Eipä tästä nimimerkin rekistörötymisestä ei ole apua minulle

espoonmikko

Rekistöröin äsken vain uuden nimimerkinkin ja se on mikko2008, koska en saannut rekistöröityä sitä Espoon Mikko nimimerkkiä, joten kuka tahansa nettihäirikkö voi esittää minua jatkosakin tällä Blues palstalla ja ihan millä tahansa palstalla tätä Mikko Haajamoa, kun käyttää nimimerkkiä Espoon Mikko.

12

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä se et tainnut olla paikalla kun aivoja jaettiin?

      EspoonMikko...VantaanMikko....RymättylänMikko....LeinosenMikko....

      Ole vaikka KooMikko kunhan hommaat täsmälääkityksen. Kaikennäköisiä velliperseitä niitä on liikkeellä.

      • Hahaa Savolais juntti

        Aivoja tarvitsettekin että enää esitä Mikko Haajamoa Blues palstalla, ottakaa saman tien kokaiinia, se saa pään sekaisin, niin että ymmärrän miksi olette sekopäitä.


      • mikkoja kerraksen
        Hahaa Savolais juntti kirjoitti:

        Aivoja tarvitsettekin että enää esitä Mikko Haajamoa Blues palstalla, ottakaa saman tien kokaiinia, se saa pään sekaisin, niin että ymmärrän miksi olette sekopäitä.

        on siinä Mikkoja kerrakseen...sanoo Hifk.Blues.Tappara fani...


    • mutta kun

      et voi rekisteröidä kaikkia nimimerkkejä ja jos voisit keskustelisit itsesi kanssa..siihenkö pyrit.tänne voi kaikki vapaasti kirjoitella ja häiriköit itse jos yrität sitä estää.

    • nettisivut

      esim. www.espoonmikko.fi. siellä voit vapaasti kommunikoida keskenäs ilman kenenkään häiriköintiä.

      • yksityisyytesi

        hanki office ohjelma koneeseesi ja avaa uusi dokumentti. sitten kirjoittelet sinne kiekko kolumneja. äläkä hihii kerro kelleen


      • Ole webmasterini
        yksityisyytesi kirjoitti:

        hanki office ohjelma koneeseesi ja avaa uusi dokumentti. sitten kirjoittelet sinne kiekko kolumneja. äläkä hihii kerro kelleen

        Kerro minulle millä koodeilla teen sen Espoon Mikon kotisivut, voitko sinä tehdä sen kotisivun minulle webmasterini, laita lasku Jussi Salonojalle hän maksaa kotisivuni päivityksen.


      • ettei maksa
        Ole webmasterini kirjoitti:

        Kerro minulle millä koodeilla teen sen Espoon Mikon kotisivut, voitko sinä tehdä sen kotisivun minulle webmasterini, laita lasku Jussi Salonojalle hän maksaa kotisivuni päivityksen.

        rajansa kuulemma kaikessa, et mites nyt edetään??


      • Miksi niin muka!
        ettei maksa kirjoitti:

        rajansa kuulemma kaikessa, et mites nyt edetään??

        Miksi muka sillä miljönääri Jussi Salonojalla ei ole varaa rahoittaa Espoon Mikon kotisivujen päivitystä.


      • mut rikkaat on saitoja
        Miksi niin muka! kirjoitti:

        Miksi muka sillä miljönääri Jussi Salonojalla ei ole varaa rahoittaa Espoon Mikon kotisivujen päivitystä.

        toisaalta ei ne rikkaita oliskaan jos rahaa kaikkialle kylväis..en minä tarkemmin tiedä, kysy siltä itte.


      • Tomppa 64
        mut rikkaat on saitoja kirjoitti:

        toisaalta ei ne rikkaita oliskaan jos rahaa kaikkialle kylväis..en minä tarkemmin tiedä, kysy siltä itte.

        Olen sivullinen minulle kuulu tietää, että onko Jussi Salonoja isukkisi kun ei voi itse rahoittaa Espoon Mikon kotosivujen päivittämistä, vai joku valopää joka ei halua rahoittaa toisten ihmisten kotisivujen päivittämistä.


      • mikäli ymmärsin
        Tomppa 64 kirjoitti:

        Olen sivullinen minulle kuulu tietää, että onko Jussi Salonoja isukkisi kun ei voi itse rahoittaa Espoon Mikon kotosivujen päivittämistä, vai joku valopää joka ei halua rahoittaa toisten ihmisten kotisivujen päivittämistä.

        kysymyksesi oikein niin ei ole jussi minun isäni.minun isäni ei rahoita mitään, kuoli jo 13 vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe