Olen kirjoittanut terveyspalstalle kohtaan kipu jo useamman kerran Tietzen-oireista ja nyt kysyisinkin sitten onko kohtalotovereita jolla voisivat kertoa voiko psyykkisen oireiston kanssa todella tulla ihan todellisia fyysisiä oireita jotka ovat näin kovia? Tämä mahdollinen Tietzen kyllä on ihan käsin tunnusteltavissa,mutta on muita tuntemuksia joita on jo tutkittu ja poissuljettu (ei kaikkia tosin vielä).Olen pelännyt esim.syöpää ja siitä ei ole merkkejä ollut kuitenkaan.Tai jotain muuta vakavaa tautia.Tämä kyllä johtuu siitäkin varmaan ettei kunnon diagnoosia ole tullut.Kokeissa ei ole ollut mitään tähän mennessä.Oireet ovat olleet vaihtelevista kipuja ylärangan alueella(rintaranka kipeä sekä selkäpuolella tuntuu myös kuumotusta, elohiirimäisiä tuntemuksia,tuikkivaa kipua,särkevää,polttelevaa jne.Lämpöä välillä 37 ja tulehduksen tunne yläkropassa/kuumotus vaikka ei olisikaan lämpöä.Pienikin nosto rasittaa esim.tietokoneen käyttö,kahvikupin nosto jne.Voiko olla niin että tulehdus leviää kaikkiin yläkropan rustoihin myös selkäpuolle? Vai olisivatko vain selän fasettilukkoja,tulehtuneita.Tai sitten koko selkä on ihan jumissa.Myös korkeaa pulssia ja rytmihäiriöitä on ollut.Nukkumaanmeno on tosi kurjaa kun olo pahenee aina iltaa kohti.Nyt Encomcor verenpainelääkitys menossa.Jos teitä on kohtalotovereita jolla on tätä Tietzeniä ja sen takia kärsitte myös paniikista asian suhteen,toivon vastauksia.
Minua pidetään kohta luulosairaana jos asia ei selviä.Kävin jo psykiatrin luona myös juttelemassa,koska tämä on ottanut tosi koville.
Kiittäen Kalanainen49
Tietzen/paniikkihäirö?
0
615
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637