiakkaat..
- Iwudjdiej
Sosiaalipummien kantapaikka
- Karaoketar
Paras paikka haukiputaalla. Hienon näkönen nyt ku tullu se uus puoli. Hyvännäkönen portsari oli ja mukavat työntekijät.
- kaskki
Siellä käy kaikki narkkarit, rikolliset, sekakäyttäjät ym.Ihme että saa vielä olla auki.
- tavallinen tallaaja
joo mullaki se käsitys et navetalla olis parempaa porukkaa....
- laakkone1
Linnavenkulat, varkaat, nappikauppiaat, huumehörhöt, spurgut, ym roskaväki niistä koostuu 95% vintin asiakkaista. Veronmaksajien rahoilla pummit ryyppää siellä.
- kukkahatut liikkeell
on täällä kyllä ihmisillä erikoiset ennakkoluulot. itse käyn sillointällöin siellä, ikinä en ole siellä varkaita/linnakundeja/nistejä nähnyt. varsinki narkkarit taitaa pyöriä ihan muualla ku baareissa.
naurettavaa - Vintille pisteet
Oon käyny muutaman kerran sen laajenemisen jälkeen ja ennen sitäkin. Se on kyllä ehdottomasti paras paikka Puttaan keskustassa: Frogsissa ei kuule omia ajatuksia eikä Navetalla oo monestikaan tilaa ees istua. Lisäksi Vintillä on hyvä meno, karaoke, livemusaa ja mukava henkilökunta
- Helena xxxxxx
Minusta hyvä paikka, olen viikonloppu asiakas :D. Nyt menen vintille vaikka olen melkein 50v siellä on monen ikäistä porukkaa. Kiitos Ylä-Baarille!!!!
- Vintinasiakas
Hieno paikka, porukka kaiken kirjavaa ja sekaan kyllä mahtuu teeskentelemättä mitään muuta ku on. Olohuoneen virkaa toimittaa vallan mainiosti, sehän on tuollaisen pubin perinmäinen tarkoituskin.
Jos jonkun mielestä siellä käy narkkeja / juoppoja / sos pummeja, näyttäkäähän baari missä ei moisia lieve ilmiöitä joskus olis?- niiettäniii
"Jos jonkun mielestä siellä käy narkkeja / juoppoja / sos pummeja, näyttäkäähän baari missä ei moisia lieve ilmiöitä joskus olis? "
- Tasokastyyppi
Vintti on juoppojen ja hörhöjen paikka. Siellä on oma vaki porukkansa ja jos joku uusi sinne menee niin sitä katsotaan suu auki niinku ei ois ennen ihmistä nähty!
Siellä saa oksennella laittialle ja ulos ei laiteta vaikka olisi ihan ympäri kännissä!
Navetalla ja Samanttassa on tasokkaampaa porukkaa. Navetta vaan on liian pieni paikka. Saisi olla myöhempään auki. Osa tarjoilijoista ei ole kovin mukavia, yksi tosi ylpeä joukossa...
Samanttassa liian nuorta porukkaa. Saisi Haukiputaalle tulla joku uusi erilainen paikka ja Vintti saisi vaikka lopettaa!!! - phyh*
Juottoloita ei tarvita.
- kivaa-oli
Siellä oli jokin aika sitten eräs Tiina. Tummat hiukset ja silmälasit. Harmi vain kun numero meni hukkaan.
- tinatain
Tiinalla oli tiukka pillu
- 10egers
Kotonakin voi juoda ja repiä samalla seteleitä että pääsee baaritunnelmaan :D :D
- Elämme_päivä_kerrallaan
Kommentoijat sekoittaa sosiaalitoimiston anniskeluravintolaan.
- munaiki
tula kesala sine jokolla
أحمد أمادو إيزيس
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133