mulla on bmw 518 i, olisin laittamassa siihen turboa ni mitä kaikkia muutoksia pitää moottoriin tehä että sais toimimaan ku siinä ei alkuperäsesti oo?eikö siihe jtn kaasuläppiä sun muuta tarvi?
turbo autoon
7
4194
Vastaukset
- 200sx
homma on noinkin hyvin hallussa, niin ehkä olis parasta kun antaisit jonkun joka tietää mitä tekee,tehdä toi turbo homma.tai sitten asennat sen itse ja toteat ettei homma toimi.
- >TurbotOn<
...eli jos tietotaito on tuota luokkaa on parempi ostaa valmis turbo-auto.Yrittämällä tehdä itse saat vain vikaherkän,huonosti toimivan auton joka tulee vieläpä loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin vakioturbo.Niin se vaan on.Ei se turbottaminen ole ihan pulttaa kiinni ja aja-tyylistä hommaa.Eteenkään jos ei ole hommasta yhtään "hajulla".Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään vittuilla...
- Nimetön
>TurbotOn< kirjoitti:
...eli jos tietotaito on tuota luokkaa on parempi ostaa valmis turbo-auto.Yrittämällä tehdä itse saat vain vikaherkän,huonosti toimivan auton joka tulee vieläpä loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin vakioturbo.Niin se vaan on.Ei se turbottaminen ole ihan pulttaa kiinni ja aja-tyylistä hommaa.Eteenkään jos ei ole hommasta yhtään "hajulla".Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään vittuilla...
en minä sitä ole asentamassa vaan laitatan sen jollain.sitä vaan että meneekö paljon rahaa osiin ja muihin?ja että mitä tarvii tehä?
- 200sx
Nimetön kirjoitti:
en minä sitä ole asentamassa vaan laitatan sen jollain.sitä vaan että meneekö paljon rahaa osiin ja muihin?ja että mitä tarvii tehä?
hintaa kysyä siltä kuka sen homman aikoo tehdä.karkeesti arvioiden hintaa alkaen 2000 euroa jos joku kaveri tekee sen käytetyistä osista.liikkeissä sit jonkun verran enemmän.turbo moottoria tehdessä vain taivas on rajana rahan menossa.
- toimiiki
eikös tällä palstalla joku ollut laittanyt puuturbon johonkin vehkeesen,ainakin uhosi niin tehneensä.hän varmaankin ja monet muutkin "gurut" tietävät miten se homma tehdään
- jani.q
Hyvin kuulemma pelittää,lastutkin saa kuulemma samalla kun puusta veistelee.Kaveri kertoi tehneensä myös propelin puusta kun metallinen ei oikein kestänyt,nyt on sekin hoidettu.On kyllä oikea pro-turbo mies tämä tekijä,hatussakin pyörii propelli kesät talvet.Antaa neuvoja mielellään.
- tietäjät
tässä linkissä on pari varmaa tietäjää
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=4500000000000158&posting=22000000031784591
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128