Olen kirjoittanut terveyspalstalle kohtaan kipu jo useamman kerran Tietzen-oireista ja nyt kysyisinkin sitten onko kohtalotovereita jolla voisivat kertoa voiko psyykkisen oireiston kanssa todella tulla ihan todellisia fyysisiä oireita jotka ovat näin kovia? Tämä mahdollinen Tietzen kyllä on ihan käsin tunnusteltavissa,mutta on muita tuntemuksia joita on jo tutkittu ja poissuljettu (ei kaikkia tosin vielä).Olen pelännyt esim.syöpää ja siitä ei ole merkkejä ollut kuitenkaan.Tai jotain muuta vakavaa tautia.Tämä kyllä johtuu siitäkin varmaan ettei kunnon diagnoosia ole tullut.Kokeissa ei ole ollut mitään tähän mennessä.Oireet ovat olleet vaihtelevista kipuja ylärangan alueella(rintaranka kipeä sekä selkäpuolella tuntuu myös kuumotusta, elohiirimäisiä tuntemuksia,tuikkivaa kipua,särkevää,polttelevaa jne.Lämpöä välillä 37 ja tulehduksen tunne yläkropassa/kuumotus vaikka ei olisikaan lämpöä.Pienikin nosto rasittaa esim.tietokoneen käyttö,kahvikupin nosto jne.Voiko olla niin että tulehdus leviää kaikkiin yläkropan rustoihin myös selkäpuolle? Vai olisivatko vain selän fasettilukkoja,tulehtuneita.Tai sitten koko selkä on ihan jumissa.Myös korkeaa pulssia ja rytmihäiriöitä on ollut.Nukkumaanmeno on tosi kurjaa kun olo pahenee aina iltaa kohti.Nyt Encomcor verenpainelääkitys menossa.Jos teitä on kohtalotovereita jolla on tätä Tietzeniä ja sen takia kärsitte myös paniikista asian suhteen,toivon vastauksia.
Minua pidetään kohta luulosairaana jos asia ei selviä.Kävin jo psykiatrin luona myös juttelemassa,koska tämä on ottanut tosi koville.
Kiittäen Kalanainen49
Tietzen/paniikkihäirö?
0
592
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382549- 1061598
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207797- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703