Vintti pubi

vintteiliä

ketkä täältä käy vintti pubissa.itse käy usein siellä,enemmän porukkaa kaivataan kaikki mukaan !

25

3915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkä

      käy sinäkään, hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa.
      Elämä on muualla.

      • maklkjai

        Alkoholistit kulkee baareissa.
        ps.pääsin irti kierteestä
        join 20v joka viikonloppu


    • siellääää

      jotain järkee, oon käynyt pari kertaa eikä todellakaan oo mitään..älyä.-.-

    • hintti!!!!!!!!!!!!!!

      sieltä löytää aina miesseuraa, paras paikka!!

      • punainen huivi

        Pojat sinne la 15.2., punainen huivi kaulaan merkiksi!


    • örinään kyllästynyt

      siellä kulkee. kukaan tavallinen ihminen ei jaksa tuollaista örvellystä katsoa ja kuunnella.

    • kantis1

      Happamia sano kettu. Vintti on tosi jees paikka.

    • sen tähären

      soon siinä paikaas ollunna joka kuppilalla sama vika... asiakkaat..

    • Iwudjdiej

      Sosiaalipummien kantapaikka

    • Karaoketar

      Paras paikka haukiputaalla. Hienon näkönen nyt ku tullu se uus puoli. Hyvännäkönen portsari oli ja mukavat työntekijät.

    • kaskki

      Siellä käy kaikki narkkarit, rikolliset, sekakäyttäjät ym.Ihme että saa vielä olla auki.

      • tavallinen tallaaja

        joo mullaki se käsitys et navetalla olis parempaa porukkaa....


    • laakkone1

      Linnavenkulat, varkaat, nappikauppiaat, huumehörhöt, spurgut, ym roskaväki niistä koostuu 95% vintin asiakkaista. Veronmaksajien rahoilla pummit ryyppää siellä.

    • kukkahatut liikkeell

      on täällä kyllä ihmisillä erikoiset ennakkoluulot. itse käyn sillointällöin siellä, ikinä en ole siellä varkaita/linnakundeja/nistejä nähnyt. varsinki narkkarit taitaa pyöriä ihan muualla ku baareissa.

      naurettavaa

    • Vintille pisteet

      Oon käyny muutaman kerran sen laajenemisen jälkeen ja ennen sitäkin. Se on kyllä ehdottomasti paras paikka Puttaan keskustassa: Frogsissa ei kuule omia ajatuksia eikä Navetalla oo monestikaan tilaa ees istua. Lisäksi Vintillä on hyvä meno, karaoke, livemusaa ja mukava henkilökunta

      • Helena xxxxxx

        Minusta hyvä paikka, olen viikonloppu asiakas :D. Nyt menen vintille vaikka olen melkein 50v siellä on monen ikäistä porukkaa. Kiitos Ylä-Baarille!!!!


    • Vintinasiakas

      Hieno paikka, porukka kaiken kirjavaa ja sekaan kyllä mahtuu teeskentelemättä mitään muuta ku on. Olohuoneen virkaa toimittaa vallan mainiosti, sehän on tuollaisen pubin perinmäinen tarkoituskin.
      Jos jonkun mielestä siellä käy narkkeja / juoppoja / sos pummeja, näyttäkäähän baari missä ei moisia lieve ilmiöitä joskus olis?

      • niiettäniii

        "Jos jonkun mielestä siellä käy narkkeja / juoppoja / sos pummeja, näyttäkäähän baari missä ei moisia lieve ilmiöitä joskus olis? "


    • Tasokastyyppi

      Vintti on juoppojen ja hörhöjen paikka. Siellä on oma vaki porukkansa ja jos joku uusi sinne menee niin sitä katsotaan suu auki niinku ei ois ennen ihmistä nähty!
      Siellä saa oksennella laittialle ja ulos ei laiteta vaikka olisi ihan ympäri kännissä!

      Navetalla ja Samanttassa on tasokkaampaa porukkaa. Navetta vaan on liian pieni paikka. Saisi olla myöhempään auki. Osa tarjoilijoista ei ole kovin mukavia, yksi tosi ylpeä joukossa...

      Samanttassa liian nuorta porukkaa. Saisi Haukiputaalle tulla joku uusi erilainen paikka ja Vintti saisi vaikka lopettaa!!!

    • phyh*

      Juottoloita ei tarvita.

    • kivaa-oli

      Siellä oli jokin aika sitten eräs Tiina. Tummat hiukset ja silmälasit. Harmi vain kun numero meni hukkaan.

      • tinatain

        Tiinalla oli tiukka pillu


    • 10egers

      Kotonakin voi juoda ja repiä samalla seteleitä että pääsee baaritunnelmaan :D :D

    • Elämme_päivä_kerrallaan

      Kommentoijat sekoittaa sosiaalitoimiston anniskeluravintolaan.

    • munaiki

      tula kesala sine jokolla


      أحمد أمادو إيزيس

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe