kertokaa nyt!

kaksosnainen

Mistä tietää mitä härkämiehen päässä liikkuu?
Tässä olen ystävystynyt erään kanssa ja puhumme kaikesta maan ja taivaan väliltä keskenämme ja jutut tosissaan osuu yksiin ja huumorikin on kovin samanlaista..tällä härkämiehellä on naisystävä joka myös härkä ja kaikesta kuulostaa, että ei oikein heillä kemiat kohtaa saati olis niitä molemminpuolisia tunteita toisiinsa mitä parisuhteessa tarvittaisiin..siinä alkaa ongelmat mulla, kun puhun tälle härkäystävälleni muista miehistä, varsinkin jos sanon olevani yhteydessä johonkuhun muuhun, ihan vain tuttavuuden merkeissä, ihan selkeesti siinä vaiheessa mielestäni on jonkinasteista mustasukkaisuutta havaittavissa...kuvitteleeko härkämies omistavansa kaikki naispuoliset ystävänsäkin?Sitten taas toisaalta "naittaa" minulle omia vapaita kavereitaan...sit jos leikilläni heitän vitsiä tyyliin, että voisin hänen kaverista kiinnostuakin, niin taas haiskahtaa mustikselta?Mikä on, kun härkämies itse roikkuu suhteessa joka ei etene mihinkään ja kuitenkin kuvittelee omistavansa samaan aikaan muita naisia? Koska astuu karuun todellisuuteen ja huomaa ettei hänestä oikeesti välitetä siinä voimassa olevassa suhteessa ja irrottaa edes yhteen mahdottomaan suuntaan otteensa? Kaikkee ei voi kerralla saada...kun tässä voisi mullakin olla tunteita tätä härkämiestä kohtaan, mutta ei ole tapana sekaantua varattuihin.Ja itse en jaksais olla varanainen jemmassa pahan päivän varalle...Kaksosta pidetään ristiriitaisena persoonana, mutta nyt olen kohdannut vielä monimutkaisemman tapauksen...

13

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et voi sekaantua

      varattuun ja koska merkit on ilmassa ettei luovu onnettomasta suhteestaan, saat itsellesi vain huonon mielen ja onko varalla olokaan niin herkkua, anna olla.

    • Irrota...

      ...niin pääset helpommalla. Toi on niiiiiiin tyypillistä härkämiehille. Pönkittävät itsetuntoaan pitämällä useita naisia narunpäässä samanaikaisesti.Elä vaan omaa elämääsi, nauti siitä ja jätä se pönkki omaan arvoonsa. Niin minäkin tein vuoden tuota piiripienipyörii-leikkiä leikittyäni.

      • kaksosnainen

        voimille käy olla tässä tilanteessa...ja mielessä käyny jopa että luovun myös ystävyydestä.. kun ei muu ole mahdollista koska oikeustajuni sanoo että ei varattuja kiitos..se vaan kun ei oo kavereita liikaa..mutta ei oo ennen ollu näin voimille käyvää ystävyysuhdetta..


    • hakkä lady

      Helsingistä??.. ja 34 v??

      • kaksos...

        ..kyllä nyt ollaan kehäkolmosen ulkopuolella ja reilusti.eikä ikäkään osu.


      • kuulostaa tutulta
        kaksos... kirjoitti:

        ..kyllä nyt ollaan kehäkolmosen ulkopuolella ja reilusti.eikä ikäkään osu.

        tekstiltä mitä kirjoittelit tästä härkämiehestä.


      • härkä lady
        kaksos... kirjoitti:

        ..kyllä nyt ollaan kehäkolmosen ulkopuolella ja reilusti.eikä ikäkään osu.

        sanon yhden jutun...
        jos härkäM ja härkäN ei toimii.. tai härkä nainen ei halua sitoutua härkä mieheen.. niin hän ei oikeastti halua olla sen miehen kanssa.. eli jos todella haluat tätä miestä... niin.. kannattaa pitää kiini... mutta muista että hän tulee olemaan ainoa sun mieheksi .. .. jos kaipat just siitä... niin .. ;)

        jos haluat kuitenkin sitä vapautta... niin kannatta sanoa nyt heti.. " sulla on joku, mulla on joku... tasapeli!"..
        heti kannattaa asenta tasaarvoa.. muuten härkä mies ei arvosta mitä hän on saanut.. sinulta !

        mut tämä on vain mun mielipide.. tunnen itseni härkänä... vaikka olenkin nainen :)..


      • kaksos...
        kuulostaa tutulta kirjoitti:

        tekstiltä mitä kirjoittelit tästä härkämiehestä.

        ..kuin treen korkeudelta... itään tai länteen(:


      • kaksos...
        härkä lady kirjoitti:

        sanon yhden jutun...
        jos härkäM ja härkäN ei toimii.. tai härkä nainen ei halua sitoutua härkä mieheen.. niin hän ei oikeastti halua olla sen miehen kanssa.. eli jos todella haluat tätä miestä... niin.. kannattaa pitää kiini... mutta muista että hän tulee olemaan ainoa sun mieheksi .. .. jos kaipat just siitä... niin .. ;)

        jos haluat kuitenkin sitä vapautta... niin kannatta sanoa nyt heti.. " sulla on joku, mulla on joku... tasapeli!"..
        heti kannattaa asenta tasaarvoa.. muuten härkä mies ei arvosta mitä hän on saanut.. sinulta !

        mut tämä on vain mun mielipide.. tunnen itseni härkänä... vaikka olenkin nainen :)..

        ..sitä että saisin olla YHDEN miehen nainen ja mies olis YKSIN mun..kunnes kuolema erottaa..vaikka kaksonen olenkin ja vaikka kaksosista väitettäs mitä muuta...


      • yksi härkä (n)
        härkä lady kirjoitti:

        sanon yhden jutun...
        jos härkäM ja härkäN ei toimii.. tai härkä nainen ei halua sitoutua härkä mieheen.. niin hän ei oikeastti halua olla sen miehen kanssa.. eli jos todella haluat tätä miestä... niin.. kannattaa pitää kiini... mutta muista että hän tulee olemaan ainoa sun mieheksi .. .. jos kaipat just siitä... niin .. ;)

        jos haluat kuitenkin sitä vapautta... niin kannatta sanoa nyt heti.. " sulla on joku, mulla on joku... tasapeli!"..
        heti kannattaa asenta tasaarvoa.. muuten härkä mies ei arvosta mitä hän on saanut.. sinulta !

        mut tämä on vain mun mielipide.. tunnen itseni härkänä... vaikka olenkin nainen :)..

        Haluaisin tietää härkä ladyltä mistä sun miehes kotoisin?


      • härkä lady
        yksi härkä (n) kirjoitti:

        Haluaisin tietää härkä ladyltä mistä sun miehes kotoisin?

        Hei.. nyt hän asuu Helsingissa.. mutta jostain muualta kotoisin..
        mies on 34 vuotias


    • cauris

      härkä ei osaa olla jättäjä, joten odottaa tulevansa jätetyksi. Niin kauan käyttäytyy kuin mikäkin hunsvotti, jotta oma nainen tajuaisi. (Jotkut ei vaan valitettavasti tajua....)
      Sinusta hän toivoo ehkä palasen lohtupiirasta, intohimoa, läheisyyttä...kaikkea sitä, mitä hän ei kotonaan saa. Samaan aikaan hän ei todennäköisesti halua olla kenekään kanssa. Tai sitten hän hyvin mieluusti vaihtaisi sinuun, mutta ei kannata tässä vaiheessa, laitat itsesi sellaiseen soppaan, ettei paremmasta väliä.
      Eli voit mennä fyysiselle tasolle hänen kanssaan, jos moraali kestää. Hän kykenee irtautumaan, kun huomaa ihastuneensa johonkin muuhun. Tai sitten ei...mutta jos hän puhuu sinulle parisuhteestaan, olet jo hyvällä matkalla kakkosnaiseksi. Valitse itse mitä teet.
      Itse puhuisin suoraan ystävänä, että hänen on turha tuhlata aikaansa suhteessa joka on onneton, se on myös väärin sitä toista osapuolta kohtaan. Korosta, että hän on viehättävä ja saa varmasti uuden naisen, jonka kanssa voisi olla onnellisempi, jos on nyt onneton. Tai sitten hänen täytyy korjata oma suhteensa. Kuitenkin ulkoista itsesi tästä tilaneesta ikäänkuin sinä et sitten ole se vaihtoehto.
      Se olisi ehkä minun tapani toimia, itsellä ei vain ole taipumuksia ryhtyä ystäviksi miesten kanssa, jotka ovat onnettomassa suhteessa, siitä kun ei yleensä mitään hyvää seuraa. Mutta jotenkin haistan, että haluat olla enemmän kuin ystävä hänen kanssaan. Siitä vaan, laitat itsesi elämäsi myrskyyn, jos et ole varma, että haluat juuri hänet, mutta että haluat kuitenkin ehkä hieman olla hänen kanssaan..ei mene kauan, kun sinä olet sekaisin ja solmussa, etkä voi ajatella muuta kuin häntä, mutta hän saattaakin olla edelleen enstisen kanssa yhdessä. Jos valitsee sinut, huono homma, suhteesta toiseen hyppääminen ei ole kenellekään tervettä.

      • kaksosnainen

        hämmästyttävän oikeassa olet monessakin kohdassa..
        vaan oikeustajuni sanoo että mitään ystävyyttä kummempaa ei niin kauan tapahdu kun tuo härkä on varattu, en halua sitä hänen naiselleen enkä hänelle enkä itselleni...nimim.entinen petetty..
        ja olen puhunut ystävänä hyvinkin suoraan hänelle että kannattaako tuhlata elämää toivottomaan tapaukseen kun vastakaikua ei tule ja olen myös sanonut että en ole kenellekkään "varanaispalvelu", ja että ketään en petä, en itseäni enkä muita.Kun taas tuo härkämies on härkämäiseen tyyliin sanonut että ei petä eikä jätä ketään. Kaikkee on suoraan puhuttu. Viimeksi totesin hälle että alan tosissani katsella itselleni myös elämänkumppania, jonka jälkeen mykistyi täysin..hiljaiseksi veti miehen.. mitäpä tässä voisi muuta tehdä kuin jatkaa elämää.. on vaan semmonen vahva olo että tuo härkäystävä vielä joskus ilmaantuu eteeni yrittäen olla muutakin kuin ystävä..sekaisin olen siitä syystä ja solmussa kun on kaikki merkit kiinnostuksesta ilmassa mutta mitään ei tapahdu. Jopa sen olen tuolle sanonut että katsoo nyt tilanteensa loppuun asti eikä jätä ns. kesken. Ja etten ole ketään odottamassa...ja täytyy myöntää että ajatukset pyörii vain tuossa miehessä..mennessään on vienyt..sitä en ole näin suoraan kertonut koskapa se vaan sekoittas kaikkien soppaa entisestään.muut ei ole siinä onnistuneet, mun elämässä, jota kuitenkin kestänyt 33vuotta,ettei ihan teinimeininkiä enää.Kiitän siis hyvästä vastauksesta..tuntuu kuin tuntisit meidät henk.koht...(:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe