Onko tietoa kyseisen mallin virtalukonpohjan
vaihdosta.Kuinka lukkosylinteri vapautetaan pesästään.
Virtalukon pohja,Astra G -98
1
4352
Vastaukset
- Omaseppä
Astra G -99 virtalukon pohjan vaihto: Irroita ensin yläpuolen muovisuoja, se on
Kiinni kahdella ristipääruuvilla ratin takana. Saat muovitulppien takana olevat ruuvit
Näkyviin kun käännät rattia 90 astetta . Yläkansi kammetaan saumasta auki.
Alakansi on kiinni kahdella torx ruuvilla yläpuolelta ja yhdellä alapuolelta, ota kansi pois. Sitten viiksikytkimet pois, ne lähtee kiinnitysklipsejä painamalla helposti.
Lukkosylinterin joutuu irroittamaan. Se on lukittu sylinterin sivussa olevalla painosalvalla, jota pääsee painamaan yläpuolella olevasta pienestä reijästä. Paina
pienellä meisselillä ja vedä sylinteri ulos. Sitten otetaan kytkentärasia irti pohjaosasta painamalla pohjaosan sivulla olevasta reijästä näkyvää vaaleata
Lukitusklipsiä(sitä pitää painaa mahd.paljon rattiakselin puolelta, on aika tiukassa)
Pohjaosa irroitetaan painamalla kiinnitys klipsejä ja vetämällä ALASpäin.
Lukkosylinteriä takaisin laittaessa huomioi sylinterin ja pohjan asento, jos ei sylinteri
mene ihan paikalleen syynä voi olla rattilukon kieleke sylinterin alareunassa,paina
se alas. Sitten kasaus jopa kokeilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016