turbo autoon

turbis

mulla on bmw 518 i, olisin laittamassa siihen turboa ni mitä kaikkia muutoksia pitää moottoriin tehä että sais toimimaan ku siinä ei alkuperäsesti oo?eikö siihe jtn kaasuläppiä sun muuta tarvi?

7

4282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200sx

homma on noinkin hyvin hallussa, niin ehkä olis parasta kun antaisit jonkun joka tietää mitä tekee,tehdä toi turbo homma.tai sitten asennat sen itse ja toteat ettei homma toimi.

• >TurbotOn<

...eli jos tietotaito on tuota luokkaa on parempi ostaa valmis turbo-auto.Yrittämällä tehdä itse saat vain vikaherkän,huonosti toimivan auton joka tulee vieläpä loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin vakioturbo.Niin se vaan on.Ei se turbottaminen ole ihan pulttaa kiinni ja aja-tyylistä hommaa.Eteenkään jos ei ole hommasta yhtään "hajulla".Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään vittuilla...

• Nimetön
        >TurbotOn< kirjoitti:

...eli jos tietotaito on tuota luokkaa on parempi ostaa valmis turbo-auto.Yrittämällä tehdä itse saat vain vikaherkän,huonosti toimivan auton joka tulee vieläpä loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin vakioturbo.Niin se vaan on.Ei se turbottaminen ole ihan pulttaa kiinni ja aja-tyylistä hommaa.Eteenkään jos ei ole hommasta yhtään "hajulla".Eikä nyt ole tarkoitus mitenkään vittuilla...

en minä sitä ole asentamassa vaan laitatan sen jollain.sitä vaan että meneekö paljon rahaa osiin ja muihin?ja että mitä tarvii tehä?

• 200sx
        Nimetön kirjoitti:

en minä sitä ole asentamassa vaan laitatan sen jollain.sitä vaan että meneekö paljon rahaa osiin ja muihin?ja että mitä tarvii tehä?

hintaa kysyä siltä kuka sen homman aikoo tehdä.karkeesti arvioiden hintaa alkaen 2000 euroa jos joku kaveri tekee sen käytetyistä osista.liikkeissä sit jonkun verran enemmän.turbo moottoria tehdessä vain taivas on rajana rahan menossa.

• toimiiki

eikös tällä palstalla joku ollut laittanyt puuturbon johonkin vehkeesen,ainakin uhosi niin tehneensä.hän varmaankin ja monet muutkin "gurut" tietävät miten se homma tehdään

• jani.q

Hyvin kuulemma pelittää,lastutkin saa kuulemma samalla kun puusta veistelee.Kaveri kertoi tehneensä myös propelin puusta kun metallinen ei oikein kestänyt,nyt on sekin hoidettu.On kyllä oikea pro-turbo mies tämä tekijä,hatussakin pyörii propelli kesät talvet.Antaa neuvoja mielellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      72
      9733
    2. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      140
      9337
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      105
      6769
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      198
      5178
    5. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      173
      4919
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      144
      3734
    7. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      170
      2571
    8. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      2539
    9. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      164
      2403
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      58
      2232
    Aihe