Päiväys?

Happeva

Jos ventoline diskuksessa on 11/2007 niin voiko käyttää yhä?

Onko muuten kellää kokemusta hengenahdistus oireista liittyen refluksitautiin tai ahdistus/paniikki-juttuihin?

3

6631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ventoline

MInullakin vanhenee toisinaan, en käytä kun en tiedä, mitä saattaisi vaikuttaa. Ei ainakaan äkkimyrkytystä,jos ajattelee, että olen saattanut joskus myös vahingossa käyttää,jos en ole ollut tarkkana. Siis näinhän voi käydä kenelle tahansa,joten luulen ettei olisi vaarallista mutta ehkä on tehotonta ja turhaa.

Apteekkilainen saattaisi kertoa jotain,jos on tarpeen.

• hengenahdistus

Unohdin kommentoida tätä asiaa. Vanhoista viesteistä voit löytää tuolta vatsa-osastosta jotain.
      Minulla on astma ja kun sain refluksidiagnoosin,sanoi tähystyslääkäri, että astmaoireet voivat helpottaa kun akuutti tilanne paranee.
      Mutta muutosta ei ole muutaman vuoden aikana tapahtunut kun niitä oireita ei juuri ole ollutkaan kuin flunssan yhteydessä.Lääkkeet pitävät astman kurissa.

• VanhaRasitusastma

En ole käyttänyt astmalääkitystä useaan vuoteen, luultavasti yli 4 vuotta viimeisestä käytöstä. Äskettäin kävin erittäin ripeällä pyörälenkillä, lämpötila oli n. 0 astetta ja alkoi mennä henki tukkoon.

Kotiin päästyäni hirvittävät yskänpuuskat, liman eritys ja henkeä hieman ahdisti. Etsin vanhan ventoline diskus kiekon ja tarkistin päiväyksen, näytti 10/2007 (n. 6 vuotta vanhaa).

Otin kumminkin ja olo parani välittömästi. Kiekosta oli 2 annosta otettu ja säilötty kaapissa, toisesta käyttökiekosta ei enää erottanut päivää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      127
      10488
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5070
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2261
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2078
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1621
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1432
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1114
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1051
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe