Tietzen/paniikkihäirö?

Olen kirjoittanut terveyspalstalle kohtaan kipu jo useamman kerran Tietzen-oireista ja nyt kysyisinkin sitten onko kohtalotovereita jolla voisivat kertoa voiko psyykkisen oireiston kanssa todella tulla ihan todellisia fyysisiä oireita jotka ovat näin kovia? Tämä mahdollinen Tietzen kyllä on ihan käsin tunnusteltavissa,mutta on muita tuntemuksia joita on jo tutkittu ja poissuljettu (ei kaikkia tosin vielä).Olen pelännyt esim.syöpää ja siitä ei ole merkkejä ollut kuitenkaan.Tai jotain muuta vakavaa tautia.Tämä kyllä johtuu siitäkin varmaan ettei kunnon diagnoosia ole tullut.Kokeissa ei ole ollut mitään tähän mennessä.Oireet ovat olleet vaihtelevista kipuja ylärangan alueella(rintaranka kipeä sekä selkäpuolella tuntuu myös kuumotusta, elohiirimäisiä tuntemuksia,tuikkivaa kipua,särkevää,polttelevaa jne.Lämpöä välillä 37 ja tulehduksen tunne yläkropassa/kuumotus vaikka ei olisikaan lämpöä.Pienikin nosto rasittaa esim.tietokoneen käyttö,kahvikupin nosto jne.Voiko olla niin että tulehdus leviää kaikkiin yläkropan rustoihin myös selkäpuolle? Vai olisivatko vain selän fasettilukkoja,tulehtuneita.Tai sitten koko selkä on ihan jumissa.Myös korkeaa pulssia ja rytmihäiriöitä on ollut.Nukkumaanmeno on tosi kurjaa kun olo pahenee aina iltaa kohti.Nyt Encomcor verenpainelääkitys menossa.Jos teitä on kohtalotovereita jolla on tätä Tietzeniä ja sen takia kärsitte myös paniikista asian suhteen,toivon vastauksia.
Minua pidetään kohta luulosairaana jos asia ei selviä.Kävin jo psykiatrin luona myös juttelemassa,koska tämä on ottanut tosi koville.
Kiittäen Kalanainen49

0

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        51
        2499
      2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
        Ihastuminen
        107
        1612
      3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        83
        895
      4. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        97
        885
      5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
        Ikävä
        59
        808
      6. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
        Sanaristikot
        57
        741
      7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
        Luterilaisuus
        163
        740
      8. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
        Perussuomalaiset
        59
        722
      9. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        42
        719
      10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
        Ikävä
        28
        655
      Aihe