Kun yritän toistaa videotiedostoja niin ääni kuuluu moitteetta mutta ruutu on musta.Näin on kaikkien videotiedostojen kohdalla, ei väliä millä soittimella toistaa.En ymmärrä mikä on menny ku aikasemmin toiminu moitteetta! Kiitos sille joka osaa neuvoa!!
Kuva hävinny?
2
316
Vastaukset
- Bimboliina
No niin...mulla sama ongelma...Eli olen ladannut koneeseen BS player ohjelman, jolla sain mielestäni helpon ja hyvän soittimen, mutta ainoastaan äänet toimi, sitten latasin ffdshow ohjelman jolla sain jo ruudunkin näyttöön, mutta se on musta jossa näkyy kyllä tekstit...mutta siis edelleen itse kuva puuttuu leffasta, joten mitähän vielä tarvitaan et kuvankin sais näkyviin?
Mulla on aikoinaan ollut koneella ohjelma "Direct-X", voisiko se olla se..öh vai mitähän tuolla ohjelmalla tehdään?
Kiitos paljon asiallisista vastauksista:)- probleemo
Ite sain ainakin näkymään seuraavasti:
Kyseisen ohjelman asetuksista videokiihdytysnamiskuukkeli täysiltä puoleenväliin niin johan näkyy!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946