Kiva että tällänenki palsta olemassa, kerranki voin kysellä kunnolla! Joo elikkäs minä olen pian 17 vuotta täyttävä miehen alku. Olen kirjaimellisesti luulosairas, mutta minkäs sille mahtaa.. Minulle on ilmestynyt korvan lehtiin monia (yhteensä about 8) pieniä patteja, alukse ne ovat olleet turvonneita ja todella kipeitä, mutta sittemmin ne ovat kutistuneet todella pieniksi mukuloiksi.. Olen käynyt lääkärillä ja sanoi niiden olevan koteloituneita rasvapatteja. Sanoi myös että usein tälläisiä hoidetaan leikkauksilla. Mutta, mistä se lääkäri voi tietää onko tämä imusolmukesyöpää vai mitä, kun hyvä että hipaisi niitä.. Ja jos ne olisi jotain rasvapatteja eikä niiden pitäisi hävitä ajan myötä. Minulla tätä on kestänyt sellaiset puolisen vuotta. Voiko tämä olla syöpää?
Koteloitunut rasvapatti?
Rasvapatti
1
2418
Vastaukset
- vinkkinä...
ne voi olla rasvapatteja ,mutta mene lääkäriin uudestaan ja pyydä ultra ja koepalat koska ilman niitä lääkärikään ei tiedä onko se syöpää.. se voi vain laskea sen tilastollisesti...
mutta tuskin on...:)
maailmassa on muitakin kuin syöä mutta jos ne on jo puol vuotta ollu niin kantsii mennä lekuriin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759