Vaikuttaa lähestulkoon skeptikkojen valtaamalta tämä palsta, mutta kysyn nyt kuitenkin, että onko täällä ketään jolla olisi kokemusta taikapeilin- tai kristallipallonkäytöstä. Tietysti jokin muukin menetelmä, kuten vedestäkatsominen.
Antiikin Kreikassa ihmiset asettivat peilin aivan vedenrajaan aurinkoisena päivänä ja katsoivat tulevia siitä. Tiedetään myös, että sotilaat ovat joskus muinoin katsoneet kiiltävästä miekastaan.
Nämä ilmiöt ovat aivan samoja kuin meillä Pohjolassa, jossa ennen vanhaan nuoret neidot juoksivat Juhannusyönä vaatteitta ladon ympäri, kieriskelivät pellossa, ja sen jälkeen juoksivat metsälammelle jonka pinnasta näkivät tulevan sulhonsa kuvajaisen.
Todellisuudessahan noihin pintoihin ei mitään kuvaa synny, vaan katsojan omiin aivoihin. Peilit, kristallipallot, lammenpinnat jne. ovat vain apuvälineitä.
Mutta, jos kokemuksia tältä esoteerisen psykologian alueelta joltain löytyy, niin olisin kiinnostunut tietämään asiasta enemmän.
Taikapeili, kristallipallo...
47
1741
Vastaukset
- -------
Taikapeilit ja kristallipallot?
Jokainen ennakkoluuloton ja itselleen rehellinen henkilö, joutuu myöntämään, että esim.telepatia(tunteen-ja ajatuksensiirto)on olemassaolevaa(ja monille normaalia) jokapäiväistä todellisuutta.
Kristallipallot ja taikapeilit ovat enemmän satumaailmaan kuuluvia.- kuvitelmat...
...omaan arvoonsa.
Lähes jokainen ihminen voi todeta omakohtaisesti, että maailma on ihmeellisempi paikka kuin pinnalliselta ja ns.normaalitasolta tarkastellen voisi päätellä.
- Marcel
Onhan niitä erilaisia apuvälineitä, mutta tarkoitushan on niiden avulla vaan saavutta tila, jossa tietoisuus voi poistua kehosta.
Nostradamus tuijotti kolme vuotta noettua padan pohjaa ja vasta sen jälkeen pystyi irtautumaan kehostaan ja hakemaan vastauksia kysymyksiinsä.- Putkiaivo
Miksi liität ruumiistairtautumisen näihin ilmiöihin, ei niillä ole tekemistä toistensa kanssa. Selvänäköisyydessä ihmisellä avautuu kyky joka on psykofyysinen. Irtautuessaan ruumiista ns. sielu tai henkiruumis voi siirtyä vapaasti paikasta toiseen ja nähdä asioita, mutta selvänäköisyydessä ollaan ruumiissa ja jopa täysin valvetietoisuudessa.
- Marcel
Putkiaivo kirjoitti:
Miksi liität ruumiistairtautumisen näihin ilmiöihin, ei niillä ole tekemistä toistensa kanssa. Selvänäköisyydessä ihmisellä avautuu kyky joka on psykofyysinen. Irtautuessaan ruumiista ns. sielu tai henkiruumis voi siirtyä vapaasti paikasta toiseen ja nähdä asioita, mutta selvänäköisyydessä ollaan ruumiissa ja jopa täysin valvetietoisuudessa.
Kyllä, kyllä. Liikkuvaa värikuvaa nähdään täälläkin... ja ilman apuvälineitä. Niin ja kehostakin irtoillaan.
Kerroin siis mitä välinettä herra Nostradamus käytteli, kun puhutaan apuvälineiden käytöstä. Kiitä luojaasi, etten kertonut hieromasauvoista. - jaana
Marcel kirjoitti:
Kyllä, kyllä. Liikkuvaa värikuvaa nähdään täälläkin... ja ilman apuvälineitä. Niin ja kehostakin irtoillaan.
Kerroin siis mitä välinettä herra Nostradamus käytteli, kun puhutaan apuvälineiden käytöstä. Kiitä luojaasi, etten kertonut hieromasauvoista.satutko vielä oleen linjoilla?
- Putkiaivo
Marcel kirjoitti:
Kerroin siis mitä välinettä herra Nostradamus käytteli, kun puhutaan apuvälineiden käytöstä. Kiitä luojaasi, etten kertonut hieromasauvoista."Kerroin siis mitä välinettä herra Nostradamus käytteli, kun puhutaan apuvälineiden käytöstä. Kiitä luojaasi, etten kertonut hieromasauvoista."
Olen lukenut, että Nostradamus käytti vesimaljaa.
Mitäpä minä olisin sinun hieromasauvajutuistasi säikähtänyt, mutta niistä voidaan keskustella tuolla seksipalstalla. - Marcel
jaana kirjoitti:
satutko vielä oleen linjoilla?
En, mutta nyt olen. Moi vaan.
- jaana
Marcel kirjoitti:
En, mutta nyt olen. Moi vaan.
Hei vaan! Olis valtavasti asiaa...
- Marcel
jaana kirjoitti:
Hei vaan! Olis valtavasti asiaa...
Tsau!
Anna tulla vaan. - jaana
Marcel kirjoitti:
Tsau!
Anna tulla vaan.No jos luit sen jälkimmäisen tuolla toisessa ketjussa niin tiedät suunnilleen mistä on kysymys. Mielenkiintoinen keskustelu alkoi ja jatkuu edelleen.
Muun muassa että rajamatto tarkoittaa samaa kuin muistiportti, sitten mun pitäis etsiä joku Pasi, ja lopuksi mä piirsin jotain mielestäni käsittämätöntä mutta arvasinkin sitten mikä se on. Eikä tarvinnu kuin käydä tarkistamssa. Kos-saaren kartta. Enkä ikinä, en ikinä ole koko pahuksen karttaa nähnyt saatikka tutkinut. Eikä piirustuksesta voi silti erehtyä. Siellä olen kuulemma elänyt nykyisen henkioppaani kanssa. Tämän, joka keskusteluja nyt virittää.
Yksityiskohtia on tuhottomasi. Vieläkö oot kuulolla? - Marcel
jaana kirjoitti:
No jos luit sen jälkimmäisen tuolla toisessa ketjussa niin tiedät suunnilleen mistä on kysymys. Mielenkiintoinen keskustelu alkoi ja jatkuu edelleen.
Muun muassa että rajamatto tarkoittaa samaa kuin muistiportti, sitten mun pitäis etsiä joku Pasi, ja lopuksi mä piirsin jotain mielestäni käsittämätöntä mutta arvasinkin sitten mikä se on. Eikä tarvinnu kuin käydä tarkistamssa. Kos-saaren kartta. Enkä ikinä, en ikinä ole koko pahuksen karttaa nähnyt saatikka tutkinut. Eikä piirustuksesta voi silti erehtyä. Siellä olen kuulemma elänyt nykyisen henkioppaani kanssa. Tämän, joka keskusteluja nyt virittää.
Yksityiskohtia on tuhottomasi. Vieläkö oot kuulolla?Unessako tällaista infoa tulee? Onko se muistiportti jonnekin sielumuistiin?
Ovatko yksityiskohdat järkeenkäypiä ja "mahdollisia"?
Onpas jännää! - oppilas
jaana kirjoitti:
No jos luit sen jälkimmäisen tuolla toisessa ketjussa niin tiedät suunnilleen mistä on kysymys. Mielenkiintoinen keskustelu alkoi ja jatkuu edelleen.
Yksityiskohtia on tuhottomasi. Vieläkö oot kuulolla?Puutun väliin. Tämä menee mielenkiintoiseksi. Minut etsittiin muutama viikko sitten suojelijani toimesta samanlaisella "oudolla" tavalla ja nyt olemme hyvin intensiivisesti käyneet läpi yhteisiä elämiämme (joka on ollut ensiarvoisen tärkeää, juuri tuon muistihomman (rajamaton)takia että siitä pääsisi eteenpäin). Yksityiskohtiin en tässä foorumissa aio mennä enempää, mutta tiedän, että sinä olet nyt menossa samaan vaiheeseen. Etsi tuo tyyppi vaikka mikä olisi! Ja muuten Tellukin näköjään etsii jotain tyyppiä, jonka näyssään näki (täähän on jo kohta hykerryttävää!)
- jaana
oppilas kirjoitti:
Puutun väliin. Tämä menee mielenkiintoiseksi. Minut etsittiin muutama viikko sitten suojelijani toimesta samanlaisella "oudolla" tavalla ja nyt olemme hyvin intensiivisesti käyneet läpi yhteisiä elämiämme (joka on ollut ensiarvoisen tärkeää, juuri tuon muistihomman (rajamaton)takia että siitä pääsisi eteenpäin). Yksityiskohtiin en tässä foorumissa aio mennä enempää, mutta tiedän, että sinä olet nyt menossa samaan vaiheeseen. Etsi tuo tyyppi vaikka mikä olisi! Ja muuten Tellukin näköjään etsii jotain tyyppiä, jonka näyssään näki (täähän on jo kohta hykerryttävää!)
Marcel:
Ei unessa! Valveilla! Mä pystyn, kiitos harjoitusten, eristämään itseni kädestäni ja totta vie jollakin on asiaa. Yöllä tapahtuu tosin kaikkea myös, mutta sitä en muista valveilla.
Muistiportti lienee juuri portti sielumuistiin ja ehkä myös ylipäätään käsite tilalle, jossa tietoisuus on poistunut ruumiista ja matkalla kohti tietoa.
oppilas:
Miten sinä siis löysit suojelijasi? Tämä tapa on tosiaan outo mutta ehkä sopii mulle.
Tuo mun henkioppaani yrittää kertoa mulle jotain. Se yrittää piirtää jatkuvasti tarkempaa karttaa. Eka kartta täsmäs yks yhteen kos-saaren kanssa, mutta siinä on niitä pikkusaaria ympärillä ja nyt menee kolmas kartanpiirto. Ilmeisesti johonkin niistä pitäis yrittää paikallistua.
Hän sanoi olleensa kuningas ja minä hänen tyttärensä. Ja mun olis pakko löytää tuo Pasi. Mä vaan en tunne yhtään sen nimistä.
Tämä käy tosiaan jännittäväksi. - oppilas
Marcel kirjoitti:
Unessako tällaista infoa tulee? Onko se muistiportti jonnekin sielumuistiin?
Ovatko yksityiskohdat järkeenkäypiä ja "mahdollisia"?
Onpas jännää!Yhteydenoton jälkeen niitä alkaa tulla unissa, päivätajuntaan, puolittaisella automaattikirjoituksella. Nimenomaan sielumuistiin. Yksityiskohdat ovat pelottavan järkeenkäypiä (ja jopa unet ovat samoja!) Tästähän tulee vielä vaikka mitä. ja kaikki menee ikäänkuin itsestään, mutta pakottavalla tavalla.
- oppilas
jaana kirjoitti:
Marcel:
Ei unessa! Valveilla! Mä pystyn, kiitos harjoitusten, eristämään itseni kädestäni ja totta vie jollakin on asiaa. Yöllä tapahtuu tosin kaikkea myös, mutta sitä en muista valveilla.
Muistiportti lienee juuri portti sielumuistiin ja ehkä myös ylipäätään käsite tilalle, jossa tietoisuus on poistunut ruumiista ja matkalla kohti tietoa.
oppilas:
Miten sinä siis löysit suojelijasi? Tämä tapa on tosiaan outo mutta ehkä sopii mulle.
Tuo mun henkioppaani yrittää kertoa mulle jotain. Se yrittää piirtää jatkuvasti tarkempaa karttaa. Eka kartta täsmäs yks yhteen kos-saaren kanssa, mutta siinä on niitä pikkusaaria ympärillä ja nyt menee kolmas kartanpiirto. Ilmeisesti johonkin niistä pitäis yrittää paikallistua.
Hän sanoi olleensa kuningas ja minä hänen tyttärensä. Ja mun olis pakko löytää tuo Pasi. Mä vaan en tunne yhtään sen nimistä.
Tämä käy tosiaan jännittäväksi.suojelijani löysi minut. Se on liian ufo-juttu tälle foorumille, voin kyllä antaa vaikka sähköpostitse tietoa lisää (kysyn vielä varmuudeksi tuolta suojelijaltani miten tarkkaan voin kaiken kertoa). Annatko e-mail osoitteen? Marcelillekin voin infota, jos tarkempaa infoa haluaa.
- jaana
oppilas kirjoitti:
suojelijani löysi minut. Se on liian ufo-juttu tälle foorumille, voin kyllä antaa vaikka sähköpostitse tietoa lisää (kysyn vielä varmuudeksi tuolta suojelijaltani miten tarkkaan voin kaiken kertoa). Annatko e-mail osoitteen? Marcelillekin voin infota, jos tarkempaa infoa haluaa.
[email protected]
Mullekin alkaa pikku hiljaa tulla epämukava olo kirjotella näistä foorumilla. Mailatkaa siis. - opppilas
jaana kirjoitti:
[email protected]
Mullekin alkaa pikku hiljaa tulla epämukava olo kirjotella näistä foorumilla. Mailatkaa siis.Mailia tulee illemmalla....
- Marcel
jaana kirjoitti:
Marcel:
oppilas:
Tämä käy tosiaan jännittäväksi.Hienoa!
Niin... itse olen käyttänyt nimitystä "maailmankaikkeuden tietopankki", jonne itselläni on avautunut linkki. En tosin osaa sanoa minkä asteisena.
Kysymyksiin vain tulee vastauksia.
Onko siis kohdallasi kyseessä "automaattikirjoitus"? - jaana
opppilas kirjoitti:
Mailia tulee illemmalla....
Sain luvan puhua kanssasi!
- Marcel
jaana kirjoitti:
Marcel:
oppilas:
Tämä käy tosiaan jännittäväksi.Hienoa!
Niin... itse olen käyttänyt nimitystä "maailmankaikkeuden tietopankki", jonne itselläni on avautunut linkki. En tosin osaa sanoa minkä asteisena.
Onko siis kohdallasi kyseessä "automaattikirjoitus"? - jaana
Marcel kirjoitti:
Hienoa!
Onko siis kohdallasi kyseessä "automaattikirjoitus"?Siis on mulla "omakin linkki", ei tosiaankaan niin vahva kuin esim. sulla. Siitähän tämä kaikki kiinnostus lähtikin kun jotain perustietoja tuli jostain.
Mutta tämä ei siis ole sitä. Tämä on tosiaankin automaattikirjoitusta, jossa mun tehtävä on pitää kynä kädessä ja käsi passiivisena paperilla. Sitä pakottaa ihan vietävästi mutten koskaan tiedä kuin korkeintaan seuraavan sanan. - oppilas
jaana kirjoitti:
Sain luvan puhua kanssasi!
minä nyt mikään kuningatar ole ;)
lähetin kyllä vasta äsken sähköpostia tälle tyypille, mutta luulen, että ainkin perustietoa saat jokatapauksessa - jaana
oppilas kirjoitti:
minä nyt mikään kuningatar ole ;)
lähetin kyllä vasta äsken sähköpostia tälle tyypille, mutta luulen, että ainkin perustietoa saat jokatapauksessaÖöh...mielenkiintoinen kommunikaatiokeino teillä.
No etpä kai ;-) odotellaan.... - oppilas
jaana kirjoitti:
Ööh...mielenkiintoinen kommunikaatiokeino teillä.
No etpä kai ;-) odotellaan....hän on lihaa ja verta, mutta hänen roolinsa elämissäni on ollut tuo suojelija. (emmä nyt sentään henki-ihmisiltä mene lupaa kysymään tekemisistäni :O)
- jaana
oppilas kirjoitti:
hän on lihaa ja verta, mutta hänen roolinsa elämissäni on ollut tuo suojelija. (emmä nyt sentään henki-ihmisiltä mene lupaa kysymään tekemisistäni :O)
selvä se, parempi että kerrot lisää sitten. minä kysyin, kun kanava nyt kerrankin on auki niin ei itse viittis tehdä mitään kovin tyhmää
- Marcel
jaana kirjoitti:
Siis on mulla "omakin linkki", ei tosiaankaan niin vahva kuin esim. sulla. Siitähän tämä kaikki kiinnostus lähtikin kun jotain perustietoja tuli jostain.
Mutta tämä ei siis ole sitä. Tämä on tosiaankin automaattikirjoitusta, jossa mun tehtävä on pitää kynä kädessä ja käsi passiivisena paperilla. Sitä pakottaa ihan vietävästi mutten koskaan tiedä kuin korkeintaan seuraavan sanan.Just. Halusin vain tarkentaa, jotta tiedän tarkalleen minkälaisesta yhteydestä on kysymys.
Pitäisiköhän itsekin kokeilla vapaata kynää kädessä.
Onko sinulla ennakkoaavistus siitä milloin tekstiä alkaa tulemaan?
Kuinka vaivut tilaan, tai vaatiiko se mitään erityistä virittäytymistä? - Marcel
oppilas kirjoitti:
Yhteydenoton jälkeen niitä alkaa tulla unissa, päivätajuntaan, puolittaisella automaattikirjoituksella. Nimenomaan sielumuistiin. Yksityiskohdat ovat pelottavan järkeenkäypiä (ja jopa unet ovat samoja!) Tästähän tulee vielä vaikka mitä. ja kaikki menee ikäänkuin itsestään, mutta pakottavalla tavalla.
Voitko kertoa yksityiskohtaisempia esimerkkejä: mikä niiden sanomassa on pääasia?
- oppilas
Marcel kirjoitti:
Voitko kertoa yksityiskohtaisempia esimerkkejä: mikä niiden sanomassa on pääasia?
hetkellä mulle on opettu ajatusten hallinta ja näin jotain filmiltä.
Lisäksi olen nähnyt muutaman unen, jotka ovat olleet hyvin symbolisia. Ensimmäisellä tunnilla (sillä merkityksellisellä siis) näytettiin mitkä asiat pitää hoitaa pois mielestä ja missä järjestyksessä ne tehdään sekä selitetty tapahtumien kulkua, josta en nyt muista kaikkea. ja koko ajan on painotettu pelkojen hallintaa, jonka takia minäkin niitä edellisiä elämiäni kaivelin ja pääasiassa ne päivätajuntaankin tulevat jutut ovat vielä menneitä. unissa sitten tapahtuu muuta ja joskus on niitä hetkiä joista ei muista mitään. Sitten olen myös saanut jonkinlaisella automaattikirjoituksella viestin, joka minun täytyy toimittaa yhdelle tutulleni.
Mulle henk. koht. tärkein on ollut se, että on näytetty tehtäväni ja ne ihmiset jotka siihen liittyy (tai siis tekevät samaa asiaa). Mutta luulen, että sinä tiedät enemmän tästä hommasta kuin minä, mulla tää tieto kun on (vielä) keskittynyt minuun ja tuohon toiseen henkilöön, josta aiemmin jo kerroin. eli aika subjektiivista kuitenkin. Sitäpaitsi nyt on tapahtunut niin paljon, että en tiedä kuka tässä enää jaksaa odottaa. - Marcel
oppilas kirjoitti:
hetkellä mulle on opettu ajatusten hallinta ja näin jotain filmiltä.
Lisäksi olen nähnyt muutaman unen, jotka ovat olleet hyvin symbolisia. Ensimmäisellä tunnilla (sillä merkityksellisellä siis) näytettiin mitkä asiat pitää hoitaa pois mielestä ja missä järjestyksessä ne tehdään sekä selitetty tapahtumien kulkua, josta en nyt muista kaikkea. ja koko ajan on painotettu pelkojen hallintaa, jonka takia minäkin niitä edellisiä elämiäni kaivelin ja pääasiassa ne päivätajuntaankin tulevat jutut ovat vielä menneitä. unissa sitten tapahtuu muuta ja joskus on niitä hetkiä joista ei muista mitään. Sitten olen myös saanut jonkinlaisella automaattikirjoituksella viestin, joka minun täytyy toimittaa yhdelle tutulleni.
Mulle henk. koht. tärkein on ollut se, että on näytetty tehtäväni ja ne ihmiset jotka siihen liittyy (tai siis tekevät samaa asiaa). Mutta luulen, että sinä tiedät enemmän tästä hommasta kuin minä, mulla tää tieto kun on (vielä) keskittynyt minuun ja tuohon toiseen henkilöön, josta aiemmin jo kerroin. eli aika subjektiivista kuitenkin. Sitäpaitsi nyt on tapahtunut niin paljon, että en tiedä kuka tässä enää jaksaa odottaa.Kuullostaa selkeältä koulutukselta tulevaisuutta silmällä pitäen. Meidänhän nimenomaan tulee pystyä hallitsemaan ajatuksiamme ja siis myös pelkojamme, sillä ne tulevat toteutumaan silmänräpäyksessä.
Tulee siis pystyä säilyttämään NYT -hetki sellaisena millaisena sen haluaa olevan. Tietystikin mahdollisimman miellyttävänä ja onnellisena.
Itse olen tuota myös harjoitellut.
Kyllä se tehtäväkin sinulle selviää myöhemmin.
- melinda
Ihan tuttuja juttuja noi molemmat.. Ei niissä mitään ihmeellistä ole..
Mitä niistä haluat tietää..?- Putkiaivo
Onko omia kokemuksia niiden käytöstä? Minkälaisia tuloksia? Kuinka tarkkoja? Miten ja kuinka helposti opit (jos itse hallitset kyvyn) niiden käytön? Onko jokin "lempilelu" joka toimii paremmin kuin muut, esim. taikapeili, tai vesimalja?
- melinda
Putkiaivo kirjoitti:
Onko omia kokemuksia niiden käytöstä? Minkälaisia tuloksia? Kuinka tarkkoja? Miten ja kuinka helposti opit (jos itse hallitset kyvyn) niiden käytön? Onko jokin "lempilelu" joka toimii paremmin kuin muut, esim. taikapeili, tai vesimalja?
Kyllä, olen käyttänyt niitä ja monia muita sellaisia.. tulokset on olleet ihan hyviä, sen joko näkee symboleina tai liikkuvana kuvana.. liikkuva kuva on kuin suoraan siitä hetkestä, aika tarkka siis.
Se miten nopeasti sen oppii on yksilöllistä, joku voi joutua harjoittelemaan 20vuotta toinen 2päivää tai ei ollenkaan.. itse opin sen melko nopeasti (pari ekaa kertaa oli yhtä tyhjän kanssa mutta sitten alkoi tapahtua), tärkeää on rentoutuminen, keskittyminen ja täytyy olla avoin näkemälleen..
Peilistä en itse pidä.. vesimalja on jees.. kristallipallo (se kylläkin on lasia nykyään) on aivan mahtava.. - maij
melinda kirjoitti:
Kyllä, olen käyttänyt niitä ja monia muita sellaisia.. tulokset on olleet ihan hyviä, sen joko näkee symboleina tai liikkuvana kuvana.. liikkuva kuva on kuin suoraan siitä hetkestä, aika tarkka siis.
Se miten nopeasti sen oppii on yksilöllistä, joku voi joutua harjoittelemaan 20vuotta toinen 2päivää tai ei ollenkaan.. itse opin sen melko nopeasti (pari ekaa kertaa oli yhtä tyhjän kanssa mutta sitten alkoi tapahtua), tärkeää on rentoutuminen, keskittyminen ja täytyy olla avoin näkemälleen..
Peilistä en itse pidä.. vesimalja on jees.. kristallipallo (se kylläkin on lasia nykyään) on aivan mahtava..Kerrotko tarkemmin, miten sen teet! Mihin pitää keskittyä, mitä harjoitella...
- Putkiaivo
melinda kirjoitti:
Peilistä en itse pidä.. vesimalja on jees.. kristallipallo (se kylläkin on lasia nykyään) on aivan mahtava..Olen itse yrittänyt joskus vesimaljasta ja peilistä, mutten ole kummassakaan onnistunut. Ehkä olen vain kärsimätön ja luovutan parin epäonnistuneen yrityskerran jälkeen, tai sitten oman kuvajaisensa näkeminen peilistä häiritsee keskittymistä.
Olet ilmeisesti opetellut kyvyn alusta asti itse ilman opastajaa tai voimansiirtäjää.
Onko sinulla tietoa, voiko kyvyn siirtää kosketuksen avulla toiselle ihmiselle? Olen itse saanut "kaivonkatsojan" kyvyn isältäni, joka siirsi sen minuun laittamalla käden olkapäälleni etsiessäni vesisuonta varvun avulla. Alkujaan ei kykyä minulla ollut.
Olen ajatellut kokeilla kiiltävän epätasaisen pellin käyttöä, joka vääristäisi pinnasta heijastuvan häiritsevän kuvajaiseni. - Katju
Putkiaivo kirjoitti:
Olen itse yrittänyt joskus vesimaljasta ja peilistä, mutten ole kummassakaan onnistunut. Ehkä olen vain kärsimätön ja luovutan parin epäonnistuneen yrityskerran jälkeen, tai sitten oman kuvajaisensa näkeminen peilistä häiritsee keskittymistä.
Olet ilmeisesti opetellut kyvyn alusta asti itse ilman opastajaa tai voimansiirtäjää.
Onko sinulla tietoa, voiko kyvyn siirtää kosketuksen avulla toiselle ihmiselle? Olen itse saanut "kaivonkatsojan" kyvyn isältäni, joka siirsi sen minuun laittamalla käden olkapäälleni etsiessäni vesisuonta varvun avulla. Alkujaan ei kykyä minulla ollut.
Olen ajatellut kokeilla kiiltävän epätasaisen pellin käyttöä, joka vääristäisi pinnasta heijastuvan häiritsevän kuvajaiseni.itselläni ei kykyä ole, mutta olen antanut itselleni kertoa, että asiaa auttaa, mikäli katsoo keskittymisvälineen "reunoja" eikä keskusta, tuli vain tuosta peilikuvajutustasi mieleen...
- melinda
Scrying.. kyse on siis scryingistä eli heijastavasta pinnasta ennustamisesta. Mikä tahansa heijastava esine käy, tavallisempia ovat vesimaljat, peilit ja kristallipallot..
Korostan edelleenkin keskittymistä, mielikuvituksen on oltava "vapaana" ja näkemälleen on oltava avoin.. keskittyminen on tärkeää ja siksi suosittelenkin yrittämistä olematta ajattelematta mitään, sen lisäksi että se auttaa keskittymään se on myös omalaatuisen hauskaa..
Huoneen tulee olla hämärä, mutta sen verran valoisaa täytyy olla että lukeminen on juuri ja juuri mahdollista. Huoneessa pitäisi olla ikkuna pohjoiseen, se on tärkeää erityisesti kristallografiassa eli kristallipallosta ennustamisesta.. Olipa käytössä sitten kristallipallo, vesimalja tai jokin muu joka on pöydällä olisi hyvä että pöytä on peitetty jollakin tummalla kankaalla.
Harjoittelu on tärkeää.. tämä ennustus muoto tarvitsee kärsivällisyyttä, ei kannata lannistua jos ei heti näe mitään. Joskus jopa tämän taidon osaavat henkilöt joutuvat tuijottamaan tunti tolkulla ennen kuin näkevät jotain.. En kuitenkaan tarkoita sitä että jos on aloittamassa tämän taidon harjoittelemista että sitä pitäisi istua vesikippoon tuijottamassa tuntitolkulla.. esim. 15:llä minuutilla on hyvä aloittaa ja ajan kuluessa sitten on hyvä lisätä ajan pituutta.
Kyllä, kyvyn voi siirtää.. mutta kykyjen periytyminen on hyvin yleistä (yleisempää kuin siirto), uskon että sinulla on ollut kyseinen kyky mutta se on ollut vain piilossa ja on nyt tullut esiin. Ehkä isäsi kosketus toimi vain erään laisena laukaisimena kyvyn esiin tulemiselle..mutta myös siirto on mahdollinen, tosin et kertonut onko isälläsi enää tätä kykyä..- Putkiaivo
"Kyllä, kyvyn voi siirtää.. mutta kykyjen periytyminen on hyvin yleistä (yleisempää kuin siirto), uskon että sinulla on ollut kyseinen kyky mutta se on ollut vain piilossa ja on nyt tullut esiin. Ehkä isäsi kosketus toimi vain erään laisena laukaisimena kyvyn esiin tulemiselle..mutta myös siirto on mahdollinen, tosin et kertonut onko isälläsi enää tätä kykyä.."
Kaikki kyvyt on kaikilla ihmisillä, näin uskon, kyse on ulosannista kuten on tunnettujenkin kykyjen suhteen, esim. älykkyys, musikaalisuus, taiteellisuus, muisti, jne. Ne kyvyt, jos ei synnynnäisesti tule esiin, on herätettävä jollain keinoin.
Isälläni "taikavarvun" käyttökyky on synnynnäinen ja yhä edelleen toimiva.
Et ole kertonut, oletko täysin solitaire vai kuulutko kenties johonkin ryhmään joka
"harrastaa" näitä asioita. Itse asustelen Lounais-Suomessa, enkä tiedä täällä muita kuin nuo mitkä lehdissä mainostelevat itseään tarjoten ennustajan palveluita, ja heitähän on joka lähtöön, toiset osaavat asiansa, toiset ovat pelkkiä huijareita. Kerran vuosia sitten olen käynyt eräällä selvänäkijällä. Hän (nainen) ei käyttänyt mitään apuvälineitä, mutta aika taitava oli. - melinda
Putkiaivo kirjoitti:
"Kyllä, kyvyn voi siirtää.. mutta kykyjen periytyminen on hyvin yleistä (yleisempää kuin siirto), uskon että sinulla on ollut kyseinen kyky mutta se on ollut vain piilossa ja on nyt tullut esiin. Ehkä isäsi kosketus toimi vain erään laisena laukaisimena kyvyn esiin tulemiselle..mutta myös siirto on mahdollinen, tosin et kertonut onko isälläsi enää tätä kykyä.."
Kaikki kyvyt on kaikilla ihmisillä, näin uskon, kyse on ulosannista kuten on tunnettujenkin kykyjen suhteen, esim. älykkyys, musikaalisuus, taiteellisuus, muisti, jne. Ne kyvyt, jos ei synnynnäisesti tule esiin, on herätettävä jollain keinoin.
Isälläni "taikavarvun" käyttökyky on synnynnäinen ja yhä edelleen toimiva.
Et ole kertonut, oletko täysin solitaire vai kuulutko kenties johonkin ryhmään joka
"harrastaa" näitä asioita. Itse asustelen Lounais-Suomessa, enkä tiedä täällä muita kuin nuo mitkä lehdissä mainostelevat itseään tarjoten ennustajan palveluita, ja heitähän on joka lähtöön, toiset osaavat asiansa, toiset ovat pelkkiä huijareita. Kerran vuosia sitten olen käynyt eräällä selvänäkijällä. Hän (nainen) ei käyttänyt mitään apuvälineitä, mutta aika taitava oli.olen oppinut.. itse opiskellu, sillä en oikeastaan tähän tarvitse erillistä opetusta tämä on synnynnäinen kyky minulla..ennustan paljon ilman mitään apuvälineitä..
Ilmeisesti et ole törmännyt aikaisempiin kirjoittamiini juttuihin joten täältä pesee, olen noita, synnynnäinen noita.. ja ennustamisen taito on minulla veressä.. tiedän mistä puhun.. - Putkiaivo
melinda kirjoitti:
olen oppinut.. itse opiskellu, sillä en oikeastaan tähän tarvitse erillistä opetusta tämä on synnynnäinen kyky minulla..ennustan paljon ilman mitään apuvälineitä..
Ilmeisesti et ole törmännyt aikaisempiin kirjoittamiini juttuihin joten täältä pesee, olen noita, synnynnäinen noita.. ja ennustamisen taito on minulla veressä.. tiedän mistä puhun..Ehkäpä kristallipallosta näkemisen kyky avautuikin sinulle siksi niin helposti. Kun on synnynnäisesti herkkä esoteerisille kyvyille, niin apuvälineiden käyttö luonnistuu jo vähäisellä harjoittelulla.
Minkälaista hyötyä olet kyvyistäsi saanut käytännön elämässä? Oletko "nähnyt" voittoisan arvan kioskilla, tai oletko kenties kysynyt kristallipallolta mistä ihannekumppani löytyisi?
Onko varoittanut vaaroista, huonoista hankkeista joihin ei kannata ryhtyä? - melinda
Putkiaivo kirjoitti:
Ehkäpä kristallipallosta näkemisen kyky avautuikin sinulle siksi niin helposti. Kun on synnynnäisesti herkkä esoteerisille kyvyille, niin apuvälineiden käyttö luonnistuu jo vähäisellä harjoittelulla.
Minkälaista hyötyä olet kyvyistäsi saanut käytännön elämässä? Oletko "nähnyt" voittoisan arvan kioskilla, tai oletko kenties kysynyt kristallipallolta mistä ihannekumppani löytyisi?
Onko varoittanut vaaroista, huonoista hankkeista joihin ei kannata ryhtyä?Uskon siihen että luontaisella kyvylläni on vaikutusta ollut myös kristallipallon suhteen..
En näe tulevia tapahtumia (sillon kuin en käytä apuvälineitä), enkä kuule kuiskauksia vaan ne ovat tavallisia ajatuksia.. kyvystäni on kyllä ollut hyötyä, mutta joskus se on yhtä tyhjän kanssa.. esim. mitä tekee tiedolla että äiti aikoo leipoa tänään mustikkapullia..
Omia suhteita en ole tämän kyvyn kautta tutkaillut, enkä varmasti niin teekään.. pari ystävän palvelusta olen kyllä tehnyt ja tuloksekkaasti (lähinnä vastannut kysymykseen "onko meidän suhteellamme tulevaisuutta")
Vaaroista kyllä ja mitä ei kannata tehdä..niistä kyllä saan varoituksia.. - Putkiaivo
melinda kirjoitti:
Uskon siihen että luontaisella kyvylläni on vaikutusta ollut myös kristallipallon suhteen..
En näe tulevia tapahtumia (sillon kuin en käytä apuvälineitä), enkä kuule kuiskauksia vaan ne ovat tavallisia ajatuksia.. kyvystäni on kyllä ollut hyötyä, mutta joskus se on yhtä tyhjän kanssa.. esim. mitä tekee tiedolla että äiti aikoo leipoa tänään mustikkapullia..
Omia suhteita en ole tämän kyvyn kautta tutkaillut, enkä varmasti niin teekään.. pari ystävän palvelusta olen kyllä tehnyt ja tuloksekkaasti (lähinnä vastannut kysymykseen "onko meidän suhteellamme tulevaisuutta")
Vaaroista kyllä ja mitä ei kannata tehdä..niistä kyllä saan varoituksia..Poikamiehenä minua tietysti kiinnostaisi kristallipallon käyttö ihannenaisen löytämisessä.
Myös varoitukset hankkeista joihin ei kannata ryhtyä. - melinda
Putkiaivo kirjoitti:
Poikamiehenä minua tietysti kiinnostaisi kristallipallon käyttö ihannenaisen löytämisessä.
Myös varoitukset hankkeista joihin ei kannata ryhtyä.Jos sinä sitä kristallipalloon tuijottamista ajattelit kokeilla tuolta kannalta se ei kyllä onnistu. Et voi valita mitä sieltä tulet näkemään ja mihin aihealueeseen se liittyy..
Siinä tapauksessa suosittelisin kohtalontauluja. Niistä venus vastaa rakkautta koskeviin kysymyksiin. - Putkiaivo
melinda kirjoitti:
Jos sinä sitä kristallipalloon tuijottamista ajattelit kokeilla tuolta kannalta se ei kyllä onnistu. Et voi valita mitä sieltä tulet näkemään ja mihin aihealueeseen se liittyy..
Siinä tapauksessa suosittelisin kohtalontauluja. Niistä venus vastaa rakkautta koskeviin kysymyksiin.En ole koskaan kuullut puhuttavankaan kohtalontauluista, mitä ne ovat ja kuinka niitä käytetään.
Miksei aihetta voi valita kristallipalloa katsottaessa, eivätkös ennustajat tee juuri niin?
Muistuipa nyt mieleeni vielä yksi apuväline, heiluri. Sitähän käytetään juuri haluttuun tarkoitukseen kuten varpuakin, ja tiedetään sen toimineen.
Luin eräästä alan kirjasta, kuinka nainen heiluria käyttäen selvitti miehensä uskottomuuden. Hän otti kartan ja kävi läpi kaupungit kunnes heiluri alkoi pyöriä. Sen jälkeen kaupunginosat, ja kadut. Lopuksi kadunvarrelta yksittäiset rakennukset karttaan merkittyjen numeroiden mukaan.
Nainen lähti ajamaan kaupunkiin ja löysi heilurin osoittamalta paikalta hotellin. Hän jäi eteisaulaan istumaa ja odottamaan. Kahden tunnin odottelun jälkeen nainen näki miehensä tulevan aulaan vieraan naisen kanssa.
Heiluri on todella oiva apuväline jos on kykyä saada se toimimaan. Televisiossa näytettiin kuinka eräs mies ulkomailla etsi heilurin ja kartan avulla öljysuonia, ja paikansi vuotokohdat rikkoontuneissa maanalaisissa öljyputkissa. - melinda
Putkiaivo kirjoitti:
En ole koskaan kuullut puhuttavankaan kohtalontauluista, mitä ne ovat ja kuinka niitä käytetään.
Miksei aihetta voi valita kristallipalloa katsottaessa, eivätkös ennustajat tee juuri niin?
Muistuipa nyt mieleeni vielä yksi apuväline, heiluri. Sitähän käytetään juuri haluttuun tarkoitukseen kuten varpuakin, ja tiedetään sen toimineen.
Luin eräästä alan kirjasta, kuinka nainen heiluria käyttäen selvitti miehensä uskottomuuden. Hän otti kartan ja kävi läpi kaupungit kunnes heiluri alkoi pyöriä. Sen jälkeen kaupunginosat, ja kadut. Lopuksi kadunvarrelta yksittäiset rakennukset karttaan merkittyjen numeroiden mukaan.
Nainen lähti ajamaan kaupunkiin ja löysi heilurin osoittamalta paikalta hotellin. Hän jäi eteisaulaan istumaa ja odottamaan. Kahden tunnin odottelun jälkeen nainen näki miehensä tulevan aulaan vieraan naisen kanssa.
Heiluri on todella oiva apuväline jos on kykyä saada se toimimaan. Televisiossa näytettiin kuinka eräs mies ulkomailla etsi heilurin ja kartan avulla öljysuonia, ja paikansi vuotokohdat rikkoontuneissa maanalaisissa öljyputkissa.dowsing.. eli siihen kuuluu taikavarvun käyttö sekä radistesia eli heilurin käyttö. Heiluriksi käy melkein mikä tahansa, itse käytän neulaa ja lankaa ja olen saanut sen myös toimaankin. Kun olet saanut itsellesi heilurin kannattaa testata se jollakin helpolla kysymyksellä miten se vastaa kyllä ja miten ei.. yleensä pyörivä liike tarkoittaa kyllä ja edestakaisin liike ei. Itse testasin heilurin hyvin yksinkertaisella tavalla kirjoitin paperille eri nimiä ja pyysin heiluria näyttämään mikä on minun nimeni..se on kyllä harvinaisen hyödyllinen kapistus. Huomauttaisin että oli ennustus väline mikä tahansa älä anna muiden käyttää sitä, sillä se saattaa seota.
Kohtalontaulut ovat sellainen hyvinkin omaperäinen tapa ennustaa, mutta aivan käytännöllinen sekin.
Tai voithan sinä kokeilla geomantiaa eli levittää hiekkaa johonkin astiaan tasaisesti ja ottaa jonkin kepin sulkea silmät laskea käsi rennosti niin että kepin pää koskettaa hiekkaa ja pyytää sitten tulevan kumppanisi etunimen ekaa kirjainta tai nimeä. Saman voi kylläkin tehdä lyijykynällä ja paperilla, huoneen tulee olla hämärä.
Tai sitten leikkaat omenkuoren niin ettei missään välissä katkea ja heität sen kuoren olkasi yli ja katsot mitä kirjainta se muistuttaa, sen pitäisi olla tulevan kummpanisi nimen alkukirjain..
..mitäs vielä..no ei nyt tule mitään muuta mieleen..
Paitsi että siitä kristallipallosta.. ..hmm..kai jotkut niinkin tekevät, itse en ole kuitenkaan koittanut ja se on hyvinkin epävarma tapa sillä et voi olla varma vaikka miten keskittyisit asiaan josta haluat tietää että liittyykö se siihen ollenkaan.. - Putkiaivo
melinda kirjoitti:
dowsing.. eli siihen kuuluu taikavarvun käyttö sekä radistesia eli heilurin käyttö. Heiluriksi käy melkein mikä tahansa, itse käytän neulaa ja lankaa ja olen saanut sen myös toimaankin. Kun olet saanut itsellesi heilurin kannattaa testata se jollakin helpolla kysymyksellä miten se vastaa kyllä ja miten ei.. yleensä pyörivä liike tarkoittaa kyllä ja edestakaisin liike ei. Itse testasin heilurin hyvin yksinkertaisella tavalla kirjoitin paperille eri nimiä ja pyysin heiluria näyttämään mikä on minun nimeni..se on kyllä harvinaisen hyödyllinen kapistus. Huomauttaisin että oli ennustus väline mikä tahansa älä anna muiden käyttää sitä, sillä se saattaa seota.
Kohtalontaulut ovat sellainen hyvinkin omaperäinen tapa ennustaa, mutta aivan käytännöllinen sekin.
Tai voithan sinä kokeilla geomantiaa eli levittää hiekkaa johonkin astiaan tasaisesti ja ottaa jonkin kepin sulkea silmät laskea käsi rennosti niin että kepin pää koskettaa hiekkaa ja pyytää sitten tulevan kumppanisi etunimen ekaa kirjainta tai nimeä. Saman voi kylläkin tehdä lyijykynällä ja paperilla, huoneen tulee olla hämärä.
Tai sitten leikkaat omenkuoren niin ettei missään välissä katkea ja heität sen kuoren olkasi yli ja katsot mitä kirjainta se muistuttaa, sen pitäisi olla tulevan kummpanisi nimen alkukirjain..
..mitäs vielä..no ei nyt tule mitään muuta mieleen..
Paitsi että siitä kristallipallosta.. ..hmm..kai jotkut niinkin tekevät, itse en ole kuitenkaan koittanut ja se on hyvinkin epävarma tapa sillä et voi olla varma vaikka miten keskittyisit asiaan josta haluat tietää että liittyykö se siihen ollenkaan..Kertoessasi geomantiasta mainitsit, että voi tehdä kynällä ja paperilla hämärässä huoneessa. Siitä tuli mieleeni vielä yksi konsti jota muutamat "maagikot" käyttävät, automaattikirjoitus. On sinullekin ilmeisesti tuttu asia.
Olen itse yrittänyt joskus automaattikirjoitusta, mutten ole saanut tuloksia, olisiko taas liiallinen kärsimättömyys syynä. - melinda
Putkiaivo kirjoitti:
Kertoessasi geomantiasta mainitsit, että voi tehdä kynällä ja paperilla hämärässä huoneessa. Siitä tuli mieleeni vielä yksi konsti jota muutamat "maagikot" käyttävät, automaattikirjoitus. On sinullekin ilmeisesti tuttu asia.
Olen itse yrittänyt joskus automaattikirjoitusta, mutten ole saanut tuloksia, olisiko taas liiallinen kärsimättömyys syynä.Saattaa hyvinkin olla, aina näissä kärsivällisyys on hyve ja harjoitusta harjoitusta..
Tai tietenkin voisi olla että silloin ei yksinkertaisesti ole mitään kerrottavaa..vaikka olisikin kyseessä kysymys joka tarvitsee vastauksen kyllä tai ei..ei aina voi saada vastausta..kannataa siis koittaa aina jonkin ajan kuluttua uudelleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834