Leijonat itserakkaita idiootteja

hahahahhahetfd tg

Itsekeskeisiä ja narsistisia piirteitä omistavia ääliöitä, jotka eivät muista piittaa. Kaipaavat jatkuvaa ihailua ja alistavat toisia. That's right.

38

6321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos on

      vastustajasta kysymys. Normaalioiloissa ymmärtäväinen, tukea tarjoava, antelias, huumorintajuinen, sydämellinen ja huippu hyvä tuhlaamaan

      • .........

        Mä allekirjotan tän! =)


      • Ihan oikeesti

        Ihan naurattaa, kun olen niin ihana!


    • 30 vuotta leijonana

      Tykkään lukea horoskooppeja. Tuommonen menee yli niin, että paukkuu. eikös se ole hyvä, et itsestä välittää, mutta itsellä on myös monta muuta ihmistä kenestä välittää ja pitää huolta. Jokainen ihminen on joskus narsisti jossakin elämänvaiheessa jotkut vähemmän jotku enemmän. Eipä tulis myöskään mieleen alistaa ketään niinkuin ei varmaan monella muullakaan leijonalla. (vaikuttaiskohan ihan ihmisen muu olemus ja kaikki kokemukset asiaan enemmän kuin horoskooppimerkki?) Lakkaa luokitettelemasta ihmisiä
      horoskoopin perusteella ja tutustu aidosti ihmisiin!

    • korvissani kaikuu vieläkin

      Kun minä minä minä ja minä.Tein sitä sitä ja sitä.
      Tuo toinen ei ole mitään mitään ja mitään.
      Haluan kaiken kaiken ja kaiken,mikä minulle kuuluu.
      Ja nyt itkee,minusta ei välitä kukaan kukaan,ei sitten kukaan.
      En minä ainakaan ainakaan ja vielä kerran...

      • huohhh

        Veljeni on täsmälleen samanlainen kuin aloitusviestissä on kuvailtu! Mukava vain silloin kuin se on omaksi hyödykseen.


      • KUTEN SINÄ!

        Leijonat ovat ehkä hieman huomionhakuisia, mutta muuten lämpimiä, uskollisia periaatteilleen ja perheelleen, anteliaita, oikeudenmukaisia ja rohkeita puuttumaan asioihin. Myös hauskoja persoonia, jotka herkästi keräävät hovia ympärille, samaan sädekehään.Ja kyllä, minä olen itse myös leijona.


    • joku

      joka on täysin katkeroitunut leijoniin tai sitten muuten vaan katkera! Minulla on monta leijona ystävää, oikein sydän ystäviä ja tunnen muutenkin aika paljon leijonia. Ystävänä leijona on korvaamaton sanan varsinaisella merkityksellä, äärettömän lojaali, rohkea puolustamaan myös muita kuin itseään, osaa aidosti rakastaa myös muita, huumorintajuisia tyyppejä, erittäin oikeudenmukaisia ja jos leijona kohtaa epäoikeudenmukaisuutta hänellä on rohkeutta kääntää se oikeudenmukaisuudeksi.

      Leijonia kuvataan usein kuninkaallisiksi ja sitä he ovat!

      • Leijona kuninkaallinen itse...

        Mutta puolisoni leijona näyttää "rakastavan" muitakin kun itseään ja myöskin muita kun omaa puolisoa!Toinen jalka haudassa ja silti juostaan typyköitten perässä. En ole katkera, mutta tämä on ilmeisesti joidenkin (ei kaikkien) leijonien sekä miesten että naisten tapa. Itsetunnossako ongelmaa?


    • leijonatar..

      pitää paikkaansa minun kohdalla, haluaan ja haluaan ,huopaan ja soudan edestakas, en silti tee sitä toista loukatakseen! Myönnän myös virheeni , siis olen liian rehellinen??

    • rakastaa muita..??

      kun leijonat ovat niin itserakkaita.. tunttuu että ei hän pystyisi olla se, kuka rakastaa puolisoa.. tai sitten se puoliso ei pystyisi rakastaa ennemin kuin ne itse itseään.. ..

      tulee oikein sääliksi..

    • olen kokenut

      Jos haluaa eheytyä, niin pois leijonan vaikutuksesta ja nopeasti!

      • tietenkin

        se on järkevä valinta, niin pitää aina tehdä kun ei sovi jonkun kanssa..nimittäin jos ei sairasta läheisriippuvuutta ja tahtoo oman, onnellisen elämän..


    • Olin avioliitossa miehen kanssa joka oli horoskoopissa leijona sitä piti passatta ja paapoa eikä sekään riittänyt sille vaan haki toisen naisen joten erosimme ja nyt on minulla hyvä olo minulta poistui kaikki paineet enkä ota enää taiksin saa olla siellä minne lähti.

      • varsinkin näin

        oikea nainen olisi ottanut enemmän tilaa myös itselleen ja tarvittaessa passannut ilolla..eihän sellaisesta karismasta voi kieltäytyä mitä leijona mies tarjoaa...


      • ei kun näin :)))
        varsinkin näin kirjoitti:

        oikea nainen olisi ottanut enemmän tilaa myös itselleen ja tarvittaessa passannut ilolla..eihän sellaisesta karismasta voi kieltäytyä mitä leijona mies tarjoaa...

        ...niin jos haluaa että viedään kuin pässiä narussa :))))
        moi vaan työkaveri, hih!


    • katso peiliin...

      niin, ehkä te ette sopineet jos molemmat haluavat loistaa eivätkä näe yhteispelin voimaa

    • Fanitar

      Mun mielstä mä en kyllä ole tommonen. aina valitetaan et leijonat on itserakkaita ja haluaa olla huomion keskipisteenä..
      mä inhoon olla huomion keskipisteenä ja yritän vältellä sitä. en kyl tiijä oonko itserakas, toivottavasti en..

      • Fakta homma

        Ihmisen pitää rakastaa itseään muuten se ei kykene rakastamaan muitakaan. Ehkä tästä johtuu leijonan suuri karisma, hän osaa rakastaa itseäänkin. Yleisesti ottaen kaikki nuoret rakastavat yltiöpäisesti itseään ja tahtovat olla maailman napoja, se kuuluu nuoruuteen. Myös leijonilla on näin. Iän kasvaessa, suurin itsekkyys laimenee ja jäljelle jää ns. terve itsekkyys jota ilman meistä ei kukaan koe tervettä itsetuntoa eikä elämän iloa..Hyvä, tasapainoinen elämä lähtee terveestä itsekkyydestä. Muista siis rakastaa itseäsi joka päivä:)


    • Lionman35

      Joka kohta pitää täysin paikkansa. Hienoa että joku täydellinen ihmisolento on tehnyt näin tarkkoja ja paikkaansa pitäviä havaintoja.

      • härkä lady

        ihmettelen vain .. kun .. yritän vaikuttaa mut ei menee perille millään.. vaikka se leijona on 40v ja sinkkuna ollut koko ajan.. niin mikä tässä on?? onko leijonat niin itserakkaita ja itsekkäitä että he ovat mielumin yksinään!! tai siis.. sinkkuna!! eiko ne pystyy jotenkin kokeilemaan edes.. shhhhhhhhhhhh!!


      • kiinnostunut hölmöistä
        härkä lady kirjoitti:

        ihmettelen vain .. kun .. yritän vaikuttaa mut ei menee perille millään.. vaikka se leijona on 40v ja sinkkuna ollut koko ajan.. niin mikä tässä on?? onko leijonat niin itserakkaita ja itsekkäitä että he ovat mielumin yksinään!! tai siis.. sinkkuna!! eiko ne pystyy jotenkin kokeilemaan edes.. shhhhhhhhhhhh!!

        Halu olla yksin olematta yksinäinen, mitä tekemistä sillä on itsekkyyden kanssa?
        Sen sijaan leijonan piirteisiin kuuluu itsenäisyys, mutta silläkään ei ole tekemistä itsekkyyden kanssa.

        Aito Leijona


      • Lionman35
        kiinnostunut hölmöistä kirjoitti:

        Halu olla yksin olematta yksinäinen, mitä tekemistä sillä on itsekkyyden kanssa?
        Sen sijaan leijonan piirteisiin kuuluu itsenäisyys, mutta silläkään ei ole tekemistä itsekkyyden kanssa.

        Aito Leijona

        en nyt kyllä oikein ymmärrärtänyt. Toisaalta kukapa noita härkä "leidejä" ymmärtää..tai haluaa edes ymmärtää. Tyhmiä ja tylsiä.


      • väärän härkä dadyn kanssa
        Lionman35 kirjoitti:

        en nyt kyllä oikein ymmärrärtänyt. Toisaalta kukapa noita härkä "leidejä" ymmärtää..tai haluaa edes ymmärtää. Tyhmiä ja tylsiä.

        jostain syyistä.. leijona vain palaa mun luokse.. itsestä tunttuu että nyt olen jo kyllästynyt leijonaan!! ei ole enää niin hyvää!!!


      • Lionman35
        väärän härkä dadyn kanssa kirjoitti:

        jostain syyistä.. leijona vain palaa mun luokse.. itsestä tunttuu että nyt olen jo kyllästynyt leijonaan!! ei ole enää niin hyvää!!!

        taisin olla väärässä, tarkoitin erittäin tyhmiä ja erittäin tylsiä.


      • härkä nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        taisin olla väärässä, tarkoitin erittäin tyhmiä ja erittäin tylsiä.

        olen itse härkä, mutta se leijonan vaikutus mikä minussa on - todella vahva.. ja ehkä olen samallainen itsenäinen, fiksu, kunnianhimoinen, riskin/haasten-ottaja, intohimoinen ja itsevarma! ja seksi on mulle todella tärkeä ...
        ja sitten mulla on sarvet!! ;) vitsi vitsi..
        eli sammuuko se leijona miehen himo mua kohtaan ?


      • Lionman35
        härkä nainen kirjoitti:

        olen itse härkä, mutta se leijonan vaikutus mikä minussa on - todella vahva.. ja ehkä olen samallainen itsenäinen, fiksu, kunnianhimoinen, riskin/haasten-ottaja, intohimoinen ja itsevarma! ja seksi on mulle todella tärkeä ...
        ja sitten mulla on sarvet!! ;) vitsi vitsi..
        eli sammuuko se leijona miehen himo mua kohtaan ?

        nyt ensin sanoa että ketään ei saisi hutkia ennenkuin on tutkittu. Joka tapauksessa, omat kokemukseni härkämerkistä ovat todella huonoja. Itse kun olen kuuleman mukaan tyypillinen leijona, ja härkien ajatus maailma on minulle totaalisen käsittämätöntä. Kun ei niin ei. Täällä on myös mainostettu että härkä-leijona suhteessa seksi toimisi, ööö, jaa, en kyllä voi tätä asiaa allekirjoittaa ja kun ei ennen ole tuollaista ongelmaa ollut niin vähemmästäkin siiinä on ihmeissään. Että ei taida tämä kyseinen merkki olla minua varten. Enempää en asiaan osaa sanoa, jokainen tapauksensahan on omanlaisensa.

        ....harmi kun tuo sarvi asia oli vitsi, niistä kyllä pidän...ne ovat niin pirun... seksikkäitä..


      • en voi tarkistaa.. sut..
        Lionman35 kirjoitti:

        nyt ensin sanoa että ketään ei saisi hutkia ennenkuin on tutkittu. Joka tapauksessa, omat kokemukseni härkämerkistä ovat todella huonoja. Itse kun olen kuuleman mukaan tyypillinen leijona, ja härkien ajatus maailma on minulle totaalisen käsittämätöntä. Kun ei niin ei. Täällä on myös mainostettu että härkä-leijona suhteessa seksi toimisi, ööö, jaa, en kyllä voi tätä asiaa allekirjoittaa ja kun ei ennen ole tuollaista ongelmaa ollut niin vähemmästäkin siiinä on ihmeissään. Että ei taida tämä kyseinen merkki olla minua varten. Enempää en asiaan osaa sanoa, jokainen tapauksensahan on omanlaisensa.

        ....harmi kun tuo sarvi asia oli vitsi, niistä kyllä pidän...ne ovat niin pirun... seksikkäitä..

        olisi aika mielenkintoista mikä mies on siinä takana.. ..
        sulla on aikamoinen ennäköluulo.. härkä naisista..

        se leijona mies, kuka ei päästä minusta irti.. on 40v.. ja minä 24v.. niin.. ja on mulla sarvet.. mutta piilossa ;)



        t. härkä nainen


      • Lionman35
        en voi tarkistaa.. sut.. kirjoitti:

        olisi aika mielenkintoista mikä mies on siinä takana.. ..
        sulla on aikamoinen ennäköluulo.. härkä naisista..

        se leijona mies, kuka ei päästä minusta irti.. on 40v.. ja minä 24v.. niin.. ja on mulla sarvet.. mutta piilossa ;)



        t. härkä nainen

        ennakkoluuloja ja ennakkoluuloja, itse vaan pidän enemmän noista tulimerkeistä, niiden kanssa on ollut aina hauskaa, riidat on riitoja ja lempi lempeä! Tulee fiilis että on hengissä! Itselläni nyt on vain härkämerkistä huonoja kokemuksia, melko lamauttava kaveri, sopii täysin toisenlaiselle ihmiselle kuin minä olen.

        Vai "tarkistaa"? Heh heh!


      • 30 vuoteen
        härkä lady kirjoitti:

        ihmettelen vain .. kun .. yritän vaikuttaa mut ei menee perille millään.. vaikka se leijona on 40v ja sinkkuna ollut koko ajan.. niin mikä tässä on?? onko leijonat niin itserakkaita ja itsekkäitä että he ovat mielumin yksinään!! tai siis.. sinkkuna!! eiko ne pystyy jotenkin kokeilemaan edes.. shhhhhhhhhhhh!!

        Ei muutu millään aikataululla.
        Täydellisiä idiootteja myös muilla tärkeillä alueilla. Pysy kaukana!


      • härkä nainen
        Lionman35 kirjoitti:

        ennakkoluuloja ja ennakkoluuloja, itse vaan pidän enemmän noista tulimerkeistä, niiden kanssa on ollut aina hauskaa, riidat on riitoja ja lempi lempeä! Tulee fiilis että on hengissä! Itselläni nyt on vain härkämerkistä huonoja kokemuksia, melko lamauttava kaveri, sopii täysin toisenlaiselle ihmiselle kuin minä olen.

        Vai "tarkistaa"? Heh heh!

        just tarkistaa.. tai sit voisi kokeilla..
        olen 24, ja elämässäni on ollut 3 leijona miesta... miten monta sulla on ollut härkä naisia?


      • Lionman35
        härkä nainen kirjoitti:

        just tarkistaa.. tai sit voisi kokeilla..
        olen 24, ja elämässäni on ollut 3 leijona miesta... miten monta sulla on ollut härkä naisia?

        sitten vain ole oppinut.


    • lion39

      sehän on tietysti totta, että leijona mies ei helpolla antaudu.. ja se taas saattaa joskus ilmetä loukkaavalla tavalla.. se kuitenkaan ei tarkoita että leijona narsisti.. sinä vaan et häntä kiinnosta millään tavalla.. ja jos olet niin tyhmä ettet sitä ilman loukkaamista tajua,kenen syy?

      • Lionman35

        ihmeen vänkä tästä asiasta on tullut? Omasta puolestani voin sanoa olevani narsisti, itsekeskeinen, idiootti ja mitä muuta siitä listasta sattui löytyi. Enkä tule koskaan muuttumaan. Jos joku näkee vain nämä puolet niin miksi ihmeessä hän edes tukkii seuraan? Pysyköön muualla itselleen sopivammassa seurassa. On niitäkin jotka viihtyvät loistavasti leijonan seurassa, jotkut illan, jotkut vuosikaudet, jotkut loppuelämän. Ylipäänsä, jos joku alkaa odottamaan sen valitsemansa kumppanin "muuttumista", niin kannattaisiko valintatilanteessa olla pikkuisen tarkempi


      • lebracorn
        Lionman35 kirjoitti:

        ihmeen vänkä tästä asiasta on tullut? Omasta puolestani voin sanoa olevani narsisti, itsekeskeinen, idiootti ja mitä muuta siitä listasta sattui löytyi. Enkä tule koskaan muuttumaan. Jos joku näkee vain nämä puolet niin miksi ihmeessä hän edes tukkii seuraan? Pysyköön muualla itselleen sopivammassa seurassa. On niitäkin jotka viihtyvät loistavasti leijonan seurassa, jotkut illan, jotkut vuosikaudet, jotkut loppuelämän. Ylipäänsä, jos joku alkaa odottamaan sen valitsemansa kumppanin "muuttumista", niin kannattaisiko valintatilanteessa olla pikkuisen tarkempi

        Onhan leijona myös jaloluonteinen ja uhrautuva rakkaittensa eteen. Eikä ole mikään selkäänpuukottaja eikä teeskentelijä.
        Kaikista merkeistä löytyy hyvät ja huonot puolensa, mutta kyllä ne hyvät puolet leijonassa huonot voittaa.


      • Lionman35
        lebracorn kirjoitti:

        Onhan leijona myös jaloluonteinen ja uhrautuva rakkaittensa eteen. Eikä ole mikään selkäänpuukottaja eikä teeskentelijä.
        Kaikista merkeistä löytyy hyvät ja huonot puolensa, mutta kyllä ne hyvät puolet leijonassa huonot voittaa.

        niin, sitähän minäkin! Ei aivan täydellisiä olla mutta läheltä liippaa kuitenkin!


      • Bamiino
        lebracorn kirjoitti:

        Onhan leijona myös jaloluonteinen ja uhrautuva rakkaittensa eteen. Eikä ole mikään selkäänpuukottaja eikä teeskentelijä.
        Kaikista merkeistä löytyy hyvät ja huonot puolensa, mutta kyllä ne hyvät puolet leijonassa huonot voittaa.

        Olen leijona nainen. Minulle perhe on erittäin tärkeä. Suojelen ja rakastan perhettäni.Pidän myös muistakin ihmisistä ja tulen toimeen ihmisten kanssa. Olen hyvä kuuntelija jaksan kuunnella ja auttaa parhaan kykyni mukaan ihmisiä joilla on huolia.Mutta kun ja jos minut suututtaa aiheetta niin silloin on oksat pois silloin en pelkää muuta kuin itseäni.


      • Lionman35
        Bamiino kirjoitti:

        Olen leijona nainen. Minulle perhe on erittäin tärkeä. Suojelen ja rakastan perhettäni.Pidän myös muistakin ihmisistä ja tulen toimeen ihmisten kanssa. Olen hyvä kuuntelija jaksan kuunnella ja auttaa parhaan kykyni mukaan ihmisiä joilla on huolia.Mutta kun ja jos minut suututtaa aiheetta niin silloin on oksat pois silloin en pelkää muuta kuin itseäni.

        tuo hihojen palaminen on kyllä melkoisen totaalista kun se tapahtuu, itse en ole kyllä eläissäni suuttunut kuin pari kertaa kunnolla. Sillon kyllä asiatkin on ollut melkosen isoja, eikä mitään pikku probleemaa. Pientä ärjymistä nyt on vähän koko ajan, mutta tutut tietää ja toteaa vain että harmitonta...ja sekös vasta kaaliin ottaakin! Yleensä olen ymmärtänyt että leijonat ovat melkoisen hyviä kuuntelijoita ja myötä elävää porukkaa. Jeesiä tulee jos tarvetta on. Sellainen pikku juttu tuossa kyllä on, jos et luottamusta ole onnistunut voittamaan, niin ei siinä paljon auta pyydellä. Luottamus tulee ensin ansaita! ja voi voi jos ottaa ja ryssii tuon annetun luottamuksen....melkosen pitkä on leijonan muisti. Kohtele itse muita niin kuin haluaisit itse tulla kohdelluksi, ei kait siinä muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe