JIPPII !!! :D

Tapani Kansan juhlakonsertti-taltiointi Hartwall-areenalta tulee televisiosta JO 22.3.2008 !
Onneksi se tulee jo nyt keväällä. Pelkäsin, että täytyy malttaa odottaa syksyyn asti, ennenkuin se tulee telkkarista, sillä yleensähän nuo konserttinauhoitukset tulee telkkarista ulos vasta ehkä muutamankin kuukauden päästä sen varsinaisen konsertin jälkeen.
Ehdottomasti upeintahan olis tietysti päästä oikein paikanpäälle näkemään, kuulemaan ja kokemaan se konsertin tunnelma, mutta hienoa sitä on telkkaristakin katsella ja kuunnella.

http://www.yle.fi/estradilla/tulossa.htm

23

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

Kiva nähdä konsertti televisiostakin heti melkein tuoreeltaan !

• Zaizai

Se on vaan vähän harmi, että kun nuo Estradilla- ohjelma ei kestä muistaakseni kuin sen 1,5 tuntia, niin tuosta Tapsankin konsertista jää melkein tunnin edestä lauluja pois jos se konsertti kokonaisuudessaan kestää n. 2,5 tuntia (tosin siihen kuuluu myös se 15-20min. väliaika).
      Varmaankin siitä TV-taltioinnista karsitaan välispiikkejä vähän pois, jotta mahdollisimman monta biisiä mahtuu mukaan.

• kun kerrot

Tietääpähän olla silloin katsomatta.

• Zaizai

Minusta olisi kuitenkin ihan mukava jos katselisit, vaikket Tapsasta tykkääkkäisikään, sillä olisi ihan mielenkiintoista lukea, että mitä mieltä olit biisivalinnoista, esiintymisestä, orkesterista, jne. Eli sellaista mielipiteiden vaihtoa suorittaa eri keskustelijoiden kanssa.
        Kyllä minä ainakin katselen paljonkin eri artistien konsertteja TV:stä, vaikkei ne minun suosikkiartistejani olisikaan.

• ole katsomassa

vaan tarkoituksenani on mennä kahden upean artistin keikalle tuolloin. Tapsa ei sitten niin millään muotoa sytytä. On todella huonon kuuloiseksi mennyt ääni!

• Zaizai

Ainahan voi ottaa konsertin nauhalle ja katsella myöhemmin.
        Tapsan ääni on komistunut vaan entisestäänkin. Sen sai syksylläkin todeta tuolla juhlakonsertissa, jossa Tapsan ääni soi aivan mahtavasti.

• Ja mainoksessa

Kuustonen kysyi Tupsukalta: Minkä laulun oot ensimmäisenä laulanut? Jätkä vetäisi, riti, rati, rallaa, koko biisin ja kaikilla mausteilla!! Voi herran jee, anna mun kaikki kestää!!

• Zaizai
        Ja mainoksessa kirjoitti:

Kuustonen kysyi Tupsukalta: Minkä laulun oot ensimmäisenä laulanut? Jätkä vetäisi, riti, rati, rallaa, koko biisin ja kaikilla mausteilla!! Voi herran jee, anna mun kaikki kestää!!

Lauloiko Tapsa siis sen biisin siinä mainoksessa? :-) Harmi kun en nähnyt sitä.
        Tapsahan on aikaisemminkin jossain haastattelussa kertonut, että oli 4-vuotias, kun ensimmäisen kerran lauloi vähän isommalle yleisölle ja laulu oli juuri tuo Ratiritirallaa .

• kobras
        Zaizai kirjoitti:

Lauloiko Tapsa siis sen biisin siinä mainoksessa? :-) Harmi kun en nähnyt sitä.
        Tapsahan on aikaisemminkin jossain haastattelussa kertonut, että oli 4-vuotias, kun ensimmäisen kerran lauloi vähän isommalle yleisölle ja laulu oli juuri tuo Ratiritirallaa .

hän todella laulun esitti! Ja minusta, kyseiselle artistille jollain tavalla, hyvin istuu nuo 4 vuotiaan tasolla liikuvat laulut!

• Hienoa ettei tarvi tuolloin lähteä keidenkään kaameiden artistien keikoille, vaan voi nauttia kotisohvalla mitä upeimman laulajan mahtavasta konsertista.

• kobras kirjoitti:

hän todella laulun esitti! Ja minusta, kyseiselle artistille jollain tavalla, hyvin istuu nuo 4 vuotiaan tasolla liikuvat laulut!

Oot sä kyllä taas NIIIIN vitsikäs...
        Vaikka kyllähän Tapsalle sopii monenmoiset laulut.... miksei jotkut hyvät lastenlaulutkin. Lauloihan esim. Georg Malmstenkin niitä.

• olikin....
        Justiinax kirjoitti:

Oot sä kyllä taas NIIIIN vitsikäs...
        Vaikka kyllähän Tapsalle sopii monenmoiset laulut.... miksei jotkut hyvät lastenlaulutkin. Lauloihan esim. Georg Malmstenkin niitä.

MUUSIKKO! Kaikki eivät ole vaikka niin luulevatkin kun ei ole sitä itsekritiikkiä.

• Arja-Tarja-Sarita Sallonmaa
        Justiinax kirjoitti:

Hienoa ettei tarvi tuolloin lähteä keidenkään kaameiden artistien keikoille, vaan voi nauttia kotisohvalla mitä upeimman laulajan mahtavasta konsertista.

Konserteissa käyvien puolesta esitän nöyrimmän kiitokseni Sinulle! Pysy sinä vain aina siinä kotisohvallasi niin muut saavat nauttia valitsemistaan konserteista ilman häiritseviä hihhulifänejä.

• toi ylihehkuttaminen!

Taitaa tietsikassasi olla Tapsun kuvan taustakuvana. Että aikuinen ihminen viitsiikin noin hehkuttaa. Kyllähän meikäläinen hehkutin aikoinani esimerkiksi John Travoltaa mutta silloin en ollut vielä edes teini.

• Joo joo, mut en mä mielestäni mitään hehkuttanut. Mä vaan ilahtuneena totesin, että on mukava, kun se Tapsan juhlakonsertti tulee telkkarista nyt jo keväällä, eikä vasta esim. ensisyksynä.
        Ja sua muutenkin rauhoittaakseni mä voin kertoa, että ei ole Tapsan kuvaa taustakuvana mun näytöllä, vaan siinä on joku tommonen luontokuva.

• Kobras
        Justiinax kirjoitti:

Joo joo, mut en mä mielestäni mitään hehkuttanut. Mä vaan ilahtuneena totesin, että on mukava, kun se Tapsan juhlakonsertti tulee telkkarista nyt jo keväällä, eikä vasta esim. ensisyksynä.
        Ja sua muutenkin rauhoittaakseni mä voin kertoa, että ei ole Tapsan kuvaa taustakuvana mun näytöllä, vaan siinä on joku tommonen luontokuva.

siinä luontokuvassa on varmaan Tupsukka sienessä!!

• Noname
        Kobras kirjoitti:

siinä luontokuvassa on varmaan Tupsukka sienessä!!

Mistäs tiesit ,että Tapsa on kova sienestämään ja myös marjastamaan ? ( Metsästämisestä ja kalastamisesta ei kuulemma sensijaan tykkää )

• emmehän?
        Noname kirjoitti:

Mistäs tiesit ,että Tapsa on kova sienestämään ja myös marjastamaan ? ( Metsästämisestä ja kalastamisesta ei kuulemma sensijaan tykkää )

Näkeehän sen kun hampaat hohtavat mustikansinisinä, kieli puolukanpunaisena ja hampaanväleissä pilkottaa tatteja!!!

• meitsi.
        emmehän? kirjoitti:

Näkeehän sen kun hampaat hohtavat mustikansinisinä, kieli puolukanpunaisena ja hampaanväleissä pilkottaa tatteja!!!

Buahhaahhaa... ;-D Anteeksi, Alkoi vaan niin naurattamaan tuo kommentti.

• emmehän? kirjoitti:

Sä oot tainnut ainakin popsia liikaa myrkyllisiä kärpässieniä, kun näet ihan omituisuuksia ;)

• Mutta tänään on...

vielä 41 harmaata päivää, lohdutonta yötä ja kylmää iltaa ennenkuin tuo Vapahtajamme konserttitaltiointi näytetään kaikkien rehellisten lupamaksajien kiusaksi töllöttimestä.

• ZaiZai

Sinäpäs innokas olet, kun oikein päiviä jo tässävaiheessa siihen lasket, vaikka aikaa on vielä reilu kuukausi. Taidat sinäkin odottaa sitä enemmän, kuin joulua ainakin.

• 41 päivää hekumanhuippuun !!! :D
        Loppuispa helmikuu jo äkkiä. Tää on kaikista tylsin kuukausi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe