Ostin uuden tietokoneen ja tarvitsisin siihen tuon WEP-avaimen,että voisin yhdistää omaan langattomaan verkkooni... Elikkäs mistä kyseinen avain mahtaa löytyä?
Oman langattoman verkon WEP-avaimen löytäminen?
5
9535
Vastaukset
- määritellään
itse koneen langattomissa asetuksissa.
- mutta?
kuinka voin nähdä sen WEP avaimen?
- määritellään
mutta? kirjoitti:
kuinka voin nähdä sen WEP avaimen?
reitittimen asetuksiin sen osoitteella, muotoa http://192.168.1.1 mallista riippuen.
Jos sielläkään ei näy ja salasana on unohtunut niin reititin täytyy resetoida ja asetukset laittaa uusiksi.
Käytä mieluummin WPA-salausta jos mahdollista.
- homersimpson
Ostin 2014 Philipsin Smart TV:n. Edelleen tälläkin vuosikymmenellä se kysyy vain WEP hexadesimaalinumeroa. Tässä nyt koitetaan sellainen luoda.
- wpa1
Philipsin telkkari kyllä hyväksyy sen salasanan minkä olet asettanut langattomalle modeemille. Suosittelen myös muuttamaan salauksen WPA - muotoon koska se on hieman hankalammin murrettavissa ja etsittävissä vaikka liikenteen kaappaisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838