Tietäisikö kukaan, onko olemassa jotain kirjaa tms. missä selitetään erilaiset painiliikkeet, tai näytetään kuvina? Meillä poika hyvin innostunut painista, mutta kun vanhemmat eivät osaa yhtään "neuvo" emmekä tiedä edes liikkeiden nimiä, olisi itsekkin mukava tietää mitä poitsu puhuu!!!
Harjoituksia ollaan oltu katsomassa, mutta ei joka kerta päästä mukaan,niin "liike" tieto on tosi vähäistä!
Painiliikkeitä
7
9185
Vastaukset
- painin ystävä.
ja siellä merjaan. minun tietääkseni painiliitolla on jotain videoita (dvd:tä) saatavilla kyseisestä aiheesta. puh.num. toimistoon on 09-34812394.
- mä vaan
Painiliikkeitä löytyy Kajaanin Juntan nettisivuilta.
- - Pekka -
on tässä: http://kajaaninjuntta.sporttisaitti.com/
Sieltä vasemmalta palkista löytyy painikkeita, joita kautta löytää tiensä muutamalle jenkkien sivustolla. piirretyt animaatiot on itse asiassa aika hyviä, vaikka hieman häirittee, kun koko sivuston liikkeet pyörii yhtä aikaa. Liikkeiden nimet on enklanniksi, mutta eiköhän sieltä löydy nämä perusliikkeet.
Tuo painiliikkeet 3-osio on sitten videopätkäsivusto, jossa pitää olla sen seittemän laisia ohjelmia clippien katsomiseksi.
Nämä linkit olemme poimineet meidän seuran sivulle jostain Rantalan Hannun vastauksesta, joka joskus oli ollut tällä sivustolla.
- videot parempia
Erilaisia amerikkalaisia painivideoita voi myös tilata netistä DVD:llä. Vapaapainivideoita löytyy paljon, kreikkalaista muutamia. Jostain nettilinkeistä ja ehkä jopa youtubestakin löytyy myös jotain perusjuttuja, kunhan etsiskelee.
http://www.wrestlingsbest.com/gifs/index.html
- tuolla on linkkejä mistä löytyy monenlaista
terv.
Tero Luostarinen- Anonyymi
Onko turparuuvi jollain tapaa kielletty liike nykyään painissa?
- Anonyymi
Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843