Onko informaatioita tuosta diesel Touareg:n huoltovälistä?
Missä kilometrimäärässä menee jakopään hihna/ketju vaihtoon? Tämä kuulemma tyyris toimenpide..
Kiitos vastauksista..
VW Touaregin huolto-ohjelma
7
8724
Vastaukset
- Gulf
Riippuu vuosimallista/moottorista yms.
Kallista se on vain jos ei ole varaa siihen :)- 2005
Vuoden 2005 2.5l R5 malli olisi kiikarissa..
Köyhälle kaikki on kallista - Gulf
2005 kirjoitti:
Vuoden 2005 2.5l R5 malli olisi kiikarissa..
Köyhälle kaikki on kallistaTuossa ei liene kumpaakaan eli ei ketjua eikä hihnaa - T5:ssa on ns. 'rattaat' jotka pitää uusia tietyin väliajoin - olikohan joku 150tkm.
Jos tuon huoltaminen on mielestäsi kallista niin väärää autoa olet edes harkitsemassa :) - Vokke
Gulf kirjoitti:
Tuossa ei liene kumpaakaan eli ei ketjua eikä hihnaa - T5:ssa on ns. 'rattaat' jotka pitää uusia tietyin väliajoin - olikohan joku 150tkm.
Jos tuon huoltaminen on mielestäsi kallista niin väärää autoa olet edes harkitsemassa :)rattaat on vain siinä suuremmassa koneessa eli V10 TDI:ssä. ei tuossa "paketeri" dieselissä. Rattaille ei ole määritelty huoltoväliä.. Ei myöskään ketjulle.
- VW4P
Ota yhteyttä VAG:n asiakaspalveluun tai huoltoon. Ne tietävät ja kertovat samalla tarkan hinnankin.
- Mä vaan
ajomäärän ja tyylin mukaan. eli 15.000-30.000km:a/max 2vuotta on öljyvaihtoväli...Ei loglifella 15.000km:a
- parempi myöhään...
oisko täällä?
http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_PDF.nsf/(PDFsWeb)/Touareg/$file/Volkswagen_Touareg.pdf
btw:
Jakoketju ei ole kulutusosa kuten monissa autoissa käytössä oleva jakohihna, jolle on tarkkaan määritelty vaihtoväli.
Kuluttajaviraston mukaan jakoketju on niin sanottu huoltovapaa osa eli sen pitäisi kestää koko auton oletettavissa olevan käyttöiän.
Jakoketjun kiristin toimii voitelujärjestelmän öljynpaineella. Kuluttajan vastuulla on huolehtia, että öljymäärä tarkastetaan säännöllisesti ja auto huolletaan ja öljyt vaihdetaan huolto-ohjelman mukaisesti.
http://autot.oikotie.fi/uutinen/volkswagenin-tsi-moottoreissa-vikoja-jakopään-ketjuissa/51110
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291