Kertokaa miten nämä käyvät yksiin?
kaksonen N ja härkä M
11
2829
Vastaukset
- ..mietin
itsekin ja olen kaksosN..käypä lukaisemassa Härkäsivulta..jos kiinnostaa oma tapaukseni(:
- ...viisaat..
näillä kahdella olisi loistavaa seksielämää(:
itselläni kiinnostuksen kohteena härkämies ja olen kaksosnainen ja meillä vissiin jotkut venukset on samalla aallonpituudella eli toi yllämainittu elämä olis kai sit hyvinkin antoisaa vaan en ole päässyt kokeilemaan...muutenki kaveritasolla kaikki jutut osuu hyvin yksiin..vaikka jotkut "viisaat" väittää että täysin mahdoton yhdistelmä etteivät ymmärrä toisiaan lainkaan...- Härkämies-75
Aina kun olen tuntenut siulujen sympätiaa niin melkein poikkeuksetta kaksosnainenhan siinä. Toimii kaveripohjalta ja muutenkin. Tälläkin hetkellä on suhde ehkäpä elämäni rakkauteen ainakin toivoisin niin... mutta kannattaa ehdottomasti yrittää alkuvaiheessa voi olla riitoja , mutta suhteessa on kipinää joka pitää suhteen yllä....juu ja seksi tosiaankin toimii...ei muuta kuin härkää sarvista:)
- Helmi vain
Härkä 21.4.-20.5. - Kaksoset 21.5.-21.6.
Kaunis Härkä kiehtoo valloitushaluista Kaksosta, ja hän saattaakin viedä Härältä hetkeksi jalat alta. Todellisuudessa tämä eläinradan vilkkain merkki on Härälle aivan liian huikentelevainen, eikä Härän hidas omistushalu pidemmän päälle huvita Kaksosta tippaakaan. Yksi helmi.
(5 helmeä paras) - KaksosNaikkonen
Seksi oli tosiaan mahtavaa, kenties parasta mitä olen kokenut... Mutta loppujen lopuksi ei vain sovittu yhteen... Tosin tämä härkä mies oli aika epävakaa ihmisenä, paljon alkoholia ja muuta. Ei rutiineja elämässä, mutta sai totta tosiaan hetkeksi jalat alta ja unohtamaan ne omat arvot.
- ...päin...
...toimii ainakin hyvin, Kaksosmies haluaa tyydyttää Härkänaisen vivahteikkaat seksitarpeet antaumuksella. Valitettavasti vaan monen muunkin naisen! Ja ilman minkäänlaisia syyllisyydentuntoja, veri vaan vetää kaikkien mahdollisten helmoihin.
- on...
Olen kaksosnainen ja olen tapaillut pariakin härkämiestä... Ensimmäinen suhde kesti 5-vuotta ja toisessa molemmat olivat niin itsepäisiä, että seurustelusta ei oikein voinut puhua, mutta n.vuoden ajan tapailtiin. Molemmissa tapauksissa seksi aivan mahtavaa! Hyvin intohimoinen ja kipinöivä suhde molempien kanssa. Aluksi toimii hyvin, mutta härän on ehkä hiukan vaikea ymmärtää villiä kaksosta... Kemia toimii, mutta pidemmän päälle hyvin myrskyisä suhde..
Mikäköhän merkki villille kasoselle sopisi? :)- on vesimies
Hyvin tyydyttävä seksisuhde.
Itse kuitenkin annan aina sydämeni härälle. Pitkälle, hoikalle, sensuellille härälle. Yhdestä vielä vieroittelen itseäni, ja seuraava on jo kiikarissa. Tai haaveissa.
Kaksosnainen.
- myös kaksosnainen
pakko tosiaan rueta vastailee, voin kertoa kokemuksesta että hyvin käyvät yksiin. mieheni on härkä ja itse olen kaksonen on oltu jo vuosia yhdessä. härkä mies on tosi huomaavainen, rakastava ja ei taatusti ole menossa ensimmäiseks vieraisiin, seksielämässäkään ei todellakaan ole mitään valittamista edelleenkään näi vuosienkaan jälkeen.
- voi toimiakin
mutta jos kimpassa ovat kaksosmies ja härkänainen, niin ei tule mitään.
- kaksosmies
Juu ei varmaan.Meillä ollaan oltu yhdessä jo pitkään,ja naimisissakin vuosikaudet.
Siinä ei paljon horoskoopit paina,kun kaksi normaalia järkevää ihmistä tykkäävät toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859