Paras kondomimerkki :) ?

panopupu

Minkä merkkiset kortsut ovat mielestänne parhaita? Olen poika ja itse ainakin tympääntynyt macig -kondomin avaamiseen :S Eli kun sitä alkaa väsäämään peniksen päälle, niin saa pelätä että itse kortsukin puhkeaa :/

Mitä siis suosittelisitte simppeliksi kondomiksi?

Entä tytöt :D Onko kondomeilla eroa, mikä siis tuntuu mukavimmalle :) ?

11

8875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • © ImaC

Mielestäni hyvä kondomimerkki on ihka suomalainen sultan conture. Tykkään ite myös Rfsun Kukka & Mehiläinen ja Nam nam mansikanmakusesta.. tulee hieman eroottinen olo noista makukortsuista.. ;)
      Sitten tulee vielä rfsun mamba ja ranskalaisen kondomivalmistajan softin maullisista kortsuista.. toivottavasti vastauksesta on apua.. hyvin varustelluista löytää myös noita maullisia jos haluatte jotain tavallista niin voi löytyä jostain pikkukaupoistakin. http://www.kondomikuningas.fi/

• DDDDDDDDDDDD

Vai että panopupu! :D))))))))))))

olipa taas päivän vitsi. Olet vain onneton runkku, joka herää joka aamu töhnät housuissa. Tositilanteissa sinusta ei ole yhtään mihinkään. Se kyllä tiedetään. Olet säälittävä luuseri.

• niinsevaanon....

Jollakin on taas kurja päivä.

• Minä vaan

Sincitystä ostelen yleensä jotain sellasia mitkä pidentää samalla kestoa. Ihan vaan koska naisen kannalta kivempaa jos kestää jo ekalla pidempään. Tiedetään, olen jotenkin "huono" mies ku apua tarviin. Ei meinaan mene ekaan laukeemiseen muuten 4-5 asentoa...

Ps. helkutin helppo avata.

• mun mielestä sultan

Mun mielestä sultan kondomit on hyviä, helppo asettaa eikä ole puhjennut vielä kertaakaan =)

• ;))

joo siis ii ehq paras o se uus kierrekortsu !!

• Kortsuton

Se on siinä!

• riei

Tyttö tääl vastaa, että durex on kestänyt, sillo ku joskus käytettii miehen kans sellaisia vielä.

• Jaakko1979

moron, joo mun ja muutaman kumppaninkin mielestä paras merkki on PROTEX tanskan lahja suomalaiselle pikku vehkeille, jonkalaisen itekin omistan..silti mun vehkeillä sentään siitetty kaksikin lasta..

joo mut PROTEXissa on sopivasti kosteutta eikä ole mule liian iso..eikä liian pieni..protexia saa vaan s-ryhmän kaupoista ja huoltamoilta, siis esim.abc..

palaa ihmeessä kertoon tälle palstalle kokemuksias PROTEXista..se on joskus parempi jopa kun ilman..pidentä kestoa sopivasti..ja ainakin musta parempi kun esim. DUREX..

Suosittelen PROTEXsia..

• kyselevä

kutsut itseäksi panopupuksi

• Tink-er-Bell

Jos sinulla on sellainen fiilis että kortsua saa väkisin vääntää päälle, olisiko se (siis kortsu:) mahdollisesti liian pieni? Minun poikaystäväni käyttää Protexin x-large kortsuja. Nimi on (heh) hieman harhaanjohtava, koska kortsut on muistaakseni 1 tai 2 senttiä pidempiä kuin normaalit. Paketti maksaa vain 2,90e ja niitä saa ainakin Prismoista. Kannattaa kokeilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe