onko revivogen luotettavan,kun

hiusakatemia(kin)

myy sitä?? ja itse olen kuullut ko.
hiusakatemiasta vaan pelkkää huonoa ja huijausta kaikki..itse käytän finasteridia ja
recreaa..olen harkinnut myös revivogenia,mutta
en tiedä onko humpuukia?? olen 24v mies.

37

10436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnh

      Yli puolen vuoden käytön jälkeen voin todeta
      osaltani revigogen tuotteiden ainoastaan
      heikentäneen hiusteni kuntoa ja määrää,ei parantanut sitä...hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa!

      • vertailutesti

        Tein juuri todella mielenkiintoisen havainnon tai sen teki oikestaan vaimoni. Olen käyttänyt nyt kohta 2,5 vuotta yhdistelmää Revivogen Rogaine jotakuinkin säännöllisesti, alussa söin finaa 6 kk satsin mutta potenssi lopahti joten finan jätin hiljalleen pois kokonaan, sain silläkin alussa jotain apua.
        Mielestäni tämä koktaili on ollut hyvä, ja noin "musta tuntuu" fiiliksellä olen huomannut että hiukset vahvassa kunnossa. No nyt löysimme sattumalta yhden noin 3-4 vuotta vanhan valokuvani jossa ohimon hiusraja ja jopa hieman päälakea sattuu näkymään hyvin.

        Tulos on kerta kaikkiaan mykistävä, otimme uuden kuvan samasta asennosta nyt, ja hiukset ovat selvästi todella paremmassa tilassa nyt kuin 3 vuotta sitten. Silloin oli tuo alopecia androgenetica jo hyvää vauhtia harventamassa hiuksia pitkin päälakeakin (vanhassa valokuvassa sattui päivänvalo tulemaan kulmasta joka paljastaa hiusten olleen harvenemassa). Nyt hiusraja ohimoilla on paljon paksumpi ja päälaella ei ole enää selkeää paljastumassa ollutta kohtaa! KUvassa hiukset ovat nyt vielä paljon tummemmat ja vahvemman näköiset! Itse arvostan kyllä tuota Revivogenia, jos sitä vertaa vaikkapa suomalaisiin hömpän pömppä ravinnepillereihin ja telkkarin Prioritena ravintokapseleihin......


      • hiukset
        vertailutesti kirjoitti:

        Tein juuri todella mielenkiintoisen havainnon tai sen teki oikestaan vaimoni. Olen käyttänyt nyt kohta 2,5 vuotta yhdistelmää Revivogen Rogaine jotakuinkin säännöllisesti, alussa söin finaa 6 kk satsin mutta potenssi lopahti joten finan jätin hiljalleen pois kokonaan, sain silläkin alussa jotain apua.
        Mielestäni tämä koktaili on ollut hyvä, ja noin "musta tuntuu" fiiliksellä olen huomannut että hiukset vahvassa kunnossa. No nyt löysimme sattumalta yhden noin 3-4 vuotta vanhan valokuvani jossa ohimon hiusraja ja jopa hieman päälakea sattuu näkymään hyvin.

        Tulos on kerta kaikkiaan mykistävä, otimme uuden kuvan samasta asennosta nyt, ja hiukset ovat selvästi todella paremmassa tilassa nyt kuin 3 vuotta sitten. Silloin oli tuo alopecia androgenetica jo hyvää vauhtia harventamassa hiuksia pitkin päälakeakin (vanhassa valokuvassa sattui päivänvalo tulemaan kulmasta joka paljastaa hiusten olleen harvenemassa). Nyt hiusraja ohimoilla on paljon paksumpi ja päälaella ei ole enää selkeää paljastumassa ollutta kohtaa! KUvassa hiukset ovat nyt vielä paljon tummemmat ja vahvemman näköiset! Itse arvostan kyllä tuota Revivogenia, jos sitä vertaa vaikkapa suomalaisiin hömpän pömppä ravinnepillereihin ja telkkarin Prioritena ravintokapseleihin......

        Revivogen setti arcon tisane suihke kapselit tehoavat miesten hiustenlähtöön ja muista vitamiinit! Totta se on.


    • Doctor09

      On luotettava tuote,ainakin siis minä olen erittäin tyytyväinen ja noin 5 tuttuani myös, oikeastaan testasimme tuotetta ja kaikille oli apua. Myyhän sitä paljon muutkin firmat. Taas taitaa olla jonkun kilpailevan tuotteet myyjä joka täällä valittaa. Mitä lekurit sanovat näistä hoitotuotteista? Revivogen on yksi harvoja jonka monet lekurit hyväksyy eri maissa oikeaksi hoitotuotteeksi. Minä siis mies 38, muut tutut 30-40v.

      • Ostan_Suomesta

        Tämä linkki myy vanhaa tavaraa. Koko paketin kaikki kolme tuotetta saa halvemmalla Suomesta, Suomesta saa myös 1 kk pakkausta nyt hintaan 45 euroa, miksi tilata ulkomailta vanhentunutta tavaraa, lisäksi Euroopassa on liikkunut väärennettyjä tuotteita, ilmeisesti tulleet jostain Kiinasta tms.


    • Jeespoksholirei

      Onko kenelläkään kokemuksia Revivogenin tilaamisesta verkkokaupoista? Entä onko kokemuksia muista vastaavista tuotteista, joiden teho perustuu samaan vaikuttavaan aineeseen (Saw Palmetto-extract)? Esim. Hair Store Europe myy monia muitakin vastaavia, mutta mikä lienee teho? Voiko kyseiseen verkkokauppaan luottaa?

      http://hairshopeurope.com/shop/browse.asp?cat=3&path=1,3&tipoprod=Hair_growth_treatments

      • Euroopassa

        No tuolla verkkokaupassahan nuo tuotteet maksaa paljon enemmän kuin siinä luontaistuotekaupassa josta ostan kyseisiä tuotteita Suomessa, katsokaa nyt vähän ja suomalaisessa verkkokaupassakin on halvempaa, ainakin Revivogen selvästi.


    • huijattu

      Olen käyttänyt päivittäin Revivogen-päänahan anti-DHT -hoitonestettä, Revivogen-biopuhdistava anti-DHT -Shampoota, ja tuuheuttavaa hoitoainetta vuoden ajan enkä ole huomannut mitään hyötyä.
      Uusia hiuksia ei ole kasvanut, pikemminkin niidenkin vähästen jotka päässäni viellä jaksavat pysyä kiinni, ovat hekentyneet, johtuisiko tuo siitä että päänahkaan levitettävässä hoitonesteessä on alkoholia?
      Rahaa on kulunut reilu 600€ ja todellakin aivan turhaan.
      Kannattaa todellakin miettiä mihin rahansa tuhlaa.

      • jani26wee

        tottaturiset! itekkin tuhlasin ko paskaan n.900€ ennen kun vasta tajusin miten mua kusetetaan siinä...teho minimaalinen ja myynti rahat- pois vaan...finasteridi ja dutasteridi, niin letti päässä pysyy! avuks vaikka joku minoksidiilivalmiste, esim spectral dnc!


      • Cocktailman
        jani26wee kirjoitti:

        tottaturiset! itekkin tuhlasin ko paskaan n.900€ ennen kun vasta tajusin miten mua kusetetaan siinä...teho minimaalinen ja myynti rahat- pois vaan...finasteridi ja dutasteridi, niin letti päässä pysyy! avuks vaikka joku minoksidiilivalmiste, esim spectral dnc!

        Mitä se Jani26wee täällä promoaa Spectralia, vaikka pari viestiä alempana haukuit sen toimimattomaksi tuotteeksi?! Nytkö se sitten onkin taas hyvä tuote?


      • Maicky
        Cocktailman kirjoitti:

        Mitä se Jani26wee täällä promoaa Spectralia, vaikka pari viestiä alempana haukuit sen toimimattomaksi tuotteeksi?! Nytkö se sitten onkin taas hyvä tuote?

        Vuoden käytin Revivogenin aineet. Kallista eikä siitä ollut yhtään hyötyä. Taitavasti markkinoitu tuote eikä mitään muuta. Minoksidilin käyttö on halvempaa ja siitä on hyötyä. Ei kannata kokeilla näitä luonnontuotteita. Jos haluatte oikeasti torjua hiustenlähtöä käyttäkää minoksidiliä tai finasteridia.


      • jani26wee
        Cocktailman kirjoitti:

        Mitä se Jani26wee täällä promoaa Spectralia, vaikka pari viestiä alempana haukuit sen toimimattomaksi tuotteeksi?! Nytkö se sitten onkin taas hyvä tuote?

        perun puheeni! se toimii sittenkin, nyt on alkanut ohimoille tulla mustaa haiventa, kun taas rogaine ei tehonnut...nyt katotaan miten käy päälaen!


      • Cocktailman
        jani26wee kirjoitti:

        perun puheeni! se toimii sittenkin, nyt on alkanut ohimoille tulla mustaa haiventa, kun taas rogaine ei tehonnut...nyt katotaan miten käy päälaen!

        itselläni menossa kolmas kuukausi, ei merkittävää kasvua vielä ohimoilla näkyvissä. Odotellaan...


      • COcktailman

        Kyllä se toimi sittenkin, sanotaanko niin että tilanne on näiden vuosien aikana parantunut ja kaljuuntuminen ei ole edennyt mihinkään, ohimot ovat verrattuina vanhoihin valokuviin selvästi paremmat, niin uskomattomalta kuin se kuulostaa. Niin onhan tässä muutama vuosi vierähtänyt, eli testiin on ainakin kunnon aika käytetty!


    • Kalletestaaja

      Olen käyttänyt Revivogenia jo noin 3 vuotta, mies 39v. Tulokset ovat täysin selvät kun katson vanhoja valokuvia ja tilannetta nyt. Ohimoiden tilanne on todella paljon parempi ja hiusten yleisilme muutenkin on ihan eri luokkaa. Itse uskon siihen, että kaikkein parhaimpaan tulokseen pääsee jos löytää pari erilaista tuotetta, toinen esim.lääke ja toinen Revivogen,tai pari kertaa vuodessa voi käydä ottamassa laserhoitosarjan.

      Ennen Revivogenia olin kokeillut mitä uskomattomimpia litkuja!!! Suomalaista jotain ruskeaa litkua käytin hyvässä uskossa yli puoli vuotta ilman mitään tulosta, käydessäni Euroopassa ostin pullon jotain öljymäistä litkua jossa oli mentholin tuoksua,e-vitamiinia jne, käytin yli puoli vuotta, ei mitään tulosta. Parturista ostin erilaisia "aktivaattoreita" yms, ei mitään apua. Revivogenista huomasin parin viikon kuluttua että tämähän vahvistaa hiuksia ja alkaa jotain tekemään! Se oli ensimmäinen tuote josta huomasin että se on tosiaan hyvä. Sanoisin että se on loistava luonnollinen vaihtoehto tai voi käyttää rinnakkain jonkun lääkkeenkin kanssa.

      Hiusakatemiaa ruotivat täällä lähinnä kilpailijayritysten bulvaanit jotka yrittävät haukkua ja vähentää asiakasmääriä. Eli kannattaa olla kriittinen mitä lukee ja hakea omia kokemuksia, eikä uskoa kilpailevien yritysten omistajien haukkumisia.

      Jos yhtään olette tutkineet ketkä maailmalla myyvät ja suosittelevat Revivogenia, paljon esim.johtavia lääkäreitä ja hiustenlähdön asiantuntijoita. Tässä yksi esimerkki New Yorkin lääkäristä joka löytyi heti Googlesta:

      Revivogen Featured on Dr. Ronald Hoffman's Radio Program:
      On a non-commercial, un-solicitated commentary Dr. Ronald Hoffman the host of the health show at WOR, lauded REVIVOGEN on his nationally syndicated radio show recommending Revivogen to his listeners. These comments were made as a result of positive experience of Dr. Hoffman's patients who were using Revivogen.

      Dr. Hoffman is the founder of the Hoffman Center located at 40 East 30th Street in New York City. The Hoffman Center focuses on internal medicine with the appropriate amalgamation of high-tech conventional medicine along with effective natural therapies.

      Dr. Hoffman is a nutritionist and a graduate of the Albert Einstein College of Medicine with training in internal medicine. Based on his many years of working with patients from all over the world he has formulated a line of supplements. He can be heard on WOR (710 on AM) radio in the tri-state area every weekday evening and Saturdays, and on affiliated stations of the WOR Radio Network. Visit Dr. Hoffman's web site.

      • jani26wee

        jos ja kun ko. tuote ei vaan toimi...ei minulla, eikä 3 muullakaan peinnöllisesti kaljuuntuvalla kaverillani...
        minä käytin 1,5v, toinen kaveri vuoden ja kolmannesta ei tarkkaa tietoa kauanko, mutta useita kuukausia kuitenkin..


      • Mies 39

        Toimii. Ihmettelin kun rupesi hiuksii lähtee. 3 viikkoa shampoota ja auttoi, suosittelen. Mies 38v. Lisäksi söin biotiini msm ja b vita


    • Oscar30

      Sain Revivogenilla todella hyvät tulokset,säännöllinen käyttö oli kaiken A ja O. Säännöllisellä käytöllä huomasin ensimmäisen viikon jälkeen että hiukset vahvemmat ja parin kuukauden jälkeen oli aivan selvää uutta hiusta harventuneilla alueilla. Parturini näytti tuloksia mikrokameralla ja otimme kuvia talteen tietokoneelle. Siinä tulokset näkyivät aivan selvästi, se oli selvä juttu. Eräs tuttavani omistaa kauneusalan yrityksen ja tuote on toiminut aivan loistavasti noin 8-9:llä kymmenestä, pari tapausta joissa aivan hämmästyttävä tilanteen korjaantuminen. Jos ei jaksa käyttää säännöllisesti jotain ja hyppii vaan eri tuotteisiin ja luulee että heti kasvaa uudet hiukset,niin eihän se niin tapahdu.

      • Maicky

        Minä kuulun sitten näköjään siihen 1/10 osaan käyttäjistä johon Revivogen ei auttanut yhtään mitään. Käytin ainetta säännöllisesti vuoden verran, Revivogen shampoon ja hoitoaineen kanssa. Korkeintaan 5 päivää jäi väliin joten sanoisin että käytin sitä säännöllisesti. Hiustenlähtö ei vähentynyt eikä yhtäkään uutta hiusta näkynyt. Olen nyt käyttänyt Minoksidilia noin puoli vuotta, hiuksia lähtee vielä mutta ehkä hieman vähemmän. Positiivista on että uutta ohutta hiusta näyttäisi olevan tulossa...


      • Oscar30
        Maicky kirjoitti:

        Minä kuulun sitten näköjään siihen 1/10 osaan käyttäjistä johon Revivogen ei auttanut yhtään mitään. Käytin ainetta säännöllisesti vuoden verran, Revivogen shampoon ja hoitoaineen kanssa. Korkeintaan 5 päivää jäi väliin joten sanoisin että käytin sitä säännöllisesti. Hiustenlähtö ei vähentynyt eikä yhtäkään uutta hiusta näkynyt. Olen nyt käyttänyt Minoksidilia noin puoli vuotta, hiuksia lähtee vielä mutta ehkä hieman vähemmän. Positiivista on että uutta ohutta hiusta näyttäisi olevan tulossa...

        Joo no eihän kaikki tuotteet heti auta kaikille ihmisille. Tällä palstalla ei kannata tuijottaa yksittäisen ihmisen mielipidettä vaan katsoa vähän laajempia kokonaisuuksia. Ja jos tuo Revivogen on lääkäreiden arvostama ympäri maailmaa, niin kyllä mä sitä edelleen käytän. Tulokset siis olleet hyviä, haluan ensisijaisesti käyttää luontaistuotetta jossa ei ole finasteridin potenssin halvaantumis sivuvaikutuksia. Olen käyttänyt Revivogenia noin vuoden, hiusraja on muuttunut ja paljon parempi kuin silloin kun aloitin. Olen nyt kokeillut lisätä myös tuon mainitun minoksidiilin,katsotaan tuleeko lisäpotkua sekakäytöllä??
        Mun mielestä esim.Viviscal on suurta puppua,uskomatonta että jotain meriproteiinia myydään hyväuskoisille,että se muka auttaisi hiustenlähtöön. Käsittämätöntä.


      • hajamielinenkööö
        Oscar30 kirjoitti:

        Joo no eihän kaikki tuotteet heti auta kaikille ihmisille. Tällä palstalla ei kannata tuijottaa yksittäisen ihmisen mielipidettä vaan katsoa vähän laajempia kokonaisuuksia. Ja jos tuo Revivogen on lääkäreiden arvostama ympäri maailmaa, niin kyllä mä sitä edelleen käytän. Tulokset siis olleet hyviä, haluan ensisijaisesti käyttää luontaistuotetta jossa ei ole finasteridin potenssin halvaantumis sivuvaikutuksia. Olen käyttänyt Revivogenia noin vuoden, hiusraja on muuttunut ja paljon parempi kuin silloin kun aloitin. Olen nyt kokeillut lisätä myös tuon mainitun minoksidiilin,katsotaan tuleeko lisäpotkua sekakäytöllä??
        Mun mielestä esim.Viviscal on suurta puppua,uskomatonta että jotain meriproteiinia myydään hyväuskoisille,että se muka auttaisi hiustenlähtöön. Käsittämätöntä.

        miten joku voi käyttää esimerkiksi 3 vuotta jotain shampoota hoitoainetta ja hoitouutetta vai miksikä sitä nyt kutsutaan, SÄÄNNÖLLISESTI? eikö ikinä tule viikonloppu reissuja kavereiden kanssa tai saunailtoja joissa tollaisten tököttien käyttö yleensä jää väliin? itse syön gefinaa ja on itselleni saavutus että saan napattua sen yhden pillerin palasen päivässä. täytyy kyllä hattua nostaa teille jotka jaksatte.


      • sivullinen...
        hajamielinenkööö kirjoitti:

        miten joku voi käyttää esimerkiksi 3 vuotta jotain shampoota hoitoainetta ja hoitouutetta vai miksikä sitä nyt kutsutaan, SÄÄNNÖLLISESTI? eikö ikinä tule viikonloppu reissuja kavereiden kanssa tai saunailtoja joissa tollaisten tököttien käyttö yleensä jää väliin? itse syön gefinaa ja on itselleni saavutus että saan napattua sen yhden pillerin palasen päivässä. täytyy kyllä hattua nostaa teille jotka jaksatte.

        jos nyt joskus jää väliin 3 vuoden aikana, niin kyllä sitä voi sanoa säännölliseksi käytöksi!


    • PetriVVV

      Aloitin Revivogenin (hoitoneste) käytön tammikuussa ja nyt olen siis käyttänyt noin 3,5kk. Tulokset: tällä hetkellä en huomaa mitään positiivisia tuloksia. Otin kuvia tammikuussa ja nyt ottamissani kuvissa ei ole huomattavissa minkäänlaista muutosta. Sanoisin, että hiusten kunto on hieman heikentynyt. En suosittele tuotetta kenellekkään, se ei kasvata uutta hiusta tai vahvista vanhoja. Uskokaa tai kokeilkaa ja uskokaa.

      • jootoimise

        Olen käyttänyt nyt kohta vuoden,mies 35, alussa mikrokameralla katsottiin parturin kanssa päänahkaa muutaman kerran ehkä noin kerran kuukaudessa. Mikrokameran kuvissa uusia hiuksen alkuja tuli noin 3 kk kuluessa todella selvästi ja päänahan kunto tuntui paranevan. Täytyy tunnustaa että ennen kokeilin kaikenlaisia lunnon tuotteita joista ei ollut minkäänlaista hyötyä, mm. kokeilin vivisclin päänestettä yms. Revivogen on siis siksi paras koska ei muilla ole tullut näin hyviä tuloksia. Nykyään lisäsin myös recrea minoksidiilin valikoimaan jos tulis vielä lisäpotkua. Revivogen testin tulos: uusia hiuksia selvästi,mikrokameralla kuvattu,päänahan punoitus hävinnyt,hiukset vahvistuneet ja hoitoaineesta tulee tosi tuuhean oloisiksi. Finasta en tykkää koska vaikuttaa potenssiin.


      • Mies30v.
        jootoimise kirjoitti:

        Olen käyttänyt nyt kohta vuoden,mies 35, alussa mikrokameralla katsottiin parturin kanssa päänahkaa muutaman kerran ehkä noin kerran kuukaudessa. Mikrokameran kuvissa uusia hiuksen alkuja tuli noin 3 kk kuluessa todella selvästi ja päänahan kunto tuntui paranevan. Täytyy tunnustaa että ennen kokeilin kaikenlaisia lunnon tuotteita joista ei ollut minkäänlaista hyötyä, mm. kokeilin vivisclin päänestettä yms. Revivogen on siis siksi paras koska ei muilla ole tullut näin hyviä tuloksia. Nykyään lisäsin myös recrea minoksidiilin valikoimaan jos tulis vielä lisäpotkua. Revivogen testin tulos: uusia hiuksia selvästi,mikrokameralla kuvattu,päänahan punoitus hävinnyt,hiukset vahvistuneet ja hoitoaineesta tulee tosi tuuhean oloisiksi. Finasta en tykkää koska vaikuttaa potenssiin.

        Mä ostin 3 kk pakkauksen 3 päivää sitten. Takaraivolla olevat hiukset alkoivat sen verran uhkaavasti harveta, pieni melkein kalju alue jo nähtävissä. Mutta vielä on siis paljon pelivaraa. Olen jossain vaiheessa käyttänyt Nisimiä, minkä koin hyväksi. En kuitenkaan niin pitkään käyttänyt, että alkaisin tässä nyt sen enempää puhumaan. Kun kävin parturissa kysymässä, kumpi tuote olisi parempi, Nisim vai Revivogen, niin parturi kertoi saaneensa palautetta asiakkailta, että Revivogen olisi tehokkaampi. Olen kyllä ihan toiveikas. Huono puoli Revivogenissa verrattuna Nisimiin on hoitonesteen tahmaisuus ja oranssi väri. Nisimiä pystyin laittamaan vaikka aamulla ja mennä töihin, koska se oli väritön ja kuivui nopeasti tahmaamatta. Revivogen jättää tumman jäljen hiuksiin (mulla vaaleat hiukset) ja hieman tahmaa hiuksia. Väri lähtee kyllä pois kun pesee hiukset aamulla. Mutta jos illalla aikoo mennä vaikka bilettämään, on turha kuvitella, että voisi laittaa Revivogenia päähän. Se on selvä miinus. Mutta jos tuote tehoaa, niin sitten se on vaivan arvoinen. Olisi todella mukavaa kuulla enemmän käyttäjien kokemuksia. Onhan tälläkin tuotteella oltava aika paljon käyttäjiä. Aion itse ainakin tulla raportoimaan tänne, miten Revivogeb minulle vaikuttaa.


      • mies,48
        Mies30v. kirjoitti:

        Mä ostin 3 kk pakkauksen 3 päivää sitten. Takaraivolla olevat hiukset alkoivat sen verran uhkaavasti harveta, pieni melkein kalju alue jo nähtävissä. Mutta vielä on siis paljon pelivaraa. Olen jossain vaiheessa käyttänyt Nisimiä, minkä koin hyväksi. En kuitenkaan niin pitkään käyttänyt, että alkaisin tässä nyt sen enempää puhumaan. Kun kävin parturissa kysymässä, kumpi tuote olisi parempi, Nisim vai Revivogen, niin parturi kertoi saaneensa palautetta asiakkailta, että Revivogen olisi tehokkaampi. Olen kyllä ihan toiveikas. Huono puoli Revivogenissa verrattuna Nisimiin on hoitonesteen tahmaisuus ja oranssi väri. Nisimiä pystyin laittamaan vaikka aamulla ja mennä töihin, koska se oli väritön ja kuivui nopeasti tahmaamatta. Revivogen jättää tumman jäljen hiuksiin (mulla vaaleat hiukset) ja hieman tahmaa hiuksia. Väri lähtee kyllä pois kun pesee hiukset aamulla. Mutta jos illalla aikoo mennä vaikka bilettämään, on turha kuvitella, että voisi laittaa Revivogenia päähän. Se on selvä miinus. Mutta jos tuote tehoaa, niin sitten se on vaivan arvoinen. Olisi todella mukavaa kuulla enemmän käyttäjien kokemuksia. Onhan tälläkin tuotteella oltava aika paljon käyttäjiä. Aion itse ainakin tulla raportoimaan tänne, miten Revivogeb minulle vaikuttaa.

        Pitkät testit takana, ihan ok on. Joo tosiaan tuon hoitonesteen laitto pitää suunnitella niin että ei ainakaan hellesäähän lähde hikoilemaan se päässä. Hoitoaineen mentholin tuoksu ja sen viilentävä vaikutus tuntuu makealta, käytän shampoota ja hoitoainetta vähän liikaa koska ne vaan tuntuu hienolta. Ensimmäinen havainto oli että hiukset vahvistui ja toi hoitoaine kyllä oli hyvä lisäke. Päälaella oleva harvassa kohdassa on tilanne ainakin parempi kuin aiemmin,siis viime keväänä. Sanoisin että olen kyllä tyytyväinen. Hieman kärsivällisyyttä vaaditaan näissä koska eihän hiukset kasva yhtäkkiä, se olisikin hienoa kun tapahtuisi päivässä.


    • mhb
    • mies-33v

      Jos syöt jo finaa, niin Revivogen ei tuo sinulle mitään lisähyötyä.

      • hiukset kasvaa hyvin

        tästä aiheesta esitelmän kuulleena: revivogen vaikuttaa siis päänahassa jossa on runsaasti 5-alfareduktaasi-entsyymiä joka aiheuttaa dht:n muodotumista, eli suurin osa hiuksia pudottavasta dht:sta syntyy nimenomaan lähellä hiustuppea tai sen yhteydessä, yli 90% nimenomaan hiuksia pudottavasta dht:sta syntyy siellä. Fina pudottaa dht-tasoja koko kehossa, ja vain noin 10% hiuksiin kohdistuvasta dht:sta tulee muualta kehosta, toki silloin putoaa myös päänahan dht-tasot mutta näinollen revivogenin paikallisella vaikutuksella voidaan saada merkittävää lisähyötyä, tämä löytyy heti googlesta: http://www.anagen.net/studio_revivogen.pdf


      • mies 30v
        hiukset kasvaa hyvin kirjoitti:

        tästä aiheesta esitelmän kuulleena: revivogen vaikuttaa siis päänahassa jossa on runsaasti 5-alfareduktaasi-entsyymiä joka aiheuttaa dht:n muodotumista, eli suurin osa hiuksia pudottavasta dht:sta syntyy nimenomaan lähellä hiustuppea tai sen yhteydessä, yli 90% nimenomaan hiuksia pudottavasta dht:sta syntyy siellä. Fina pudottaa dht-tasoja koko kehossa, ja vain noin 10% hiuksiin kohdistuvasta dht:sta tulee muualta kehosta, toki silloin putoaa myös päänahan dht-tasot mutta näinollen revivogenin paikallisella vaikutuksella voidaan saada merkittävää lisähyötyä, tämä löytyy heti googlesta: http://www.anagen.net/studio_revivogen.pdf

        Tulin nyt kertomaan kokemuksista tähän saakka: Shampoo ja hoitoaine on tosi hyviä, raikastaa päänahan kunnol. Hoitonesteen laittaminen ei edelleenkään ole mun mielipuuhia, mutta on alkanut jo sujumaan. Tietenkään mitään hiusten kasvua ei ole tapahtunut, mut hiukset takaraivol vaikuttaa paremmin voivilta ja paksummilta. Siin hoitonesteessähän on ilmeisesti jotain öljyä, joka varmaan hyväks hiuksille sellaisenaan. Esimerkiks ei enää näy niin sellasta harvaa kohtaa kuin aiemmin, tai siis hiukset on jotenkin paremman oloiset. Hiukset on hyvinvoivat. Sitten niitä varsinaisia hyötyjä tietty joutuu odottelemaan. Hoitonestettä on vaikeet laittaa sen takia, koska varsinaista kaljua kohtaa mula ei ole. Mut eiks se nimenomaan ole hyvä aloittaa nyt tässä vaiheessa, kun ei ole vielä kaljua?


      • pekkajep
        mies 30v kirjoitti:

        Tulin nyt kertomaan kokemuksista tähän saakka: Shampoo ja hoitoaine on tosi hyviä, raikastaa päänahan kunnol. Hoitonesteen laittaminen ei edelleenkään ole mun mielipuuhia, mutta on alkanut jo sujumaan. Tietenkään mitään hiusten kasvua ei ole tapahtunut, mut hiukset takaraivol vaikuttaa paremmin voivilta ja paksummilta. Siin hoitonesteessähän on ilmeisesti jotain öljyä, joka varmaan hyväks hiuksille sellaisenaan. Esimerkiks ei enää näy niin sellasta harvaa kohtaa kuin aiemmin, tai siis hiukset on jotenkin paremman oloiset. Hiukset on hyvinvoivat. Sitten niitä varsinaisia hyötyjä tietty joutuu odottelemaan. Hoitonestettä on vaikeet laittaa sen takia, koska varsinaista kaljua kohtaa mula ei ole. Mut eiks se nimenomaan ole hyvä aloittaa nyt tässä vaiheessa, kun ei ole vielä kaljua?

        Juu nuo öljyt ovat yleensä aika hyviä hiuksille, olen siis myös revivogen-käyttäjä, mutta olen huomannut yhden asian öljyistä yleensä: aloin ottamaan CLA-kapseleita nyt keväällä kun käyn kuntosalilla ja tarkoitus oli polttaa vähän talven aikana kertynyttä masun alkua. CLAhan on öljyä jonka pitäisi siis poltaa rasvaa kropasta. Nyt kun oon syönyt sitä pari kuukautta niin selvästi hiukset tykkää tosi hulluna. Käytän revivogenia myös edelleen. Mutta sitten luin että myös GLA eli gammalinoleenihappo olisi yksi vahva DHT-blokkeri,sitähän on Revivogenissa, no tuo CLA on siis "conjugated linoleic acid" eli kai ilmeisesti aika lähellä sitä. Eli nuo CLA laihdutuskapselit kyllä saa varmaan joillain miehillä hiukset tosiaan kasvamaan.


      • willer..
        hiukset kasvaa hyvin kirjoitti:

        tästä aiheesta esitelmän kuulleena: revivogen vaikuttaa siis päänahassa jossa on runsaasti 5-alfareduktaasi-entsyymiä joka aiheuttaa dht:n muodotumista, eli suurin osa hiuksia pudottavasta dht:sta syntyy nimenomaan lähellä hiustuppea tai sen yhteydessä, yli 90% nimenomaan hiuksia pudottavasta dht:sta syntyy siellä. Fina pudottaa dht-tasoja koko kehossa, ja vain noin 10% hiuksiin kohdistuvasta dht:sta tulee muualta kehosta, toki silloin putoaa myös päänahan dht-tasot mutta näinollen revivogenin paikallisella vaikutuksella voidaan saada merkittävää lisähyötyä, tämä löytyy heti googlesta: http://www.anagen.net/studio_revivogen.pdf

        siitä sitten ole haittaa jos fina pudottaa tasoja kokokehossa??

        hiuksille hyötyä, mutta suurempaa haittaa muualla??

        -näin voisi olettaa


      • fdglkjelkt
        pekkajep kirjoitti:

        Juu nuo öljyt ovat yleensä aika hyviä hiuksille, olen siis myös revivogen-käyttäjä, mutta olen huomannut yhden asian öljyistä yleensä: aloin ottamaan CLA-kapseleita nyt keväällä kun käyn kuntosalilla ja tarkoitus oli polttaa vähän talven aikana kertynyttä masun alkua. CLAhan on öljyä jonka pitäisi siis poltaa rasvaa kropasta. Nyt kun oon syönyt sitä pari kuukautta niin selvästi hiukset tykkää tosi hulluna. Käytän revivogenia myös edelleen. Mutta sitten luin että myös GLA eli gammalinoleenihappo olisi yksi vahva DHT-blokkeri,sitähän on Revivogenissa, no tuo CLA on siis "conjugated linoleic acid" eli kai ilmeisesti aika lähellä sitä. Eli nuo CLA laihdutuskapselit kyllä saa varmaan joillain miehillä hiukset tosiaan kasvamaan.

        Ei millään pahalla, mutta siinä vaiheessa kun kerrot käyttäväsi laihdutuspillereitä, katoaa koko viestistä uskottavuus.


      • Purkit loppu
        willer.. kirjoitti:

        siitä sitten ole haittaa jos fina pudottaa tasoja kokokehossa??

        hiuksille hyötyä, mutta suurempaa haittaa muualla??

        -näin voisi olettaa

        Olen mies, käyttänyt yhtä jaksoisesti kyseistä tuotetta(shampoo hoitoaine) lähes vuoden tauotta.
        Tulos, ei mitään hyvää.
        Rahaa mennyt, ja hiukset harventuneet siinä samassa.
        Olen kyllä sitä mieltä ettei tälläisillä tuotteilla ole mitään todellisuus pohjaa, tehdään bisnestä ihmisten kustannuksilla jotka ovat peloissaan ja haluavat tarttua jokaiseen pelastusrenkaaseen.
        Olen kokeillut Nisimit,Priorit ja Revivogenit - kaikki samaa sarjaa.
        Mutta kai sitä taas johonkin turhuuteen rahansa pistää kun jostain lukea saa jostain uudesta mullistavasta ihme luontaistuotteesta, ihminen ei opi.


      • Moni hyötyy
        Purkit loppu kirjoitti:

        Olen mies, käyttänyt yhtä jaksoisesti kyseistä tuotetta(shampoo hoitoaine) lähes vuoden tauotta.
        Tulos, ei mitään hyvää.
        Rahaa mennyt, ja hiukset harventuneet siinä samassa.
        Olen kyllä sitä mieltä ettei tälläisillä tuotteilla ole mitään todellisuus pohjaa, tehdään bisnestä ihmisten kustannuksilla jotka ovat peloissaan ja haluavat tarttua jokaiseen pelastusrenkaaseen.
        Olen kokeillut Nisimit,Priorit ja Revivogenit - kaikki samaa sarjaa.
        Mutta kai sitä taas johonkin turhuuteen rahansa pistää kun jostain lukea saa jostain uudesta mullistavasta ihme luontaistuotteesta, ihminen ei opi.

        mutta se,että tuotteet ei toimi SINULLA,ei tarkoita,että ne olisivat huuhaata.


      • kalle50;
        Purkit loppu kirjoitti:

        Olen mies, käyttänyt yhtä jaksoisesti kyseistä tuotetta(shampoo hoitoaine) lähes vuoden tauotta.
        Tulos, ei mitään hyvää.
        Rahaa mennyt, ja hiukset harventuneet siinä samassa.
        Olen kyllä sitä mieltä ettei tälläisillä tuotteilla ole mitään todellisuus pohjaa, tehdään bisnestä ihmisten kustannuksilla jotka ovat peloissaan ja haluavat tarttua jokaiseen pelastusrenkaaseen.
        Olen kokeillut Nisimit,Priorit ja Revivogenit - kaikki samaa sarjaa.
        Mutta kai sitä taas johonkin turhuuteen rahansa pistää kun jostain lukea saa jostain uudesta mullistavasta ihme luontaistuotteesta, ihminen ei opi.

        Mies 50v, päälaki kasvoi umpeen, tuuheat terveet hiukset, homma todella jees!
        Luin yli 10 v sitten tästä DHT-aineesta ja tartuin toimeen, nisim ja revivogen parhaimmasta päästä ehdottomasti. Mulla toimii nisimin kullan värisestä pakkauksesta hiusvesi koska hieman rasvoittuva päänahka. Se yksinkertaisesti lopetti kokonaan hiusten lähtemisen.
        Nämä palstat ovat täysin naurettavia, lukekaa nyt näitä, ensin joku sanoo että hyvä tuote, sitten toinen sanoo että juuri hänellä ei toiminut ja koko homma on huuhaata, sitten kolmas sanoo että on tosi hyvä jne....kuule totuus on se etä kaikki ei toimi kaikilla. Finasteridi aiheuttaa ongelmia aika monilla,samoin minoksidiilit aiheuttaa ongelmia, priorin ei toimi kaikilla varsinkaan miehille, ei varmaan auta revivogen myöskään kaikkia maailman ihmisiä. Edes hiustensiirtoa ei voi tehdä kaikille. Joten tosi ikävää jos juuri sulla ei toiminut, mulla on toiminut hienosti, saan nyt pidettyä tuuheat hiukseni hautaan asti! Jees!


    • Kaljunot

      Itsellä myös kokemusta Revivogenista. Kallista ja hyvää shampoota, mutta ei hiustenlähtöön auta. Vahvistaa kyllä hiuksia varsinkin kun otat koko "tuoteperheen "(100,00e). Ainuat todistetut hiustenlähdön hoitomuodot on tällä hetkellä Finasteridi, ja minoksidiili. Yleisimmät nimityksen Rogaine ja Propecia. Jos näistä hoitokeinoista täytyy jollekkin lippu nostaa niin se on rogaine FOAM.

      Itse tajusin, että surkastunutta hiusjuurta ei pelasta Foamit, propeciat, eikä varsinkaan Revivogenit. Jos hiusjuuri on jo päättänyt sanoa bye byet niin se on hiustensiirto ainua vaihtoehto.

      itse päädyin hiustensiirtoon Civas Klinikalle Turkkiin. Lopputulos äärimmäisen hyvä ja toistaiseksi vielä edullinen. Nostaneet hintoja kovan kysynnän vuoksi.
      Ei tarvitse enää hiustenlähdöstä kärsiä, mikä parasta siirretyt hiukset ei lähde koskaan pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe