bilteman polttimot meka blue esim h7 polttimot maksaa 14,90 ja kysyisinkö että kestäääkö polttimot ja kuinka sinistä valoa antavat?
puolet kalliipia ovat osram ja philis
bilteman polttimot
4
3868
Vastaukset
- buahahaha
mikä "tm tutkii ja testaa"? Tuulilasi-lehden testi tuo kyllä on. Onkohan testi enää ajankohtainen sillä se on tehty 31.7.2001???
- k233
buahahaha kirjoitti:
mikä "tm tutkii ja testaa"? Tuulilasi-lehden testi tuo kyllä on. Onkohan testi enää ajankohtainen sillä se on tehty 31.7.2001???
Ei tuohon Tuulilasin testiin ole enää luottamista. Mallit ovat ehtineet vaihtua jo useampaan otteeseen.
Itse olen ollut tyytyväinen eräästä halpahallista ostamiini lähivalopolttimoihin (H7) nimeltään "Super White Xenon UV" Hintaa parille tuli 14,50 euroa. Nuo polttimot eivät siis ole mitkään sinistä valoa tuottavat, vaikka nimestä niin voisikin luulla. Polttimoiden lasi on sinertävä, joten niiden tuottama valo on vakiopolttimoihin verrattuna hieman vaaleampi. Kaukovaloissa on sitten Osram Night Breakerit (H1), hintaa 29 euroa ja rapiat.
Melkeinpä sanoisin, että on paljolti tuurista kiinni, miten pitkään polttimo toimii. Kuitenkin jos autoon on vaikea vaihtaa polttimoita tai ei muuten kiinnosta testailla useita malleja, kehoittaisin investoimaan noihin Osrameihin. Ne ostamalla saat todennäköisemmin kaikin puolin paremmat polttimot kuin Biltemasta.
- ja se
riittää minulle, kun joskus osunut sellaisetkin, jotka jo viikossa pimeänä! Philipsit yhdet joskus vaihdoin, kun huomasin niistä putovan jotain jauhetta tms., mutta ne kesti kyllä varmaan 1 1/2vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657