Painiliikkeitä

innostunut poika

Tietäisikö kukaan, onko olemassa jotain kirjaa tms. missä selitetään erilaiset painiliikkeet, tai näytetään kuvina? Meillä poika hyvin innostunut painista, mutta kun vanhemmat eivät osaa yhtään "neuvo" emmekä tiedä edes liikkeiden nimiä, olisi itsekkin mukava tietää mitä poitsu puhuu!!!
Harjoituksia ollaan oltu katsomassa, mutta ei joka kerta päästä mukaan,niin "liike" tieto on tosi vähäistä!

7

8773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painin ystävä.

ja siellä merjaan. minun tietääkseni painiliitolla on jotain videoita (dvd:tä) saatavilla kyseisestä aiheesta. puh.num. toimistoon on 09-34812394.

• mä vaan

Painiliikkeitä löytyy Kajaanin Juntan nettisivuilta.

• - Pekka -

on tässä: http://kajaaninjuntta.sporttisaitti.com/

Sieltä vasemmalta palkista löytyy painikkeita, joita kautta löytää tiensä muutamalle jenkkien sivustolla. piirretyt animaatiot on itse asiassa aika hyviä, vaikka hieman häirittee, kun koko sivuston liikkeet pyörii yhtä aikaa. Liikkeiden nimet on enklanniksi, mutta eiköhän sieltä löydy nämä perusliikkeet.
        Tuo painiliikkeet 3-osio on sitten videopätkäsivusto, jossa pitää olla sen seittemän laisia ohjelmia clippien katsomiseksi.

Nämä linkit olemme poimineet meidän seuran sivulle jostain Rantalan Hannun vastauksesta, joka joskus oli ollut tällä sivustolla.

• videot parempia

Erilaisia amerikkalaisia painivideoita voi myös tilata netistä DVD:llä. Vapaapainivideoita löytyy paljon, kreikkalaista muutamia. Jostain nettilinkeistä ja ehkä jopa youtubestakin löytyy myös jotain perusjuttuja, kunhan etsiskelee.

• Anonyymi

Onko turparuuvi jollain tapaa kielletty liike nykyään painissa?

• Anonyymi

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan kielletty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe